Dat is omdat ze je uitlachen denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is, anders had ik niet naar de late 1-2 zege van PSV gekeken.
Premier League genot ook weer bijna.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League genot ook weer bijna.
Marcel Brands op de brommer bij Everton.
Niet ons probleem.quote:
Man Utd v Chelsea wordt gehandicaptenvoetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn streak loopt achter.
Over vijf minuten komen de Duitsers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn stream loopt achter.
Streak? Hahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is omdat ze je uitlachen denk ik
Hopelijk komt er zo een streamer het veld opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
8 minutenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn stream loopt achter.
Dat gaat de hele week als een topper worden aangeduid. Kill me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man Utd v Chelsea wordt gehandicaptenvoetbal.
Morgen Community Shield?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |