Ik vond het al lang duren voor jouw doenquote:
Hmm, ja dat is wel iets wat je moet meenemen in je keuze ja. Ogen zijn natuurlijk wel het kenmerk van de mens, dus goed overwegen. Weet niet of je veel sport, maar is voor mij wel echt een voordeel. Boksen, voetballen, allemaal zoveel beter met goede ogenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het er alleen altijd zo kut uitzien, als je iemand die kunstlenzen heeft in de ogen kijkt.
Nopee, doe ik niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is wel iets wat je moet meenemen in je keuze ja. Ogen zijn natuurlijk wel het kenmerk van de mens, dus goed overwegen. Weet niet of je veel sport, maar is voor mij wel echt een voordeel. Boksen, voetballen, allemaal zoveel beter met goede ogen
Thanks man. Lekker goedkope anticonceptie komende week ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn luier zit vol. Maar dat is al TMI
Ik vind lenzen niets, maar ben mijn bril ook wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nopee, doe ik niet.
Ik heb trouwens ook sclerale lenzen gehad. Dat ziet me er ook echt een partij kut uit zeg!
Maar het indoen was pas ÉCHT kut, en dat heeft me ook wel wat littekens opgeleverd.
Ja lenzen heb ik altijd een eng idee gevonden, sowieso al, dus sclerale lijkt me dan nog ergerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nopee, doe ik niet.
Ik heb trouwens ook sclerale lenzen gehad. Dat ziet me er ook echt een partij kut uit zeg!
Maar het indoen was pas ÉCHT kut, en dat heeft me ook wel wat littekens opgeleverd.
Vis is dus eventjes geen optie meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kut eindes iedere keer bij vis a vis
Ik krijg dat beeld ook niet van mijn ogen hoor. En jij kreeg die DM niet eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks man. Lekker goedkope anticonceptie komende week dit
Sterkte man!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg dat beeld ook niet van mijn ogen hoor. En jij kreeg die DM niet eens.
zijn anus sluit niet automatisch zo te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn luier zit vol. Maar dat is al TMI
Een bril misstaat me niet, maar ik baal er van als het steeds smerig is of zo, en de baby grijpt er ook steeds naar en ik por hem er ook soms mee met knuffelen als ik even niet oplet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lenzen heb ik altijd een eng idee gevonden, sowieso al, dus sclerale lijkt me dan nog erger
Eerst had ik alleen een bril nodig bij het autorijden maar na een tijdje ook op school etc, dus toen toch maar over gegaan op laseren. Maar als een bril je goed staat dan zou ik het lekker daarbij laten
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis is dus eventjes geen optie meer
Hier sowieso niet; vandaag in een all you can eat restaurant geweest met vis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis is dus eventjes geen optie meer
Je zusje bleef wat langer hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte man!
Ik hoop dat je iemand vind die je door deze zware periode heen kan helpen!
Goede vlees en vis behoort niet gefrituurd te worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier sowieso niet; vandaag in een all you can eat restaurant geweest met vis.
WAT een vette gefrituurde meuk zeg!!! ::r
Oh, die was voor @hemarookworst bedoeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
GVD @:devzero waarom moet je me die DM weer doorsturen![]()
Het is hier fantastischquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker weer?
Haha ja, herkenbaar. Had persoonlijk ook een lijstje gemaakt, met voordelen en nadelen voor het laseren. Vond de operatie zelf echt doodeng. Normaal ervaar ik geen angst, want ja, zit op kantoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bril misstaat me niet, maar ik baal er van als het steeds smerig is of zo, en de baby grijpt er ook steeds naar en ik por hem er ook soms mee met knuffelen als ik even niet oplet.
Daarbij zie ik met lenzen echt VEEL beter.
Enig lichtpuntje is dat muis hier komende maand geen anticonceptie hoeft te slikkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die was voor @:hemarookworst bedoeld
Zwitserland aan de kust.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:25 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
zit je in hongarije aan de kust?
Precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede vlees en vis behoort niet gefrituurd te worden.
Als je iets in een frituur flikkert maakt de kwaliteit van het voedsel vrij weinig meer uit, dan word het per definitie veel te vettig van
Altijd he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zozo, diep in de buidel getast?
Samen met Noorwegen wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zwitserland is toch wel 1 van de duurdere landen, wel mooie bergen en dorpjes daar.
Ik gebruik nu zachte lenzen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ja, herkenbaar. Had persoonlijk ook een lijstje gemaakt, met voordelen en nadelen voor het laseren. Vond de operatie zelf echt doodeng. Normaal ervaar ik geen angst, want ja, zit op kantoormaar toen ik daar lag was het toch wel even doorzetten, vond het echt geen fijn idee. Gelukkig voel je er niks van.
Bij mij was het:
Babys/peuters die hem van je gezicht aftrekken
Sport
Viesheid
Constant omhoog duwen![]()
Niks zien in de regen
Zoeken in de ochtend
Toen ging ik toch maar voor de laserMaar zachte lenzen zijn geen optie bij jou?
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen met Noorwegen wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |