SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Huppelkutje Nena noemde ik haar afgelopen week
Ze werd naar de buitenwereld en internationaal gebracht als het boegbeeld van de Neue Deutsche Welle en die was toch net ff wat rauwer etc dan Nena eigenlijk. Maar ze is wel tof hoorquote:
NDW. Zou een beetje raar zijn als het Russische of Griekse liedjes zouden zijnquote:
Op -ossen rijmt best veel, zo te horenquote:
Verkeerde vlagquote:
Sowieso wordt er in Duitsland veel meer baggermuziek gemaakt dan in Nederland. Ook in verhouding (aangezien Duitsland een stukje groter is).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Sowieso wordt er in Duitsland veel meer leuke muziek gemaakt dan in Nederland. Ook in verhouding (aangezien Duitsland een stukje groter is).
Jawohl!quote:
Dat kan haast nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sowieso wordt er in Duitsland veel meer baggermuziek gemaakt dan in Nederland. Ook in verhouding (aangezien Duitsland een stukje groter is).
Wie dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we weten allemaal wie er op Hockenheim gewonnen heeft
Schumacher. Paar jaartjes geleden.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Meneer Remmler komt solo ook nog wel voorbij denk ik, want helemaal strak aan het thema houdt Henk zich toch niet
en ook bijna dag just me, ik ga zo naar 'n verjaardag en hoop op tijd te zijn om het laatste stukje van jouw show te horenquote:
Ik heb tig jaar Schumi-sokken gehad, elke race droeg ik zequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schumacher. Paar jaartjes geleden.
Keine Sterne in Athen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Meneer Remmler komt solo ook nog wel voorbij denk ik, want helemaal strak aan het thema houdt Henk zich toch niet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
en ook bijna dag just me, ik ga zo naar 'n verjaardag en hoop op tijd te zijn om het laatste stukje van jouw show te horen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb tig jaar Schumi-sokken gehad, elke race droeg ik ze
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
en ook bijna dag just me, ik ga zo naar 'n verjaardag en hoop op tijd te zijn om het laatste stukje van jouw show te horen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ligt ie in coma. Well done...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb tig jaar Schumi-sokken gehad, elke race droeg ik ze
was heel gezellig bij de stroopwafelsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]Druk persoon.
Hoe was het bij de stroopwafels?
Daar kun je nog verdomd druk mee zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:15 schreef just me het volgende:
En morgen heb ik niets op het programma staan, alleen relaxen.
have funquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
je moet de eindjes aan elkaar knopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
*noteer op boodschappenlijstje* Braadworst
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:20 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, na!quote:
Dit zijn gewoon Nederlanders die Duits zingen.quote:
Zo klonk het idd welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Nederlanders die Duits zingen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Nederlanders die Duits zingen.
Heel wat meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Joh, heeft EAV meer liedjes gemaakt dan Banküberfall?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit waren Duitsers die Duits zingen
[ afbeelding ]
Jezus, dan mogen ze wel eens een cursusje Duitse uitspraak gaan volgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit waren Duitsers die Duits zingen
[ afbeelding ]
Ze deden het zelfs beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bots dacht daarna: ”dat kunnen we zelf net zo goed” en deden dat dus prompt
Gutenabendquote:
da's mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Schatje, EAV zijn ook Oostenrijkers
Dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Schatje, EAV zijn ook Oostenrijkers
Wanneer is het genoeg?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb niet genoeg alcohol op om dit goed te vinden.
Zelfs een slijterij heeft niet genoegquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb niet genoeg alcohol op om dit goed te vinden.
Zodra ik het leuk begin te vindenquote:
Viel Spaß!quote:
I knowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
En de Ö in DÖF staat ook voor ....
Österquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Öffentlich?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Jawohlquote:
Oostenrijkse taxi' staan niet bekend om hun betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Als die taxi wél was gekomen, hadden we dit liedje niet gehad..
Tja, of dat nou zo erg zou zijn geweest?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Als die taxi wél was gekomen, hadden we dit liedje niet gehad..
Daar twijfel ik ook aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, of dat nou zo erg zou zijn geweest?
Klopt ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan Christiane F. denken.
Wie nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan Christiane F. denken.
Zusje Humpe is de vrouwenstem van DÖFquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik ben duidelijk niet zo thuis in de Duitse muziekscene. Mevrouw Humpe en Mevrouw Menke ken ik niet.
Of zoals Normaal zong: Heidi, deine Berge sind die Welt.quote:
genauquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of zoals Normaal zong: Heidi, deine Berge sind die Welt.
Ah, maar ik kende DÖF eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zusje Humpe is de vrouwenstem van DÖF
Dat ene nummer ken je welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, maar ik kende DÖF eigenlijk ook niet
Inga Humpe, toch? Zat zelfs in mijn Trevor Horn-show.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik ben duidelijk niet zo thuis in de Duitse muziekscene. Mevrouw Humpe en Mevrouw Menke ken ik niet.
Kodo der dritte Sterne von Mitten...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, maar ik kende DÖF eigenlijk ook niet
Oh wacht, ik heb het opgezocht. Ja, dat nummer ken ik wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ene nummer ken je wel
Komt straks nog
Dit was Annettequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inga Humpe, toch? Zat zelfs in mijn Trevor Horn-show.
quote:
Mooi, zet ook even een bakkie voor mij, wil je?quote:
Wilkommen zuhausequote:
De Deutsche Neue Monatliche Welle wel...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
Die Deutsche Neue Welle was kennelijk vooral een vrouwenbeweging.
Het is net alsof ik op een zomerfeest sta en dan helemaal achteraan.quote:
Daar heeft just me een mooie smiley voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Deutsche Neue Monatliche Welle wel...
quote:
Dat doe ik stiekem ook meequote:
En dan niet de armbandjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hele stadions vol, met zijn shirtje en dan zo'n ruitjesoverhemd eroverheen
Gewoon even aan Vout vragen. Die weet dat vast....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]Echt? Kan me niet herinneren dat ik die ooit gehoord heb.
Zou je dat willen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
Zal ik eens doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon even aan Vout vragen. Die weet dat vast....
Ik doe niet aan wintersport. Ik ken dit van piratenzenders toen ik nog een broekie was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dit van de wintersport...
spijkerbroekiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wintersport. Ik ken dit van piratenzenders toen ik nog een broekie was.
Gewoon dood laten gaan dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te lang, ik ben niet zo van de konijnen...
Meer letterlijk vertaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Beter goed vertaald dan slecht gejat.
Wel Oostenrijks. En die zitten er ook in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is niet eens Duits...
Oostenrijk hoort toch gewoon bij Duitsland? Vonden ze 80 jaar geleden iig wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is niet eens Duits...
Dat vonden ze van Nederland ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oostenrijk hoort toch gewoon bij Duitsland? Vonden ze 80 jaar geleden iig wel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vonden ze van Nederland ook.
Hebben we toch mooi Rudi Carrell door weten te dumpen,,
Een beetje smaak heeft ie wel.quote:
Deze is best ergquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had een ander liedje verwacht eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik doe even een Diaantje
Eisbär
Eisbär
Kaltes Eis
Kaltes Eis
Eisbär
Eisbär
ooh Eisbär
Ich möchte ein Eisbär sein
Im kalten Polar
Dann müsste ich nicht mehr schrein
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Eisbärn müssen nie weinen
Bedankt, Diaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik doe even een Diaantje
Eisbär
Eisbär
Kaltes Eis
Kaltes Eis
Eisbär
Eisbär
ooh Eisbär
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
ik vind het echt geweldig ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Echt, ik kan me niet voorstellen dat iemand dit bedacht heeft en dat iemand het vervolgens serieus heeft genomen en dat het daarna ook nog een hit is geworden.
Maar leuk is het wel
quote:
Da's Tenpole Tudor en zéker niet Duitsquote:
Zit wel fijne muziek tussen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet ook niet waarom dit dure ruimte inneemt in mijn hersenen.
Stond nog in m'n Vuilnisbak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit had ik uit mijn geheugen gewist
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stond nog in m'n Vuilnisbak.
Teveel shampoo gebruikt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit had ik uit mijn geheugen gewist
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik dus gemist![]()
Mijn allerfavorietste Duitse liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |