Als ik in Engeland op vakantie ben is dat eigenlijk elke dag m'n ontbijt jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:27 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
zou je zoiets elke ochtend kunnen eten?
Nee helemaal niet.quote:
Ik dans en juich anders graag voor Haags!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Kijk straks maar hoeveel keren hij me vandaag gaat dwingen om voor hem te dansen en te juichen
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik dans en juich anders graag voor Haags!
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?
Je wil vast iets anders...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Kijk straks maar hoeveel keren hij me vandaag gaat dwingen om voor hem te dansen en te juichen
Haags zingt graag een slaapliedje voor je!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja maar 10 keer per dag terwijl ik moe en slaperig ben?
Noodgangggggggggggquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Welke dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haags zingt graag een slaapliedje voor je!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van Harrie Jekkers ofzo
Harrie Jekkers kut noemen werkt altijd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, zit niet anders op dan @:noodgang om hulp te vragen
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Harrie Jekkers kut noemen werkt altijd!
Over de muur, over het ijzeren gordijn...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van Harrie Jekkers ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Over de muur, over het ijzeren gordijn...
Ja inderdaad. Dat is niet fraaiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen het nummer zelf krijg ik spontaan jeuk van!![]()
![]()
Nog zo'n pareltje iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna van het niveau "Mag ik dan bij jou?".
Dat is anders best een mooi liedjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna van het niveau "Mag ik dan bij jou?".
Uh.. Dat moet ik nog onderzoeken..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elke nieuwe reis is het waard..
Zou je graag gedomineerd worden?
Of andersom?
Zolang je dat nummer niet zingt wel hoorquote:
Ik zing het luidkeels momenteel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zolang je dat nummer niet zingt wel hoor
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik wacht nog een uurtje
Boterhammen met boterhamworstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Smakelijk! Wat schaft de pot vandaag?
Wel volkoren???quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met boterhamworst
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef Fancy2 het volgende:
Zal ik leven in jullie blazen?
Want ik zit vol leven![]()
Zoveel zelfs dat ik er rusteloos van word
Oei, even een rondje gaan rennen misschien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:57 schreef Fancy2 het volgende:
Zal ik leven in jullie blazen?
Want ik zit vol leven![]()
Zoveel zelfs dat ik er rusteloos van word
Ga de stad in dan maar. Moet het kwijt. Haha!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, even een rondje gaan rennen misschien?
Word je er niet misselijk van op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik in Engeland op vakantie ben is dat eigenlijk elke dag m'n ontbijt ja
Hij heeft een sterke maag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Word je er niet misselijk van op een gegeven moment?
Sporten en zulks nu thuisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tering, er zit weinig leven in dit topic vandaag
Ja, als je de condoom ongebruikt weggooit dan komen de vliegen op de kut af natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef ToT het volgende:
Ff weer macrofoto's gemaakt in een drooggevallen waterpoeltje, maar het stikte er van de kutvliegen.
[ afbeelding ]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, als je de condoom ongebruikt weggooit dan komen de vliegen op de kut af natuurlijk
Mammiieeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wel kunstig gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef ToT het volgende:
Ff weer macrofoto's gemaakt in een drooggevallen waterpoeltje, maar het stikte er van de kutvliegen.
[ afbeelding ]
Nee idd, gore beesten..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn die grijze vleesvliegen toch niet?
Neuhquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Word je er niet misselijk van op een gegeven moment?
Geld verdienen met niks doen is veel chillerquote:
Ja beetje Fokken..koffie drinke n chikies kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen is veel chiller
Maar dat doe ik eigenlijk alquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen is veel chiller
Ja dat weten wequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk al
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk al
Je vergeet de halve litersquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.
Ze zijn er die het naar binnen gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Halve liters melk? Dat is wel een beetje teveel van het goede hoor.
Of haags gooit ze naar andere fokkers als ze hem dreigen in te halen bij de dagscores.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn er die het naar binnen gooien
echt hè!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
In het huidige feministische klimaat hoor je "persoon persoon persoon" te zeggen, ja!
Persoon is mannelijk of vrouwelijk, dus nu sluit je iedereen uit die ergens tussen man en vrouw zweeft uit. Je kunt dus beter "individu individu individu" zeggen.quote:per·soon (de; m,v; meervoud: personen)
Ja en "Mens mens mens" heeft weer een negatieve associatie bij vrouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Persoon is mannelijk, dus je kunt beter
"individu individu individu" zeggen.
Ah, hij doet liever een Putintje dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haags is geen geweldadige man. Die huurt daar liever mensen voor in.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haags is geen geweldadige man. Die huurt daar liever mensen voor in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |