Best kans dat je speler z'n tweede nationaliteit kiest zodat 'ie voor de USA kan gaan voetballen, je weet het nooitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:58 schreef GGMM het volgende:
En aangezien Nicky uit Saint James, Port of Spain, Trinidad en Tobago komt, komt mijn speler daar ook vandaan.
Dus die zal niet gaan shinen op EK's en WK's
Genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax ook een leegloop.
Feyenoord alsnog kampioen dus. STAMT
''Break this wall''quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:47:40Come on boys! 👊We have to break this wall! 💥'46 #TWEPSV 1-0 https://t.co/GCaDxSylKT reageer retweet
Terechte klachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Break this wall''
[ afbeelding ]
nee, je moet scoren.. muurtjes breken moet maandag weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:47:40Come on boys! 👊We have to break this wall! 💥'46 #TWEPSV 1-0 https://t.co/GCaDxSylKT reageer retweet
Wat is met je andere account gebeurt`?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Break this wall''
[ afbeelding ]
Zeker. Hele belangrijke speler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
Zou het echt jammer vinden.
Ik geloof niet zo heel erg in die leegloopquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax ook een leegloop.
Feyenoord alsnog kampioen dus. STAMT
Deze vraag pass ik door naar @Saindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is met je andere account gebeurt`?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef mrstylo het volgende:
Schone ook al weg. Snap die verkoop niet. Straks bijna hele nieuwe middenveld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
Zou het echt jammer vinden.
Ik ging stuk om die Tannane bij Vitesse v Ajax. Dacht even leuk tijd te gaan rekken, maar dat moet je niet doen bij Basje Nijhuis van de Bas Nijhuis-show.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blij dat die spelers er gewoon de kortste weg uit moeten
Nja eerst Donny voor 60 miljoen, en dan aan het einde van de periode komt er ook nog een club voor Ziyech met wie je afspraken hebt. Dan voor Neres wellicht nog een niet te weigeren bod, kan best hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo heel erg in die leegloop
Het slaat toch nergens op. Dat team bestaat ook nog eens uit geel huurlingen.quote:
Ik dacht eigenlijk al dat hij bij die wissel van Matavz in zou grijpenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging stuk om die Tannane bij Vitesse v Ajax. Dacht even leuk tijd te gaan rekken, maar dat moet je niet doen bij Basje Nijhuis van de Bas Nijhuis-show.
Nja Schone zou toch op de bank komen, dus snap het wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schone ook al weg. Snap die verkoop niet. Straks bijna hele nieuwe middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |