Je zou bijna denken dat die Gio zo gek nog niet was met dit materiaalquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dus krijgen we weer het voetbal zoals onder Gio.
Echt hè. We halen een middenvelder, nog een middenvelder, een aanvaller, een keeper, maar niet wat we ongeveer al 2 jaar nodig hebben: verdedigers.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch vreemd hoor, deze uitslag. Gelukkig ligt het niet aan o.a. de onderdelen die al tig keer voorbij gekomen zijn.
Zou die er dan toch verstand van hebben?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die Gio zo gek nog niet was met dit materiaal
Dat is het nu ook al. De verdediging blijft de bal maar besluiteloos rondspelen. Als Fer de bal heeft weet hij ook niet wat hij ermee moet. Fer was overigens wel verschrikkelijk slecht vandaag. Oogt totaal niet fit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dus krijgen we weer het voetbal zoals onder Gio.
Roep het al jarenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou die er dan toch verstand van hebben?
Er moet geld zijn, dat kan niet anders. Er moet sowieso nog een gedeelte over zijn van de Vilhena transfer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat blijf je maar volhouden, dat er wel geld is. Ik betwijfel het inmiddels, en ben uitermate benieuwd naar hoe erg de puinhopen van Van Geel uiteindelijk blijken te zijn.
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef PIETR het volgende:
Waarom niet gewoon Veldwijk halen als 2e spits? Is dat een heel gek idee?
Dat heb ik vorig jaar ook al proberen duidelijk te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die Gio zo gek nog niet was met dit materiaal
Dat zei ik net ook al in auto naar huis.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef PIETR het volgende:
Dat is het nu absoluut niet. Verre van zelfs.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is het nu ook al. De verdediging blijft de bal maar besluiteloos rondspelen. Als Fer de bal heeft weet hij ook niet wat hij ermee moet. Fer was overigens wel verschrikkelijk slecht vandaag. Oogt totaal niet fit.
Goed idee. David Jensen op goal, aangezien die niet meer eerste keeper is bij Utrecht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef PIETR het volgende:
Ja, die redenatie klinkt allemaal heel logisch, maar ik ben bang dat er op andere gebieden wat goed te maken was waardoor er dus uiteindelijk toch geen geld blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er moet geld zijn, dat kan niet anders. Er moet sowieso nog een gedeelte over zijn van de Vilhena transfer.
Qua salarisbudget zou je zeggen dat er ook ruimte moet zijn:
van Persie is vertrokken, Clasie, Vilhena, Martina, en aan het begin van vorig (?) seizoen ook Amrabat en Boetius waar toen niemand voor is teruggekomen.
Daarvoor zijn gekomen; Kelly, Fer, Narsingh en Marsman.
Jorgensen, Toornstra en Berghuis hebben contractverlenging (en salarisverhoging) gekregen.
Het ziet er leuk uit maar als je zo makkelijk tegendoelpunten krijgt heeft het totaal geen zin. Dan heb ik liever het laffe spel van Gio met betere resultaten dan dit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is het nu absoluut niet. Verre van zelfs.
We zijn pas 1 potje onderweg he.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit maar als je zo makkelijk tegendoelpunten krijgt heeft het totaal geen zin. Dan heb ik liever het laffe spel van Gio met betere resultaten dan dit.
Was verre van overtuigend. En als je het tegen Sparta al zo lastig heb kun je in principe van iedereen verliezen. Om maar eens een open deur in te trappen.quote:
Die bal waar Vente vandaag overheen maaide had hij gemaakt. 100%.quote:
Met deze selectie wordt het niet veel beter. Het is CRISIS in Rotterdam - Zuid.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zijn pas 1 potje onderweg he.
Met Vente en Sinisterra. Tja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Aanvallend vond ik het ook pover. Je speelt tegen Sparta
Ja dat zag ik ook wel maar dat is één potje. Met een beetje geluk (ook kwaliteit natuurlijk) sta je met 2-0 voor bij rust. Jorgensen straks terug scheelt ook een slok op een borrel want Vente is voor dit niveau gewoon veel te licht. Er mag nog wel een verdediger bij maar dan gaat Feyenoord thuis echt wel genoeg punten pakken terwijl ze tegen de 'toppers' het vrijwel altijd veel beter doen dan een AZ.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Was verre van overtuigend. En als je het tegen Sparta al zo lastig heb kun je in principe van iedereen verliezen. Om maar eens een open deur in te trappen.
Sparta oogde echt als een degradatie kandidaat.
Daar verbaasde ik me het meeste over. De goede combinaties in de voorbereiding daar was vandaag helemaal niks van terug te zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met deze selectie wordt het niet veel beter. Het is CRISIS in Rotterdam - Zuid.
Aanvallend vond ik het ook pover. Je speelt tegen Sparta
Sinisterra was tegen Southampton gewoon goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |