quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
De eerste die het onderstaande behoorlijk via een Vocaroo laat horen krijgt van mij een verrassing!
[..]
quote:Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Waar Snap snapt niet wat Snip snapt
En Snip snapt niet wat Snap snapt
Als Snap Snip snapt en Snip snapt Snap
Doen Snip en Snap geen klap
Dat was toen HIPquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar niet echt, Wim was van de mannen, Corry van de vrouwen
Ja jij dusquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
De Dees![]()
https://vocaroo.com/i/s1sq7s7atoAT
Ow echt?! Dat wist ik niet (of niet meer).quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar niet echt, Wim was van de mannen, Corry van de vrouwen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
De Dees![]()
Op een gegeven moment verdwijnt de concentratiequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor het laatste moest je een paar keer flink nadenken.
Nee want toen lagen we al dubbel van de lach op de grondquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor het laatste moest je een paar keer flink nadenken.
Geweldig!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
De Dees![]()
Inwendig was ik aan het vloekenquote:
oh jammer wil jouw stem ook horen!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Voxs, wil je mij voorlezen voor het slapengaan?
dan zal het nu wel retro of vintage zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toen HIP
[ [url=Nee geen plaatje ]afbeelding[/url] ]
Uiterste concentratie!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is helemaal niet van te merken
Ja!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik kan wel een sc voorlees 5 minuten doen elke dag
Wat snelquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe zelf voor spek en bonen mee!
https://vocaroo.com/i/s0T7utSoFzTa
Nou, dies ook lang niet slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
He daar hebben we een topic voorquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zal het nu wel retro of vintage zijn
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zal het nu wel retro of vintage zijn
Die is helemaal goed én snelquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dies ook lang niet slecht.
Ik neem je in het ootje Marioquote:
Iemand had het net over Snip en Snap en toen ontsproot dat idee spontaan in mijn hoofdquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uiterste concentratie!
Maar ehm, waar kwam dit vandaan eigenlijk? Zomaar?
Weet niet wat de rest graag wil horen, maar Arendsoog lijkt me niet onaardig als terugblik op de jeugdige jaren.quote:
Geef het een schopquote:
Die natte t valt ook best mee hčquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dies ook lang niet slecht.
Bijna, net als bij jou het geval was. Dees had het in het begin, wat jij op het eind had. Ik zou nog niet tot 3 woorden komen zonder te hakkelen.quote:
lol!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand had het net over Snip en Snap en toen ontsproot dat idee spontaan in mijn hoofd
Arendsoog staat niet in de kastquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat de rest graag wil horen, maar Arendsoog lijkt me niet onaardig als terugblik op de jeugdige jaren.
Nu bestellen, dan heb je het morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol!
[..]
Arendsoog staat niet in de kast
Daar heb ik ook wel eens een boek van gelezenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat de rest graag wil horen, maar Arendsoog lijkt me niet onaardig als terugblik op de jeugdige jaren.
hehe , nehquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu bestellen, dan heb je het morgen.
Die is cult en oke. Kan je die voorlezen?quote:
Een vriend kijkt het elke dag na zijn werk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor het slapen gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor het slapen gaan
Naja, je zou het kunnen imiteren. Bij Bob zelf slaap je dan binnen 5 minuten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is cult en oke. Kan je die voorlezen?
Fijn voor een moment van ontspanning, het is zo rustgevend om naar te kijken en geweldig om te zien hoe hij met het grootste gemak iets op zijn doek krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vriend kijkt het elke dag na zijn werk.
Ik ben met je ootje naar de botermarkt geweest....quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. ik doe alsof ik het niet wist , maar ik wist het wel
Ik blijf altijd kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Naja, je zou het kunnen imiteren. Bij Bob zelf slaap je dan binnen 5 minuten.
Ja, kitsch, maar fantastisch hoe hij het doetquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor een moment van ontspanning, het is zo rustgevend om naar te kijken en geweldig om te zien hoe hij met het grootste gemak iets op zijn doek krijgt.
Ik zou het ook niet in mijn huis hebben willen hangenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik blijf altijd kijken.
[..]
Ja, kitsch, maar fantastisch hoe hij het doet
Kakaka....quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ben met je ootje naar de botermarkt geweest....
Jij hebt al een huilend jongetje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet in mijn huis hebben willen hangen
In het begin van de serie als er zo'n wazige streek op het doek werd gezet, waar nog niets in te herkennen valt, terwijl imo het schilderij al 'af' was, dacht ik, nu heb je het verprutst.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor een moment van ontspanning, het is zo rustgevend om naar te kijken en geweldig om te zien hoe hij met het grootste gemak iets op zijn doek krijgt.
Ik wil geen huilende jongetjes in mijn huisquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt al een huilend jongetje.
Op de wc misschienquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet in mijn huis hebben willen hangen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
There are no misstakes,only happy little accidents.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil geen huilende jongetjes in mijn huis
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik even een plekje zoeken![]()
[ afbeelding ]
Waarom ligt die hasjplank daar rechtsboven in de hoek op de vloer?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De verrassing toch niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet wel in de SC gepost worden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'Maar waarom schildert u nu alleen met blauw en rood?'
Anton Heyboer: Nouuuuuuuuu, mooie kleuren toch.
Om af en toe een jointje te roken als het even wat moeilijker gaat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom ligt die hasjplank daar rechtsboven in de hoek op de vloer?
Ik zou hier niet rustig kunnen schijten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zit andersom?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou hier niet rustig kunnen schijten.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt tot 22.00 uur vanavond de tijd
Er hangen iig genoeg rollen papier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om af en toe een jointje te roken als het even wat moeilijker gaat?
Ik verbaas me ook om al die keycords, die vlak naast de pot hangen
Reverse cowboy.quote:
Ik ook niet, ik doe dat liever in een rustig ogende omgeving.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou hier niet rustig kunnen schijten.
Volgens mij staat er ook zo'n plastieken vochtige doekjes dinkie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er hangen iig genoeg rollen papier.
Wel van dat harde spul.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die allemaal bijna op zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis het urinoir om je gezicht in te wassen, daar waar al die rollen hangen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die allemaal bijna op zijn
Mooi plaatje wel om van alles op te zien.
Ow daar heb ik nu wel spijt van.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik mis het urinoir om je gezicht in te wassen, daar waar al die rollen hangen.
En jouw voorbeeld, had je die al gepost?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu wel spijt van.
Nou ja, Soury was sowieso de eerste, maar daarnaast kan ik ook nog een mooiste/meest creatieve kiezen
Ga jij het eerst even verbouwen dan, ouwe klussert.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En een bidet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Allangquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
En jouw voorbeeld, had je die al gepost?
'waar snap' is nogal een struikelbrok...komt er steeds uit als 'waar sjnap'quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu wel spijt van.
Nou ja, Soury was sowieso de eerste, maar daarnaast kan ik ook nog een mooiste/meest creatieve kiezen
Mwah, ik vind het wel een mooie toilet zo, bij een ander.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij het eerst even verbouwen dan, ouwe klussert.
Van dat liedje over die krokodil?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
'waar snap' is nogal een struikelbrok...komt er steeds uit als 'waar sjnap'
1e poging is goud waard. Voor ons dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
'waar snap' is nogal een struikelbrok...komt er steeds uit als 'waar sjnap'
Je daagt me nu uit,dat snap je wel toch?quote:
geen idee hoe ik het hier moet krijgen vanaf mijn foonquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e poging is goud waard. Voor ons dan.
sjnie sjna snjappie zou beter gaanquote:
Ah, vandaar al die rollen op dat toilet.quote:
Ik ging eens bij een collega thuis naar het toilet en zijn vrouw had het hele toilet volgehangen met foto's van hun zoontje van 0 tot 4 jaar, ik vond dat erg ongemakkelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel een mooie toilet zo, bij een ander.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, vandaar al die rollen op dat toilet.
welke rollen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, vandaar al die rollen op dat toilet.
Het is een test zodat je kan laten zien dat jij je niet uit laat dagenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je daagt me nu uit,dat snap je wel toch?
Post 20quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan, kan het niet vinden
Wat heb ik daar om gelachen.quote:
zij is nu knapperquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar om gelachen.![]()
![]()
![]()
Vonden sommigen niet leuk.
Doei doei.quote:
Dat maakte het juist zo leukquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar om gelachen.![]()
![]()
![]()
Vonden sommigen niet leuk.
Dan spoor je ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging eens bij een collega thuis naar het toilet en zijn vrouw had het hele toilet volgehangen met foto's van hun zoontje van 0 tot 4 jaar, ik vond dat erg ongemakkelijk.
Daar kun je niet omheen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, je kijkt recht tegen haar reet aan.
blonde haren, lange meidquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, je kijkt recht tegen haar reet aan.
Ik moet er nu weer om lachen.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wel confronterend zo, ik denk dat ik nog wel even op kan houden
Ik had een foto-rolquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wel confronterend zo, ik denk dat ik nog wel even op kan houden
Een trekpaard?quote:
Jouw stijl is OK, ongeacht het thema.quote:
Ja, die lopen hier ook wel, alleen met een kop als een opgeblazen krentenbol die een maand in de broodtrommel heeft gelegen.quote:
Nee, dat zag ik toen niet.quote:
Die heeft in UTO 1 gezetenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die lopen hier ook wel, alleen met een kop als een opgeblazen krentenbol die een maand in de broodtrommel heeft gelegen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die lopen hier ook wel, alleen met een kop als een opgeblazen krentenbol die een maand in de broodtrommel heeft gelegen.
Naaiomi.quote:
Momentje.quote:
Zak erover.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
Onze archivaris.quote:
Gofferquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik de Jumbo niet aan.
Zonde van de zak ook. Die spaar jij toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, handig wel. In tegenstelling tot vele anderen, flikker ik alles weg.
Het was toch een paard, geen olifant?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde van de zak ook. Die spaar jij toch?
Wow snel, al ken ik ze echt niet.quote:
Ze komt net van dat toilet af.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze komt net van dat toilet af.
Die van jezelf zie je niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, foto is niet scherp genoeg, maar met zo'n puistenkop zou ik ook niet vrolijk kijken
Ik heb hem ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Waar Snap snapt niet wat Snip snapt
En Snip snapt niet wat Snap snapt
Als Snap Snip snapt en Snip snapt Snap
Doen Snip en Snap geen klap
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Joezi.
Jeetje! 😱quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Joezi.
Plamuren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Joezi.
Creatief!quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem ook![]()
https://vocaroo.com/i/s1pUGuVgLW92
Jij bent beterquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
De Dees![]()
Doet me denken aan een vriendin van me. Ontzettend knappe vrouw, maar daar zat blijkbaar een laag plamuur overheen. Wist ik veel. Ze stond weer eens een half jaar voor de spiegel in de badkamer aan haar gezicht te rotzooien en ik zei uit de gein, joh, stop er maar mee, want er is toch niets meer aan te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, foto is niet scherp genoeg, maar met zo'n puistenkop zou ik ook niet vrolijk kijken
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Joezi.
Zelfs de koffie heb ik afgeslagenquote:
Och, wat zonde zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor Joezi.
Ow, dat klinkt wel heel serieusquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zelfs de koffie heb ik afgeslagen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Toch dapper dat ze ermee op tv durfdequote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och, wat zonde zeg.Sja, daar kan ze ook niets aan doen.
Carbon peeling.Is helemaal in tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd wel iets te zeiken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kent mijn stem van de radio.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje jammer dat de mannen niet durven
Ik wacht op de volgende uitdagingquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem ook![]()
https://vocaroo.com/i/s1pUGuVgLW92
En dat is niet best.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kent mijn stem van de radio.
Irl wel, maar hier niet hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd wel iets te zeiken.
Sorry, ik voel me te beroerd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook![]()
https://vocaroo.com/i/s0M3V9p6n2HW
Mooie!quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goede reden!quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, ik voel me te beroerd.
Klonk best goed hoor !quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Grapje,je hebt een mooie zwoele stem.quote:
Laat eens horen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Nu nog zingend, dat is zelfs makkelijker.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Grapje,je hebt een mooie zwoele stem.
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar laat nog maar eens horen.quote:
Goed in het ritme.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Balen, Amph. Aan je stem zal het niet liggen, hoorde ik eerder.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
boh.... dat is klote...quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
nou ja wedstrijdje is groot woord, wel grappigquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijdje was![]()
Dank
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank
Echt! Ik heb die van Tonja niet kunnen luisteren, en als ik op de vorige klik openen die ook niet meerquote:
Jammer!quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Echt! Ik heb die van Tonja niet kunnen luisteren, en als ik op de vorige klik openen die ook niet meer
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:44 schreef Amphorapotje het volgende:
Hulde voor iedere vocaroo.Als ik zing klapt mijn laptop dicht.
je hoeft ook niet te zingen potje...gewoon oplezenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:44 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:44 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank
Oh, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te zingen potje...gewoon oplezen
Dat snap ik welquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ja.Mijn vrouw zet te de tv expres steeds harder als ik jullie luister.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een liedje kan opnemen en zingen hehe
Cambridge Anatytica zit jullie op de hielen.quote:
Ik trap naar achterenquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cambridge Anatytica zit jullie op de hielen.
wasda?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ja.Mijn vrouw zet de tv expres steeds harder als ik jullie luister.
Als een paard.quote:
diesnie af, maar credits dat je het doetquote:
Duidelijk,als ze maar plezier hebben denk ik dan maar.quote:
mannen zijn altijd flauw door niet mee te doen...behalve D.quote:
Preciesquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
mannen zijn altijd flauw door niet mee te doen...behalve D.
Ik zou terugluisteren, werkt beterquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
Alle vocaroos gemist. Ga snel terugkijken.
Dit jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
mannen zijn altijd flauw door niet mee te doen...behalve D.
Liedje inzingen, en de rest mag raden?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:59 schreef Charmian het volgende:
dit is ook wel leuk voor marios topic
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |