Als ik in Engeland op vakantie ben is dat eigenlijk elke dag m'n ontbijt jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:27 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
zou je zoiets elke ochtend kunnen eten?
Nee helemaal niet.quote:
Ik dans en juich anders graag voor Haags!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Kijk straks maar hoeveel keren hij me vandaag gaat dwingen om voor hem te dansen en te juichen
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik dans en juich anders graag voor Haags!
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?
Je wil vast iets anders...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Kijk straks maar hoeveel keren hij me vandaag gaat dwingen om voor hem te dansen en te juichen
Haags zingt graag een slaapliedje voor je!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?
Noodgangggggggggggquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Welke dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haags zingt graag een slaapliedje voor je!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van Harrie Jekkers ofzo
Harrie Jekkers kut noemen werkt altijd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, zit niet anders op dan @:noodgang om hulp te vragen
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Harrie Jekkers kut noemen werkt altijd!
Over de muur, over het ijzeren gordijn...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van Harrie Jekkers ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Over de muur, over het ijzeren gordijn...
Ja inderdaad. Dat is niet fraaiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen het nummer zelf krijg ik spontaan jeuk van!![]()
![]()
Nog zo'n pareltje iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna van het niveau "Mag ik dan bij jou?".
Dat is anders best een mooi liedjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna van het niveau "Mag ik dan bij jou?".
Uh.. Dat moet ik nog onderzoeken..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elke nieuwe reis is het waard..
Zou je graag gedomineerd worden?
Of andersom?
Zolang je dat nummer niet zingt wel hoorquote:
Ik zing het luidkeels momenteel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zolang je dat nummer niet zingt wel hoor
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik wacht nog een uurtje
Boterhammen met boterhamworstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Smakelijk! Wat schaft de pot vandaag?
Wel volkoren???quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met boterhamworst
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef Fancy2 het volgende:
Zal ik leven in jullie blazen?
Want ik zit vol leven![]()
Zoveel zelfs dat ik er rusteloos van word
Oei, even een rondje gaan rennen misschien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef Fancy2 het volgende:
Zal ik leven in jullie blazen?
Want ik zit vol leven![]()
Zoveel zelfs dat ik er rusteloos van word
Ga de stad in dan maar. Moet het kwijt. Haha!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, even een rondje gaan rennen misschien?
Word je er niet misselijk van op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik in Engeland op vakantie ben is dat eigenlijk elke dag m'n ontbijt ja
Hij heeft een sterke maag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Word je er niet misselijk van op een gegeven moment?
Sporten en zulks nu thuisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tering, er zit weinig leven in dit topic vandaag
Ja, als je de condoom ongebruikt weggooit dan komen de vliegen op de kut af natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef ToT het volgende:
Ff weer macrofoto's gemaakt in een drooggevallen waterpoeltje, maar het stikte er van de kutvliegen.
[ afbeelding ]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, als je de condoom ongebruikt weggooit dan komen de vliegen op de kut af natuurlijk
Mammiieeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wel kunstig gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef ToT het volgende:
Ff weer macrofoto's gemaakt in een drooggevallen waterpoeltje, maar het stikte er van de kutvliegen.
[ afbeelding ]
Nee idd, gore beesten..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn die grijze vleesvliegen toch niet?
Neuhquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Word je er niet misselijk van op een gegeven moment?
Geld verdienen met niks doen is veel chillerquote:
Ja beetje Fokken..koffie drinke n chikies kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen is veel chiller
Maar dat doe ik eigenlijk alquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen is veel chiller
Ja dat weten wequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk al
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk al
Je vergeet de halve litersquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.
Ze zijn er die het naar binnen gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Halve liters melk? Dat is wel een beetje teveel van het goede hoor.
Of haags gooit ze naar andere fokkers als ze hem dreigen in te halen bij de dagscores.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn er die het naar binnen gooien
echt hè!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
In het huidige feministische klimaat hoor je "persoon persoon persoon" te zeggen, ja!
Persoon is mannelijk of vrouwelijk, dus nu sluit je iedereen uit die ergens tussen man en vrouw zweeft uit. Je kunt dus beter "individu individu individu" zeggen.quote:per·soon (de; m,v; meervoud: personen)
Ja en "Mens mens mens" heeft weer een negatieve associatie bij vrouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Persoon is mannelijk, dus je kunt beter
"individu individu individu" zeggen.
Ah, hij doet liever een Putintje dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haags is geen geweldadige man. Die huurt daar liever mensen voor in.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haags is geen geweldadige man. Die huurt daar liever mensen voor in.
Mja, maar toen 1 van zijn vriendjes een oud oerbos om wilde kappen om er een nieuwe stad te bouwen en er allemaal hippies op af kwamen om het tegen te houden, kwam er wel ineens een knokploeg opdraven die connecties met Putin had, en terwijl alle hippies en journalisten (die er op af gekomen waren) in het ziekenhuis lagen te herstellen van de opgelopen botbreuken, werd het bos gekapt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Putin is KGB he, die kan dat prima zelf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja, maar toen 1 van zijn vriendjes een oud oerbos om wilde kappen om er een nieuwe stad te bouwen en er allemaal hippies op af kwamen om het tegen te houden, kwam er wel ineens een knokploeg opdraven die connecties met Putin had, en terwijl alle hippies en journalisten (die er op af gekomen waren) in het ziekenhuis lagen te herstellen van de opgelopen botbreuken, werd het bos gekapt.
Mwah, misschien dat hij even een telefoontje gepleegd heeft, of iemand ff een suggestie ingefluisterd heeft zonder echt direct keihard opdracht gegeven te hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is wel sneu
![]()
Maar denk dat 1 op 1 Putin niet zo snel mensen stuurtMaar ik snap je punt
Ja, kan zomaar. Connecties betekent idd ook niet gelijk dat hij de opdracht gegeven heeft. Zullen wel meer mensen belang bij hebben gehad. Als ze connecties met Putin hebben zal het wel 1 van de betere groepen zijn, die hebben dan wss ook wel connecties met mensen die daar willen bouwen. Maar sowieso corrupte zooi, al hou ik wel echt van Ruslandquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, misschien dat hij even een telefoontje gepleegd heeft, of iemand ff een suggestie ingefluisterd heeft zonder echt direct keihard opdracht gegeven te hebben.
Corruptie heb je overal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, kan zomaar. Connecties betekent idd ook niet gelijk dat hij de opdracht gegeven heeft. Zullen wel meer mensen belang bij hebben gehad. Als ze connecties met Putin hebben zal het wel 1 van de betere groepen zijn, die hebben dan wss ook wel connecties met mensen die daar willen bouwen. Maar sowieso corrupte zooi, al hou ik wel echt van Rusland
Poooh linkje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja, maar toen 1 van zijn vriendjes een oud oerbos om wilde kappen om er een nieuwe stad te bouwen en er allemaal hippies op af kwamen om het tegen te houden, kwam er wel ineens een knokploeg opdraven die connecties met Putin had, en terwijl alle hippies en journalisten (die er op af gekomen waren) in het ziekenhuis lagen te herstellen van de opgelopen botbreuken, werd het bos gekapt.
Maar filipijnen is met Duterte, die man is sowieso knettergek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Corruptie heb je overal.
In de Filipijnen waar mijn vrouw vandaan komt moet je vaak meer voor de politie uitkijken dan voor gewone criminelen. (Daarnaast moet je op je werk ook vaak leidinggevenden omkopen enzo.)
Maar ook hier in Nederland is er sowieso wel heel veel mis.
Dat is wel serieus goed materiaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ging het om brandblussers?
[ afbeelding ]
Ik moet @Flippiee ieder jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
Maar ook hier in Nederland is er sowieso wel heel veel mis.
Echt? Ik heb dan wel de luxe dat ik in natura mag betalen, voor die bitcoins heb ik de centen niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet @:flippiee iedere jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
Die corruptie was er al ruim voordat hij aan de macht kwam, maar nu is de corruptie idd ook op andere punten, of op andere manieren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar filipijnen is met Duterte, die man is sowieso knettergek.
Al vind ik, en zal ik wel haat voor krijgen, de war on drugs een hele goede aanpak. Het is misschien onethisch maar het werkt wel. Het is alleen jammer dat je zoveel onschuldige slachtoffers hebt, maar de doodstraf op drugsverkoop helpt wel. Alleen zijn ze een beetje doorgeslagen, ook hoop van die para-millitairen die dus mensen doodschieten, een beetje drugs bij het lichaam leggen en de bounty opeisen. Wat ik trouwens wel grappig vond, Duterte zei dat hij ooit gay was maar zichzelf heeft genezen
Die optie met die voorbinddildo leek me nog minder eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dan wel de luxe dat ik in natura mag betalen, voor die bitcoins heb ik de centen niet.
Ja het is nooit echt een goed land geweest, al is het volgens mij iets minder geworden nu. Het is stiller, kan ook een slecht teken zijn. En ja, die war on drugs faalt daar enorm, maar het idee zelf vind ik niet slecht. Qua statistieken werkt het ook wel, maar al die onschuldige slachtoffers zijn het niet waard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die corruptie was er al ruim voordat hij aan de macht kwam, maar nu is de corruptie idd ook op andere punten, of op andere manieren.
En ja; er worden onschuldige mensen vermoord. Ook mensen die agenten betrappen op het dwingen van mensen om drugs voor hen te verkopen en de opbrengsten aan hen af te staan.
Veel drugs die in beslag genomen wordt door de politie, wordt namelijk gewoon zo weer op straat verkocht door derden.
Tja, niet iedereen kan diep in de buidel tasten hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Die optie met die voorbinddildo leek me nog minder eigenlijk
En dat deel ik uit aan goede doelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet @:flippiee ieder jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
Nattekat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #3332: Matchday
Voor die andere club ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat 020 geouwehoer is een speciaal topic voor
Hier niet, maar dit is eigenlijk dtsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, daar post ik hier toch ook niks over
Er is zelfs voor NAC een topic
Is het treurig als ik constateer dat er in een bagger topic meer kwaliteit zit dan in heel DTS?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet @:flippiee ieder jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
Dat is een juiste constatering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is het treurig als ik constateer dat er in een bagger topic meer kwaliteit zit dan in heel DTS?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is het treurig als ik constateer dat er in een bagger topic meer kwaliteit zit dan in heel DTS?
Ik vind die kaaklijn verdacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik googlede alleen gauw ff op "tits".
Ik weet hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat deel ik uit aan goede doelen.
We missen @Iwanius allemaal hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je doet je best om deze bagger reeks op het DTS niveau te krijgen?quote:
Nee, er is alleen geen PAOK topic om het te vieren, dus dan bagger ik het hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je doet je best om deze bagger reeks op het DTS niveau te krijgen?
Flatje is wel een aanwinstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je doet je best om deze bagger reeks op het DTS niveau te krijgen?
Valt meequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Aloa is boos door het doelpunt van POAK
Dat idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet zo best toch. Al heb je het uitdoelpuntje
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef devzero het volgende:
Kan dat voetbal gejank niet in het vbl onz-sc topic?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet hetDaardoor kan ik iedere dag soep eten bij het leger des heils
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef devzero het volgende:
Kan dat voetbal gejank niet in het vbl onz-sc topic?
Ik kom pas bij de 3e helft (bier)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij stond toch altijd in de verdediging?
Matig hoor, ik dacht, niemand komt langs jou, altijd keihard en solide.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom pas bij de 3e helft (bier)
Ik geef hem een steuntje in de rug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die is druk met excuses verzinnen.
Jij hebt niet eens fox, je telt niet meer mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef hem een steuntje in de rug.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens fox, je telt niet meer mee.
Dan zou ik keeper zijn denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Matig hoor, ik dacht, niemand komt langs jou, altijd keihard en solide.
Maar NIET DUS
Ja maar je bent zo mini, dan wippen ze alle ballen over je heen en kan je er niet bij. Dat is ook niet eerlijkquote:
Mwah, minuutje of 40-45quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw neuksessies duren toch ook wel hele nachten?
Was het gezellig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes. Ik heb net een pannenkoek met kipshoarma, salade en knoflooksaus op. #viesdik
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes. Ik heb net een pannenkoek met kipshoarma, salade en knoflooksaus op. #viesdik
Was ook erg lekkerquote:
Huntelaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeker wetenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Past daar beter.
Bier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Moet binnenkort weer even tanken
wie gooit beetje centjes
Daarvoor hoef jij nog geen pannenkoek te bakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had een keer pannenkoek met stroop, lekker gek.
Bedankt, denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daarvoor hoef jij nog geen pannenkoek te bakken.
Samen tanken dan? En dat jij trakteert?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Metertje geeft aan dat ik nog 80 km kan rijden.
Braddy ???quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Moet binnenkort weer even tanken
wie gooit beetje centjes
Haha smooth.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Samen tanken dan? En dat jij trakteert?
Als je chikie was geweest had die wel gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Samen tanken dan? En dat jij trakteert?
Dan had ik het niet eens hoeven vragen. Genoeg hongerige maagden hier op de foksquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je chikie was geweest had die wel gedaan
Wel triestquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je chikie was geweest had die wel gedaan
Kloptquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan had ik het niet eens hoeven vragen. Genoeg hongerige maagden hier op de foks
Als je je maar niet laat misbruiken door paar kechies he, is het niet waard.quote:
Pfff neuh zo naief ben ik ook weer niet..keer een etentje betalen of een trein kaartje weet ikveel niks mis mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je je maar niet laat misbruiken door paar kechies he, is het niet waard.
Focus op de gym, niets anders. Dan komen ze vanzelf.
Ja precies, maar ook veel van die meisje die je echt uitzuigen. Ook onlinequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pfff neuh zo naief ben ik ook weer niet..keer een etentje betalen of een trein kaartje weet ikveel niks mis mee natuurlijk
Als ze dat nou letterlijk doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies, maar ook veel van die meisje die je echt uitzuigen. Ook online
Huh?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
OPROTTEN MET DAT SOORT KECHIES!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |