Als ik in Engeland op vakantie ben is dat eigenlijk elke dag m'n ontbijt jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:27 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
zou je zoiets elke ochtend kunnen eten?
Nee helemaal niet.quote:
Ik dans en juich anders graag voor Haags!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Kijk straks maar hoeveel keren hij me vandaag gaat dwingen om voor hem te dansen en te juichen
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik dans en juich anders graag voor Haags!
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?
Je wil vast iets anders...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Kijk straks maar hoeveel keren hij me vandaag gaat dwingen om voor hem te dansen en te juichen
Haags zingt graag een slaapliedje voor je!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?
Noodgangggggggggggquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Welke dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haags zingt graag een slaapliedje voor je!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van Harrie Jekkers ofzo
Harrie Jekkers kut noemen werkt altijd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, zit niet anders op dan @:noodgang om hulp te vragen
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Harrie Jekkers kut noemen werkt altijd!
Over de muur, over het ijzeren gordijn...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van Harrie Jekkers ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Over de muur, over het ijzeren gordijn...
Ja inderdaad. Dat is niet fraaiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen het nummer zelf krijg ik spontaan jeuk van!![]()
![]()
Nog zo'n pareltje iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna van het niveau "Mag ik dan bij jou?".
Dat is anders best een mooi liedjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna van het niveau "Mag ik dan bij jou?".
Uh.. Dat moet ik nog onderzoeken..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elke nieuwe reis is het waard..
Zou je graag gedomineerd worden?
Of andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |