Wordt wel uitgezonden altijd maar op maar een heeeeeele kleine zender.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:57 schreef Em31 het volgende:
Dan moet wel iemand de rechten kopen, want ze blokken de show altijd voor o.a. de US.
Belarus was die 'Lordi' toch? Dat was Running with the wolves volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
Heerlijke film! Nu heb ik wel de meeste Will Ferrrel films gezien, dus zijn trucjes ken ik wel en het flauwe ontbrak hier ook zeker niet. Maar wat leuk, zoveel cameo's en echt goede muziek in de film!! Ik kan niet ontdekken welk nummer op de Soundtrack van "Belarus"is?? Help?
Volgens mij vorig jaar ook al niet meerquote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt wel uitgezonden altijd maar op maar een heeeeeele kleine zender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Potdikkes Edsiel.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:16 schreef Greys het volgende:
Husavik door Edsilia en Double Trouble door Franklin en Maxine.
twitter:Miranda_ESF twitterde op zondag 12-07-2020 om 17:11:40@ESF_FOK @EdsiliaRombley @NetflixNL Edsilia! ❤️ Zo mooi dit! (De presentatoren die songs uit Fire Saga doen als interval tijdens #ESC2021? Ik wil Jan en Chantal ook best wel Ja Ja Ding Dong horen zingen hoor @SietseBakker. 😅) reageer retweet
Wel raar, want hij staat nergens in de top-200 op Itunes of Spotify. Maar misschien kom je met overal een beetje ook een heel eind.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:17 schreef Greys het volgende:
Salvador Sobral postte op Facebook dat z'n song wereldwijd de laatste twee weken digitaal enorm goed verkocht wordt (top 20 World Digital Song Sales Chart) en dat moet toch haast wel komen doordat er zo'n groot stuk van het lied in Fire Saga zit?Dat er misschien bv veel Amerikanen ineens denken 'mooi lied, ken het niet, wat is dit'?
Denk het!quote:Op maandag 13 juli 2020 18:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wel raar, want hij staat nergens in de top-200 op Itunes of Spotify. Maar misschien kom je met overal een beetje ook een heel eind.
Ja sinds z'n coronakapsel is het inderdaad net Tom Jones. Ik vind het hem wel staan.quote:Is Franklin Brown trouwens getransformeerd tot Tom Jones?
Ja.quote:En Edsilia Rombley knockt deze helemaal uit het park, in goed Nederlands.
quote:
Ze zouden juist gek zijn als ze dat wel zouden doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:42 schreef speknek het volgende:
[..].
Nederland zou echt gek zijn Jaja dingdong niet als pauze act te hebben.
Dat is nog geen nominatie hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zelfs genomineerd voor een Oscar jongens
Dat is dan nog zonde. De eerste helft is pijnlijk ongrappig ja. Tweede deel is dan nog wel leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:50 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb de film nooit afgekeken. Vond m niet grappig en langdradig.
En ze zijn genomineerd!quote:Op zondag 14 maart 2021 16:02 schreef koffieleuk het volgende:
Morgen weten we of Husavik genomineerd is
Ik las het net!quote:
Haha hoe leuk. Heb niet zoveel verstand van filmmuziek, ben benieuwd hoe groot de kansen zijn.quote:
Het had het echte ESF kunnen winnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:10 schreef Meridiaan het volgende:
Het is een prima lied, dus ik vind het leuk voor ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |