abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 augustus 2019 @ 21:43:14 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188305635


Woensdag 7 augustus
Tijdrit vrouwen junioren 09.00 - 10.30 uur
Tijdrit mannen junioren 11.15 - 12.45 uur
Tijdrit Mixed Team Relay wedstrijd 14.30 - 16.30 uur

Donderdag 8 augustus
Tijdrit voor vrouwen U23 09.00 - 10.15 uur
Tijdrit voor vrouwen elite 10.45 - 12.00 uur
Tijdrit mannen U23 12.45 - 14.15 uur
Tijdrit mannen elite 15.00 - 16.30 uur

Vrijdag 9 augustus
Wegwedstrijd vrouwen junioren 09.00 - 11.00 uur
Wegwedstrijd vrouwen U23 12.00 - 15.00 uur
Wegwedstrijd mannen junioren 16.00 - 19.00 uur

Zaterdag 10 augustus
Wegwedstrijd mannen U23 09.00 - 13.00 uur
Wegwedstrijd vrouwen elite 13.00 - 17.00 uur

Zondag 11 augustus
Wegwedstrijd mannen elite 11.30 - 16.00 uur

De korte historie van het EK bij de profs.

Men's road race
2016 Peter Sagan
2017 Alexander Kristoff
2018 Matteo Trentin

Women's road race
2016 Anna van der Breggen
2017 Marianne Vos
2018 Marta Bastianelli

Het circuit met de credits naar Niki Terpstra en Laurens ten Dam.


Nederlandse selectie wegritten:
Heren Elite: Dylan Groenewegen, Mike Teunissen, Tom Leezer, Koen Bouwman, Ramon Sinkeldam, Sebastian Langeveld, Dylan van Baarle en Elmar Reinders.
Dames Elite: Marianne Vos, Lorena Wiebes, Lucinda Brand, Ellen van Dijk, Chantal Blaak, Kirsten Wild, Amy Pieters en Demi Vollering.
Beloften Heren (U23): Daan Hoole, David Dekker, Daan van Sintmaartensdijk, Marijn van den Berg, Marten Kooistra en Nils Eekhof.
Beloften Dames (U23): Yara Kastelijn, Maaike Bogaard, Lonneke Uneken, Karlijn Swinkels, Amber van der Hulst en Nina Buijsman.
Junioren: Lars Boven, Enzo Leijnse, Olav Kooij, Hidde van Veenendaal, Casper van Uden en Axel van der Tuuk.
Junior dames: Shirin van Anrooij, Leonie Bos, Sofie van Rooijen, Femke Gerritse, Silke Smulders en Ilse Pluimers.

Nederlandse selectie individuele tijdritten:
Heren Elite: Jos van Emden en Sebastian Langeveld.
Dames Elite: Ellen van Dijk en Lucinda Brand
Beloften Heren (U23): Wessel Krul en Daan Hoole
Beloften Dames (U23): Maaike Bogaard en Yara Kastelijn
Junioren: Lars Boven en Enzo Leijnse
Junior-dames: Shirin van Anrooij en Leonie Bos

Nederlandse selectie Teamrelay Elite (heren en dames gezamenlijk)
Marianne VosFloortje Mackaij, Riejanne Markus, Amy Pieters, Bauke Mollema, Ramon Sinkeldam en Koen Bouwman.

Mixed events. Altijd leuk. :+.

Game On. https://www.alkmaar-cycling.com w/

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 06-08-2019 15:24:23 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:20:11 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188313099
De voorbeschouwing op de Team Relay :+.
https://www.wielerflits.n(...)chouwing-team-relay/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:21:41 #3
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188313120
Even pluggen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Hey, hallo. De laatste keer dat ik nog eens een stukje proza neerpende voor de junioren is geloof ik al van de Vredeskoers geleden en het is tijd om daar weer eens verandering in te brengen. Iets vroeger dan gepland, maar de morgen en overmorgen heb ik daar geen tijd voor. We moeten het dus doen met een voorlopige startlijst en dat is altijd vrij riskant, maar we gaan het een poging geven. De tijdrit dus, van Alkmaar naar Alkmaar, waar we een opvolger zoeken van, inderdaad, Evenepoel. Iets meer dan tweeëntwintig kilometer over het meest saaie parcours dat een mens kan bedenken: ______________. Een voorproefje voor wat komen gaat in september in Yorkshire, als het hele veld nog wat wordt aangedikt met de Amerikanen (Quinn Simmons en Michael Garrison), de alom schroeiende Finn Fisher-Black, die volgende week overigens een wereldrecord neer gaat zetten op het wereldkampioenschap baanwielrennen ergens in Duitsland, en de nucleaire Britten, die hier voor de verandering maar weer eens geen ploeg naartoe stuurde.

Enfin, laat ik dan nog eens slecht nieuws brengen: ook het Godenkind, de nieuwe Jan, lijkt er niet bij te zijn. Marco Brenner is de beste eerstejaars junior die ik me kan herinneren, maar hij heeft óf nog geen zin in een Europese titel, óf Wolfgang Ruser is een zware drinker. Tenminste, als we Ballerstedt mogen geloven en hiermee dus al direct de eerste hindernis van alleen een voorlopige startlijst. Brenner zit wel bij de geselecteerden, maar het lijkt niet aan hem. Is dat heel problematisch voor Duitsland? Nee, zeker niet. Ook zonder Brenner hebben ze hier kans op goud én zilver. De Duitse ploeg is dit jaar collectief op de afspraak en loopt weg met de Nations Cup, mede dankzij Hessmann en de eerder genoemde Ballerstedt. Beide heren zijn tweedejaars junior en kunnen een aardig potje tijdrijden. In vrijwel iedere tijdrit eindigden ze bij de beste drie. Hessmann is zelfs de nummer vier van vorig jaar op zowel het Europees- als het wereldkampioenschap. Met andere woorden, de kans is groot dat de Duitsers na Rotterdam nu ook Alkmaar platleggen.

De grootste uitdagers wat dat betreft zijn niet heel moeilijk te vinden en ze komen uit de laars: Antonio Tiberi en Andrea Piccolo, daar zijn ze weer. Veel horen we dit jaar niet van ze, want ze blijven liever veilig in hun bubbel in Italië. Daar waar de rest massaal afzakt naar allerlei Nations Cup wedstrijden, duelleren zij vooral tegen elkaar en is het een soort van kop of munt wie de zege pakt - de stand is momenteel 5-4 voor Tiberi. De Vredeskoers was de enige van belang zijnde wedstrijd waar ze aan meededen, en dat ging vrij aardig. Tiberi won de twee belangrijkste ritten (waaronder een tijdrit op een vergelijkbaar vlak parcours) met relatieve overmacht en zou daarmee de eindzege moeten hebben, maar een mechanisch defect dacht daar anders over en dat was dat. Toen moest Piccolo de meubelen maar redden met een podiumplek. U begrijpt, dit zijn twee heel grote talenten die goed genoeg worden geacht om van de junioren direct naar de profs over te stappen (iets waar ik fel tegenstander van ben). De een naar Trek, de ander naar Astana. Na brons in Innsbruck is goud in Alkmaar een logisch vervolg.

Om in de Italiaanse sferen te blijven, verleggen we de blik naar een Tsjech. Het duurde even, maar Mathias Vacek lijkt zich redelijk te hebben aangepast aan het tempo bij de junioren. Het broertje van Karel koerst dus vooral in Italië en doet nu zowaar mee om de prijzen. Hij is recentelijk zelfs aan een heuse zegetocht begonnen met vijf overwinningen in twee weken. Nu ben ik er zeker van dat hij niet in de buurt gaat komen van een medaille, maar eerste van de subtop, dat ligt binnen de mogelijkheden. Dan over naar een favoriet van mij. De profs mogen dan hun kat sturen, de junioren zijn er gelukkig wel. En het is goed mogelijk dat hij volgend jaar tot datzelfde rijtje profs behoort. Carlos Rodriguez. Als het zeer treurige nieuws klopt, dan staat deze jongen binnenkort onder contract bij Ineos. Vergeet Moschetti, Juanpe en nog van dat soort troep, dit is het product van Bert en hij is in bloedvorm. Recentelijk won hij nog twee tijdritten, waarin hij Juan Ayuso, wat ook een heel behoorlijk talent is, dronken te fietsen. Over in totaal 12 kilometer pakte hij 70 seconden. Weliswaar over een iets lastiger parcours, maar dat mag de pret niet drukken.

Gezien het niet heel bijzonder lastige parcours zou het voor de Nederlandse junioren wel eens een medailleregen kunnen worden. Snelle jongens in overvloed en ook in de tijdrit niets te klagen. Allereerst is daar Jan Boven jr. Lars zal vooral bekend zijn vanwege zijn derde plek in Roubaix, maar hij is meer dan dat. Allereerst is daar zijn tijdritzege in de Acht van Bladel, waar niemand minder dan Finn Fisher-Black over een korte afstand op een dikke zeven seconden werd gezet. Ook Marco Brenner had het twee keer vreselijk moeilijk met Boven in Pays de Vaud, maar wist hem, tot twee keer toe, met een paar honderdsten voor te blijven. Zijn overwinning op het Nederlands kampioenschap laatst was overtuigend. Als ONZE Lars net zo'n rood-wit-blauwe waas voor de ogen krijgt als TLC, dan gaat er geen houden aan zijn woensdag. Ook Enzo Leijnse kan een aardige tijdrit neerzetten, maar dat lijkt me vooral in de marge op jacht naar een sterke ereplaats. Dat andere rood, wit, blauw zullen we dan ook maar even noemen vanwege reputatie, maar ik ben nog niet zo kapot van Toumire, ondanks zijn eindzege in de Vredeskoers, en Baudin. Laten we Page maar noemen voor een ereplaats dan. Alle ballen op Penhoët in de wegrit lijkt me echter een stuk aannemelijker. Over de Denen ben ik ook niet enthousiast en daar doen we dus niets mee. Gustav Wang is nodig.

Over zijn kunsten als tijdrijder is nog niet veel bekend, maar ik ga hem toch noemen, gewoon omdat ik dat leuk vind en het alweer een favoriet van mij is: Andrii Ponomar. De nieuwe Popovych is daar. Deze Oekraïner is nóg jonger dan Brenner, maar is ook ontzettend goed. Zesde in het eindklassement van de Vredeskoers, een ritzege in Morbihan en een ritzege en vijfde in het eindklassement in Saarland. Dat is echt heel goed. Die vijfde plek in Saarland had nog veel beter kunnen zijn als hij niet ten onder zou gaan aan zijn afkomst in de ploegentijdrit. Het was Ponomar en verder niets. Ik ben fan. Hup Andrii. Om in deze contreien te blijven, speciaal voor @:Mani89: Gleb Karpenko 150%.

De Belgen brengen een interessante jongen genaamd Lars Van Ryckeghem. Ook hij is pas 16 lentes jong, heeft nog erg weinig ervaring tussen de grote jongens, maar kan een erg goede tijdrit neerzetten. Begin mei werd hij Belgisch kampioen, maar zijn beste prestatie kwam in de testtijdrit in Montenaken. Met een tijd van 36'33" was hij precies een minuut langzamer dan Evenepoel een jaar eerder, die toentertijd bijna twee jaar ouder was, en slechts anderhalve minuut langzamer dan Brent van Moer, die vijf jaar ouder is. Hij gaat op het lijstje van de hoop.

Dat was het wel denk ik? Prognose: 1. Michel Hessmann, 2. Lars Boven, 3. Andrea Piccolo
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:59:19 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188314965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Even pluggen.
[..]

Geen vermelding voor Staune-Mittet?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:38:10 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188315538
quote:
Voor de Belgische EK-renners zijn het ook moeilijke momenten na het overlijden van Bjorg Lambrecht. Toch hebben alle Belgen in de selectie beslist om gewoon deel te nemen.

Onder meer Lotto Soudal-renners Thomas De Gendt, Lawrence Naesen, Brent Van Moer, Gerben Thijssen, Stan Dewulf en Jens Keukeleire maken deel uit van de EK-selectie, net als belofte Ilan Van Wilder.

"Na een periode van reflectie is beslist dat alle Belgische deelnemers op dit EK zullen koersen", klinkt het bij de wielerbond. "Dat lijkt hen de beste manier om hulde te brengen aan Bjorg Lambrecht, door zich ten volle te geven op dit EK."

Jonas Rickaert is wel nog onzeker na zijn valpartij afgelopen weekend. Hij komt al zeker niet in actie woensdag in de Mixed Team Relay, mogelijk komt ook de wegrit op zondag in het gedrang. Dan zou een reserverenner opgeroepen kunnen worden.
https://sporza.be/nl/2019(...)belgen-aan-de-start/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:03:14 #6
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188315873
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 15:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Geen vermelding voor Staune-Mittet?
Noren kunnen mooi de tering krijgen.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:10:13 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188315995
Bedankt voor de voorbeschouwing Koffieplanter. *rent naar firstcycling
pi_188316935
Ik heb veel vertrouwen in Lorenzo Milesi.
pi_188321677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:27 schreef NathanCT het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in Lorenzo Milesi.
Laat maar weer, eraf gehaald.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:07:41 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188322239
Is er een duidelijke recente lijst van wie aan de start staat? Kan ik zo niet online vinden.
pi_188322839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:07 schreef Momo... het volgende:
Is er een duidelijke recente lijst van wie aan de start staat? Kan ik zo niet online vinden.
Startlijst op firstcycling.com is final.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 augustus 2019 @ 08:43:47 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188325827
Qua TV. De Belg is vandaag, morgen en het weekend live.
De NOS doet de wegwedstrijd op TV. De (I/T)TT is alleen via NOS.nl te zien.
Bij ES is het EK verbannen naar ESII.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188326210
De tijdrit voor juniores is begonnen. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 7 augustus 2019 @ 10:13:39 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188326730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 08:43 schreef borisz het volgende:
Qua TV. De Belg is vandaag, morgen en het weekend live.
De NOS doet de wegwedstrijd op TV. De (I/T)TT is alleen via NOS.nl te zien.
Bij ES is het EK verbannen naar ESII.
Alleen de relay is op Sporza vandaag trouwens.
pi_188326733
w/ w/ w/
pi_188326742
Van Anrooij goud met 1 of 2 seconde voorsprong.
pi_188326806
  woensdag 7 augustus 2019 @ 10:28:21 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188326926
Niki Terpstra op WF over het EK-parcours:
quote:
‘Veel mensen onderschatten het EK-parcours’
Ondanks de in-en-in trieste gebeurtenis, wacht de koers op niemand. Dit weekend staan de Europese kampioenschappen in Alkmaar op het programma. Door Terpstra’s blessure, gaat die wedstrijd aan zijn neus voorbij. En daar baalt de ervaren coureur van. Hij komt nota bene uit Noord-Holland. “Het is natuurlijk wel heel speciaal dat er een Europees kampioenschap op vijf kilometer van mijn huis plaatsvindt. Het is erg jammer dat ik dat mis. Of ik nog contact heb met de jongens? Niet echt. Maar zondag ga ik zeker kijken en hen aanmoedigen.”

Terpstra zelf had een kleine vinger in de pap. Samen met Laurens ten Dam raadde hij de organisatie aan om de kasseistrook van de Munnikenweg op te nemen. “Het parcours is echt superzwaar. Ik denk dat veel renners verrast zullen zijn nadat ze het eerste rondje hebben gereden. Ze vertrekken waarschijnlijk naar Noord-Holland met het idee dat het makkelijk is. Maar dan komen ze op het rondje terecht”, lacht hij, “en dan zullen ze erachter komen dat het toch andere koek is. Ik kan het fout hebben, maar ik verwacht een afvalkoers.”

Op een schaal van tien (het zwaarst) tot één (minst zwaar), geeft de ervaringsdeskundige de kilometer lange strook een zeven en een half. Naast de weg liggen aan beide zijden stroken met klinkers. “Het was de bedoeling dat ze die zouden afzetten”, zegt hij. Uit de ploegleidersvergadering van dinsdagavond kwam naar voren dat dit niet het geval is. “Dan is mijn cijfer voor die strook wel anders. Maar daarbij komt wel: áls de klinkerstroken open zijn, dan zit het peloton daar alsnog op een lint. Want dan wil iedereen op de klinkers rijden.”

“Dus positionering is hoe dan ook heel belangrijk en de strook is alsnog een koersbepalende factor”, denkt Terpstra. “Mensen zeggen weleens: ‘als het klinkers zijn, dan is het niet interessant’. Maar dat denk je in de Omloop der Kempen (een koers in Veldhoven, red.) ook, bijvoorbeeld. Alleen rijd je daar altijd heel de dag op een lint en heb je geen pelotonvorming. Dus de Munnikenweg gaat sowieso interessant zijn. Wie er wint? Poeh… Een Nederlander”, lacht hij. “Laat ik dan ook maar voor een Noord-Hollander gaan: Ramon Sinkeldam!”
https://www.wielerflits.n(...)ik-weer-kan-koersen/
pi_188327624
quote:
HALLO MEDAILLESPIEGEL w/ w/ w/
pi_188328202
UEC_cycling twitterde op woensdag 07-08-2019 om 11:05:01 #EuroRoad19 - Typical Dutch view 🇳🇱The wind friends https://t.co/ljOuc4PvwA reageer retweet


Mooie foto.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:02:29 #21
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188328243
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Felagund het volgende:
UEC_cycling twitterde op woensdag 07-08-2019 om 11:05:01 #EuroRoad19 - Typical Dutch view 🇳🇱The wind friends https://t.co/ljOuc4PvwA reageer retweet
[ afbeelding ]

Mooie foto.
Inderdaad.

Staat windkracht 5 daar trouwens.
pi_188328540
Het is echt een 'Hollands' parcours ja.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:26:32 #23
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328594
Als die tussentijd klopt is dat broddelwerk van Tiberi.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:29:14 #24
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328625
Val Hessmann, dat is klaar.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188328628
Chute Hessmann.
pi_188328637
Waar kijken we?
pi_188328645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar kijken we?
De PLAYER
pi_188328650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

De PLAYER
Ah uiteraard :P
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:33:41 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188328690
Die waardeloze gozer van een Cano heeft er ook niks van gebakken zo te zien.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188328709
Die Duitsers vallen(haha) ook niet mee heh?
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:37:18 #31
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:35 schreef Pistolero het volgende:
Die Duitsers vallen(haha) ook niet mee heh?
Marco Brenner draait zich om in zijn graf.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188328790
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Marco Brenner draait zich om in zijn graf.
Doet ie wel mee met de wegwedstrijd of slaat ie die hele EK over?
pi_188328793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Marco Brenner draait zich om in zijn graf.
Had hier zomaar een derde plek voor de Duitsers in de tijdrit kunnen versieren. Maar goed, er zal vast wel een gegronde reden zijn om hier niet te starten...
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:41:22 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328819
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Doet ie wel mee met de wegwedstrijd of slaat ie die hele EK over?
Hij is geselecteerd en ik heb nog niets gelezen over een afmelding of afwezigheid in de wegrit, dus normaal start hij wel. Of hij iets klaar kan spelen op dit parcours is een ander verhaal, maar mijn hoop stijgt enigszins na de babbels van Terpstra.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188328842
Piccolo wint, voor Boven en Leijnse.
pi_188328858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hij is geselecteerd en ik heb nog niets gelezen over een afmelding of afwezigheid in de wegrit, dus normaal start hij wel. Of hij iets klaar kan spelen op dit parcours is een ander verhaal, maar mijn hoop stijgt enigszins na de babbels van Terpstra.
Als het zaterdag net zo hard waait als vandaag gaat het een slachtveld worden.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:43:45 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188328869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Val Hessmann, dat is klaar.
Dat is niet zo leuk.
pi_188328872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Als het zaterdag net zo hard waait als vandaag gaat het een slachtveld worden.
Vooral zaterdag gaat het nog een stuk harder waaien dan nu.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:44:44 #39
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188328885
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Vooral zaterdag gaat het nog een stuk harder waaien dan nu.
Zaterdag ziet eruit als een dag voor EWP.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:45:06 #40
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328893
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Als het zaterdag net zo hard waait als vandaag gaat het een slachtveld worden.
Laten we het hopen, want als het aankomt puur op wie de sterkste is, dan is de nieuwe Europees kampioen gekend. Als het sprinten wordt, verwacht ik een nieuwe rood, wit, blauwe medailleregen en is het maar de vraag welk van de twee. Een hele bos Nederlanders of Penhoët.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:45:25 #41
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188328901
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zaterdag ziet eruit als een dag voor EWP.
Maar zit EWP ook bij de selectie?
pi_188328909
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:46:49 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188328924
quote:
Die Deen, die Fransoos en die Noor hadden wel op mogen tyfen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:48:21 #44
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328940
Jorgensen werd op het Deens kampioenschap bijna op een minuut gezet door een 15-jarige en wordt hier vierde, leuk.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:50:50 #45
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188328985


Nee, dit kan niet.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188329036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, dit kan niet.
Cultuurbarbaar
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:54:00 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188329040
Hoe is het tijdritparcours?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_188329096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe is het tijdritparcours?
Niet technisch, vlak, maar wel open voor de wind.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:58:10 #49
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188329111
Waarom is dit subforum plots wit? Zijn er ontwikkelingen gaande voor ons eigen subforum?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:59:11 #50
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188329133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is dit subforum plots wit? Zijn er ontwikkelingen gaande voor ons eigen subforum?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188329139
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is dit subforum plots wit? Zijn er ontwikkelingen gaande voor ons eigen subforum?
Ik dacht hetzelfde. _O-
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:00:07 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188329157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:57 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Niet technisch, vlak, maar wel open voor de wind.
Ik bedoel hoe loopt het.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_188329184


We wachten op WIE
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:02:54 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188329205
Heeft mijn campagne zijn vruchten afgeworpen?
pi_188329207
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

We wachten op WIE
De bevestiging dat F1 geen sport is.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:03:39 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188329219
Maar Sport is een nieuwe categorie. Het stond voorheen onder Hobby's
pi_188329220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De bevestiging dat F1 geen sport is.
Gelukkig maar, minder Nattekrant in Sport
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:14:48 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188329376
Hopelijk is de kleurverandering een teken en wordt er geen muis gebaard.
pi_188329400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:14 schreef Momo... het volgende:
Hopelijk is de kleurverandering een teken en wordt er geen muis gebaard.
Waar komt het gerucht vandaan dat er een WIE komt?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:19:22 #60
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188329459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:15 schreef Felagund het volgende:

[..]

Waar komt het gerucht vandaan dat er een WIE komt?
We zijn al een tijdje campagne aan het voeren.

FB / Subforum wielrennen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:20:46 #61
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188329480
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:14 schreef Momo... het volgende:
Hopelijk is de kleurverandering een teken en wordt er geen muis gebaard.
Dat mag ik toch wel aannemen, want wat is het praktisch nut van alleen de kleur veranderen? Dat is dingen aanpassen om dingen aan te passen. Nee, dat subforum komt er. Zo niet, richten wij wijzijnwielrennen op.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:23:41 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188329534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

We zijn al een tijdje campagne aan het voeren.

FB / Subforum wielrennen.
Waarom is dit topic langs mij heen gegaan?
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:24:32 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188329548
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat mag ik toch wel aannemen, want wat is het praktisch nut van alleen de kleur veranderen? Dat is dingen aanpassen om dingen aan te passen. Nee, dat subforum komt er. Zo niet, richten wij wijzijnwielrennen op.
Maak maar vast de OP voor het Junioren en Beloften-topic.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:28:50 #64
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188329632
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom is dit topic langs mij heen gegaan?
Omdat je er niets van kan, hahaha. Wat dacht jij dan? Dacht jij dat je pech had?

Maar nu je het topic toch hebt gezien mag je wel meteen een enthousiaste reactie plaatsen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188329694
F1 is inmiddels ook wit dus ik verwacht binnen nu en de start van de relay toch wel een eigen subforum.
pi_188329730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

We zijn al een tijdje campagne aan het voeren.

FB / Subforum wielrennen.
Ook gemist. Ik dacht dat het gewoon een act was van een aantal personen hier.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:34:41 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188329756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, dit kan niet.
Krijgen de winnaars ook een kaaswiel als ze winnen? :@ :D
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:35:57 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188329782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat mag ik toch wel aannemen, want wat is het praktisch nut van alleen de kleur veranderen? Dat is dingen aanpassen om dingen aan te passen. Nee, dat subforum komt er. Zo niet, richten wij wijzijnwielrennen op.
Eens
pi_188329796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef Momo... het volgende:

[..]

Krijgen de winnaars ook een kaaswiel als ze winnen? :@ :D
De NOS heeft wel een prachtige promo met kaaswielen. :D :')
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_188329940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ook gemist. Ik dacht dat het gewoon een act was van een aantal personen hier.
Wij doen niet aan acts.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:47:35 #71
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188329977
sporza_koers twitterde op woensdag 07-08-2019 om 13:44:29 En het parcours ligt hem naar eigen zeggen 100 procent @EvenepoelRemco #euroroad19https://t.co/OomOwFjurX reageer retweet
R.EV schroeigenot
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:48:45 #72
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188330001
Ganna wordt Europees kampioen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188330162
Sorry ik heb de sport fora onder een eigen SPORT hoofdgroep gezet. En nu zijn jullie wit. Sneeuwwitjes. Enjoy :)
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:57:43 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188330182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef iteejer het volgende:
Sorry ik heb de sport fora onder een eigen SPORT hoofdgroep gezet. En nu zijn jullie wit. Sneeuwwitjes. Enjoy :)
Wij willen WIE.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:58:06 #75
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188330189
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wij willen WIE.
Wie willen wij?
pi_188330194
Waar blijft WIE???
pi_188330200
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:14 schreef Momo... het volgende:
Hopelijk is de kleurverandering een teken en wordt er geen muis gebaard.
Als ik bovenstaande reactie lees dan vrees ik dat laatste.
pi_188330204
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wij willen WIE.
Wij = jullie minus ik he. As usual :)
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:00:55 #79
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188330254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wij = jullie minus ik he. As usual :)

_O-
pi_188330286
Oh WIE :)
Ja ik ben ook voor.
Maar ik ben geen FA he.
*O*
  woensdag 7 augustus 2019 @ 14:10:16 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188330416
Asgreen gaat winnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:13:03 #82
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188330469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ganna wordt Europees kampioen.
Waarom staat Vacek niet in de uitslag? Niet gestart? :')
  woensdag 7 augustus 2019 @ 14:13:26 #83
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188330476
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:13 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom staat Vacek niet in de uitslag? Niet gestart? :')
Omdat hij niet meedeed.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188330589
Hopelijk blijft de wind komende dagen ook stevig zuidwest, kan wat hardere koers en misschien waaiers opleveren.
Demain, on roule
pi_188330641
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Momo... het volgende:
sporza_koers twitterde op woensdag 07-08-2019 om 13:44:29 En het parcours ligt hem naar eigen zeggen 100 procent @:EvenepoelRemco #euroroad19https://t.co/OomOwFjurX reageer retweet
R.EV schroeigenot
quote:
"Het ligt me 100 procent", zegt de 19-jarige hardrijder. "Het is een puur tijdritparcours met veel rechte stukken."
En dan in de volgende zin

quote:
"Ik ben een lichtgewicht en dat is hier een nadeel tegenover jongens van om en bij de 80 kilogram. Zij beschikken op dit parcours over veel meer pk's"
Juist ja..
pi_188330665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]

[..]

En dan in de volgende zin
[..]

Juist ja..
Het blijft een Belg
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:25:34 #87
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188330672
Zo begint de relay live op de belg
pi_188330700
Wel armoedig dat NOS niet live gaat. Wat moet voorrang krijgen dan :? MAX Geheugentrainer of oefeningen met Olga Commandeur?
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:29:06 #89
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188330715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel armoedig dat NOS niet live gaat. Wat moet voorrang krijgen dan :? MAX Geheugentrainer of oefeningen met Olga Commandeur?
Kook mee met MAX
NPO 1

Rail away
NPO 2

Pippi Langkous
NPO 3
pi_188330741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef Momo... het volgende:

[..]

Kook mee met MAX
NPO 1

Rail away
NPO 2

Pippi Langkous
NPO 3
Kijk! Daar blijven we voor thuis _O_
  woensdag 7 augustus 2019 @ 14:32:11 #91
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188330769
Rail away > Relay.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:34:05 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188330797
Ik dacht dat het een gezamenlijke TTT 3+3 zou zijn een relay :@
pi_188330821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Momo... het volgende:
Ik dacht dat het een gezamenlijke TTT 3+3 zou zijn een relay :@
Dat dacht ik eerst ook :@
pi_188330863
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Momo... het volgende:
Ik dacht dat het een gezamenlijke TTT 3+3 zou zijn een relay :@
De mannen hoeven dan maar op 80% te rijden, is dus geen optie.
pi_188330879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die Deen, die Fransoos en die Noor hadden wel op mogen tyfen.
Eens, behalve dat Leijnse en Karpenko op hadden mogen flikkeren in plaats van die Fransoos en die Noor.
pi_188330901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, dit kan niet.
pi_188330931
Welke fokker schreeuwt daar op de achtergrond?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:44:53 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188330953
Alle Nederlandse clichés komen langs :D
pi_188331000
w/ w/ w/
pi_188331049
Hebben wij tussentijden @showtimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')