SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Huppelkutje Nena noemde ik haar afgelopen week
Ze werd naar de buitenwereld en internationaal gebracht als het boegbeeld van de Neue Deutsche Welle en die was toch net ff wat rauwer etc dan Nena eigenlijk. Maar ze is wel tof hoorquote:
NDW. Zou een beetje raar zijn als het Russische of Griekse liedjes zouden zijnquote:
Op -ossen rijmt best veel, zo te horenquote:
Verkeerde vlagquote:
Sowieso wordt er in Duitsland veel meer baggermuziek gemaakt dan in Nederland. Ook in verhouding (aangezien Duitsland een stukje groter is).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Sowieso wordt er in Duitsland veel meer leuke muziek gemaakt dan in Nederland. Ook in verhouding (aangezien Duitsland een stukje groter is).
Jawohl!quote:
Dat kan haast nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sowieso wordt er in Duitsland veel meer baggermuziek gemaakt dan in Nederland. Ook in verhouding (aangezien Duitsland een stukje groter is).
Wie dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we weten allemaal wie er op Hockenheim gewonnen heeft
Schumacher. Paar jaartjes geleden.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Meneer Remmler komt solo ook nog wel voorbij denk ik, want helemaal strak aan het thema houdt Henk zich toch niet
en ook bijna dag just me, ik ga zo naar 'n verjaardag en hoop op tijd te zijn om het laatste stukje van jouw show te horenquote:
Ik heb tig jaar Schumi-sokken gehad, elke race droeg ik zequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schumacher. Paar jaartjes geleden.
Keine Sterne in Athen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Meneer Remmler komt solo ook nog wel voorbij denk ik, want helemaal strak aan het thema houdt Henk zich toch niet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
en ook bijna dag just me, ik ga zo naar 'n verjaardag en hoop op tijd te zijn om het laatste stukje van jouw show te horen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb tig jaar Schumi-sokken gehad, elke race droeg ik ze
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
en ook bijna dag just me, ik ga zo naar 'n verjaardag en hoop op tijd te zijn om het laatste stukje van jouw show te horen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ligt ie in coma. Well done...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb tig jaar Schumi-sokken gehad, elke race droeg ik ze
was heel gezellig bij de stroopwafelsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]Druk persoon.
Hoe was het bij de stroopwafels?
Daar kun je nog verdomd druk mee zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:15 schreef just me het volgende:
En morgen heb ik niets op het programma staan, alleen relaxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |