Je zou bijna denken dat die Gio zo gek nog niet was met dit materiaalquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dus krijgen we weer het voetbal zoals onder Gio.
Echt hè. We halen een middenvelder, nog een middenvelder, een aanvaller, een keeper, maar niet wat we ongeveer al 2 jaar nodig hebben: verdedigers.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch vreemd hoor, deze uitslag. Gelukkig ligt het niet aan o.a. de onderdelen die al tig keer voorbij gekomen zijn.
Zou die er dan toch verstand van hebben?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die Gio zo gek nog niet was met dit materiaal
Dat is het nu ook al. De verdediging blijft de bal maar besluiteloos rondspelen. Als Fer de bal heeft weet hij ook niet wat hij ermee moet. Fer was overigens wel verschrikkelijk slecht vandaag. Oogt totaal niet fit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dus krijgen we weer het voetbal zoals onder Gio.
Roep het al jarenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou die er dan toch verstand van hebben?
Er moet geld zijn, dat kan niet anders. Er moet sowieso nog een gedeelte over zijn van de Vilhena transfer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat blijf je maar volhouden, dat er wel geld is. Ik betwijfel het inmiddels, en ben uitermate benieuwd naar hoe erg de puinhopen van Van Geel uiteindelijk blijken te zijn.
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef PIETR het volgende:
Waarom niet gewoon Veldwijk halen als 2e spits? Is dat een heel gek idee?
Dat heb ik vorig jaar ook al proberen duidelijk te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die Gio zo gek nog niet was met dit materiaal
Dat zei ik net ook al in auto naar huis.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef PIETR het volgende:
Dat is het nu absoluut niet. Verre van zelfs.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is het nu ook al. De verdediging blijft de bal maar besluiteloos rondspelen. Als Fer de bal heeft weet hij ook niet wat hij ermee moet. Fer was overigens wel verschrikkelijk slecht vandaag. Oogt totaal niet fit.
Goed idee. David Jensen op goal, aangezien die niet meer eerste keeper is bij Utrecht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef PIETR het volgende:
Ja, die redenatie klinkt allemaal heel logisch, maar ik ben bang dat er op andere gebieden wat goed te maken was waardoor er dus uiteindelijk toch geen geld blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er moet geld zijn, dat kan niet anders. Er moet sowieso nog een gedeelte over zijn van de Vilhena transfer.
Qua salarisbudget zou je zeggen dat er ook ruimte moet zijn:
van Persie is vertrokken, Clasie, Vilhena, Martina, en aan het begin van vorig (?) seizoen ook Amrabat en Boetius waar toen niemand voor is teruggekomen.
Daarvoor zijn gekomen; Kelly, Fer, Narsingh en Marsman.
Jorgensen, Toornstra en Berghuis hebben contractverlenging (en salarisverhoging) gekregen.
Het ziet er leuk uit maar als je zo makkelijk tegendoelpunten krijgt heeft het totaal geen zin. Dan heb ik liever het laffe spel van Gio met betere resultaten dan dit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is het nu absoluut niet. Verre van zelfs.
We zijn pas 1 potje onderweg he.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit maar als je zo makkelijk tegendoelpunten krijgt heeft het totaal geen zin. Dan heb ik liever het laffe spel van Gio met betere resultaten dan dit.
Was verre van overtuigend. En als je het tegen Sparta al zo lastig heb kun je in principe van iedereen verliezen. Om maar eens een open deur in te trappen.quote:
Die bal waar Vente vandaag overheen maaide had hij gemaakt. 100%.quote:
Met deze selectie wordt het niet veel beter. Het is CRISIS in Rotterdam - Zuid.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zijn pas 1 potje onderweg he.
Met Vente en Sinisterra. Tja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Aanvallend vond ik het ook pover. Je speelt tegen Sparta
Ja dat zag ik ook wel maar dat is één potje. Met een beetje geluk (ook kwaliteit natuurlijk) sta je met 2-0 voor bij rust. Jorgensen straks terug scheelt ook een slok op een borrel want Vente is voor dit niveau gewoon veel te licht. Er mag nog wel een verdediger bij maar dan gaat Feyenoord thuis echt wel genoeg punten pakken terwijl ze tegen de 'toppers' het vrijwel altijd veel beter doen dan een AZ.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Was verre van overtuigend. En als je het tegen Sparta al zo lastig heb kun je in principe van iedereen verliezen. Om maar eens een open deur in te trappen.
Sparta oogde echt als een degradatie kandidaat.
Daar verbaasde ik me het meeste over. De goede combinaties in de voorbereiding daar was vandaag helemaal niks van terug te zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met deze selectie wordt het niet veel beter. Het is CRISIS in Rotterdam - Zuid.
Aanvallend vond ik het ook pover. Je speelt tegen Sparta
Sinisterra was tegen Southampton gewoon goed.quote:
Ik vind wel dat Burger wel elke keer vanuit het middenveld naar voren open draait en regelmatig een goede pass vooruit geeft, waardoor je aan voetballen toekomt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook al proberen duidelijk te maken.
Gio probeerde het ook, met 2 aanvallende middenvelders, 1 controleur. Toen bleek dat niemand op het middenveld en verdediging dat aan kon ging het snel weer terug naar 2 controleurs en 1 10. Ik hoop echter niet dat dat Stam dat idee zo snel weer laat varen.
Lekker makkelijk voetballen zonder druk. Je ziet het bij Botteghin: het zit even tegen en de pijntjes komen alweer. De eerste officiële wedstrijd en gelijk weer 2 geblesseerden erbij. Hopeloos. Laten we hopen dat Botteghin een zware blessure heeft. Die speelt als een veteraan. Te gênant voor woorden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me het meeste over. De goede combinaties in de voorbereiding daar was vandaag helemaal niks van terug te zien.
Nee lekker op voorhand roepen dat je toch wel derde gaat worden is niet opportunistisch. Leek toch nergens op man.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat opportunistisch weer
Tegen Southampton kreeg ie ook heel wat meer ruimte om diep te gaan, waar hij het gevaarlijkst mee was. Vandaag totaal niet. Had er wat mij betreft al wat eerder af gemogen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sinisterra was tegen Southampton gewoon goed.
Vandaag een 6je. Niet heel goed, wel vaak dreigender en actiever dan ik Larsson vaak zie. Maar ook vaak dom balverlies op de eigen helft.
Met die logica is Ajax kansloos voor het kampioenschap. PSV degradatie kandidaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee lekker op voorhand roepen dat je toch wel derde gaat worden is niet opportunistisch. Leek toch nergens op man.
Ja, al vond ik Burger ook slordig hoor. Paar keer balverlies op momenten dat het echt niet kan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Burger wel elke keer vanuit het middenveld naar voren open draait en regelmatig een goede pass vooruit geeft, waardoor je aan voetballen toekomt.
Burger wordt hier ook echt onnodig gebasht. Geen wereldtalent, maar ik denk dat hij zich op vrij korte termijn kan ontwikkelen tot een prima basisspeler voor Feyenoord. Fijn dat hij nu de ervaring tenminste op doet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Burger wel elke keer vanuit het middenveld naar voren open draait en regelmatig een goede pass vooruit geeft, waardoor je aan voetballen toekomt.
Klopt. Bij de 1-2 had hij ook gewoon een overtreding moeten maken en geel moeten pakken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, al vond ik Burger ook slordig hoor. Paar keer balverlies op momenten dat het echt niet kan.
Kökcü zal dat ook nog wel vaker hebben. Die jongen kan gewoon goed voetballen, hoort er wmb altijd in.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger wordt hier ook echt onnodig gebasht. Geen wereldtalent, maar ik denk dat hij zich op vrij korte termijn kan ontwikkelen tot een prima basisspeler voor Feyenoord. Fijn dat hij nu de ervaring tenminste op doet.
Fer en Kökcü hadden overigens ook wel een behoorlijke off day vandaag.
Kokcu was wel bepalend bij de 1-1 en kreeg enkele goede schietkansen. Moet er gewoon 1 maken, maar hij kan het spel nog meer naar zich toe trekken op het middenveld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger wordt hier ook echt onnodig gebasht. Geen wereldtalent, maar ik denk dat hij zich op vrij korte termijn kan ontwikkelen tot een prima basisspeler voor Feyenoord. Fijn dat hij nu de ervaring tenminste op doet.
Fer en Kökcü hadden overigens ook wel een behoorlijke off day vandaag.
Vraag is wel hoe veel je op jorgensen mag rekenen dit seizoenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook wel maar dat is één potje. Met een beetje geluk (ook kwaliteit natuurlijk) sta je met 2-0 voor bij rust. Jorgensen straks terug scheelt ook een slok op een borrel want Vente is voor dit niveau gewoon veel te licht. Er mag nog wel een verdediger bij maar dan gaat Feyenoord thuis echt wel genoeg punten pakken terwijl ze tegen de 'toppers' het vrijwel altijd veel beter doen dan een AZ.
Het resultaat is nog tot daar aan toe , maar van het veldspel ben ik wel heel erg geschrokken eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Met die logica is Ajax kansloos voor het kampioenschap. PSV degradatie kandidaat.
Het is gewoon ontzettend dom om op basis van 1 pot zoiets te roepen.
Dan wordt de 3e plek wel problematisch dan. Al zou ik dan denk ik eerder met Larsson-Berghuis-Narsingh spelen dan met Vente.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag is wel hoe veel je op jorgensen mag rekenen dit seizoen
Hij heeft wel al heel erg lang last van pijntjes
Jorgensen is wel genot ja, maar een verdediger er bij is ook wel echt cruciaalquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook wel maar dat is één potje. Met een beetje geluk (ook kwaliteit natuurlijk) sta je met 2-0 voor bij rust. Jorgensen straks terug scheelt ook een slok op een borrel want Vente is voor dit niveau gewoon veel te licht. Er mag nog wel een verdediger bij maar dan gaat Feyenoord thuis echt wel genoeg punten pakken terwijl ze tegen de 'toppers' het vrijwel altijd veel beter doen dan een AZ.
Ja sloeg nergens op. Nopyronoparty overigens ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, nog even ergens over zeiken: Die FER spandoekjes voor de wedstrijd. Wat een diepdroevige mongool ben je dan zeg.
Burger was slordig, maar nog wel een vd betere op het veld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, al vond ik Burger ook slordig hoor. Paar keer balverlies op momenten dat het echt niet kan.
Niemand wil hem alleen hebben, dus die blijft gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
Toch nog goed nieuws
Jan-Arie van der Heijden wil nog altijd vertrekken bij Feyenoord. De 31-jarige verdediger spreekt na de wedstrijd tegen Sparta opnieuw uit dat hij een vertrekwens heeft. ''Ja, zeker,'' bevestigt hij zijn wens in gesprek met FOX Sports.
Sowieso in de opstelling, niet jeugd de laatste 5 minuten een kans geven (Gio) maar laten wennen en wat vertrouwen geven, ook al gaat het niet gelijk goed.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Interessant interview met Berghuis op Rijnmond zojuist.
Hij zei dat hij vertrouwen had in de koers die Feyenoord wil gaan varen met de nieuwe trainer, nieuwe spelopvatting en het nieuwe bestuur.
Toen de interviewer vroeg wat die nieuwe koers dan inhoudt vertelde Berghuis dat de insteek is dat er de komende jaren echt wordt ingezet op jonge jongens, die waarde laten creëeren voor Feyenoord, en op die manier Feyenoord weer te krijgen waar het hoort.
Kortom; vol op eigen jeugd dus. Dat zou ook kunnen betekenen dat we minder aankopen kunnen verwachten de komende jaren. Maar ook dat spelers als Kokcu en Burger (voorlopig) wel de kans krijgen in ieder geval.
Het kan echter ook betekenen dat er vastgehouden blijft worden aan spelers die eigenlijk niet voldoen omdat ze nu eenmaal uit de eigen jeugd komen, maar dat gaan we vanzelf zien.
Eigenlijk wisten we al wel dat Feyenoord meer op eigen jeugd wil gaan inzetten, maar nu werd het wel behoorlijk concreet uit de doeken gedaan in mijn ogen door Berghuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |