Ik kijk uit naar de verhalen over het feestje, Quoi. Je maakt er vast wat van. Heb je wel hulp?
Arme T, nu al bang voor de baard

.
En bedankt voor die foto Molo, ik weet niet of ik nu nog normaal naar die suffe biggen kan kijken... ik vind ze sowieso stom maar misschien verandert dat met een enthousiast kind.
Wij waren vanmorgen bij een pierenbadje in de buurt. Ik keek mijn ogen uit qua sociaal gedoe weer. Er was een kind met een loopfiets in de vorm van een motor, dus Jacob riep alleen nog maar
MIJ! MIJ!!!!!! Die moeder vond dat hij er best even op mocht toen haar kind iets anders deed. En even verderop vroeg een moeder steeds speelgoed terug van haar dochter waar ze niet mee speelde, en uiteindelijk schoven ze een heel eind op zodat niemand meer met hun bakjes kon. Tja. Ik zie het maar gewoon aan allemaal voorlopig. Toen het zo druk werd kon Jacob het sowieso niet meer overzien maar daarvoor heeft hij heerlijk met twee andere peuters zo'n beetje naast elkaar/met elkaar met emmers en gieters gespeeld. Het gedoe ontstaat vooral als er even niet wordt gespeeld, lijkt het (los van dat gedoe niet erg is, dat weet ik wel).
Eenmaal thuis klom Jacob op zijn eigen loopfiets, en besloot dat dat ook een motor was. Kind helemaal blij

.
Sowieso vind ik die fantasie zo tof. De botervloot wordt vaak een boot en het kleed water. Die grijns die daar altijd bij komt

.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder