SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Juist niet. Scheids wees meteen naar de middenstip.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zonder VAR was deze sowieso afgekeurd.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
TadicOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Zelfs als Dolberg hem op een presenteerblaadje krijgt weigert hij er iets mee te doen. Doe maar Huntelaar of Tadic in de spits.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe hij die bal ook 'meeneemt'. Dat kan ik beter en ik speel in de zevende klasse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef Monolith het volgende:
Zelfs als Dolberg hem op een presenteerblaadje krijgt weigert hij er iets mee te doen. Doe maar Huntelaar of Tadic in de spits.![]()
Het gaat nooit meer goed komen met Dolberg.. de lul doet mij ook continue denken aan Tottenham-thuishhhhh![]()
Wanneer verdwijnt Dolberg uit de spits?
Tegen Tottenham was het al niets. Maar nu ook weer grote kansen missen.
Zet huntelaar gewoon in de basis..Love is in the air!![]()
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mij dus ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Het gaat nooit meer goed komen met Dolberg.. de lul doet mij ook continue denken aan Tottenham-thuis
Met the Hunter had het team energie gekregen...Love is in the air!![]()
2?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?Love is in the air!![]()
Vorig jaar hadden we finale champions league moeten staan. Kan me niet meer opladen voor dit soort zaad potjes. Sorry ....
.
De pijn blijft.Love is in the air!![]()
Paar stuivers hoogstens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?![]()
Zonde van Dolberg. Mocht Beek nog verkocht worden moeten we echt een spits kopen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Minstens 60.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
We zoeken toevallig nog een spits.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?![]()
Billen knijpenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Zelfs met dit matige spel had het allang 2-6 moeten zijn. Wat een kansen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Deze wil je nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zoeken toevallig nog een spits.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hopelijk heeft ten Hag in ieder geval gezien dat Dolberg voorlopig niet in de spits moet staan.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vitesse uit blijft altijd lastig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Stelling: Dolberg niet meer opstellen en verbannen naar Jong Ajax tot ie oprot.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is wel ιιn van de wedstrijden waarbij je normaal gesproken rekening houdt met puntenverlies maar dit is weer zo onnodigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vitesse uit blijft altijd lastig.![]()
Dat wordt weer betten op PAOKquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wel terecht, was wel klaar he afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
Stelling: Dolberg niet meer opstellen en verbannen naar Jong Ajax tot ie oprot.![]()
Eens. Maar goed, je was zoveel sterker dan Vitesse, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is wel ιιn van de wedstrijden waarbij je normaal gesproken rekening houdt met puntenverlies maar dit is weer zo onnodig
Ik ben best positief.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Onbegrijpelijke wissels van Ten Hag. Promes laten invallen tegen een handbalverdediging. Neres laten invallen die amper wedstrijdritme heeft. Geen Huntelaar.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ιιn van de wedstrijden, nee dat is meestal Utrecht..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is wel ιιn van de wedstrijden waarbij je normaal gesproken rekening houdt met puntenverlies maar dit is weer zo onnodig
Dit is gewoon zonde.![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: