Ik durfde niet zo goed uit een vreemd soort loyaliteit maar nu we het al over haakneuzen hebben gehad ga ik zo wel een keertje los.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:28 schreef Klaploper het volgende:
Mijn dochtertje (7) heeft een enorme haakneus en mijn zoontje (5) is bijna 10 kg te zwaar.
Ik ken het, de beste manier is om ze gewoon op hun bek te laten gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:17 schreef mspoez het volgende:
Bij beide kinderen kan ik me dood ergeren aan hun overtuigd zijn van hun eigen gelijk in ALLES. Vooral bij hen onderling geeft dat echt super stompzinnige discussies waarvan ik meestal maar wegloop. Maar goed, het zijn begin twintigers en ik denk dat dat gedrag iets is wat ik ook had toen ik die leeftijd had. Het zal wel nodig zijn voor het losmaakproces ofzo.
Je kind vetmesten omdat dikkerds gezellig zouden zijn en er dan achter komen dat, dat dus helemaal niet waar is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:28 schreef Klaploper het volgende:
en mijn zoontje (5) is bijna 10 kg te zwaar.
Lolquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:28 schreef Klaploper het volgende:
Mijn dochtertje (7) heeft een enorme haakneus en mijn zoontje (5) is bijna 10 kg te zwaar.
Ik hoop voor jullie omgeving dat jullie vrijstaand wonen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:07 schreef Kyara het volgende:
Het feit dat niks op normaal volume kan. Ze overschreeuwen zichzelf om maar gehoord te worden. Maar door het gegil door elkaar heen hoor je dus ook niks meer.
Nee, maar wel naast blaffende honden en tieners die de hele avond met een bal tegen een muur schoppen en tegenover kinderen die nog laat buitenspelen net onder het raam van mijn slapende kinderen dus ik heb geen medelijdenquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie omgeving dat jullie vrijstaand wonen.
God, ik houd van mijn buren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, maar wel naast blaffende honden en tieners die de hele avond met een bal tegen een muur schoppen en tegenover kinderen die nog laat buitenspelen net onder het raam van mijn slapende kinderen dus ik heb geen medelijden
Dit ja. Zitten ze bij pappa op schoot, is het nog: mamma kan je helpen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik bedenk me nog iets.
Het feit dat je gedurende de gehele jeugd van je kind de hele godganse dag minimaal elke 12 seconden "MAMMAAAAA" hoort. Vaak jankend.
Ik trek dat echt zo slecht. Ook al heb ik het al 8 triljoen keer gehoord, ik blijf elke keer getriggerd worden en het idee hebben dat ik in het gareel moet springen. Fuck you, moeder natuur
en het is ook echt alleen maar "papaaaa" als ik op minimaal een kilometer afstand ben
En dan gaat het gemama niet gewoon door? Al dan niet gecombineerd met het aan de deur rammelen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dit ja. Zitten ze bij pappa op schoot, is het nog: mamma kan je helpen?
En ook:
Mammamamammamama
-Ja?
mamamamamam
-Jahaa
Maaaaamaaaaaah
*gaat naar de wc voor stilte*
ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:34 schreef stapoetiepe het volgende:
Ik zeg op 'mamaaa' ook wel eens gewoon nee. Ik ben er niet. Los het maar op.
Inb4 ‘quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:34 schreef stapoetiepe het volgende:
Dit is wel herkenbaar, mijn oudste heeft dat ook een jaar volgehouden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:28 schreef stapoetiepe het volgende:
Verder nog de totale redeloosheid van de middelste. Zodra het knopje om gaat, kan je er niks meer mee. Gillen brullen krijsen a la the exorcist totdat het ophoudt, en dat kan zomaar anderhalf uur duren. En dat gaat dan uiteraard om een autogordel die gedraaid zit, of iets dergelijks. Het kind is nu 4, en begon met net 2 jaar al met dit gedrag.
En dan is het Papahhhhh! Waar is mama?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Het feit dat je gedurende de gehele jeugd van je kind de hele godganse dag minimaal elke 12 seconden "MAMMAAAAA" hoort. Vaak jankend.
Ik trek dat echt zo slecht. Ook al heb ik het al 8 triljoen keer gehoord, ik blijf elke keer getriggerd worden en het idee hebben dat ik in het gareel moet springen. Fuck you, moeder natuur
en het is ook echt alleen maar "papaaaa" als ik op minimaal een kilometer afstand ben
Uhh nee dat is mi op zich wel de leeftijd dat ze zich al losgemaakt moeten hebben en het tijd wordt dat ze zich ontpoppen of ontpopt hebben tot tot fatsoenlijke volwassenen en stompzinnige discussies achterwege blijven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:17 schreef mspoez het volgende:
Bij beide kinderen kan ik me dood ergeren aan hun overtuigd zijn van hun eigen gelijk in ALLES. Vooral bij hen onderling geeft dat echt super stompzinnige discussies waarvan ik meestal maar wegloop. Maar goed, het zijn begin twintigers en ik denk dat dat gedrag iets is wat ik ook had toen ik die leeftijd had. Het zal wel nodig zijn voor het losmaakproces ofzo.
Ook alweer zoveel herkenningquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Na het lezen van dit topic vind ik m’n kinderen ineens 10x irritanter![]()
![]()
Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag![]()
-die stervende zwaan als we ergens zijn en weer naar huis gaan
-‘mama, ben zo bang’ ‘waarvoor dan?’ ‘Voor morgen‘ en dat ELKE avond
Ben wel benieuwd of je dit gecheckt hebt bij je ouders hoe zij van jou in je twintige jaren zagen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Uhh nee dat is mi op zich wel de leeftijd dat ze zich al losgemaakt moeten hebben en het tijd wordt dat ze zich ontpoppen of ontpopt hebben tot tot fatsoenlijke volwassenen en stompzinnige discussies achterwege blijven.
Maar misschien zijn ze gewoon zo of gewoon wat traag.
O dit is ook wel herkenbaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:34 schreef stapoetiepe het volgende:
Dan heb je niet goed gelezen, ik presenteer mijn visie niet als enige waarheid. Vandaar ook 'mijn inziens' en 'misschien'.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je dit gecheckt hebt bij je ouders hoe zij van jou in je twintige jaren zagen.
Mi doe je nl in de eerste zin precies wat je zegt dat je niet als fatsoenlijke volwassene behoort te doen, maar misschien ben je gewoon zo of gewoon wat traag (of nog geen 20).
Ja komt ie nu meequote:Op maandag 5 augustus 2019 10:47 schreef PzKpfw het volgende:
Je kunt beter een hond nemen merk ik wel. Stukken minder gezeik mee.
Alleen maar in huis? Wat een geluk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
Zo herkenbaar allemaal, heerlijk!
Ik vind het ook irritant dat ze precies voor je voeten kunnen lopen in huis, maar dan met 1 km/u. Tergend!
Had je destijds maar wat anders moeten doen met die room.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:52 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja komt ie nu mee![]()
Alhoewel, die zeiken buiten he...
Stukken beter dan een ouder die net doet of er niks gebeurd wanneer het kind alles op stelten zet mi.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:01 schreef Miezziej het volgende:
Het koninginnen-gedrag van mijn dochter (net 3). Als het aan haar ligt is alles MIJJJJ en moet alles op haar manier anders gaat ze krijsen. Ik heb haar al regelmatig krijsend onder mijn arm meegesjouwd, leuke blikken krijg je dan
Precies dit!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook alweer zoveel herkenningecht exact dit allemaal
Als ik in OUD lees over de positieve vaardigheden van andere kinderen word ik altijd onzeker, maar door dit soort posts voel ik me zo gesterkt. Dat moeten we vaker doen hoor
Oh dit is zooooo herkenbaarquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
![]()
Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag en dan bij het avondeten na 3 happen ‘mama ik zit vol’![]()
Hahahahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je dit gecheckt hebt bij je ouders hoe zij van jou in je twintige jaren zagen.
Mi doe je nl in de eerste zin precies wat je zegt dat je niet als fatsoenlijke volwassene behoort te doen, maar misschien ben je gewoon zo of gewoon wat traag (of nog geen 20).
Daar heb ik inmiddels een filter voor ontwikkeld. Mevrouw oudebekende is er wel heel vatbaar voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:57 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik vind het meest vervelend het geschreeuw als ze het oneens zijn met elkaar. Ze praten dan extra hard tegen elkaar in de hoop/verwachting dat wij het wel oplossen voor ze.
Heel erg irritant. Zeker omdat het minstens 30x per dag zo gaat.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
![]()
Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag en dan bij het avondeten na 3 happen ‘mama ik zit vol’![]()
Haha precies, voor mij hier ook veel herkenning. Behalve ''ik ben zo bang voor morgen'', die kende ik nog nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook alweer zoveel herkenningecht exact dit allemaal
Als ik in OUD lees over de positieve vaardigheden van andere kinderen word ik altijd onzeker, maar door dit soort posts voel ik me zo gesterkt. Dat moeten we vaker doen hoor
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het minst leuke vind ik verder vooral de randzaken. Sporten, hobbies en dat soort dingen die gewoon onnoemelijk veel tijd en energie in beslag nemen.
Maar je krijgt er zoveel moois voor terug..
Dit vind ik juist de mooie dingen van het ouderschap. Ik sta graag op tijd op en vind het heerlijk om ze op het sportveld bezig te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat je 's morgens om 8 uur op een tennisbaan ergens in een gehucht 20 km verderop staat, en dan niet zomaar een ochtend, nee.... de zondagochtend dat 's nachts de zomertijd is ingegaan![]()
Gelukkig doe ik de doordeweekse sportdingen en mijn man die in het weekend
Oh man daar ga ik ook hard op ja, facking irritant is dat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
Zo herkenbaar allemaal, heerlijk!
Ik vind het ook irritant dat ze precies voor je voeten kunnen lopen in huis, maar dan met 1 km/u. Tergend!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh man daar ga ik ook hard op ja, facking irritant is dat.
Mijn dochter krijgt melk mee naar bed. Als ik vergeet te vragen of ze warme of koude melk wil, is het zonder uitzondering het tegenovergestelde van waar ik mee aan kom zetten. En als ik nog wat aan mijn avond wil hebben kan ik het beste naar beneden lopen en opnieuw melk inschenken, like the bitch that I am.
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
whehehehehequote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef minilot het volgende:
Mijn zoon is de menselijke variant van een rolkoffertje op een loeidrukke Huishoudbeurs.
Meestal is er wel enige regelmaat te bespeuren. Als ze ergens logeren dan slapen ze uit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:26 schreef Omentielvo het volgende:
De herkenbaarheid in dit topic. Zo fijn.
Het minst leuk vind ik dat ze nu met 6,5 jaar zichzelf gedraagt als een peuter, inclusief stervende zwaan gedrag en haar brutale mond.
Oh en irritatiepuntje. Er is geen regelmaat in wanneer ze uitslaapt. De ene keer slaapt ze tot half 8 en de volgende dag is ze kwart voor 7 wakker. Ik wil regelmaat
5??? Ik dacht dat ze al veel ouder was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar, mijn oudste heeft dat ook een jaar volgehouden.
Janken om eten en na 2 happen alles opzij schuiven en ergens anders zooi te maken, daar word ik ook helemaal leip van.
De slechte eigenschap van de oudste is dat ze de hele dag loopt met een air dat ze van niemand afhankelijk is maar geen ene ruk uitspookt als het eens moet, bijna 5 is ze.
Zo gedraagt ze zich vaak wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
5??? Ik dacht dat ze al veel ouder was.
Zo herkenbaar. Hier krijg ik complimenten over hoe makkelijk en lief ze is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Meestal is er wel enige regelmaat te bespeuren. Als ze ergens logeren dan slapen ze uit.
(en zijn ze beleefd, voorkomend, ruimen ze op, helpen ze gaan, zeggen ze netjes dankjewel en kunnen ze ontzettend leuk samen spelen)
Oh god ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, wij hebben heel duidelijk regelmaat. Op schooldagen slaapt meneer heerlijk uit tot hij uit bed getimmerd wordt en op zaterdag en zondag is 6 uur een prachtige tijd om wakker te worden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:26 schreef Omentielvo het volgende:
De herkenbaarheid in dit topic. Zo fijn.
Het minst leuk vind ik dat ze nu met 6,5 jaar zichzelf gedraagt als een peuter, inclusief stervende zwaan gedrag en haar brutale mond.
Oh en irritatiepuntje. Er is geen regelmaat in wanneer ze uitslaapt. De ene keer slaapt ze tot half 8 en de volgende dag is ze kwart voor 7 wakker. Ik wil regelmaat
Ik heb een bloedje WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh haha nog een bedacht:
‘Mama, ik heb me pijn gedaan, wil je zien? Hier!’
‘Mamaaaaa ik ben gevallen mag ik een pleister?
‘Mama weet je wel waar ik me pijn gedaan heb?’
‘Mama mag hier een pleister op’ *showt schrammetje van anderhalve week geleden*
Hehehehe ja laatst gevallen, zacht gesnik, komt overeind, ziet geschaafde knie: IK HEB BLOEHOEEEEED MAMAAAAAAAAquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb een bloedje WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat stopt voorlopig dus nog niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh haha nog een bedacht:
‘Mama, ik heb me pijn gedaan, wil je zien? Hier!’
‘Mamaaaaa ik ben gevallen mag ik een pleister?
‘Mama weet je wel waar ik me pijn gedaan heb?’
‘Mama mag hier een pleister op’ *showt schrammetje van anderhalve week geleden*
Hehe. Dit is gewoon heel normaal kindergedrag hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Jeetje ik word binnenkort vader, mag toch hopen dat het een beetje een normaal kind wordt. Dit topic stemt mij niet vrolijk![]()
Och, je zult er toch wel van houden hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Jeetje ik word binnenkort vader, mag toch hopen dat het een beetje een normaal kind wordt. Dit topic stemt mij niet vrolijk![]()
Je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Tegen de tijd dat ze zo beginnen te doen ben je al dankbaar dat je 's nachts niet tig keer je bed uit hoeft voor een huilende baby die niet kan communiceren wat er aan de hand is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:07 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug
Dat vind ik een goede.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit.Eraan gekoppeld: muisstil wezen en ongezien vlak achter je komen staan in de keuken en dan praktisch je nek breken wanneer je argeloos een stapje achteruit doet.
![]()
Mijn zoon is de menselijke variant van een rolkoffertje op een loeidrukke Huishoudbeurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |