Het zal de leeftijd zijn, L. Is er ook helemaal gek van. Ik word er gek van. Ik heb het zo lang mogelijk uit mijn huis verbannen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb al leuke ideeën hoor, maar misschien lezen hier wel 2 moeders mee, dus ik houd het nog even onder de radar![]()
Volgende week woensdag! We vieren het zondag.
Max is volgens mij in regressie trouwens. Hij is ineens dol op ..... Peppa PigNooit interesse in gehad en nu.... Ik vind het best grappige filmpjes trouwens. Maar goed, het wordt dus denk ik een Peppa Pig taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zat mannen gezien waarbij de piemel ook voor pier kon doorgaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:20 schreef Burdie het volgende:
Na die foto van Molo lees ik steeds "piemelbadje"
Haha, dat is een leuke inderdaad om om te draaien.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:54 schreef Lemijn het volgende:
Haha, was ik dan stuk![]()
. Dat is wel mooi level up ten opzichte van onze spraakverwarring vanmorgen: er komt water uit de slang, het water is aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was gelukkig nog vrij deze week, maar volgende week ben ik weer aan het werk en dan wordt alles afgemaakt en zijn ze nog een groot deel van de week bezig. Simon zal dan weinig buiten komen overdag, aangezien manlief niet met hem kan gaan wandelen enzo. En een beetje in de tuin rondscharrelen is ook niet handig vanwege de schilders. Deze week heb ik nog elke ochtend en middag met hem naar buiten kunnen gaan gelukkig.
Quoi, veel plezier met Max zijn kinderfeestje![]()
Ben je in 1 klap van dat irritante varken af! Win-win!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:48 schreef Quoi het volgende:
Mooi, die onregelmatigheden in onze taal. Pikken ze er meteen uit.
Toen ik net een boekje voorlas voor het slapen gaan over "een snelle manier om van de ene kant van de stad naar de andere kant van de stad te gaan", zocht Max zich suf naar die "snelle meneer"
Peppa Pig is in the house. Ik geloof dat ik álles heb besteld wat los en vast zit. Ik denk dat Max na zijn feestje geen varken meer kan zienIk wist ook niet wat er met me gebeurde, maar goed, let's go all the way.
ZZ dacht gisteren dat cadeautje(s) is afgeleid van cadeaut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:48 schreef Quoi het volgende:
Mooi, die onregelmatigheden in onze taal. Pikken ze er meteen uit.
Het gaat eigenlijk supergoed met hem... zit echt meer in mijn hoofd met de komende winter. Komt vast goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:59 schreef Arja het volgende:
Gm dat kan ik me goed voorstellen, dat het lastiger is om James los te laten. Is hij de laatste tijd goed gezond? Hoe is het verder met jou.
FF herkenbaar van die lekkere slaapkop. En ben zelf ook geen ochtendmens. Ik vind het zo heerlijk om op een vrije dag haar daarna nog bij me in bed te nemen, tv kijken, knuffelen, beetje dutten. Ik kijk wat dat betreft ook niet uit naar de basisschool. Maar de school gaat me tzt ook weer vrijheden opleveren.
Klinkt als een fijne vakantie. Heerlijk he dat je dan zelf ook een gesprek kunt voeren
Miep en ik wel iigquote:Op zondag 1 september 2019 20:34 schreef TolstoiFan het volgende:
Quoi, hoe was Max zijn kinderfeestje gegaan? Heeft ie genoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En: de ouder(s) van de andere kindjes waren er ook bij, toch?quote:Op zondag 1 september 2019 23:00 schreef Quoi het volgende:
Zelden zo'n fijne, relaxte kinderverjaardag meegemaakt (maar goed, het is mijn eigen kind).
Een aantal liedjes zingen waar ook op bewogen kan worden? We maken een kringetje, hoofd, schouders knie en teen (wellicht te moeilijk?), etc?quote:Op maandag 2 september 2019 20:25 schreef Lemijn het volgende:
Wat onaardig, Franny. En ik begrijp vooral niet wat zij als alternatief zagen voor het maken van een nieuwe afspraak. Geen nieuwe afspraak? Ik kan me dat echt niet voorstellen. In dat geval zou ik het zeker wel melden.
Wat een gezellige foto van dat peuterfeestje. En heb je al traktaties geknutseld?
Jacob is zo druk met zijn praatupdate dat hij al een uur ligt te kletsen in bed. Kijk! Tatoe. Aan. Uit. Beeeeeh. Ja! Mama papa ja. Mama nee, hihi. etc etc. Hij had ook al het rekken rond bedtijd vervolmaakt door te vragen om nog een keer tanden poetsen. Slim kind. Maar dat ging toch niet door. Ik verheug me op morgen, de hele dag zijn streken en verhalen aanhoren
.
---
En nog een vraag. Ik heb aangeboden om morgen te helpen met een activiteit op de crèche, maar het blijkt de bedoeling dat ik dat ga doen/leiden. Iets met muziek of dans. 12 kinderen van 0 tot 4. Iemand een suggestie? De leidsters helpen uiteraard maar als ik er toch ben kan ik beter iets bijdragen voor zover Jacob me dat toelaat, ik vrees dat hij het maar een rare toestand vindt dat we er midden op de ochtend heen gaan en als hij het niet vertrouwt laat hij me meestal niet los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |