Yes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef illusions het volgende:
[..]
IMPACT, niet nader verloop. Snap nou eens middelbare school niveau natuurkunde man.
Zo zwart wit is het niet. Er is hier geen winnaar die geen schade oploopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes.
'The object that was struck will in turn either absorb the energy thrust upon it or possibly even transfer that energy back to the first vehicle'
You do understand now that you were mistaken right?
Heb je al wat info voor me?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar je snapt ook nu wel goed dat de totale massa (van 't gebouw en 'vliegtuig') wel 'n belangrijke rol in de 9/11 equatie maakt, right?
Als Quora dat beweert dan moet het waar zijn in jouw wereld. Afijn, kun jij rustig slapen mij overtuig je niet. Grote vent trouwens in dat raamquote:Bron: Quora
Dikke middelvinger mag dat ook?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je al wat info voor me?
Linkje, interview..
Of helemaal niks behalve... Een dikke duim.
Heb even voor de grap heel spetembercluess forum door gespot, zoals ik dat wel vaker doe, aangezien veel fake media shizzle daar zijn oorsprong vind..
Maar zelfs daar niks..
Ah ja, een pompoen kan door een minder dan 1 mm. dikke wand van een busje, dus kan een aluminium vleugel dwars door een centimeters dik stalen flens. Logisch ja. Niet dus. Weer dat appel (of ja pompoenen) met peren vergelijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef illusions het volgende:
They did not fly through the towers.
If you look at the floor plan, you would see that it’s possible for some parts of the plane to come out the other side. In fact, if you sent me through a canon at 500–600 mph, I could possibly go in one side and out the other, so long as I came in and out through a window.
[ afbeelding ]
If you look at the damage caused by the plane to WTC 1, you can see the wings may have dislodged the aluminum veneers, but did not breakthrough the steel columns.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I was unable to find an exit hole for WTC 1 from the plane debris. That would make since due to the fact the plane hit angled, but relatively centered, meaning it would have encountered a robust steel grid system, including the massive steel core columns.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In terms of WTC 2, the impact was not center and most of the plane shrapnel would have missed the core. It makes sense that a landing gear could exit out the other side, especially if it only impacted windows coming in and going out.
I know there are some who claim “aluminum can’t penetrate steel”. If that was the case, I would assume a pumpkin can penetrate steel. As the below video shows, yes it can:
I bring this up because there is a group out there that say no planes were used on 9/11. I’m not sure what their reason or motive for believing this. I do know, however, that people believe they are part of the the thousands of architects, engineers and physicists who question the 9/11 narrative. This is far from the case.
Bron: Quora
De kern van het vliegtuig, de motoren, en de centrale delen van de vleugels zijn er ook nog.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, een pompoen kan door een minder dan 1 mm. dikke wand van een busje, dus kan een aluminium vleugel dwars door een centimeters dik stalen flens. Logisch ja. Niet dus. Weer dat appel (of ja pompoenen) met peren vergelijken.
Maar als de vleugels slechts de facade zouden hebben gesloopt, en niet de achterliggende constructie, hoe kan de binnenkern dan zo verzwakt worden dat die toren instort?
Bijvoorbeeld shredded door de gevel heen.quote:En waar zijn die vleugels dan gebleven? Opgelost? Want niet door de gevel, zou betekenen dat een groot deel van het vliegtuig naar beneden zou donderen.
Hoe kom je er bij dat vrijwel alle brandstof bij de impact ontbrandde? Brandstof is een vloeistof. Dat zou een hint moeten zijn voor je overige vragen.quote:Vrijwel alle brandstof ontbrandde bij de impact. Maar volgens ingewijden zou diezelfde brandstof de gehele constructieve kern van de toren hebben verzwakt. Enig idee hoe de verhoudingen brandstof/staal constructie was? En hoe kwam die brandstof dan bij de centrale kern van de toren, als de vleugels niet door het staal van de gevel kon?
De kern van het vliegtuig, je bedoelt de cockpit en het passagiersgedeelte wat in principe van dezelfde zo licht mogelijke constructie gemaakt is (hol aluminium).quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De kern van het vliegtuig, de motoren, en de centrale delen van de vleugels zijn er ook nog.
[..]
Bijvoorbeeld shredded door de gevel heen.
[..]
Hoe kom je er bij dat vrijwel alle brandstof bij de impact ontbrandde? Brandstof is een vloeistof. Dat zou een hint moeten zijn voor je overige vragen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je al wat info voor me?
Linkje, interview..
Of helemaal niks behalve... Een dikke duim.
Heb even voor de grap heel spetembercluess forum door gespot, zoals ik dat wel vaker doe, aangezien veel fake media shizzle daar zijn oorsprong vind..
Maar zelfs daar niks..
Ik heb 'n link naar informatie al gepost.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:29 schreef theguyver het volgende:
Niks van dit alles, en ze vallen niet door de mand, er is niks maar dan ook niks, wat ik heb gezien hier wat heel simpel, vaak met NATUURKUNDE of logica te beantwoorden valt.
Did you read the one about chicken wire and potatoes? That was a good one.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, een pompoen kan door een minder dan 1 mm. dikke wand van een busje, dus kan een aluminium vleugel dwars door een centimeters dik stalen flens. Logisch ja. Niet dus. Weer dat appel (of ja pompoenen) met peren vergelijken.
Sounds pretty much like question dodging.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet. Er is hier geen winnaar die geen schade oploopt.
En wederom zit je post vol met stromannen... Zo lang waren de vliegtuigen nog niet in de lucht, hadden nog zat brandstof aan boord. Niemand beweerd dat het de brandstof zelf was die zo lang aan het branden was. De staalconstructie was niet aan het smelten. Zo simpel schalen werkt niet. Soortgelijk vliegtuig, niet soortgelijke situatie, en de (veel grotere) impact hebben de torens ook in eerste instantie overleeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
De kern van het vliegtuig, je bedoelt de cockpit en het passagiersgedeelte wat in principe van dezelfde zo licht mogelijke constructie gemaakt is (hol aluminium).
De motoren? Die 3 blokken verderop werden teruggevonden?
Je hebt die grote vuurbal niet gezien bij de impact? Dat lijkt me behoorlijk wat kerosine. Daarnaast is er natuurlijk al brandstof verbruikt gedurende de vlucht. En is het de vraag of het vliegtuig volledig afgetankt was ten tijde van het opstijgen. Dan blijft er niet veel brandstof over. Als die dan ook nog eens verspreid wordt, dan krijg je never een vuurhaard die lang en intensief gevoed kan worden om een gebouw als het WTC dusdanig te verzwakken dat het gaat bezwijken.
Waar was die vuurzee dan? In post 80 in dit topic zag je mensen bij de gaten in de gevel staan, maar omdat kerosine vloeibaar is kon dat gewoon. Terwijl 20 meter naar binnen de staalconstructie aan het wegsmelten was door de enorme hoeveelheid kerosine. Besef je wel hoe onlogisch en onmogelijk dat is?
Mensen hier hebben een verkeerd beeld van de verhoudingen. Verklein alles met een factor 500. Dan heb je een toren van meer dan 60 cm. hoog. En een vliegtuig met een spanwijdte van nog geen 10 cm. Vleugeltjes van 4 cm. zouden genoeg kerosine bevatten om die hele toren te laten bezwijken. Zelfs met volle vleugels en geen vuurbal bij de impact, hou je niet genoeg brandstof over.
Die torens waren enorm over-gedimensioneerd. En zouden de impact van een soortgelijk vliegtuig moeten kunnen weerstaan. Soortgelijk, want de rekenwaardes gingen uit van een kleiner toestel (707) maar met een hogere rekensnelheid dan de daadwerkelijke impact.
Ik snap dat jij dit stukje natuurkunde niet begrijpt. Is je vraag zo wel beantwoord?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sounds pretty much like question dodging.
The official story is anything but 'black and white' - it's a vividly coloured fckin psychedelic TV trip!
Ah yes the action film-like 'explosion' of about 30 floors in diameter.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt die grote vuurbal niet gezien bij de impact? Dat lijkt me behoorlijk wat kerosine. Daarnaast is er natuurlijk al brandstof verbruikt gedurende de vlucht. En is het de vraag of het vliegtuig volledig afgetankt was ten tijde van het opstijgen. Dan blijft er niet veel brandstof over. Als die dan ook nog eens verspreid wordt, dan krijg je never een vuurhaard die lang en intensief gevoed kan worden om een gebouw als het WTC dusdanig te verzwakken dat het gaat bezwijken.
Waar was die vuurzee dan? In post 80 in dit topic zag je mensen bij de gaten in de gevel staan, maar omdat kerosine vloeibaar is kon dat gewoon. Terwijl 20 meter naar binnen de staalconstructie aan het wegsmelten was door de enorme hoeveelheid kerosine. Besef je wel hoe onlogisch en onmogelijk dat is?
Welke stukje ? Ik zie alleen maar wishy-washy BS van je.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dit stukje natuurkunde niet begrijpt. Is je vraag zo wel beantwoord?
Wat jij maar blijft posten, en waar ik op reageerde.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke stukje ? Ik zie alleen maar wishy-washy BS van je.
NO. You seem to spend most of your time evading issues.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat jij maar blijft posten, en waar ik op reageerde.
Ontwijken door er op te reageren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
NO. You seem to spend most of your time evading issues.
Stromannen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wederom zit je post vol met stromannen... Zo lang waren de vliegtuigen nog niet in de lucht, hadden nog zat brandstof aan boord. Niemand beweerd dat het de brandstof zelf was die zo lang aan het branden was. De staalconstructie was niet aan het smelten. Zo simpel schalen werkt niet. Soortgelijk vliegtuig, niet soortgelijke situatie, en de (veel grotere) impact hebben de torens ook in eerste instantie overleeft.
Stromannen ja, doen of bepaalde dingen beweert worden/plaats hebben gevonden, die absurd noemen, en doen alsof dat wat bewijst.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stromannen?
Zaken die je niet kunt weerleggen noem je stromannen?
Doe nog maar eens, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 'n link naar informatie al gepost.
Mag, als je daar de linkjes op getatoeëerd hebt,stuur dan ff een foto.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als Quora dat beweert dan moet het waar zijn in jouw wereld. Afijn, kun jij rustig slapen mij overtuig je niet. Grote vent trouwens in dat raam
[..]
Dikke middelvinger mag dat ook?![]()
Fijne avond nog tezamen.
Of post het gewoon en quote mij.quote:
Volgens mij hebben we van jou nog helemaal geen bijdrage mogen lezen, dus wat valt er van jou terug te lezen dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of post het gewoon en quote mij.
Als het allemaal klopt ben je van me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |