abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:12:29 #26
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_188284699
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Botteghin en vd Heijden moeten dan elke keer een enorm grote ruimte bestrijken. Dan moet je als Stam eigenlijk zeggen, of Haps of St. Juste gaat mee. Als de ene weg is, gaat de andere centraler spelen om de verdediging daarin te ontlasten. Die wisselwerking zie ik nog te weinig.
Ik hoop toch dat Stam daar ook op hamert. Alleen ik ben bang dat die twee gewoon simpelweg te dom zijn.
pi_188284700
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Weet je wat, ik beperk me voortaan wel weer tot de wielrentopics. Het is inmiddels wel vrij duidelijk dat ik behoorlijk anders over Feyenoord en voetbal in het algemeen denk dan de meeste hier. En ik heb ook vrij weinig zin in discussies die niet veel verder komen dan wat ' :') ' over en weer.

Jij blij, ik blij. Deal?
doei

je kijkt met je reet naar voetbal als je denkt dat feyenoord een selectie heeft die voor de tiende plaats moet strijden

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 17:12:53 ]
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:12:59 #28
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188284717
quote:

[..]

Weet je wat, ik beperk me voortaan wel weer tot de wielrentopics. Het is inmiddels wel vrij duidelijk dat ik behoorlijk anders over Feyenoord en voetbal in het algemeen denk dan de meeste hier. En ik heb ook vrij weinig zin in discussies die niet veel verder komen dan wat ' :') ' over en weer.

Jij blij, ik blij. Deal?
k
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_188284721
Het is uitzichtloos. De selectie heeft weinig tot geen kwaliteit. Geld om door te selecteren of versterkingen te halen is er niet. De club heeft geen visie of beleid naast een Nieuwe Kuip of je ziel verkopen aan wat Amerikanen. Gelukkig heeft Jens Toornstra verlengd.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:14:11 #30
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188284750
quote:

[..]

Jij blij, ik blij. Deal?
Perfect! En nu opgedonderd. :)
pi_188284756
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef Protoplanet het volgende:
Iedereen kraakt hier wel Pistolero af, maar waar jullie die hosanna-stemming op baseren is mij echt een raadsel
Er is hier geen hosanna-stemming, en die is er ook nooit geweest.

Er was wél optimisme over het aanvallende voetbal in de voorbereiding (waar vandaag vrij weinig van was terug te zien), en er waren grote zorgen over onze kwetsbare defensie. Terecht, blijkt wederom.

Maar met 2 of 3 versterkingen kan het ook zo weer omdraaien. Het scorend vermogen moet omhoog en die belachelijke amateuristische fouten moeten eruit in de verdediging.

Dan neemt het vertrouwen weer toe, zo onzeker heb ik Feyenoord niet veel vaker gezien (wel gedurende die historische reeks nederlagen onder Gio), maar dat moet snel weer omhoog.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:14:30 #32
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_188284757
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef Maastoren het volgende:
Het is uitzichtloos. De selectie heeft weinig tot geen kwaliteit. Geld om door te selecteren of versterkingen te halen is er niet. De club heeft geen visie of beleid naast een Nieuwe Kuip of je ziel verkopen aan wat Amerikanen. Gelukkig heeft Jens Toornstra verlengd.
Toornstra staat symbool voor de armoede van Feyenoord :)
pi_188284758
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat Stam daar ook op hamert. Alleen ik ben bang dat die twee gewoon simpelweg te dom zijn.
Maar dan moet dat in het veld gecoacht worden door vd Heijden en Botteghin, die hebben genoeg ervaring om dat te organiseren. Zeker als ook nog eens Fer voor de verdediging staat.

Dat vind ik ook heel opmerkelijk. Je hebt in de as met Botteghin, vd Heijden en Fer veel ervaring staan, maar de verdedigende organisatie is soms echt belabberd.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:15:31 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188284775
De stemming is hier grimmig.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:16:06 #35
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_188284793
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Maar dan moet dat in het veld gecoacht worden door vd Heijden en Botteghin, die hebben genoeg ervaring om dat te organiseren. Zeker als ook nog eens Fer voor de verdediging staat.

Dat vind ik ook heel opmerkelijk. Je hebt in de as met Botteghin, vd Heijden en Fer veel ervaring staan, maar de verdedigende organisatie is soms echt belabberd.
Mee eens. Maar denk dat Botteghin en Baco-Arie al de handen vol hebben aan hun eigen spel.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:17:34 #36
268491 fetX
pi_188284820
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er is hier geen hosanna-stemming, en die is er ook nooit geweest.

Er was wél optimisme over het aanvallende voetbal in de voorbereiding (waar vandaag vrij weinig van was terug te zien), en er waren grote zorgen over onze kwetsbare defensie. Terecht, blijkt wederom.

Maar met 2 of 3 versterkingen kan het ook zo weer omdraaien. Het scorend vermogen moet omhoog en die belachelijke amateuristische fouten moeten eruit in de verdediging.

Dan neemt het vertrouwen weer toe, zo onzeker heb ik Feyenoord niet veel vaker gezien (wel gedurende die historische reeks nederlagen onder Gio), maar dat moet snel weer omhoog.
Precies dit. Gewoon best verzorgd aanvallend voetbal gezien in de voorbereiding. Dat het achterin zwak is, wordt hier ongeveer al bijna twee jaar benoemd. En dan speel je ook nog met een Vente die er niet zoveel van kan. Twee versterkingen en je hebt best een leuk elftal, maar ik vraag me af of die nog komen.
pi_188284832
In de tweede helft missen Narsingh en Berghuis twee kansen voor praktisch open doel. Kokcu moet in de eerste helft ook 1 van de twee kansen afmaken. Als je de kansen afmaakt, win je gewoon. Dus in de afwerking is Feyenoord gewoon erg ongelukkig.

Ook met de verdedigende fouten van vandaag had je gewoon moeten winnen.

Dat stemt mij in zoverre positief dat deze ploeg echt wel wat kan, zeker als de verdediging nog versterkt kan worden.
pi_188284833
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:14 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Toornstra staat symbool voor de armoede van Feyenoord :)
Exact. Spelers die weinig tot niks toevoegen tot het einde der tijden blijven verlengen. Iedereen zag 2 jaar geleden dat Botteghin niet meer kon. Dat is nu je aanvoerder. Laat Van Der Heijden lekker vertrekken. Geertruida kan nooit heel veel minder zijn dan de 2 prutsers die nu CV staan.
pi_188284844
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit. Gewoon best verzorgd aanvallend voetbal gezien in de voorbereiding. Dat het achterin zwak is, wordt hier ongeveer al bijna twee jaar benoemd. En dan speel je ook nog met een Vente die er niet zoveel van kan. Twee versterkingen en je hebt best een leuk elftal, maar ik vraag me af of die nog komen.
Die versterkingen gaan niet komen. Er is geen geld.
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:18:50 #40
268491 fetX
pi_188284853
Volgende week Heerenveen uit. Genot.
pi_188284869
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Mee eens. Maar denk dat Botteghin en Baco-Arie al de handen vol hebben aan hun eigen spel.
Die moeten natuurlijk veel grotere ruimtes bespelen dan ze gewend zijn, dus ik kan me voorstellen dat dit voor hen een aanpassing is waardoor ze meer met hun eigen spel bezig zijn. Maar als zij de verdediging beter organiseren, bijvoorbeeld het coachen van de backs, komen zij zelf ook in een positie waar zij comfortabeler mee zijn.
pi_188284908
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die versterkingen gaan niet komen. Er is geen geld.
Er is echt wel geld hoor.

Alleen geen 10 miljoen nee.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188284949
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er is misschien een paar ton vrij in het salarisbudget maar daar blijft het dan wel bij.
pi_188284950
Toch vreemd hoor, deze uitslag. Gelukkig ligt het niet aan o.a. de onderdelen die al tig keer voorbij gekomen zijn.
pi_188284974
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat blijf je maar volhouden, dat er wel geld is. Ik betwijfel het inmiddels, en ben uitermate benieuwd naar hoe erg de puinhopen van Van Geel uiteindelijk blijken te zijn.
pi_188284981
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch vreemd hoor, deze uitslag. Gelukkig ligt het niet aan o.a. de onderdelen die al tig keer voorbij gekomen zijn.
Ben benieuwd wie Rob Janssen nog moet slijten. Een belletje met Troost aan het is geregeld.

Heeft die Rob geen back en spits die niks te doen heeft in zijn stal?
pi_188284987
Donderdag ga je ook minimaal 1 a 2 tegengoals krijgen. Voetballen op deze manier met deze spelers heeft totaal geen zin.
Dan kan Stam ook wel weer z'n spullen pakken.
pi_188285003
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat blijf je maar volhouden, dat er wel geld is. Ik betwijfel het inmiddels, en ben uitermate benieuwd naar hoe erg de puinhopen van Van Geel uiteindelijk blijken te zijn.
Zal allemaal wel, door 16/17 was het het allemaal waard
pi_188285013
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Maastoren het volgende:
Donderdag ga je ook minimaal 1 a 2 tegengoals krijgen. Voetballen op deze manier met deze spelers heeft totaal geen zin.
En dus krijgen we weer het voetbal zoals onder Gio.
pi_188285015
Hoor net dat een groot deel van de tweede ring donderdag dicht is. DAT WORDT WEER EEN SFEERTJE HOOR JONGONS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')