geen last van?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan een volle zak huehuehue
We hadden het toch over vuilniszakken, enzo?quote:
Dus die hergebruik je? iew!quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden het toch over vuilniszakken, enzo?![]()
Even dimmen he?
Soms een groene, soms een rode. Afwisseling is key.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus die hergebruik je? iew!
Vandaar al dat afval in de bosjes in die buurt.
Iedereen haat zijn kinderen. Heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
Voor de eigenaren van rammelende eierstokken.
OUD / Het minst leuke aan je kinderen
O tering, staan echt dingen tussenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
precies wat ik nu wel even kan gebruiken om de ochtend door te komen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen haat zijn kinderen. Heerlijk
Hahaha... vast ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat soort dingen nooit. Bij het kinderdagverblijf hadden we zelden moeite om kinderen te laten slapen. En daar ga je ook niet uren ernaast zitten tot ze in slaap vallen
Schreeuwen doen ze ook nooit.
Volgens mij is het meer een kwestie van een keer een pedagogisch boek open slaan en grenzen stellen en niet zo slappe hap van "mama telt nu tot 10 en dan vind ze het echt niet meer leuk hoor!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |