Gelukkig maar, anders had wadslak de Fok!knokploeg opgetrommeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mijn knappe vent zit in NL.
Verder niks nodig![]()
Ja dan is een maand vrij kort idd ja.
Gaat mevrouw Konijn ook mee naar Spa?
Hij is ondertussen gewend dat hij een groot gedeelte van de dag wat te doen heeft, met vriendjes kan spelen en dat valt nu weg. En om hem dan hele dagen bezig te houden en moeten werken maakt het af en toe lastigquote:
Wat hebben vrouwen toch tegen kamperenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had wadslak de Fok!knokploeg opgetrommeld![]()
Mevrouw konijn gaat ook mee, al zit ze er nog altijd over te dubben of ze op de camping wil blijven slapen
Lol.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had wadslak de Fok!knokploeg opgetrommeld![]()
Mevrouw konijn gaat ook mee, al zit ze er nog altijd over te dubben of ze op de camping wil blijven slapen
Ja das niet te doen nee.. gaat hij niet naar de opvang zo in de vakantie? Kan jij gewoon vanuit huis werken nu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is ondertussen gewend dat hij een groot gedeelte van de dag wat te doen heeft, met vriendjes kan spelen en dat valt nu weg. En om hem dan hele dagen bezig te houden en moeten werken maakt het af en toe lastig
Dat was ook wel de laatste keer dat ik op mijn fornuis zit te fokken terwijl het nog aan stondquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef Already_in_use het volgende:
Ik zei tegen @devzero
Je werdt er wel warm van... geef maar toe.![]()
Niks. Ik ben momenteel ook aan het kramperen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch tegen kamperen
Ik werd raar aangekeken zojuist omdat ik hardop lachte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was ook wel de laatste keer dat ik op mijn fornuis zit te fokken terwijl het nog aan stond
Binnenkort ga ik ook kamperen. Ik hoop dat dat leuk word gevondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niks. Ik ben momenteel ook aan het kramperen.
Dat zal toch wel. Kamperen daar is natuurlijk totaal anders dan hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik ook kamperen. Ik hoop dat dat leuk word gevonden
Omdat er beren rond lopen en je 30km van dichtstbijzijnde plaats zit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zal toch wel. Kamperen daar is natuurlijk totaal anders dan hier.
Mupkequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zal toch wel. Kamperen daar is natuurlijk totaal anders dan hier.
Ze wil niet 3 nachten op een camping tussen allemaal dronken mensen slapen en dichtsbijzijnde hotels die nog kamers vrij hebben dat weekend zitten in de buurt van Maastricht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol.![]()
Waar wilt ze dan gaan slapen? Hotel ofzo?
Nee sinds hij op school zit geen opvang meer. Kunnen het prima met werk en opa en oma combineren. Scheelt toch een stapel geld elke maand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja das niet te doen nee.. gaat hij niet naar de opvang zo in de vakantie? Kan jij gewoon vanuit huis werken nu?
De milfs zijn er beide weerquote:
Op nederlandse campings sta je ook tentje tegen tentje geplakt. Als iemand een scheet laat, dan hoor je dat 5 tenten verder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze wil niet 3 nachten op een camping tussen allemaal dronken mensen slapen en dichtsbijzijnde hotels die nog kamers vrij hebben dat weekend zitten in de buurt van Maastricht.
Waarschijnlijk blijft ze gewoon daar slapen want als ze naar huis wil om te slapen kan ze zelf niet drinken
Niet alleen op de camping. Als je hard genoeg een scheet laat hoor je het hier door de muur heenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Op nederlandse campings sta je ook tentje tegen tentje geplakt. Als iemand een scheet laat, dan hoor je dat 5 tenten verder.
Aiiii. Weet niet of ik het dan ook nog zo leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er beren rond lopen en je 30km van dichtstbijzijnde plaats zit?
Snoesquote:
Hahaha. Gewoon mee laten zuipen. Dan merk je er het minst van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze wil niet 3 nachten op een camping tussen allemaal dronken mensen slapen en dichtsbijzijnde hotels die nog kamers vrij hebben dat weekend zitten in de buurt van Maastricht.
Waarschijnlijk blijft ze gewoon daar slapen want als ze naar huis wil om te slapen kan ze zelf niet drinken
Ja dat zal wel aanzienlijk schelen ja. Prima als je het zo allemaal geregeld kunt krijgen. Fijn ook dat het kan met je werk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee sinds hij op school zit geen opvang meer. Kunnen het prima met werk en opa en oma combineren. Scheelt toch een stapel geld elke maand.
Ik kan thuis werken dus ik ben iets minder op kantoor nu. Maar dat kan gelukkig.
[..]
De milfs zijn er beide weer
Ik ben er nog nooit 1tje tegen gekomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
Aiiii. Weet niet of ik het dan ook nog zo leuk zou vinden.
Hoestie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Aiiii. Weet niet of ik het dan ook nog zo leuk zou vinden.
[..]
Snoes
[..]
Hahaha. Gewoon mee laten zuipen. Dan merk je er het minst van.
[..]
Ja dat zal wel aanzienlijk schelen ja. Prima als je het zo allemaal geregeld kunt krijgen. Fijn ook dat het kan met je werk.
AiU is terug!quote:
Van Duitsland?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. FC Twente is landskampioen geworden
IK WIST HETquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
AiU is terug!![]()
In ieder geval voor nu
Eens moet de 1e keer zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit 1tje tegen gekomen
Goed wijffie.. met jou dan?quote:
Kan jou niet missen. Dat weet je toch.quote:
Prima. Ik hoorde net dat FC Twente landskampioen is geworden, dus schenk nog eens een groot glas melk inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey Dev, hoe gaat het man?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn.
[..]
Goed wijffie.. met jou dan?
[..]
Kan jou niet missen. Dat weet je toch.
Ja FC Twente die winnen wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde net dat FC Twente landskampioen is geworden, dus schenk nog eens een groot glas melk in
ik zit aan de karnemelkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde net dat FC Twente landskampioen is geworden, dus schenk nog eens een groot glas melk in
Yes. Gelukkig wel.. klaar mee hier. Wil naar mijn eigen bed.quote:
En naar wadslak natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yes. Gelukkig wel.. klaar mee hier. Wil naar mijn eigen bed.
Uiteraard. Maar mijn eigen bedje waardeer ik ook heel erg nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En naar wadslak natuurlijk
Goed goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn.
[..]
Goed wijffie.. met jou dan?
[..]
Kan jou niet missen. Dat weet je toch.
En je eigen pleequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn eigen bedje waardeer ik ook heel erg nu.
Cheers.quote:
Yes yes.. alles gaat super. Met jou dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alles goed, lang niet gezien
Kan voorlopig ff geen vis meer zien!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vis a vis is echt een topserie
Lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Cheers.
Die fles moet nog even leeg. Dat scheelt weer wat bagage.
[..]
Yes yes.. alles gaat super. Met jou dan?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik lekker aan het water, mag sowieso geen alcohol meer voorlopig
Gisteren mijn ogen gelasered, en ogen zijn al heel droog, dus extra uitdroging moeten we absoluut niet hebben!quote:
mooi om te horen, hier ook alles primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Cheers.
Die fles moet nog even leeg. Dat scheelt weer wat bagage.
[..]
Yes yes.. alles gaat super. Met jou dan?
Nice.quote:
Precies. En douche en bad.quote:
ik hoor niksquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi om te horen, hier ook alles prima
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dat wil doen. Alleen hoor je heel vaak slechte verhalen. Hoop dat je goedkomt bij je.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gisteren mijn ogen gelasered, en ogen zijn al heel droog, dus extra uitdroging moeten we absoluut niet hebben!
En daar doen ze raar over als je dat doet in Frankrijk?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef Already_in_use het volgende:
Lekker kakken met de deur open.
Al aan de vriendin in de tussentijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi om te horen, hier ook alles prima
Arrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
is de broer van captain morgan, die ken ik ook niet
Plee rol over de camping heen genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.![]()
Morgen leuke dingen op de planning?
[..]
Precies. En douche en bad.
Lekker kakken met de deur open.
Zo gemist
Zo dan!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gisteren mijn ogen gelasered, en ogen zijn al heel droog, dus extra uitdroging moeten we absoluut niet hebben!
Ben nu al hier aan het posten, had na minder dan 24 uur al 95% zicht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dat wil doen. Alleen hoor je heel vaak slechte verhalen. Hoop dat je goedkomt bij je.
Niet geprobeerd..maar denk het niet. Hier kakken ze nog in gaten in de grond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En daar doen ze raar over als je dat doet in Frankrijk?
Litteken op het oog ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Bij mijn broer is het super goed gegaan, maar mijn ogen kunnen helaas niet gelaserd worden, anders had ik het m'n halve leven geleden al laten doen.
Nee, wel volledige scriptie opgestuurd ter beoordelingquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Al aan de vriendin in de tussentijd?
[..]
Veel, ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Litteken op het oog ofzo?
Daar wil je niet op bezuinigen, het zijn toch je ogen. Vaak hoor je dat ogen droog blijven en/of je je nachtvisie een beetje kwijt raakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben nu al hier aan het posten, had na minder dan 24 uur al 95% zicht.
Goede kliniek, wel prijzig, maar wel echt waard.
Alleen met poepen vochtige doekjes mee. Wc papier hangt er hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plee rol over de camping heen genot
Dus binnenkort gaat het echt gebeuren? Afstuderenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel volledige scriptie opgestuurd ter beoordeling
Zozo luxequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen met poepen vochtige doekjes mee. Wc papier hangt er hier.
Okay. Goed bezig geweest dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel volledige scriptie opgestuurd ter beoordeling
Ja, dan is het lastig idd. Weet niet hoe oud je nu bent maar zelfs met littekens zijn er nog opties. Maar je moet een bepaalde leeftijd hebben.quote:
Ja ik was 3300 eu kwijt voor beide ogen. Maar tot nu toe geen last, alles stuk scherper en dan zit ik nog niet op de 100% visiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar wil je niet op bezuinigen, het zijn toch je ogen. Vaak hoor je dat ogen droog blijven en/of je je nachtvisie een beetje kwijt raakt.
Denk daar nog maar eens aan als je weer een glas franse wijn drinktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet geprobeerd..maar denk het niet. Hier kakken ze nog in gaten in de grond.
Moet wel even wachten op reactie, want begeleider is nu out of office.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus binnenkort gaat het echt gebeuren? Afstuderen
Daarom heeft men drank en drugs uitgevondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Op nederlandse campings sta je ook tentje tegen tentje geplakt. Als iemand een scheet laat, dan hoor je dat 5 tenten verder.
Je ooglenzen laten vervangen? Ja dat kan bij mij over een jaartje of 6, als ik 50 ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dan is het lastig idd. Weet niet hoe oud je nu bent maar zelfs met littekens zijn er nog opties. Maar je moet een bepaalde leeftijd hebben.
Je moet wat als dts is geslotenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus binnenkort gaat het echt gebeuren? Afstuderen
Ja, dat. Mijn moeder heeft ook een litteken en zal dat ook moeten doen, kan ook niet laseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ooglenzen laten vervangen? Ja dat kan bij mij over een jaartje of 6, als ik 50 ben.
Dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren. Als op donderdag middag iedereen een biertje open trekt doet zij gewoon mee en boeit het haar 's avonds niet meer dat ze in een tentje moet gaan slapenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Gewoon mee laten zuipen. Dan merk je er het minst van.
Ik vind het er alleen altijd zo kut uitzien, als je iemand die kunstlenzen heeft in de ogen kijkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dat. Mijn moeder heeft ook een litteken en zal dat ook moeten doen, kan ook niet laseren.
Ik vond het al lang duren voor jouw doenquote:
Hmm, ja dat is wel iets wat je moet meenemen in je keuze ja. Ogen zijn natuurlijk wel het kenmerk van de mens, dus goed overwegen. Weet niet of je veel sport, maar is voor mij wel echt een voordeel. Boksen, voetballen, allemaal zoveel beter met goede ogenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het er alleen altijd zo kut uitzien, als je iemand die kunstlenzen heeft in de ogen kijkt.
Nopee, doe ik niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is wel iets wat je moet meenemen in je keuze ja. Ogen zijn natuurlijk wel het kenmerk van de mens, dus goed overwegen. Weet niet of je veel sport, maar is voor mij wel echt een voordeel. Boksen, voetballen, allemaal zoveel beter met goede ogen
Thanks man. Lekker goedkope anticonceptie komende week ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn luier zit vol. Maar dat is al TMI
Ik vind lenzen niets, maar ben mijn bril ook wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nopee, doe ik niet.
Ik heb trouwens ook sclerale lenzen gehad. Dat ziet me er ook echt een partij kut uit zeg!
Maar het indoen was pas ÉCHT kut, en dat heeft me ook wel wat littekens opgeleverd.
Ja lenzen heb ik altijd een eng idee gevonden, sowieso al, dus sclerale lijkt me dan nog ergerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nopee, doe ik niet.
Ik heb trouwens ook sclerale lenzen gehad. Dat ziet me er ook echt een partij kut uit zeg!
Maar het indoen was pas ÉCHT kut, en dat heeft me ook wel wat littekens opgeleverd.
Vis is dus eventjes geen optie meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kut eindes iedere keer bij vis a vis
Ik krijg dat beeld ook niet van mijn ogen hoor. En jij kreeg die DM niet eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks man. Lekker goedkope anticonceptie komende week dit
Sterkte man!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg dat beeld ook niet van mijn ogen hoor. En jij kreeg die DM niet eens.
zijn anus sluit niet automatisch zo te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn luier zit vol. Maar dat is al TMI
Een bril misstaat me niet, maar ik baal er van als het steeds smerig is of zo, en de baby grijpt er ook steeds naar en ik por hem er ook soms mee met knuffelen als ik even niet oplet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lenzen heb ik altijd een eng idee gevonden, sowieso al, dus sclerale lijkt me dan nog erger
Eerst had ik alleen een bril nodig bij het autorijden maar na een tijdje ook op school etc, dus toen toch maar over gegaan op laseren. Maar als een bril je goed staat dan zou ik het lekker daarbij laten
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis is dus eventjes geen optie meer
Hier sowieso niet; vandaag in een all you can eat restaurant geweest met vis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis is dus eventjes geen optie meer
Je zusje bleef wat langer hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte man!
Ik hoop dat je iemand vind die je door deze zware periode heen kan helpen!
Goede vlees en vis behoort niet gefrituurd te worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier sowieso niet; vandaag in een all you can eat restaurant geweest met vis.
WAT een vette gefrituurde meuk zeg!!! ::r
Oh, die was voor @hemarookworst bedoeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
GVD @:devzero waarom moet je me die DM weer doorsturen![]()
Het is hier fantastischquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker weer?
Haha ja, herkenbaar. Had persoonlijk ook een lijstje gemaakt, met voordelen en nadelen voor het laseren. Vond de operatie zelf echt doodeng. Normaal ervaar ik geen angst, want ja, zit op kantoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bril misstaat me niet, maar ik baal er van als het steeds smerig is of zo, en de baby grijpt er ook steeds naar en ik por hem er ook soms mee met knuffelen als ik even niet oplet.
Daarbij zie ik met lenzen echt VEEL beter.
Enig lichtpuntje is dat muis hier komende maand geen anticonceptie hoeft te slikkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die was voor @:hemarookworst bedoeld
Zwitserland aan de kust.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:25 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
zit je in hongarije aan de kust?
Precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede vlees en vis behoort niet gefrituurd te worden.
Als je iets in een frituur flikkert maakt de kwaliteit van het voedsel vrij weinig meer uit, dan word het per definitie veel te vettig van
Altijd he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zozo, diep in de buidel getast?
Samen met Noorwegen wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zwitserland is toch wel 1 van de duurdere landen, wel mooie bergen en dorpjes daar.
Ik gebruik nu zachte lenzen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ja, herkenbaar. Had persoonlijk ook een lijstje gemaakt, met voordelen en nadelen voor het laseren. Vond de operatie zelf echt doodeng. Normaal ervaar ik geen angst, want ja, zit op kantoormaar toen ik daar lag was het toch wel even doorzetten, vond het echt geen fijn idee. Gelukkig voel je er niks van.
Bij mij was het:
Babys/peuters die hem van je gezicht aftrekken
Sport
Viesheid
Constant omhoog duwen![]()
Niks zien in de regen
Zoeken in de ochtend
Toen ging ik toch maar voor de laserMaar zachte lenzen zijn geen optie bij jou?
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen met Noorwegen wel ja.
Wijn uit een glas drinkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je weer een glas franse wijn drinkt
Precies. Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren. Als op donderdag middag iedereen een biertje open trekt doet zij gewoon mee en boeit het haar 's avonds niet meer dat ze in een tentje moet gaan slapen
Strijderquote:
Noorwegen is niet goedkoop nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.
Anders ook kunsttranen overwegen, die moet ik nu om het halfuur doen. Houdt ze wel nat. Maar is denk ik ook gewenning, wat je zegt, het wordt steeds minder rottig. Het is ook wel jammer dat je die balans houdt he, je ziet goed maar lezen dan weer minder, ik hoop dat als ik 100% genezen ben alles in proportie is. En ja zonnebril draag ik nu ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruik nu zachte lenzen!
Mijn ogen worden er wel steeds droog van en het is kut om ze uit te doen (hoewel het heel langzaam maar zeker minder rottig wordt) en ik kan er verrot slecht mee lezen, maar ik zie er verder echt loepzuiver mee, veel beter dan normaal. En het is heerlijk om zonnebrillen te kunnen dragen (wat voor mij met lenzen wel een must is, want mijn ogen zijn met lenzen wel gevoeliger voor zonlicht.)
Nee ik niet hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Wie is vouwfiets? Een kloon? Of?
Haha nee elk half uur druppelen begin ik echt niet aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders ook kunsttranen overwegen, die moet ik nu om het halfuur doen. Houdt ze wel nat. Maar is denk ik ook gewenning, wat je zegt, het wordt steeds minder rottig. Het is ook wel jammer dat je die balans houdt he, je ziet goed maar lezen dan weer minder, ik hoop dat als ik 100% genezen ben alles in proportie is. En ja zonnebril draag ik nu ookDie moet ik de komende 2 weken dragen+ slapen met een soort duikbril
Moet ik 2 maanden doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee elk half uur druppelen begin ik echt niet aan.
Ik heb wel een tijdje wat gedruppeld voordat ik de lenzen uit deed, maar dat kost op den duur ook aardig wat.
Niet voor herhaling vatbaar dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja mijn vrouw houdt van vis, dus dacht ik haar ff een plezier te doen om naar die tent te gaan!
Daarvoor heb ik een zonnebril op sterkte. Ook niet ideaal, maar goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
En het is heerlijk om zonnebrillen te kunnen dragen (wat voor mij met lenzen wel een must is, want mijn ogen zijn met lenzen wel gevoeliger voor zonlicht.)
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Wie is vouwfiets? Een kloon? Of?
Gewoon je eigen zeehonden vangen en BBQenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.
Doodstraf danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon je eigen zeehonden vangen en BBQen
Ze zou het ook nog voor elkaar krijgen om op vrijdag ochtend (als ze eindelijk weer aanspreekbaar is) een half uur te lopen zeiken dat ze dat "echt niet meer gaat doen" om 3 uur later alweer met alcohol in haar handen te staanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Zo'n vermoeden had ik al.z
Gewoon uit een pak klappenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wijn direct uit een plastic container drinken
Met mayo natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar dus![]()
Qua vis is het dichtste wat in de buurt van een frituur hoort te komen zijn vissticks, maar die zijn lekkerder als je 6/7 minuutjes in de oven gooit op 120 graden en daarna nog even op hoog vuur in een beetje olie knapperig bakt in een pan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vouwwagen
Soberso, dat leek me te logisch om erbij te vermeldenquote:
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!quote:
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In Zwitserland heb je minder zuurstof he, word je moe van.
ja hallo konijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!
Iedereen verhuist wel eens he, daar moeten we gewoon niet te moeilijk over doen vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserland
wat is een kloontje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!
Homijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja hallo konijn
dit is een hint
eerst was ik rond, nu vouw ik een fiets
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserland
lijkt me niet, dat hallo konijn slaat op DerRabbitquote:
Beide een zachte G ofnie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijn
Alles buiten de randstad is een pot nat johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijn
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is een pot nat joh
Den Haag is al ver buitenland johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]volgens sommigen hoort den haag bij de randstad, maar dat moeten we ook maar weer terug geven aan zeeland
Daar wonen sowieso alleen maar marginalen, gewoon terug geven aan de zee die handel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]volgens sommigen hoort den haag bij de randstad, maar dat moeten we ook maar weer terug geven aan zeeland
True..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is een pot nat joh
RUSTAAAAAAAAAGquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Den Haag is al ver buitenland joh
Snap ik ook wel. Ik woon buiten de randstad en menig vrouw word zeiken nat als ze mij zienquote:
Rotterdam behoort tegenwoordig ook tot het kalifaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja sorry Haags, mijn mening. Je hebt Rotterdam zegmaar en dan houdt het op.
Van tranen en zweet van de inspanning van het van je wegrennen ja..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ik woon buiten de randstad en menig vrouw word zeiken nat als ze mij zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van tranen en zweet van de inspanning van het van je wegrennen ja..Waarom denk je dat ik zo veel aan het fietsen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja, bedankt he Mark Rutte!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rotterdam behoort tegenwoordig ook tot het kalifaat
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo veel aan het fietsen ben
Omdat er hier nog steeds een pilsje koud staat voor jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo veel aan het fietsen ben
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er hier nog steeds een pilsje koud staat voor je
Kiek 'm gaan danquote:
Dacht trouwens dat je zoveel fietste zodat je zo snel mogelijk bij de echte Fok! Milfs ( @Already_in_use & ikquote:
Gelukkig hoef ik daar minder ver voor te fietsenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je zoveel fietste zodat je zo snel mogelijk bij de echte Fok! Milfs ( @:Already_In_Use & ik) kon komen..
Om bij jullie twee langs te komen behoort tegenwoordig al tot mijn recovery ritjesquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je zoveel fietste zodat je zo snel mogelijk bij de echte Fok! Milfs ( @:Already_In_Use & ik) kon komen..
Ben jij alsnog de enige met een piem0l in huis.quote:
Wat lul jijquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij alsnog de enige met een piem0l in huis.
Dat dit nog kan in Nederland
Heequote:
soort dts zonder puntenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb begrepen dat dit momenteel het hardst lopende topic van FOK! is, dus hoi
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar minder ver voor te fietsen
Goed bezigquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om bij jullie twee langs te komen behoort tegenwoordig al tot mijn recovery ritjes
Zeker even de hand tot jezelf slaan na al dat gelul over mannelijke geslachtsdelenquote:
quote:
Wat doe je hier dan?quote:
quote:
Hoi vochtig poesje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb begrepen dat dit momenteel het hardst lopende topic van FOK! is, dus hoi
@moemoe kijk eensquote:
Posten zie je toch. Of zijn je ogen eruit?quote:
En waarom zou FOK me wat boeien?quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zonder Fok! had jij aiu niet eens gekenddenk daar maar eens over na
Je plaatje doet het nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit ik voor niets de hele tijd te F5-en
[ afbeelding ]
Is je vriezer ondertussen ontdooitquote:
Mijn plaatje? En hier doet die het gewoon wel.quote:
Mag wel hoor, dan kan ik het toevoegen aan mijn collectie van “DTS, sexy & gewaagd”quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef dud0r het volgende: [..]
Ik wilde het eigenlijk naar @:moemoe sturen maar dat durfde ik niet
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef devzero het volgende: [..] @:moemoe heeft mij geblokkeerd omdat ik je foto's had doorgestuurd en ze dacht dat je mijn vader was
Had ik dat niet mogen vertellenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag wel hoor, dan kan ik het toevoegen aan mijn collectie van “DTS, sexy & gewaagd”.
[..].
Ja jouw plaatje. Jij post het dus jouw plaatjequote:Op zondag 4 augustus 2019 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn plaatje? En hier doet die het gewoon wel.
Oh, ik zie het al. Het SSL certificate van thuisserver is verlopen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag wel hoor, dan kan ik het toevoegen aan mijn collectie van “DTS, sexy & gewaagd”.
[..].
Zo beter danquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja jouw plaatje. Jij post het dus jouw plaatje
[..]![]()
![]()
Ja dat is beter meneer de winnaarquote:
zou grappig zijn als er een mod nu na slotje gaat posten, dan heeft murp nu miljoenmiljard puntenquote:
Helaas. Er heeft niemand na hem in juli gepost, dus krijgt hij geen punten voor die post in die maand. En zijn post was niet in augustus, dus krijgt hij geen punten deze maand.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou grappig zijn als er een mod nu na slotje gaat posten, dan heeft murp nu miljoenmiljard punten
oja kut, paar daagjes eerder kon het welquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas. Er heeft niemand na hem in juli gepost, dus krijgt hij geen punten voor die post in die maand. En zijn post was niet in augustus, dus krijgt hij geen punten deze maand.
Ik wilde haags nog waarschuwen, maar hij blokkeert mij op DMquote:Op zondag 4 augustus 2019 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja kut, paar daagjes eerder kon het wel
Niet je collega's van V&S random aanvallen om uit te testen hoe scherp ze zijnquote:
Tjeempiequote:
Goedemorgenquote:Op zondag 4 augustus 2019 05:31 schreef Sigaartje het volgende:
Goeiesmorgens mense van het goeie leven
Valt meequote:Op zondag 4 augustus 2019 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook alweer bijna voorbij. Gaat snel.
Van wiequote:
Twijfel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk doen zij het beter dan Ajax en PisveePSV 😂🤣😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |