Dat was het beste stuk.quote:eY2+sA77AEAQBAEAQBAEA0PanshhOIimMVTL93myEMyEZrZhdSLg2HwgGv4d9mfCqPs4Gm3nUzVf/wBCRAJXSpqqhVAVQAAoFgANgANhAK4AgCAYnFuG0sTRehWXNTqLlZbkXHqNRAOa8X+xnh4UstTED+HNSYD3vSLfnAOccc7B4aiTlesfUp9EEAhuJwCJUyC5Fxqd/wAoB0+n9muEHCa+Nz1jVSi7KMyBAVFwbKgJ25mAcdLnqYB3n/DnwtFp1sQC2dxkIuMtlY2IFr398A7RAEAQBAP/2Q==
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:00 schreef Barreltje het volgende:
Is dat met zo'n contrast vloeistof ofzo Jager?
Tnx voor de uitleg!quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een scintigrafie heet het. 1 foto nadat de spuit erin ging, terwijl de vloeistof in het bloed zit. En 1 spuit na 3 uur, als de vloeistof in m'n botten zit. Zo begreep ik het iig. En omdat ik nog nucleair ben mag ik de hele dag m'n kinderen niet aanraken, en de jongste geen borstvoeding geven.....
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef kwakz0r het volgende:
Binnenvalpost!
Hola! Wij zijn vanmorgen in t Ooooosten aangekomen, weekje tussen Enschede en Haaksbergen in een soort chalet. Even ertussenuit.
As we speak een ijsje aan t eten in Haaksbergen.
Iemand nog tips in de omgeving?
Aww bahquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..
* FranticDJ gaat de vakantie maar annuleren
Jakkes.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten vanuit het sjukhus. E. is vanmorgen van d'r paard gelanceerd. 1 gebroken rib, allerlei kneuzingen, hersenschudding en onverklaarbaar vocht in de buik. Dat laatste wordt nog onderzocht. Moet iig 1 nacht blijven ter observatie..
Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
Tnxquote:
Waren om 9.30 in Zweden, om 12u in 't ziekenhuisquote:
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrikken! Waar zouden jullie heen op vakantie? Beterschap voor je vriendin en verwen haar maar fijn
Tnx, ja ze was aan het galopperen in aanloop naar zo'n springding en ineens steigerde ze. Is nou ook niet dat dat ze het paard niet kent. Ze heeft haar in totaal dik 10 jaar al, waarbij ze 2 jaar niet bij haar is geweest vanwege een of andere malafide actie van de manege.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef Bluezz het volgende:
En de E. van Frantholy shit.. balen! Schrok het peerd ergens van of zo
Beterschap maar.
Ouch, dat klinkt heel erg gaaf. En ze zal vast wel mee kunnen, maar zal pijnlijk zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx, zouden naar Thailand gaan eind vd week.
Thanks voor de tips!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Rondje wandelen bij de watermolen in Haaksbergen, of in het buurseveen. Flamingo's kijken net over de grens... De Wilder is een leuk zwembad, ook in Haaksbergen.
De Lutte is erg mooi om te wandelen (langs de Dinkel), kan ook in gezwommen worden. En iets over de grens zijn leuke dierentuinen (Rheine, Nordhorn).quote:
We waren positief verrast over het mooie vlees, en de nette prijs die je er daar voor betaalt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
Voor de Dld inkopers: nog tips net over de grens qua winkels enzo?
huh? dat voelt helemaal niet logischquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:40 schreef fietsie het volgende:
Mooi land, Amerika.
Massa moorden in schietpartijen, paar op een rij. Wat gebeurt er: de beurswaarde van wapenfabrikanten vliegt omhoog...
Blijkbaar investeert een deel van de bevolking in "zelfverdedigingsmiddelen"?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? dat voelt helemaal niet logisch
Oh, kon daarom iemand in Texas, een staat waar voor mijn gevoel iedereen een wapen heeft, 46 mensen raken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:42 schreef fietsie het volgende:
Blijkbaar investeert een deel van de bevolking in "zelfverdedigingsmiddelen"?
Ja dan is het toch logisch dat je je eigen 9mm wilt hebben? Om ehm, eh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, kon daarom iemand in Texas, een staat waar voor mijn gevoel iedereen een wapen heeft, 46 mensen raken.
Karmann Ghia jaquote:
Té hard getrapt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:46 schreef fietsie het volgende:
Best maf.
Je vestapt je. Hebt last van je enkel.
Overbelast m vervolgens "want er was een dagje weg gepland".
Je gaat de dag er na fietsen, en merkt dat dat echt helpt tegen de zwelling en dat ie soepeler voelt.
En spontaan gaat je fiets kapot.
Alsof het niet -mag-
Daarom was ik dus lekker fietsen; zonnetje erbij enzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Té hard getrapt.
Je kunt ook gaan zitten met de voet hoog en rustig/ zachtjes rondjes draaien met de voet links/rechtsom.
Met de tenen “ piano spelen”...kunnen mannen vaak minder goed.Kom maar...
Dit alles voor flow, afvoer ontstekingsachtige stofjes en aanvoer genezend bloed.
# In a nutshell.
Goed bezig. Andere auto, andere fiets?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom was ik dus lekker fietsen; zonnetje erbij enzo![]()
Veters beetje los, voet niet stilhouden maar van positie wisselen enzo.
45-55.000quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed bezig. Andere auto, andere fiets?
De tip was i.p.v. fietsen
Ow en wat ik mij afvroeg: met al die familie- en meettournée’s ...hoeveel km rij jij eigenlijk per jaar?
TS begint: 10.000 km.
Vanavond een hamburger:https://www.hellofresh.nl(...)08b2f7d28600107b1e3b
Ja, en waar niemand die schutter kon/wilde uitschakelen. Zo raar, ik heb ook het idee dat ze daar naar de kerk/school/winkelcentrum gaan met wapensquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, kon daarom iemand in Texas, een staat waar voor mijn gevoel iedereen een wapen heeft, 46 mensen raken.
Ik hou m'n mond (maar je hebt ook nog wat delen te gaan)quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:57 schreef borisz het volgende:
Kiest Ayla voor Jandolar of toch Ranec?
/bezig in Aardkinderen #3.
Sterkte met E. Frantic
* Duimt mee met Jagär
En Trump tja... Het heeft geen zin meer om een TV door het raam te gooien bij iedere opmerking die hij maakt. Ik hoop dat De Dems de eye on de prize houden... maar ja daar ben ik nog niet zo zeker van.
/Typische rommelmaandag op kantoor vandaag. Bijna is wel weer terug van vakantie.
Oh, die doos krijg ik woensdag pas!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig. Andere auto, andere fiets?
De tip was i.p.v. fietsen
Ow en wat ik mij afvroeg: met al die familie- en meettournée’s ...hoeveel km rij jij eigenlijk per jaar?
TS begint: 10.000 km.
Vanavond een hamburger:https://www.hellofresh.nl(...)08b2f7d28600107b1e3b
Zal je altijd net zienquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En al tijden op de planning om met Duitse vriend bij Tao te gaan eten in Enske, is Tao net die ene dag die we hebben kunnen prikken, dicht
Nog tien uur Dieuwertje die deel #3 voorleestquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond (maar je hebt ook nog wat delen te gaan)
En dan heb je nog 3 delen te gaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog tien uur Dieuwertje die deel #3 voorleest. Ik luister ernaar in de bus. Altijd wel fijn smiddags om 45 minuten je te laten voorlezen.
Vies plakweer is het vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond (maar je hebt ook nog wat delen te gaan)
Pffff..vanochtend bij naailes dus een patroon voor een vest uitgeknipt. Moest allemaal wat groter en kleiner (dikke armen, minder cup, meer heupen). Zou het vanmiddag op de stof spelden en tekenen. Dat werd een uitdaging, 4x overnieuw gedaan want net een paar cm stof te kort ggggrrrr.
En warm in huis, en ik kreeg het met de minuut nog warmer.
Ik heb een klein uurtje gesport, in de paar uur ervoor minstens anderhalve liter water op, en ik had alsnog zo'n dorst toen ik weer thuis wasquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vies plakweer is het vandaag.
Beetje aan het klussen in huis, had het gevoel dat ik wel kon blijven douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |