Dat was het beste stuk.quote:eY2+sA77AEAQBAEAQBAEA0PanshhOIimMVTL93myEMyEZrZhdSLg2HwgGv4d9mfCqPs4Gm3nUzVf/wBCRAJXSpqqhVAVQAAoFgANgANhAK4AgCAYnFuG0sTRehWXNTqLlZbkXHqNRAOa8X+xnh4UstTED+HNSYD3vSLfnAOccc7B4aiTlesfUp9EEAhuJwCJUyC5Fxqd/wAoB0+n9muEHCa+Nz1jVSi7KMyBAVFwbKgJ25mAcdLnqYB3n/DnwtFp1sQC2dxkIuMtlY2IFr398A7RAEAQBAP/2Q==
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:00 schreef Barreltje het volgende:
Is dat met zo'n contrast vloeistof ofzo Jager?
Tnx voor de uitleg!quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef kwakz0r het volgende:
Binnenvalpost!
Hola! Wij zijn vanmorgen in t Ooooosten aangekomen, weekje tussen Enschede en Haaksbergen in een soort chalet. Even ertussenuit.
As we speak een ijsje aan t eten in Haaksbergen.
Iemand nog tips in de omgeving?
Aww bahquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..
* FranticDJ gaat de vakantie maar annuleren
Jakkes.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..
Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Tnxquote:
Waren om 9.30 in Zweden, om 12u in 't ziekenhuisquote:
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijn
Tnx, ja ze was aan het galopperen in aanloop naar zo'n springding en ineens steigerde ze. Is nou ook niet dat dat ze het paard niet kent. Ze heeft haar in totaal dik 10 jaar al, waarbij ze 2 jaar niet bij haar is geweest vanwege een of andere malafide actie van de manege.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef Bluezz het volgende:
En de E. van Frantholy shit.. balen! Schrok het peerd ergens van of zo
Beterschap maar.
Ouch, dat klinkt heel erg gaaf. En ze zal vast wel mee kunnen, maar zal pijnlijk zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.
Thanks voor de tips!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.
De Lutte is erg mooi om te wandelen (langs de Dinkel), kan ook in gezwommen worden. En iets over de grens zijn leuke dierentuinen (Rheine, Nordhorn).quote:
We waren positief verrast over het mooie vlees, en de nette prijs die je er daar voor betaalt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
Voor de Dld inkopers: nog tips net over de grens qua winkels enzo?
huh? dat voelt helemaal niet logischquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:40 schreef fietsie het volgende:
Mooi land, Amerika.
Massa moorden in schietpartijen, paar op een rij. Wat gebeurt er: de beurswaarde van wapenfabrikanten vliegt omhoog...
Blijkbaar investeert een deel van de bevolking in "zelfverdedigingsmiddelen"?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? dat voelt helemaal niet logisch
Oh, kon daarom iemand in Texas, een staat waar voor mijn gevoel iedereen een wapen heeft, 46 mensen raken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:42 schreef fietsie het volgende:
Blijkbaar investeert een deel van de bevolking in "zelfverdedigingsmiddelen"?
Ja dan is het toch logisch dat je je eigen 9mm wilt hebben? Om ehm, eh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, kon daarom iemand in Texas, een staat waar voor mijn gevoel iedereen een wapen heeft, 46 mensen raken.
Karmann Ghia jaquote:
Té hard getrapt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:46 schreef fietsie het volgende:
Best maf.
Je vestapt je. Hebt last van je enkel.
Overbelast m vervolgens "want er was een dagje weg gepland".
Je gaat de dag er na fietsen, en merkt dat dat echt helpt tegen de zwelling en dat ie soepeler voelt.
En spontaan gaat je fiets kapot.
Alsof het niet -mag-
Daarom was ik dus lekker fietsen; zonnetje erbij enzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Té hard getrapt.
Je kunt ook gaan zitten met de voet hoog en rustig/ zachtjes rondjes draaien met de voet links/rechtsom.
Met de tenen “ piano spelen”...kunnen mannen vaak minder goed.Kom maar...
Dit alles voor flow, afvoer ontstekingsachtige stofjes en aanvoer genezend bloed.
# In a nutshell.
Goed bezig. Andere auto, andere fiets?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom was ik dus lekker fietsen; zonnetje erbij enzo![]()
Veters beetje los, voet niet stilhouden maar van positie wisselen enzo.
45-55.000quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed bezig. Andere auto, andere fiets?
De tip was i.p.v. fietsen
Ow en wat ik mij afvroeg: met al die familie- en meettournée’s ...hoeveel km rij jij eigenlijk per jaar?
TS begint: 10.000 km.
Vanavond een hamburger:https://www.hellofresh.nl(...)08b2f7d28600107b1e3b
Ja, en waar niemand die schutter kon/wilde uitschakelen. Zo raar, ik heb ook het idee dat ze daar naar de kerk/school/winkelcentrum gaan met wapensquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, kon daarom iemand in Texas, een staat waar voor mijn gevoel iedereen een wapen heeft, 46 mensen raken.
Ik hou m'n mond (maar je hebt ook nog wat delen te gaan)quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:57 schreef borisz het volgende:
Kiest Ayla voor Jandolar of toch Ranec?
/bezig in Aardkinderen #3.
Sterkte met E. Frantic
* Duimt mee met Jagär
En Trump tja... Het heeft geen zin meer om een TV door het raam te gooien bij iedere opmerking die hij maakt. Ik hoop dat De Dems de eye on de prize houden... maar ja daar ben ik nog niet zo zeker van.
/Typische rommelmaandag op kantoor vandaag. Bijna is wel weer terug van vakantie.
Oh, die doos krijg ik woensdag pas!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig. Andere auto, andere fiets?
De tip was i.p.v. fietsen
Ow en wat ik mij afvroeg: met al die familie- en meettournée’s ...hoeveel km rij jij eigenlijk per jaar?
TS begint: 10.000 km.
Vanavond een hamburger:https://www.hellofresh.nl(...)08b2f7d28600107b1e3b
Zal je altijd net zienquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En al tijden op de planning om met Duitse vriend bij Tao te gaan eten in Enske, is Tao net die ene dag die we hebben kunnen prikken, dicht
Nog tien uur Dieuwertje die deel #3 voorleestquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond (maar je hebt ook nog wat delen te gaan)
En dan heb je nog 3 delen te gaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog tien uur Dieuwertje die deel #3 voorleest. Ik luister ernaar in de bus. Altijd wel fijn smiddags om 45 minuten je te laten voorlezen.
Vies plakweer is het vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond (maar je hebt ook nog wat delen te gaan)
Pffff..vanochtend bij naailes dus een patroon voor een vest uitgeknipt. Moest allemaal wat groter en kleiner (dikke armen, minder cup, meer heupen). Zou het vanmiddag op de stof spelden en tekenen. Dat werd een uitdaging, 4x overnieuw gedaan want net een paar cm stof te kort ggggrrrr.
En warm in huis, en ik kreeg het met de minuut nog warmer.
Ik heb een klein uurtje gesport, in de paar uur ervoor minstens anderhalve liter water op, en ik had alsnog zo'n dorst toen ik weer thuis wasquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vies plakweer is het vandaag.
Beetje aan het klussen in huis, had het gevoel dat ik wel kon blijven douchen.
Dan maar in Leeuwarden?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
En Tao is pas 16 augustus open, dus word het em sowieso niet
Daar zit een Tao die open is?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is niet echt in de buurt hevreemde suggestie..
Ja maar Kwak vroeg om tips voor hier in de buurt.quote:
DM drogist is echt wel een aanrader.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
Voor de Dld inkopers: nog tips net over de grens qua winkels enzo?
Ik had van de restauranthouder begrepen dat het een franchise formule is, met een wel / niet all you can optie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar Kwak vroeg om tips voor hier in de buurt.
En ik heb afgesproken met vrienden om naar Tao in Enschede te gaan. Ga er niet helemaal voor naar Leeuwarden waar toevallig ook een Tao zit, terwijl de Tao die ik bedoel hier zit toch?
Rare vogel ben je soms Fiets
Edit: die in Leeuwarden is nog een all you can eat ook.. die hebben ze in Enske ook nog wel meer.. Het ging niet om de naam he, maar om het specifieke restaurant![]()
Shampoo scheelde 3,00 per flesje van 250ml.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DM drogist is echt wel een aanrader.
En Kaufland voor goedkope boodschappen.
Is er al nieuws over het vocht in E's buik?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Alleen op de bank
Zweeds nieuws kijken om mn taalskills te verbeteren
Die prijzen daar zijn echt absurd. Ik ga er bijna mijn haar van verven, zo goedkoop is de haarverf.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Shampoo scheelde 3,00 per flesje van 250ml.
Volgens mij hebben die twee niets met elkaar te maken..quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had van de restauranthouder begrepen dat het een franchise formule is, met een wel / niet all you can optie.
Het valt wel op dat die 2 artikelen direct bij de ingang staan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die prijzen daar zijn echt absurd. Ik ga er bijna mijn haar van verven, zo goedkoop is de haarverf.
Ze kunnen geen oorzaak vinden..quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is er al nieuws over het vocht in E's buik?
Niet bij de mijne volgens mij. Ik moet altijd lachen om de Nederlandse dames die los gaan in de DM. Ik doe zelf ook mee uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het valt wel op dat die 2 artikelen direct bij de ingang staan.
Het deel van de parking waar wij stonden was 1 wit nummerbord. De rest geel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet bij de mijne volgens mij. Ik moet altijd lachen om de Nederlandse dames die los gaan in de DM. Ik doe zelf ook mee uiteraard.
Haha ik ben ooit afgehaakt bij alle seks in deel drie geloof ik... leest dieuwertje ook nog iets anders voor?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet bij de mijne volgens mij. Ik moet altijd lachen om de Nederlandse dames die los gaan in de DM. Ik doe zelf ook mee uiteraard.
Kwak, de Engelse voorlezer van Aardkinderen is echt heel slecht. De hoofdpersoon heeft elk boek een nieuw accent. Soms Duits, soms Russisch. Als je het jezelf al aan wilt doen om die serie te lezen, is het misschien het beste om het in het Nederlands te doen.
Frantic, wat gek dat ze niets kunnen vinden.
Ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
Haha ik ben ooit afgehaakt bij alle seks in deel drie geloof ik... leest dieuwertje ook nog iets anders voor?
Wat naarquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Dat zou wel eens een apotheekproduct kunnen zijn. Bazenspul inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil vooral naar de DM om fenystil gel te kopen, dat verkopen ze in NL niet...
Is dat iets anders dan dit??quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil vooral naar de DM om fenystil gel te kopen, dat verkopen ze in NL niet...
De DM verkoopt nauwelijks tot geen geneesmiddelen (niet eens neusspray bijvoorbeeld), daarvoor moet je naar de apotheek.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
Nergens in Duitsland. Geneesmiddelen, zelfs antihistamine en pijnstillers zijn enkel in een apotheek te koop.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De DM verkoopt nauwelijks tot geen geneesmiddelen (niet eens neusspray bijvoorbeeld), daarvoor moet je naar de apotheek.
En niet voor de rest van het assortiment?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ja. Tof. Maareh....het is nu ff teveel gelul en te weinig actie. Ik heb dringend behoefte aan techniek.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hallo! Hoe gaat het op je werk?
Wacht maar, dat zal vast anders worden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Tof. Maareh....het is nu ff teveel gelul en te weinig actie. Ik heb dringend behoefte aan techniek.
Ik heb 't ook meer dan anders.. vooral als ik mijn bed uitstrompel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig, dacht dat het aan mij lag. Zo heel koud is het eigenlijk niet en dacht dat ik opvliegers had. Maar gewrichten doen ook extra zeer, dus er zal wel veel vocht in de lucht zitten.
Kan blijkbaar spontaan ontstaan na 'letsel'..quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Frantic, wat gek dat ze niets kunnen vinden.
Wat een drama.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef....weten jullie nog dat er vrijdag "wat" regen was gevallen hier in de buurt?
Dit is de tuin van een oud-collega (ik dacht al wat bekends te zien) https://www.gelderlander.(...)eroverlast~ab03323b/
Nee nee maar echt! Ik heb foto's gezien. Heul cultureelquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef AnneX het volgende:
Als jullie je stilhouden...leuk om via Sunny te horen dat Lonaa & F. in Praag zijn beland en cultureeldoen.
Daar moet ik ook weer eens naartoe. Heerlijke sushi.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik heb afgesproken met vrienden om naar Tao in Enschede te gaan.
Was dit een hasjbrownieproeverij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:39 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ik at een beownie voordat ik ging slapen.. ruk geslapen.. Ik heb dat de laatste tijd wel vaker.. dat als ik suiker eet (vlak) voordat ik ga slapen dat mn nacht dan ruk is..
Dus.. succes aan mezelf vandaag.. zelfs het wassen van mn haar koste moeite..![]()
Hmm sort ofquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:13 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal op tijd naar bed gegaan? Goedemorgen
22:45quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:13 schreef Isabeau het volgende:
De oude markt in Enschede is wel gezellig. Daar kun je eigenlijk overal wel okayig eten, afhankelijk van je budget. Maar het is ook leuk om er even wat te drinken voordat je uit eten gaat.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:13 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |