abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188295069
Het koninginnen-gedrag van mijn dochter (net 3). Als het aan haar ligt is alles MIJJJJ en moet alles op haar manier anders gaat ze krijsen. Ik heb haar al regelmatig krijsend onder mijn arm meegesjouwd, leuke blikken krijg je dan :')
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:23:57 #52
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_188295391
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:52 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ja komt ie nu mee :{w

Alhoewel, die zeiken buiten he...
Had je destijds maar wat anders moeten doen met die room. :T
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:25:52 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188295418
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:01 schreef Miezziej het volgende:
Het koninginnen-gedrag van mijn dochter (net 3). Als het aan haar ligt is alles MIJJJJ en moet alles op haar manier anders gaat ze krijsen. Ik heb haar al regelmatig krijsend onder mijn arm meegesjouwd, leuke blikken krijg je dan :')
Stukken beter dan een ouder die net doet of er niks gebeurd wanneer het kind alles op stelten zet mi. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188295449
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook alweer zoveel herkenning _O- echt exact dit allemaal :D
Als ik in OUD lees over de positieve vaardigheden van andere kinderen word ik altijd onzeker, maar door dit soort posts voel ik me zo gesterkt. Dat moeten we vaker doen hoor _O-
Precies dit!
Ook omdat ik irl van die kennissen heb die van die geweldige kinderen hebben (zoals ze het zelf zeggen) en dan wil ik niet onzeker worden, maar ga ik toch stiekem denken waarom die van mij niet zo geweldig zijn.
pi_188295499
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Na het lezen van dit topic vind ik m’n kinderen ineens 10x irritanter :D :')

Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag en dan bij het avondeten na 3 happen ‘mama ik zit vol’ }:|
-die stervende zwaan als we ergens zijn en weer naar huis gaan
-‘mama, ben zo bang’ ‘waarvoor dan?’ ‘Voor morgen :'( ‘ en dat ELKE avond :X
Oh dit is zooooo herkenbaar :')

-mama!! Mama mama mama maaamaa!!

-'ja?'

mama!!

-'ja wat is er?'

-mama

'jaaa wat is er?'

-mama, mag ik wat eten?

:')
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:47:32 #56
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188295683
Pahaaaaaap mag ik een snoepje?

Nee wacht maar even...

Jamaar jamaar jamaar broer heeft er ook een...

Ja maar die mocht dat ook niet...

GEEF JIJ HEM STRAF OF MOET IK HET DOEN?!?!

Mijn dochter van 6 over de puber van 14. :').
And so is the past
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:52:50 #57
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188295748
Het minst leuke vind ik verder vooral de randzaken. Sporten, hobbies en dat soort dingen die gewoon onnoemelijk veel tijd en energie in beslag nemen.

Maar je krijgt er zoveel moois voor terug. O+.
And so is the past
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:55:26 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188295775
Ja, dat je 's morgens om 8 uur op een tennisbaan ergens in een gehucht 20 km verderop staat, en dan niet zomaar een ochtend, nee.... de zondagochtend dat 's nachts de zomertijd is ingegaan :'(

Gelukkig doe ik de doordeweekse sportdingen en mijn man die in het weekend O-)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 augustus 2019 @ 11:55:55 #59
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_188295779
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of je dit gecheckt hebt bij je ouders hoe zij van jou in je twintige jaren zagen.

Mi doe je nl in de eerste zin precies wat je zegt dat je niet als fatsoenlijke volwassene behoort te doen :') , maar misschien ben je gewoon zo of gewoon wat traag (of nog geen 20).
Hahahahahaha
Prrrrr
pi_188295803
Ik vind het meest vervelend het geschreeuw als ze het oneens zijn met elkaar. Ze praten dan extra hard tegen elkaar in de hoop/verwachting dat wij het wel oplossen voor ze.

Heel erg irritant. Zeker omdat het minstens 30x per dag zo gaat.
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:03:51 #61
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188295915
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:57 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik vind het meest vervelend het geschreeuw als ze het oneens zijn met elkaar. Ze praten dan extra hard tegen elkaar in de hoop/verwachting dat wij het wel oplossen voor ze.

Heel erg irritant. Zeker omdat het minstens 30x per dag zo gaat.
Daar heb ik inmiddels een filter voor ontwikkeld. Mevrouw oudebekende is er wel heel vatbaar voor. :D.
And so is the past
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:06:53 #62
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188295950
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Na het lezen van dit topic vind ik m’n kinderen ineens 10x irritanter :D :')

Waar ik jeuk van krijg:
-106480855x ‘mama’
-dat gezeur om eten de hele godganse dag en dan bij het avondeten na 3 happen ‘mama ik zit vol’ }:|
-die stervende zwaan als we ergens zijn en weer naar huis gaan
-‘mama, ben zo bang’ ‘waarvoor dan?’ ‘Voor morgen :'( ‘ en dat ELKE avond :X
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 09:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook alweer zoveel herkenning _O- echt exact dit allemaal :D
Als ik in OUD lees over de positieve vaardigheden van andere kinderen word ik altijd onzeker, maar door dit soort posts voel ik me zo gesterkt. Dat moeten we vaker doen hoor _O-
Haha precies, voor mij hier ook veel herkenning. Behalve ''ik ben zo bang voor morgen'', die kende ik nog niet :@. Best leuk bedacht, maar het is inmiddels wel tijd dat ze iets anders gaat verzinnen he :9.

Mijn dochter (bijna 5) wil altijd ergens heen of iets doen, en dan hoeft ze ook niet te eten. Maar als we dan toch thuis zitten dan constant honger hebben en zeuren om eten. :X
pi_188296084
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het minst leuke vind ik verder vooral de randzaken. Sporten, hobbies en dat soort dingen die gewoon onnoemelijk veel tijd en energie in beslag nemen.

Maar je krijgt er zoveel moois voor terug. O+.
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat je 's morgens om 8 uur op een tennisbaan ergens in een gehucht 20 km verderop staat, en dan niet zomaar een ochtend, nee.... de zondagochtend dat 's nachts de zomertijd is ingegaan :'(

Gelukkig doe ik de doordeweekse sportdingen en mijn man die in het weekend O-)
Dit vind ik juist de mooie dingen van het ouderschap. Ik sta graag op tijd op en vind het heerlijk om ze op het sportveld bezig te zien.

Waar ik wel gek van word is het aanmelden voor een nieuwe sport. "Dit is het helemaal" komt er na een paar proeflessen. Sluit ik verplicht een lidmaatschap af voor een jaar. Koop clubkleding en dergelijke. Drie weken later:"Dit is echt een stomme sport, ik stop ermee". Dat mag van mij natuurlijk niet, waardoor ik ze een jaar lang met tegenzin naar een sport sleep.
pi_188296197
De herkenbaarheid in dit topic. Zo fijn.
Het minst leuk vind ik dat ze nu met 6,5 jaar zichzelf gedraagt als een peuter, inclusief stervende zwaan gedrag en haar brutale mond.

Oh en irritatiepuntje. Er is geen regelmaat in wanneer ze uitslaapt. De ene keer slaapt ze tot half 8 en de volgende dag is ze kwart voor 7 wakker. Ik wil regelmaat :D
  maandag 5 augustus 2019 @ 12:33:54 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188296271
O+ Herkenning!!! O+

Echt hoor, soms vraag ik me af of ik het weer zou doen als ik het over mocht doen. :Y
Het is vaak leuk, maar ook heel vaak niet.

Wat ik echt een must-have vind is een geluidsdichte glazen wand tussen de voorstoelen en de achterbank van de auto. Met intercom die wij dan kunnen muten.
Ik zou er een Multipla voor gekocht hebben als die dat als enige zouden aanbieden. :Y

Dat ge-eikel tegen elkaar de godganse dag! :X
En daarnaast de hele dag door geluid! :X Anything... gebabbel, getik, gezoem, ge-ALLES!
Dat je van de prikkels vanzelf knopen in je schouders krijgt.

En ja, nooit zomaar een dag kunnen vegeteren en doen waar je zin in hebt zonder dat je ze eerst uit logeren hebt gedaan.

Ik dacht altijd dat ik prima tegen korte nachten kon. :’) Yeah right... als je elk weekend vervolgens uuuuuren ongestoord tussen wakker en slaap in je bed kan blijven liggen, dan wel! :D

Ik kan nog wel even doorgaan zo. O-)
pi_188296442
Dat ie 7 luiers per dag nodig heeft.
pi_188296486
Dat als ze iets wil het ook meteen nú moet. Geduld heeft ze niet :')
pi_188296823
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
Zo herkenbaar allemaal, heerlijk!

Ik vind het ook irritant dat ze precies voor je voeten kunnen lopen in huis, maar dan met 1 km/u. Tergend!
Oh man daar ga ik ook hard op ja, facking irritant is dat.

Mijn dochter krijgt melk mee naar bed. Als ik vergeet te vragen of ze warme of koude melk wil, is het zonder uitzondering het tegenovergestelde van waar ik mee aan kom zetten. En als ik nog wat aan mijn avond wil hebben kan ik het beste naar beneden lopen en opnieuw melk inschenken, like the bitch that I am. :r
-nee-
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:18:37 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188296847
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Oh man daar ga ik ook hard op ja, facking irritant is dat.

Mijn dochter krijgt melk mee naar bed. Als ik vergeet te vragen of ze warme of koude melk wil, is het zonder uitzondering het tegenovergestelde van waar ik mee aan kom zetten. En als ik nog wat aan mijn avond wil hebben kan ik het beste naar beneden lopen en opnieuw melk inschenken, like the bitch that I am. :r
:D _O-

Sorry :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:28:24 #70
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_188296965
Altijd maar mama, mama, mama, ook al zit papa recht naast ze.

Nooit meer spontaan samen een avondje weg.

Ik heb ‘hommer’ heel de dag door. Maar als je zegt dat ze dan een boterham kunnen krijgen is het niet goed.

Huilen om niks.
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:38:07 #71
327807 Mariposas
יה&#14
pi_188297076
Het constante gepraat tegen je. Vreselijk, dat je spijt hebt dat je ooit gejubeld hebt bij de eerste woordjes. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_188297090
Heerlijk die herkenning! O+ _O_

Elke avond nog voordat er een hap genomen is al zeggen dat het avondeten niet lekker is. Om 5 minuten later om nóg een bord te vragen. Ze lusten werkelijk ALLES, maar blijkbaar kunnen ze niet starten met eten zonder eerst even gezegd te hebben dat ze het niet lusten. :?

Zodra er eentje op schoot zit moeten de andere twee ook. En daar dan ruzie over maken, continue. Met als gevolg dat er dan van ellende gewoon niemand meer op schoot mag zitten. }:|

En rondslingerende kleding, schoenen, jassen, tassen enz. x3 kinderen. Om moe van te worden, want ik trek rondslingerende zooi heel slecht. :@ Ze moeten het in 90% van de gevallen zelf opruimen en dat zorgt weer voor een hoop gezucht en gemok. Ze zijn bijkant langer bezig met mokken dan met het opruimen zelf.
pi_188297149
Zooooooo blij dat ik ze niet heb!
Eens kijken
pi_188297188
Oh ja, de zinnetjes "lust ik niet" en "bah, niet lekker" met bijbehorende gezichtsuitdrukking, terwijl ik mezelf uitgesloofd heb op een maaltijd die ze graag eten en wat ze in het verleden ook altijd graag gegeten hebben. In ons geval wordt het dan ook vakkundig opzij geschoven en niet meer aangekeken.
pi_188297277
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef stapoetiepe het volgende:
Ik vind het ook irritant dat ze precies voor je voeten kunnen lopen in huis, maar dan met 1 km/u. Tergend!
Dit. }:| Eraan gekoppeld: muisstil wezen en ongezien vlak achter je komen staan in de keuken en dan praktisch je nek breken wanneer je argeloos een stapje achteruit doet. }:|

Mijn zoon is de menselijke variant van een rolkoffertje op een loeidrukke Huishoudbeurs. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 05-08-2019 14:03:54 ]
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')