Wijn uit een glas drinkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je weer een glas franse wijn drinkt
Precies. Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren. Als op donderdag middag iedereen een biertje open trekt doet zij gewoon mee en boeit het haar 's avonds niet meer dat ze in een tentje moet gaan slapen
Strijderquote:
Noorwegen is niet goedkoop nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.
Anders ook kunsttranen overwegen, die moet ik nu om het halfuur doen. Houdt ze wel nat. Maar is denk ik ook gewenning, wat je zegt, het wordt steeds minder rottig. Het is ook wel jammer dat je die balans houdt he, je ziet goed maar lezen dan weer minder, ik hoop dat als ik 100% genezen ben alles in proportie is. En ja zonnebril draag ik nu ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruik nu zachte lenzen!
Mijn ogen worden er wel steeds droog van en het is kut om ze uit te doen (hoewel het heel langzaam maar zeker minder rottig wordt) en ik kan er verrot slecht mee lezen, maar ik zie er verder echt loepzuiver mee, veel beter dan normaal. En het is heerlijk om zonnebrillen te kunnen dragen (wat voor mij met lenzen wel een must is, want mijn ogen zijn met lenzen wel gevoeliger voor zonlicht.)
Nee ik niet hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Wie is vouwfiets? Een kloon? Of?
Haha nee elk half uur druppelen begin ik echt niet aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders ook kunsttranen overwegen, die moet ik nu om het halfuur doen. Houdt ze wel nat. Maar is denk ik ook gewenning, wat je zegt, het wordt steeds minder rottig. Het is ook wel jammer dat je die balans houdt he, je ziet goed maar lezen dan weer minder, ik hoop dat als ik 100% genezen ben alles in proportie is. En ja zonnebril draag ik nu ookDie moet ik de komende 2 weken dragen+ slapen met een soort duikbril
Moet ik 2 maanden doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee elk half uur druppelen begin ik echt niet aan.
Ik heb wel een tijdje wat gedruppeld voordat ik de lenzen uit deed, maar dat kost op den duur ook aardig wat.
Niet voor herhaling vatbaar dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja mijn vrouw houdt van vis, dus dacht ik haar ff een plezier te doen om naar die tent te gaan!
Daarvoor heb ik een zonnebril op sterkte. Ook niet ideaal, maar goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
En het is heerlijk om zonnebrillen te kunnen dragen (wat voor mij met lenzen wel een must is, want mijn ogen zijn met lenzen wel gevoeliger voor zonlicht.)
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Wie is vouwfiets? Een kloon? Of?
Gewoon je eigen zeehonden vangen en BBQenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.
Doodstraf danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon je eigen zeehonden vangen en BBQen
Ze zou het ook nog voor elkaar krijgen om op vrijdag ochtend (als ze eindelijk weer aanspreekbaar is) een half uur te lopen zeiken dat ze dat "echt niet meer gaat doen" om 3 uur later alweer met alcohol in haar handen te staanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Zo'n vermoeden had ik al.z
Gewoon uit een pak klappenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wijn direct uit een plastic container drinken
Met mayo natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar dus![]()
Qua vis is het dichtste wat in de buurt van een frituur hoort te komen zijn vissticks, maar die zijn lekkerder als je 6/7 minuutjes in de oven gooit op 120 graden en daarna nog even op hoog vuur in een beetje olie knapperig bakt in een pan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vouwwagen
Soberso, dat leek me te logisch om erbij te vermeldenquote:
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!quote:
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In Zwitserland heb je minder zuurstof he, word je moe van.
ja hallo konijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!
Iedereen verhuist wel eens he, daar moeten we gewoon niet te moeilijk over doen vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserland
wat is een kloontje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!
Homijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja hallo konijn
dit is een hint
eerst was ik rond, nu vouw ik een fiets
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserland
lijkt me niet, dat hallo konijn slaat op DerRabbitquote:
Beide een zachte G ofnie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijn
Alles buiten de randstad is een pot nat johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijn
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is een pot nat joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |