Maduro moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:Jr-Style-93 ''Met Dani de Wit heeft Ajax type Van de Beek al in huis' -Hedwiges Maduro.
Nee, nee, nee. Dit kan niet.
ja tbs met dwangverplegingquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maduro moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
mee eensquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige gozer hoor, maar hij lult me toch een partij onzin.
KARSDORPEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, de Wit gaat wel regelmatig mee naar voren en pikt zo zijn doelpuntjes mee.
Ook niet overdreven technisch, maar een goede fysiek.
Ook een inteelthoofd.
Was toch een duidelijke duw, of niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
Schaf die VAR maar af. Als dit wordt goedgekeurd
Ja daarom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was toch een duidelijke duw, of niet?
Ik snap ook niet dat de goal werd goedgekeurd. Misschien heeft Nijhuis Ragnar in zijn FOK! voetbalteam.quote:
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is gespeeld. Sparta is de club van Rotterdam.
Vond dat die verdediger heel makkelijk ging liggen..niet gek dat hij wordt goedgekeurd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
Schaf die VAR maar af. Als dit wordt goedgekeurd
You're God damn rightquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is gespeeld. Sparta is de club van Rotterdam.
Wat werklui uit Twente overgenomen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig speelt AZ morgen uit
[ afbeelding ]
Oei, hopelijk geen gewonden/dodenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Potdomme veel geluk dat het niet gedurende een wedstrijd instortte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar het AZ topic, @:dagoduck
Mwah, zo druk is het daar ook niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:04 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Potdomme veel geluk dat het niet gedurende een wedstrijd instortte.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, zo druk is het daar ook niet meer
Jep. Dan heb je een tweede heizeldrama.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:04 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
TWENTEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, de tering heequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:04 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
De aorta loopt nog?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De aorta loopt nog. DOMINO DAY.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De aorta loopt nog. DOMINO DAY.
AZ mist een type Albert Speer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat werklui uit Twente overgenomen?
Hertha nog steeds een feestjequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AZ mist een type Albert Speer.
@:powerloungen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hertha nog steeds een feestje
Niet echt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:26 schreef Arts-assistent het volgende:
Wel echt relaxed dat er niemand dood is, dat maakt het grappen erover maken een stuk leuker.
Wat een pittig meisje toch ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:35 schreef Tagliano het volgende:
Wil je analist worden? Moet je wel Nederlands leren
KOEKOEK
Ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een lul, die heb ik met dat fok spelletje.
(lol)quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ik heb Sierhuis met Coach van het jaar lol.
Om die waardeloze app te pluggen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaterdagavond-entertainment.
Ja, Groningen-Twente.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er is ook een wedstrijd bezig allen.
Vond het net nog wel een enigszins interessant gesprek over het trainersvak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:06 schreef Tagliano het volgende:
We hadden in plaats van die kutvragen dus ook gewoon een uitgebreid interview kunnen hebben met Ten Hag of een meninkje van de heren aan tafel
Ja dat was wel prima inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het net nog wel een enigszins interessant gesprek over het trainersvak.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:11:35PSV wil Daniel Schwaab terug naar Eindhoven halen. Zie: https://t.co/CpVe6y0koT reageer retweet
Inderdaad, als het dan toch geen verschil maaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schop hem dan echt neer zou je zeggen.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:11:35PSV wil Daniel Schwaab terug naar Eindhoven halen. Zie: https://t.co/CpVe6y0koT reageer retweet
ANNOUNCE SCHWAAB RIBERY ROBBEN EN HET VERTREK VAN BOMMELquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan hij weer mooi de kampioenswedstrijd beslissenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Wat een beleid. Die zal zich welkom voelen ook
Ik dacht eerst dat dit weer zo iets was van de Speldquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is ie eigenlijk weggegaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch wereldsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij weer mooi de kampioenswedstrijd beslissen
Ze wilden hem al houden natuurlijk, maar dat wilde hij zelf nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Wat een beleid. Die zal zich welkom voelen ook
Hm ja was even kwijt dat hij meer zelf weg wilde dan PSV hem kwijt wildequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze wilden hem al houden natuurlijk, maar dat wilde hij zelf niet
Hebben ze bij PSV scouts vraag ik me af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker manquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:15 schreef Doevelaer het volgende:
Dit gaat echt een schoppot worden in de 2e helft.
Dat was die John de Jong toch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze bij PSV scouts vraag ik me af.
Jazeker, enige taakomschrijving is om Eredivisiesamenvattingen op zondag te bekijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze bij PSV scouts vraag ik me af.
En Van Bommel vragen of hij laatst nog met wat spelers geappt heeftquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jazeker, enige taakomschrijving is om Eredivisiesamenvattingen op zondag te bekijken
Oh heet hij zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat die Bax het niet echt in de hand heeft
TUKKEREDquote:
Echt hequote:
Kan je nagaan hoe stoer de echte stoere boys zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:20 schreef Caland het volgende:
Dacht dat de stoere boys deze wedstrijd gingen boycotten
Verkeerd gedacht hahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:20 schreef Caland het volgende:
Deden ze bijna ook, heuze pitch invasion.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:20 schreef Caland het volgende:
Wat was de uitleg van Ten Hag over Schuurs?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe stoer de echte stoere boys zijn
Hij wilde een aanvallende rechtsback hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was de uitleg van Ten Hag over Schuurs?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij wilde een aanvallende rechtsback hebben
Blijkbaar prefereert hij voor deze pot dan Veltman, hij zegt het niet zo maar ik heb wel het idee dat dat ook met het oog op dinsdag is
Oh dat is beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Schuurs dan dus weer speelt he
beetje hard inkomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:22 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er bij groningen gebeurt?? Ik heb de eerste rode kaart gezien en ben daarna koffie gaan halen.
Ik denk een beetje rouleren. Hij geeft als reden voor Dolberg wissel ook dat Neres speeltijd nodig heeftquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is beter.
Dacht dat Veltman dan centraal moest wennen.
Alsof Veltman centraal dat wel heeft, en dan kan het met Schuurs alleen nog maar beter worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zo te horen vindt ie Mazrouai en Schuurs beiden achterin te weinig zekerheid bieden.
Heracles had de kip, die groningers moeten dat natuurlijk weer overtreffen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je weet dat je terug bent in de eredivisie als de varkens weer de wei in willen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je weet dat je terug bent in de eredivisie als de varkens weer de wei in willen
Ja dat begrijp ik dan weer wel en had ik zelf ook zo gedaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk een beetje rouleren. Hij geeft als reden voor Dolberg wissel ook dat Neres speeltijd nodig heeft
De VAR ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:22 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er bij groningen gebeurt?? Ik heb de eerste rode kaart gezien en ben daarna koffie gaan halen.
We gaan het met deze groep doen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dan weer wel en had ik zelf ook zo gedaan.
Maar goed we moeten het er maar mee doen.
Die eeuwige 'Er gaat niets boven Groningen' mentaliteit ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heracles had de kip, die groningers moeten dat natuurlijk weer overtreffen.
Dat is wel te hopen ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan het met deze groep doen!
Jaaaa Donny blijft danquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan het met deze groep doen!
Goeiste reacties.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:22:20😠 | Een boze supporter van FC Groningen moet van het veld worden verwijderd. #grotwehttps://t.co/AAtJNFK7JQ https://t.co/DsFt3Nbwk6 reageer retweet
Ik ben wel nerveus voor die pot.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Ajax dinsdag doorgaat blijft hij wel denk ik
Dat moet geen probleem zijn danquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Ajax dinsdag doorgaat blijft hij wel denk ik
Ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel nerveus voor die pot.
Zie het alweer lullig misgaan.
Milik ook met een officieel persbericht, twee weken later was hij alsnog weg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Werd destijds ook niet gezegd dat Sneijder zou blijven?
Ik zeg #Donny2023quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Werd destijds ook niet gezegd dat Sneijder zou blijven?
Ja en omdat het in de as nog niet heel stabiel staat bij Ajax.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat is ook gewoon door ervaringen in de voorgaande jaren en niet eens zozeer gebaseerd op hoe goed PAOK is
Al heb ik wel het idee dat ze het tegenwoordig beter aanvliegen door de spelers ook echt wat te bieden. Milik kon niet eens op een basisplaats rekenen. Dan is 35M ook wel een beetje een bod dat je als club niet kan weigeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik ook met een officieel persbericht, twee weken later was hij alsnog weg.
We spelen voor het eerst samen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en omdat het in de as nog niet heel stabiel staat bij Ajax.
Vind ik wel een aparte reden, want het is niet alsof Neres en Dolberg op dezelfde positie spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk een beetje rouleren. Hij geeft als reden voor Dolberg wissel ook dat Neres speeltijd nodig heeft
Euh oke...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik wel een aparte reden, want het is niet alsof Neres en Dolberg op dezelfde positie spelen.
Tadic gaat er niet uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik wel een aparte reden, want het is niet alsof Neres en Dolberg op dezelfde positie spelen.
Nja voor dat seizoen was dat waarschijnlijk wel zo geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al heb ik wel het idee dat ze het tegenwoordig beter aanvliegen door de spelers ook echt wat te bieden. Milik kon niet eens op een basisplaats rekenen. Dan is 35M ook wel een beetje een bod dat je als club niet kan weigeren.
Wat een ontzettende lul is dat zeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien kan Frank Lammers effe bellen.
Toch wel mee vermaakt in dat Undercover.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lul is dat zeg.
Dan zou ik juist heel graag willen vertrekkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien kan Frank Lammers effe bellen.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:31 schreef Zorro het volgende:
Dat dit penaltys zijn kan ik wel snappen. Die rode kaarten zijn echter totaal debiel. Achterlijke idioot.
Die tweede niet hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:31 schreef Zorro het volgende:
Dat dit penaltys zijn kan ik wel snappen. Die rode kaarten zijn echter totaal debiel. Achterlijke idioot.
http://www.johan-derksen.(...)k-lammers-opgerakeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lul is dat zeg.
Als dit altijd rood is, prima. Maar iedereen kan je garanderen dat dit niet gaat gebeuren. En dat is waar ik me dood aan erger.quote:
Dat ook, wat dat betreft zijn die 2 uitgoals wel lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en omdat het in de as nog niet heel stabiel staat bij Ajax.
De site van de fanclubquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
http://www.johan-derksen.(...)k-lammers-opgerakeld
Terecht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
Cziommer had Ekkelenkamp dus ook rood gegeven
Je bent als trainer ook niet echt goed bij je hoofd als je Tadic of Ziyech op de bank zet als het niet hoeft, dus dan gaat dat ten koste van Dolberg.quote:
Heel vreemd. Elke wedstrijd 'onderbreekt' er wel iemand een aanval en accepteert het geel daarvoor. Niet eens gevaarlijk oid dit of hard.quote:
Je had op zich ook nog voor Marin kunnen kiezen en Beek naar middenveld, of zelfs Martinez en Blind naar de verdediging. Maar dan ben je wel aan het kloten in je asquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent als trainer ook niet echt goed bij je hoofd als je Tadic of Ziyech op de bank zet als het niet hoeft, dus dan gaat dat ten koste van Dolberg.
Wat een fantastische sitequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
http://www.johan-derksen.(...)k-lammers-opgerakeld
Geen intentie om de bal te spelen maar toch.. Ik vind dit nooit rood. 'In Engeland geven ze hier niet eens een kaart voor'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heel vreemd. Elke wedstrijd 'onderbreekt' er wel iemand een aanval en accepteert het geel daarvoor. Niet eens gevaarlijk oid dit of hard.
Begrijp me goed, ik vind het terecht als daar altijd rood voor wordt gegeven. Iemand neerhalen enkel en alleen met als doel de aanval te onderbreken, walgelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heel vreemd. Elke wedstrijd 'onderbreekt' er wel iemand een aanval en accepteert het geel daarvoor. Niet eens gevaarlijk oid dit of hard.
Inderdaad. Normaal gesproken is het even iemand vastpakken. Dan kan je ook zeggen dat de intentie om de bal te spelen er niet is en dus roodquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ook als een VVV, Sparta of welke andere club dan ook dat doetquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind het terecht als daar altijd rood voor wordt gegeven. Iemand neerhalen enkel en alleen met als doel de aanval te onderbreken, walgelijk.
Maar het gaat me dan vooral om het woord ALTIJD, en dat gebeurt nu niet. Als een ajax, PSV, Feyenoord dit doet is het geel.
Ik las onlangs een feitje over gegeven penalty's in de Arena waar een aantal hier ontzettend van gaan schuimbekken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind het terecht als daar altijd rood voor wordt gegeven. Iemand neerhalen enkel en alleen met als doel de aanval te onderbreken, walgelijk.
Maar het gaat me dan vooral om het woord ALTIJD, en dat gebeurt nu niet. Als een ajax, PSV, Feyenoord dit doet is het geel.
Ik hoop dat dit een aanwijzing is dat dit vanaf nu ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Normaal gesproken is het even iemand vastpakken. Dan kan je ook zeggen dat de intentie om de bal te spelen er niet is en dus rood
Nee nu ga je wel een beetje full calimeroquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gegeven penalty's? Welke?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las onlangs een feitje over gegeven penalty's in de Arena waar een aantal hier ontzettend van gaan schuimbekken.
In elk van de laatste vier thuisduels in de Eredivisie kreeg Ajax een penalty (5 in totaal), terwijl tegenstanders van Ajax in competitieverband al 101 wedstrijden geen strafschop kregen in de Johan Cruijff Arena (Roda JC Kerkrade op 2 augustus 2013 voor het laatst).quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gegeven penalty's? Welke?
Oh wacht, voor ajax bedoel je.
Je zou bijna gaan denken dat Ajax over het algemeen de ploeg is met meer overwichtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
In elk van de laatste vier thuisduels in de Eredivisie kreeg Ajax een penalty (5 in totaal), terwijl tegenstanders van Ajax in competitieverband al 101 wedstrijden geen strafschop kregen in de Johan Cruijff Arena (Roda JC Kerkrade op 2 augustus 2013 voor het laatst).
SSST.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Ajax over het algemeen de ploeg is met meer overwicht
Ik overdrijf een beetje ja. Maar ik meen het wel als ik zeg dat ik hoop dat dit nu echt altijd rood gaat zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee nu ga je wel een beetje full calimero
MADURODAMMEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maduro trapt er weer een paar open.
Ga lekker zaalvoetbal kijken zou ik zeggen, ook een mooie sportquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje ja. Maar ik meen het wel als ik zeg dat ik hoop dat dit nu echt altijd rood gaat zijn.
Ik vind een aanval met een overtreding onderbreken walgelijk. Dat mag onder ernstig spelbederf wat rood is.
Dan hoef je Jorrit nooit meer op te stellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje ja. Maar ik meen het wel als ik zeg dat ik hoop dat dit nu echt altijd rood gaat zijn.
Ik vind een aanval met een overtreding onderbreken walgelijk. Dat mag onder ernstig spelbederf wat rood is.
"Regels zijn er om te worden overtreden"quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker zaalvoetbal kijken zou ik zeggen, ook een mooie sport
Je cluppie moet dit wel winnen nu hoor heequote:
Jaa, ik heb mij in tijden niet zo goed gevoeld. NIeuwe vriendin, vakantie gehad, gaat goed op werk, twente terug in de ED en binnenkort een nieuw huis en eventueel samenwonenquote:
Vrijwel met elke overtreding onderbreek je een aanval. Blijf je na 30 minuten over met de twee keepersquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Regels zijn er om te worden overtreden"
Is dat het?
Emmen lijkt mij geen probleem.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Je cluppie moet dit wel winnen nu hoor hee
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
HADDEN DUS DRIE RODE KAARTEN MOETEN ZIJN!
Sodeju wat een goede berichten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jaa, ik heb mij in tijden niet zo goed gevoeld. NIeuwe vriendin, vakantie gehad, gaat goed op werk, twente terug in de ED en binnenkort een nieuw huis en eventueel samenwonen
Ik moet deze historische wedstrijd zienquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA PAUL IN DA HOUSE.
Ja! Ben nu wel vaak genoeg uit Twente geweest om te wonen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sodeju wat een goede berichten.![]()
In Enschede samenwonen?
quote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja! Ben nu wel vaak genoeg uit Twente geweest om te wonen..
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:43 schreef De_Kraam het volgende:
Net zo lang doorgaan tot je de wedstrijd moet opgeven.
Zit mobiel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet jezelf nog ff in de fokklas painten
ONZ / [paint] Fokklas
Pothuizen toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:45 schreef Paul het volgende:
Ik moet opeens aan JP de Jong denken die had ff de meeste kaarten van de eredivisie ooit te pakken hee
Daar ben ik het niet mee eens. Veel overtredingen zijn door te hard of wild inkomen, maar met het doel de bal te veroveren. Dit soort "zomaar neerhalen" overtredingen hebben geen enkel doel de bal te spelen en zijn alleen bedoeld om de aanval te verneuken. Geef daar rood voor en het is afgelopen. Vroeger was het ook normaal een speler neer te halen op weg naar het doel, was toch geel. Tegenwoordig is dat rood en gebeurt dat nog zelden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel met elke overtreding onderbreek je een aanval. Blijf je na 30 minuten over met de twee keepers
Met een beetje geluk sta ik hoog de lijst om te huren in de nieuwbouw aan de Lage Bothofstraat in Enschede. Als dat lekker loopt een huis kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |