abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188297353
Ik vind het nu vooral confronterend dat ik als kind naar mijn weten de meeste gedragingen ook deed. :')

Nu, ik geloof dat mijn ouders me nog steeds leuk vinden. Dat dan weer wel.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_188297385
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef minilot het volgende:

Mijn zoon is de menselijke variant van een rolkoffertje op een loeidrukke Huishoudbeurs. }:|
whehehehehe
-nee-
pi_188297391
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:44 schreef Maharski het volgende:
Zooooooo blij dat ik ze niet heb!
*boks*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188297511
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:26 schreef Omentielvo het volgende:
De herkenbaarheid in dit topic. Zo fijn.
Het minst leuk vind ik dat ze nu met 6,5 jaar zichzelf gedraagt als een peuter, inclusief stervende zwaan gedrag en haar brutale mond.

Oh en irritatiepuntje. Er is geen regelmaat in wanneer ze uitslaapt. De ene keer slaapt ze tot half 8 en de volgende dag is ze kwart voor 7 wakker. Ik wil regelmaat :D
Meestal is er wel enige regelmaat te bespeuren. Als ze ergens logeren dan slapen ze uit.

(en zijn ze beleefd, voorkomend, ruimen ze op, helpen ze gaan, zeggen ze netjes dankjewel en kunnen ze ontzettend leuk samen spelen :'))
pi_188297524
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dit is wel herkenbaar, mijn oudste heeft dat ook een jaar volgehouden.
Janken om eten en na 2 happen alles opzij schuiven en ergens anders zooi te maken, daar word ik ook helemaal leip van.

De slechte eigenschap van de oudste is dat ze de hele dag loopt met een air dat ze van niemand afhankelijk is maar geen ene ruk uitspookt als het eens moet, bijna 5 is ze.
5??? Ik dacht dat ze al veel ouder was.
pi_188297586
Wat een herkenbaarheid.

Boos worden om weet ik veel welke reden. En dan gooien, weg stampen, opnieuw proberen en het herhaalt weer.

Elk apparaat dat hij hoort nadoen. Het was een tijdje grappig maar nou klinkt het soms een kwartier lang “NNNNNGGGGG” omdat bijvoorbeeld het zonnescherm van de buren naar boven/beneden ging. Soms vraag ik me af of mijn buren denken dat hij eeuwig boos is. :D

Aan mijn been hangen, steeds opgetild willen worden en als hij dan op mijn arm zit zich met zijn voeten/knieën afzetten in mijn zij zodat hij bijna achterover valt.

Autorijden vindt hij absoluut niet leuk, dan is er elke vijf minuten het commando “uit”. En ik wring me in allerlei bochten om hem te vermaken zodat mijn man rustig kan rijden zonder de auto tegen een boom te rijden.

Woorden meezingen van slaapliedjes. Ga ik verder in het Engels, herhaalt hij woordjes als he, be, of we en dan langgerekt. Dat in slaap vallen duurt al lang zat.

Dat ik nooit meer rustig kan eten. De vork oprapen, een liedje zingen om zijn boosheid over opnieuw gevallen vork, mijn eten naar binnen proppen zodat meneer zijn boekje voorgelezen kan krijgen, waarna hij pas lekker wil dooreten.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188297597
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

5??? Ik dacht dat ze al veel ouder was.
Zo gedraagt ze zich vaak wel.

Kan zijn dat ik om herkenbaarheid te voorkomen wel eens iets anders heb opgeschreven hier op fok maar ze is gelukkig pas 4 en nog met één hand op te tillen _O-
-nee-
pi_188297750
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:09 schreef Kyara het volgende:

[..]

Meestal is er wel enige regelmaat te bespeuren. Als ze ergens logeren dan slapen ze uit.

(en zijn ze beleefd, voorkomend, ruimen ze op, helpen ze gaan, zeggen ze netjes dankjewel en kunnen ze ontzettend leuk samen spelen :'))
Zo herkenbaar. Hier krijg ik complimenten over hoe makkelijk en lief ze is.

Als ik dan vertel dat ze zich als een waar monstertje gedroeg, krijg ik echt verbaasde blikken. :D
pi_188297781
Oh ja @ PKM, de voorleesobsessie. :X En ik weet het hoor, boekenliefde is te gek hoor en positieve voordelen te over, maar momenteel staat -ie ongeveer zesduizend keer per dag met een priemende vinger naar de boekenkast te wijzen.

"Da. (Z'n woord voor DAT WIL IK EN IK WIL HET NU!!1!11). Da. Da. Da. Mamma! Da. Da. DA! DA! Mamma. Da. Da. Da. Mammaaaaaa. Da. DA! DA! MAMMAAAAAAA"

"Straks, na het eten. We hebben net al dertig boeken gelezen"

*korte explosie van huil en weeklaag en stampvoet*
*herpakt zich*
"...da. Da. Da. Da. Mama! Da. Da. DA! DA! Mamma. Da. Da. Da."

En. Zo. Voorts. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_188297811
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik bedenk me nog iets.

Het feit dat je gedurende de gehele jeugd van je kind de hele godganse dag minimaal elke 12 seconden "MAMMAAAAA" hoort. Vaak jankend.
Ik trek dat echt zo slecht. Ook al heb ik het al 8 triljoen keer gehoord, ik blijf elke keer getriggerd worden en het idee hebben dat ik in het gareel moet springen. Fuck you, moeder natuur :(

en het is ook echt alleen maar "papaaaa" als ik op minimaal een kilometer afstand ben :')
Oh god ja.
"Mamaaaaaa?"
"Ja?"
"..."
"..."
"..." :? "Mamaaaaaa?"
"Jaahaa?"
"..."
Insert eindeloze repeat.

Maak. je. zinnen. even. af. jongen. }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188297971
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 12:26 schreef Omentielvo het volgende:
De herkenbaarheid in dit topic. Zo fijn.
Het minst leuk vind ik dat ze nu met 6,5 jaar zichzelf gedraagt als een peuter, inclusief stervende zwaan gedrag en haar brutale mond.

Oh en irritatiepuntje. Er is geen regelmaat in wanneer ze uitslaapt. De ene keer slaapt ze tot half 8 en de volgende dag is ze kwart voor 7 wakker. Ik wil regelmaat :D
Oh, wij hebben heel duidelijk regelmaat. Op schooldagen slaapt meneer heerlijk uit tot hij uit bed getimmerd wordt en op zaterdag en zondag is 6 uur een prachtige tijd om wakker te worden. }:| :')
pi_188297979
Gekrijs gekrijs gekrijs als hij moet stoppen met iets wat hij leuk vind. En dan kan ik het nog zo pedagogisch aankondigen, en afleiden terwijl ik hem meeneem. Maar hij krijst,minstens tien minuten. Vaak terwijl ik heb op mn arm meeneem en iedereen naar me kijkt alsof ik een kind gekidnapt heb :')
Oh en hij moet nog twee worden :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188298040
Wat ik echt slecht trek is continu grenzen opzoeken. Als ik aangeef dat de filmpjestijd voorbij is of hij naar bed moet, dan wordt er zonder uitzondering nog even over gezanikt. Bij voorkeur met het hoogst infantiele 'maggiknogeentjekijkenalsjeblieftoetoetoeTOETOETOE??!!'. Het mag nooit. Maar hij geeft al zeven jaar niet op om het toch even te proberen. En als ik daar dan kribbig van word, dan inderdaad gepikeerd zijn dat ik ALTIJD DIRECT zo boos word.

En van al 3,5 jaar niet kunnen onthouden hoe het ochtendprogramma eruit ziet (tandenpoetsen, haren kammen, tas inpakken, schoenen en jas aan) begin ik ook een mild punthoofd te krijgen. Hij is niet dom, maar dit is blijkbaar te hoog gegrepen 8)7
pi_188298197
Oh haha nog een bedacht:
‘Mama, ik heb me pijn gedaan, wil je zien? Hier!’
‘Mamaaaaa ik ben gevallen mag ik een pleister?
‘Mama weet je wel waar ik me pijn gedaan heb?’
‘Mama mag hier een pleister op’ *showt schrammetje van anderhalve week geleden*
pi_188298210
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh haha nog een bedacht:
Ik heb een bloedje WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
-nee-
pi_188298228
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb een bloedje WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Hehehehe ja laatst gevallen, zacht gesnik, komt overeind, ziet geschaafde knie: IK HEB BLOEHOEEEEED MAMAAAAAAAA :'( :'( :'( :'( :'(
pi_188298250
Jeetje ik word binnenkort vader, mag toch hopen dat het een beetje een normaal kind wordt. Dit topic stemt mij niet vrolijk :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_188298267
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh haha nog een bedacht:
Dat stopt voorlopig dus nog niet? ;(
Hij struikelt en wijst een week later nog naar de plek waar hij gevallen is. "Auw" is ook voor iets laten vallen en wanneer iets niet lukt.

Pas deed ik de deur een beetje lomp dicht tegen hem aan. In zo'n geval is de deur de boosdoener, niet ik, daar ben ik dankbaar voor.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188298284
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Jeetje ik word binnenkort vader, mag toch hopen dat het een beetje een normaal kind wordt. Dit topic stemt mij niet vrolijk :')
Hehe. Dit is gewoon heel normaal kindergedrag hoor.
Je moet het gewoon allemaal onder 'het is een fase' gooien. (sommige fases houden alleen jaren aan). :D

Maar in ieder geval gefeliciteerd. O+
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:03:27 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_188298290
quote:
Och, je zult er toch wel van houden hoor, maak je geen zorgen :+
disclaimer
pi_188298338
quote:
Je krijgt er zoveel voor terug :D
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:08:00 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188298348
quote:
Tegen de tijd dat ze zo beginnen te doen ben je al dankbaar dat je 's nachts niet tig keer je bed uit hoeft voor een huilende baby die niet kan communiceren wat er aan de hand is.

Succes! (komt wel goed ;) ) En vooral veel sterkte :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:08:45 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188298359
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 15:07 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Je krijgt er zoveel voor terug :D
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:09:27 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_188298370
Het point of no return is toch al gepasseerd :+

Oké, dit helpt de beste man niet echt :')

Misschien moet je dat andere topic ok even lezen, Ronald. We hebben geen van allen écht spijt :P
disclaimer
pi_188298400
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit. }:| Eraan gekoppeld: muisstil wezen en ongezien vlak achter je komen staan in de keuken en dan praktisch je nek breken wanneer je argeloos een stapje achteruit doet. }:|

Mijn zoon is de menselijke variant van een rolkoffertje op een loeidrukke Huishoudbeurs. }:|
Dat vind ik een goede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')