Niks te klagen man (behalve over PSV). Met jou?quote:
Hoi Admingodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Oh, ik zie dat jij ook een tijdje weg was hier.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks te klagen man (behalve over PSV). Met jou?
[..]
Hoi Admingod
Ik moest glimlachen om je speler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:58 schreef GGMM het volgende:
En aangezien Nicky uit Saint James, Port of Spain, Trinidad en Tobago komt, komt mijn speler daar ook vandaan.
Dus die zal niet gaan shinen op EK's en WK's
Misschien Napoli-perikelen?quote:
Mijn speler komt uit Tanzania, dus dat gaat ook tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:58 schreef GGMM het volgende:
En aangezien Nicky uit Saint James, Port of Spain, Trinidad en Tobago komt, komt mijn speler daar ook vandaan.
Dus die zal niet gaan shinen op EK's en WK's
quote:
Hoop het, maar MvB kennende...quote:
PSV bouwt alleen maar op via Sadilek (lol).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
Dan blijft er helemaal niks meer over van PSV. Wat een matige selectie hebben zij zeg.
Ajax ook een leegloop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal niks meer over van PSV. Wat een matige selectie hebben zij zeg.
Misschien moet hij naar Ajax gaan waar ze de essentie van teamsport wel begrijpen ha ha haquote:
Van Bommel komt uit de KNVB school, de Spanjaard op de bank bij Twente niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het nog meer samenvatten: PSV heeft geen patronen of een gezamenlijk idee; Twente wel.
twitter:PSV twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:47:40Come on boys! 👊We have to break this wall! 💥'46 #TWEPSV 1-0 https://t.co/GCaDxSylKT reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |