Had je destijds maar wat anders moeten doen met die room.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:52 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja komt ie nu mee![]()
Alhoewel, die zeiken buiten he...
Stukken beter dan een ouder die net doet of er niks gebeurd wanneer het kind alles op stelten zet mi.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:01 schreef Miezziej het volgende:
Het koninginnen-gedrag van mijn dochter (net 3). Als het aan haar ligt is alles MIJJJJ en moet alles op haar manier anders gaat ze krijsen. Ik heb haar al regelmatig krijsend onder mijn arm meegesjouwd, leuke blikken krijg je dan
Precies dit!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook alweer zoveel herkenningecht exact dit allemaal
Als ik in OUD lees over de positieve vaardigheden van andere kinderen word ik altijd onzeker, maar door dit soort posts voel ik me zo gesterkt. Dat moeten we vaker doen hoor
Oh dit is zooooo herkenbaarquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Na het lezen van dit topic vind ik m’n kinderen ineens 10x irritanter![]()
![]()
Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag en dan bij het avondeten na 3 happen ‘mama ik zit vol’![]()
-die stervende zwaan als we ergens zijn en weer naar huis gaan
-‘mama, ben zo bang’ ‘waarvoor dan?’ ‘Voor morgen‘ en dat ELKE avond
Hahahahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je dit gecheckt hebt bij je ouders hoe zij van jou in je twintige jaren zagen.
Mi doe je nl in de eerste zin precies wat je zegt dat je niet als fatsoenlijke volwassene behoort te doen, maar misschien ben je gewoon zo of gewoon wat traag (of nog geen 20).
Daar heb ik inmiddels een filter voor ontwikkeld. Mevrouw oudebekende is er wel heel vatbaar voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:57 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik vind het meest vervelend het geschreeuw als ze het oneens zijn met elkaar. Ze praten dan extra hard tegen elkaar in de hoop/verwachting dat wij het wel oplossen voor ze.
Heel erg irritant. Zeker omdat het minstens 30x per dag zo gaat.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Na het lezen van dit topic vind ik m’n kinderen ineens 10x irritanter![]()
![]()
Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag en dan bij het avondeten na 3 happen ‘mama ik zit vol’![]()
-die stervende zwaan als we ergens zijn en weer naar huis gaan
-‘mama, ben zo bang’ ‘waarvoor dan?’ ‘Voor morgen‘ en dat ELKE avond
Haha precies, voor mij hier ook veel herkenning. Behalve ''ik ben zo bang voor morgen'', die kende ik nog nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook alweer zoveel herkenningecht exact dit allemaal
Als ik in OUD lees over de positieve vaardigheden van andere kinderen word ik altijd onzeker, maar door dit soort posts voel ik me zo gesterkt. Dat moeten we vaker doen hoor
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het minst leuke vind ik verder vooral de randzaken. Sporten, hobbies en dat soort dingen die gewoon onnoemelijk veel tijd en energie in beslag nemen.
Maar je krijgt er zoveel moois voor terug..
Dit vind ik juist de mooie dingen van het ouderschap. Ik sta graag op tijd op en vind het heerlijk om ze op het sportveld bezig te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat je 's morgens om 8 uur op een tennisbaan ergens in een gehucht 20 km verderop staat, en dan niet zomaar een ochtend, nee.... de zondagochtend dat 's nachts de zomertijd is ingegaan![]()
Gelukkig doe ik de doordeweekse sportdingen en mijn man die in het weekend
Oh man daar ga ik ook hard op ja, facking irritant is dat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
Zo herkenbaar allemaal, heerlijk!
Ik vind het ook irritant dat ze precies voor je voeten kunnen lopen in huis, maar dan met 1 km/u. Tergend!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh man daar ga ik ook hard op ja, facking irritant is dat.
Mijn dochter krijgt melk mee naar bed. Als ik vergeet te vragen of ze warme of koude melk wil, is het zonder uitzondering het tegenovergestelde van waar ik mee aan kom zetten. En als ik nog wat aan mijn avond wil hebben kan ik het beste naar beneden lopen en opnieuw melk inschenken, like the bitch that I am.
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
Ik vind het ook irritant dat ze precies voor je voeten kunnen lopen in huis, maar dan met 1 km/u. Tergend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |