Die is cult en oke. Kan je die voorlezen?quote:
Een vriend kijkt het elke dag na zijn werk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor het slapen gaan
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor het slapen gaan
Naja, je zou het kunnen imiteren. Bij Bob zelf slaap je dan binnen 5 minuten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is cult en oke. Kan je die voorlezen?
Fijn voor een moment van ontspanning, het is zo rustgevend om naar te kijken en geweldig om te zien hoe hij met het grootste gemak iets op zijn doek krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vriend kijkt het elke dag na zijn werk.
Ik ben met je ootje naar de botermarkt geweest....quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. ik doe alsof ik het niet wist , maar ik wist het wel
Ik blijf altijd kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Naja, je zou het kunnen imiteren. Bij Bob zelf slaap je dan binnen 5 minuten.
Ja, kitsch, maar fantastisch hoe hij het doetquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor een moment van ontspanning, het is zo rustgevend om naar te kijken en geweldig om te zien hoe hij met het grootste gemak iets op zijn doek krijgt.
Ik zou het ook niet in mijn huis hebben willen hangenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik blijf altijd kijken.
[..]
Ja, kitsch, maar fantastisch hoe hij het doet
Kakaka....quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ben met je ootje naar de botermarkt geweest....
Jij hebt al een huilend jongetje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet in mijn huis hebben willen hangen
In het begin van de serie als er zo'n wazige streek op het doek werd gezet, waar nog niets in te herkennen valt, terwijl imo het schilderij al 'af' was, dacht ik, nu heb je het verprutst.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor een moment van ontspanning, het is zo rustgevend om naar te kijken en geweldig om te zien hoe hij met het grootste gemak iets op zijn doek krijgt.
Ik wil geen huilende jongetjes in mijn huisquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt al een huilend jongetje.
Op de wc misschienquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet in mijn huis hebben willen hangen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
There are no misstakes,only happy little accidents.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil geen huilende jongetjes in mijn huis
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik even een plekje zoeken![]()
[ afbeelding ]
Waarom ligt die hasjplank daar rechtsboven in de hoek op de vloer?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De verrassing toch niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet wel in de SC gepost worden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'Maar waarom schildert u nu alleen met blauw en rood?'
Anton Heyboer: Nouuuuuuuuu, mooie kleuren toch.
Om af en toe een jointje te roken als het even wat moeilijker gaat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom ligt die hasjplank daar rechtsboven in de hoek op de vloer?
Ik zou hier niet rustig kunnen schijten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zit andersom?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou hier niet rustig kunnen schijten.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt tot 22.00 uur vanavond de tijd
Er hangen iig genoeg rollen papier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om af en toe een jointje te roken als het even wat moeilijker gaat?
Ik verbaas me ook om al die keycords, die vlak naast de pot hangen
Reverse cowboy.quote:
Ik ook niet, ik doe dat liever in een rustig ogende omgeving.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou hier niet rustig kunnen schijten.
Volgens mij staat er ook zo'n plastieken vochtige doekjes dinkie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er hangen iig genoeg rollen papier.
Wel van dat harde spul.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die allemaal bijna op zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis het urinoir om je gezicht in te wassen, daar waar al die rollen hangen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die allemaal bijna op zijn
Mooi plaatje wel om van alles op te zien.
Ow daar heb ik nu wel spijt van.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik mis het urinoir om je gezicht in te wassen, daar waar al die rollen hangen.
En jouw voorbeeld, had je die al gepost?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu wel spijt van.
Nou ja, Soury was sowieso de eerste, maar daarnaast kan ik ook nog een mooiste/meest creatieve kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |