Gruj0 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # De aero regels voor 2019 # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # Hoe werkt engine mapping en wat heb je eraan? | |
HiDiHo | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:16 |
FIPO ![]() | |
THEFXR | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:20 |
Mclaren het beste Renault team | |
Peterselieman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:22 |
Ze zoeken neerwaartse druk | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:22 |
Ik stop ff na fles 6 met drinken. Even een middagdutje doen op de bank voor het eten nog en ff lekker luisteren naar mijn Tannoy's en BK Electronics subwoofer. You and your friend van Dire Straits staat nu op ![]() Ff lekker wegdromen over overwinning nummero 8 morgen alvast ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:23 |
Brothers in arms of niks ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2019 17:25:08 ] | |
Gruj0 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:26 |
Ze hebben de lijn naar beneden al gevonden. ![]() ![]() Vind het gewoon echt zwaar kut, zeker nu Mercedes gaten laat vallen. Juist Ferrari zou het team moeten zijn die de kans zou moeten grijpen om gretig van deze gaten gebruik te maken. | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:27 |
Van de FP. Quoted for truth dit. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:27 |
![]() | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:28 |
Maargoed, die kruipen morgen vast weer uit hun holen als Max P3 pakt of iets ![]() | |
nogeenoudebekende | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:28 |
Laat die knuppels zichzelf belachelijk maken. Wij JUICHEN! ![]() | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:28 |
Hey ouwe schuinsmarcheerder; proficiat met de pole he ![]() | |
beantherio | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:41 |
Het record van meeste overwinningen zonder ooit pole gehaald hebben nu niet meer kunnen pakken ![]() | |
gbm | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:48 |
Nog even genieten... | |
daNpy | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:49 |
Maxie ![]() | |
Weltschmerz | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:53 |
Downforce circuits vallen buiten hun window van efficiente aerodynamica. Het is altijd een uitruil maar zij zitten op een punt dat veel downforce zetten enorm veel meer kost op de snelle stukken, de uitruil wordt hopeloos onevenredig. Dat komt door hun keuze voor het buitenom sturen van de lucht met nieuwe voorvleugels van 2019. De Red Bull zal op Monza wellicht buiten zijn window vallen, waarin weghalen van nog meer vleugel teveel kost in de bochten. Op zich is dat allemaal niet zo'n probleem, wel een probleem is dat Ferrar ook te weinig afstellingsmogelijkheden binnen die window had voor de gewenste bochtenkarakteristiek. Dat lijkt nu ongeveer over, maar pas nu het seizoen al verloren is. Maar ik denk dat ze op snelle banen Mercedes voorbij zijn en op gemiddelde banen bijna, al hebben ze natuurlijk ook het beste rijdersduo. | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:54 |
Waaruit blijkt dat Renault een krachtigere motor is dan de Honda? | |
THEFXR | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:55 |
voor renault geldt dit nog meer | |
#ANONIEM | zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:56 |
Renault is inderdaad top bezig. Het fabrieksteam loopt nog maar 3 punten achter op het budget team van Red Bull ![]() Betrouwbaarheid is trouwens ook overrated. Die Honda doet het zo slecht nog niet. Wat is er erg aan straks in Monza of Sochi een keertje achteraan starten en de race erna weer op het podium staan? ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2019 18:00:45 ] | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:02 |
De reden dat Honda meer dan de toegestane 3 onderdelen dit seizoen gaat gebruiken, is niet vanwege een gebrek aan betrouwbaarheid, maar vanwege ontwikkelingen die nog steeds vanuit Japan komen. Het was allang van te voren bekend dat ze van plan waren om meer onderdelen te gaan inzetten. Daarom is Red Bull nu door de poule heen, niet omdat die onderdelen stuk gaan. | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:05 |
Gezien de wijze waarop met name Max zich naar voren kan knokken hoeft een motorstraf niet eens heel slecht uit te pakken. Door de voorsprong van de top 3 teams op de rest kan RBR wel naar een top 6 plek opklimmen tijdens de race. Schadebeperking en de races daarna meer punten meepakken door structureler in de top 3 te eindigen. | |
Mansjester | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:07 |
Goed dat je nu al bezig bent met eventueel negatieve reacties morgen... | |
Evenstar | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:14 |
Max ![]() Toch echt genieten dit hoor. Jammer van saaie seizoensstart, maar laatste 3 races zijn echt om te smullen. Jaren niet gehad en nu eindelijk ook de Q's waarbij de Mercedessen niet standaard 1-2 staan. | |
Lionheaad | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:18 |
Jammer inderdaad. Maar dan wel de 100e coureur zijn die een pole pakt | |
TAV74 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:27 |
Nergens uit. Ik zie vooral signalen dat het hele RBR pakket dichter bij Mercedes zit dan vorig jaar, zeker ook in kwalificatie. Dan is het in ieder geval een plausibele aanname dat Honda nu verder is dan Renault vorig jaar. Waar de Renault motor dit jaar staat ten opzichte van vorig jaar is lastiger in te schatten. | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:28 |
Hij staat gedeeld 1ste toch? -edit- Dat record schijnt ie te hebben, en Irvine en Bruce McLaren hebben 4 wins zonder dat ze pole pakte, maar ik lees verschillende dingen en ben ook andere namen tegen gekomen. Vermoedelijk omdat men kijkt naar wins en poles en niet naar wins voordat eerste pole. Dus ik weet het niet ![]() Als ie morgen wint dan staat ie qua overwinningen met slechts 1 pole gelijk met Hulme. Volgens mij dan ![]() [ Bericht 18% gewijzigd door vosss op 03-08-2019 18:43:28 ] | |
Zorro | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:33 |
Nou, een paar meer kan nog wel hoor. Telegraph Road, Tunnel Of Love, Once Upon A Time In The West en Down To The Waterline kunnen ook ![]() | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:36 |
Alleen de betrouwbaarheid is nog beter bij de Merc, maar die lijkt wel al beter te zijn dan bij de Ferrari. En dan zou er straks op monza nog een stap gezet moeten worden met de motor. Ik denk dat de ze dan in de buurt van de merc zouden moeten zitten, maar Renault zijn ze wel voor bij lijkt me | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:37 |
Renault zegt zelf dat ze nu 1000 pk hebben, dus dat chassis van ze is echt ruk ![]() | |
Zorro | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:41 |
Allemaal heel leuk, maar dit is ook wel een baan die bij Red Bull past. In Monza is het weer aansluiten bij Ferrari en Mercedes. | |
Dagoduck | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:44 |
Money for Nothing intro ![]() | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:44 |
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat ze in Monza VTEC inzetten als geheim wapen!! Je hoorde het hier voor het eerst!!! | |
Zorro | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:46 |
Die nootjesboer is toch maar goed op de hoogte he. | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:46 |
Natuurlijk. Maar ook de 3 voorafgaande races zat Max er goed bij. En er komen ook nog banen die de RB wel weer meer liggen | |
Monolith | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:47 |
Dat dachten ze vorig jaar ook, maar toen viel het wel tegen. | |
Vliegbaard | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:49 |
Ik denk dat het lastig is om de huidige resultaten enkel aan de Honda op te hangen. Als je kijkt hoe Gasly in deze auto presteert dan denk ik dat Max ten opzichte van vorig jaar zelf ook veel meer gegroeid is. Als het namelijk aan de Honda motor zou liggen dan zou Gasly namelijk ook voor de Ferrari’s en misschien zelfs de Mercs moeten kunnen kwalificeren. Het enige wat we er nu over kunnen zeggen is dat de Honda van nu betrouwbaarder is dan de Renault van nu. | |
TAV74 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:49 |
Ferrari is zo traag in de bochten dat ze zelfs daar niet dominant zijn. Alleen als ze 350 km rechtdoor rijden houdt niemand ze bij. | |
vosss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:49 |
En zo is het maar net ![]() | |
Donderkonijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:50 |
Meer PK's maar oogt even onbetrouwbaar als altijd, terwijl de Honda lekker lijkt te lopen. Ik bedoel hoeveel Honda's hebben we kaput zien gaan tijden de race en hoeveel Renaults. Alle Honda onderdelen zijn volgens mij uit voorzorg vervangen. En ik zie Japanners gewoon niet vergeten om een godvergeten bougie aan te draaien. Dat was toch wel een dieptepuntje. Daarboven komt nu nog dat je niet met die arrogante zak van een Abiteboul te maken hebt, maar met Tanabe. Die laatste heeft 100x meer respect verdiend want die lult tenminste niet constant uit zijn nek. | |
tja77 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:50 |
Tenzij Gasly moeite heeft met het RBR chassis. Iets wat ik best aannemelijk vind. | |
TAV74 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:56 |
Dat vond ik begin van seizoen ook, toen zag je Max ook nog behoorlijk zoeken. Maar inmiddels is een gat van bijna 9 tienden toch niet meer te verkopen. Max haalt het optimale er wellicht uit, Gasly haalt er op zeker veel te weinig uit. | |
Vliegbaard | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:57 |
Het is een feit dat Max de auto beter onder controle heeft dan Pierre. Maar Max heeft vooral ook zichzelf beter onder controle t.o.v. vorig jaar. Zolang allerlei variabelen een positieve trend laten zien is het lastig om de goede resultaten enkel op de Honda motor af te schuiven. Of in ieder geval om daar enige vorm van zekerheid aan op te hangen. | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:57 |
Dit is het gewoon. Ik heb net een vergelijking tussen hem en Max gezien, en daaruit blijkt dat Gasly veel agressiever de bochten in gaat, terwijl de Red Bull juist meer naar overstuur neigt. | |
TAV74 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:58 |
Hoeveel jaar gaat hij nodig hebben om zich aan te passen? | |
tja77 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:59 |
RBR zal ook gewoonlijk openlijk toegeven dat de RBR om Max heen wordt gebouwd. Dit is het lot van 2e rijder bij RBR. Je kon het ook zien toen Ricciardo nog bij RBR reed. Het verschil met Max werd na iedere update groter en groter. | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:00 |
Na de winter moet ie er bij zitten, nu is het lastig om die auto nog je kant op te krijgen. | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:02 |
Ze kunnen met de juiste input van Gasly ook gewoon voor hem de auto finetunen zonder dat dat invloed heeft op Max. | |
TAV74 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:02 |
Toch vind ik het ook gewoon iets over zijn kwaliteit zeggen. Snap dat de ene auto je beter ligt dan de andere, maar hij komt gewoon niet dichterbij. Blijkbaar ook niet door zijn eigen setup meer naar zijn hand te zetten. | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:05 |
Als de auto je niet ligt, dan ligt ie je niet. Gasly verliest echt niet op eens al zijn talent in een winter. | |
Breekfast | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:07 |
Heb je een link naar een video waarbij de laps van Gasly en Verstappen naast elkaar lopen? Ben wel benieuwd. | |
TAV74 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:08 |
Hij is niet zo slecht als hij nu lijkt. Maar mijn punt blijft dat een topcoureur echt meer uit de auto haalt, ook als die auto hem in beginsel niet ligt. | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:08 |
Waaruit bleek dat Gasly talent had? De vergelijking met Hartley? | |
TheFreshPrince | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:14 |
Meike26 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:26 |
Ho ho.. dan ken jij Speedway at Nazareth niet ! Schijnt ook een ode te zijn aan wijlen Dale Earnhardt Sr te zijn. De solo, bijna 50% van het nummer is erg gaaf opgebouwd, alsof dat de race is ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:27 |
Vooruit, die ook ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:28 |
stellen dat hij een toptalent is kun je ook niet. Leuk gereden hoor vorig jaar in die STR, maar in feederseries oversteeg die niemand waar die tegen moest strijden en stak ie nooit met kop en schouders erboven uit. | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:32 |
Klopt, maar het was geen pannenkoek, zeker vorig jaar niet. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:38 |
![]() | |
Peterselieman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:40 |
![]() | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:42 |
https://streamable.com/7qwe9 | |
Peterselieman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:45 |
De auto van Gasly glijdt iets meer en dat kost hem in het begin van de ronde veel tijd. Daarnaast zie je dat Max het stuur veel eerder recht heeft dan Gasly. Is ook een kwestie van veel vertrouwen | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:48 |
Gasly stuurt eerder in, krijgt overstuur en verliest tijd aan het corrigeren. | |
Peterselieman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:57 |
Max versus Bottas:
| |
manny | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:01 |
“als een auto je niet ligt”, wat betekent dat nou weer ? | |
beantherio | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:17 |
Is het moment al aangebroken dat het talent van Leclerc ter discussie gesteld gaat worden? | |
Peterselieman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:19 |
neuh, maar hij moet nog leren dat hij niet 102% moet geven. Zelfde wat Max meemaakte. Hoort bij het volwassen worden. | |
Donderkonijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:20 |
Hij heeft echt wel talent, alleen neemt hij gewoon TE veel risico. Dat was in het karten ook al zo. Je zag het vorige race ook, hij komt een paar keer goed weg op de intermediates en denkt dan dat hij hetzelfde kan flikken op de softs. Exit gravel trap. | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:22 |
Balans/gedrag van de auto in combinatie met de rijdersstijl? Denk aan over/onderstuurgevoeligheid, grip (mechanisch/aerodynamisch), gas/rem respons. Zo houden sommige coureurs van een agressievere racestijl en "gooien" de wagen een bocht in. Als je dan een overstuurgevoelige auto hebt (achterkant breekt uit) dan krijg je een heel nerveus gedrag van de auto. Zodoende proberen ze een onderstuur te creëren zodat de wagen stabieler aanvoel bij hun manier van rijden. Dit was bijv voor LEC het geval. Raikkonen houdt van wat overstuur, maar hij staat bekend om zijn goede gasinput om de achterkant in bedwang te houden. GRO is weer een goed voorbeeld van iemand die moeite heeft met de remrespons. Als beide coureurs van een team een contrasterende stijl hebben en de auto gebouwd wordt rond de eerste coureur, dan zal de tweede coureur moeite hebben met het afstemmen van de auto op zijn manier van rijden. Tot op zekere hoogte kun je zaken afstellen, maar optimaal zal het niet worden. | |
Lionheaad | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:25 |
Leclerc wil zich te graag bewijzen. Kan zo ineens anders zijn. Heeft hetzelfde "probleem" als Max had, bij een topteam lig je onder een vergrootglas. Dus als je een aantal races achter elkaar foutjes maakt, valt gelijk de hele wereld over je heen. | |
Breekfast | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:25 |
Het blijft wel bizar om te zien op welke kleine marge de verschillen tegenwoordig worden gemaakt. Bijna 9 tienden in de kwalificatie is heel veel, maar als je de 2 ronden naast elkaar legt kun je ook niet plekken aanwijzen waarop Gasly echt grote fouten maakt. Het zijn allemaal echt kleine/gedetailleerde dingen. | |
heywoodu | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:26 |
Bij lange na niet. | |
Red_85 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:27 |
Fucking vet Max!! 18 duizendsten kan je dus gewoon echt pissen zo'n klein afstandje is dat. | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:27 |
Foutje in de corner exit heeft grote gevolgen voor rondetijd. Ik zie Gasly (zeker in het begin van zn ronde) veel stoeien met de auto. Veel correcties en dus tijdsverlies. Als je ziet hoe snel Max weer op het gas gaat, dan duidt dat op vertrouwen in de auto. Gasly mist dat denk ik. | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:29 |
Dat is ruim een meter met 250km/h ![]() | |
Vliegbaard | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:30 |
Remmen/snelheid in de bochten/schakelen/moment van volgas. Als je ergens een foutje maakt (of eigenlijk waar andere coureurs het beter doen) dan is een halve seconden in een bocht niks. | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:31 |
Veel te vroeg. Coureurs als Max, KVY en GRO waren ook zo onstuimig begonnen. Al maakt GRO er de laatste tijd weer een potje van. Het is een fase waar LEC doorheen moet. Grenzen opzoeken met de auto, zijn vertrouwen erin, hoe je je mentaal opstelt tijdens de race, omgaan met tegenslagen. Dat moet nog groeien. | |
Breekfast | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:36 |
Leclerc staat gewoon voor Vettel dus zo slecht is het nu ook weer niet. De auto is op dit circuit gewoon bagger. | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:44 |
Het is alleen onzin dat iedereen elke rookie in 1 adem moet noemen met Max. Coureurs als Max komen er gewoon niet vaak voor. Maar ieder jaar worden er weer andere coureurs samen met Max genoemt die om de kampioenschappen zouden gaan strijden de komende jaren. Vandoorne, Wehrlein, Ocon, Sainz, Norris, Russel, Schumacher, Leclerc, Albon, Gasly. Zullen allemaal wel prima coureurs zijn maar het merendeel gaat nooit een race winnen. Leclerc is nu al vaker gecrasht dan alle rookies bij elkaar dit jaar geloof ik. | |
ESF1Gamer | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:45 |
nu kwalificatie aan het terugkijken | |
Vliegbaard | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:50 |
Morgen eerst de race maar eens afwachten ![]() | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:52 |
Laat je ons weten hoe het afloopt? | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:53 |
P4 en P5 op een halve seconde van pole bagger noemen. | |
ESF1Gamer | zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:59 |
Hamilton heeft pole ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:03 |
Bij LEC anders niet tot nu toe... | |
Donderkonijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:40 |
Omdat Leclerc to nu toe alleen zichzelf steeds heeft. Zodra hij andere mensen begint mee te nemen in de crashes zal de kritiek toenemen. Al ben ik het wel eens dat de kritiek bij Max vele malen groter was/is. Maar daar zat ook meer omheen, om Max heen gebeurde altijd wat. Jongste rijder ooit de No! bij TR , De wissel ten kostte van Kvyat, de winst in Barcelona, de inhaalrace in Brazilie, het is gewoon niet saai om hem heen. Er is veel gespreksstof. Daarbij deed Max in mijn optiek veel meer bijzonders bij TR dan Leclerc bij Sauber. Leclerc was snel, maar in theorie was dat de plek waar die wagen hoorde te eindigen en hij had nou niet de sterkste team maat. Verstappen daarentegen daar had je vaak zoiets van wtf doet die TR daar. Max nam het op tegen Sainz jr, dat is toch een mindere pannenkoek dan Ericsson. | |
XL | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:47 |
Dat maakt hem een soort Ricciardo. Veel sneller dan Vettel, maar gepaste afstand tot max/lewis | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:50 |
Hoezo staat Leclerc voor Vettel? ![]() ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:51 |
Samengevat: hoge boom, ergo: veel wind. | |
Breekfast | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:53 |
Ik refereerde aan het resultaat van de kwalificatie ![]() | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:54 |
Laten we morgen na de race maar even kijken ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:57 |
Dat is niet hoe ik het ervaar. Max was controversieel, spectaculair en geniaal en lijkt het pad geëffend te hebben voor zijn generatie coureurs. Kreeg zelfs een nwe regel op naam. Maar die nwe generatie krijgt nu vooral erg veel begrip en lof. Niks kritiek... Max lijkt die allemaal geabsorbeerd te hebben ![]() | |
blessed19 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:03 |
Eerder een centimeter of 10. ![]() | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:06 |
Het verschil met Max imho is dat Max vaak beter is op zondag dan op zaterdag, terwijl Leclerc alleen in Baku beter geëindigd dan-ie is gestart (van P8 naar P5). Vijf keer behield Leclerc op zondag z'n startpositie: * Melbourne P5 * Spanje P5 * Canada P3 * Frankrijk P3 * Engeland P3 En ook vijf keer eindigde hij lager dan-ie begon: * Bahrein van P1 naar P3 (technisch probleem) * China van P4 naar P5 * Monaco P15 naar DNF * Oostenrijk P1 naar P2 * Duitsland P10 naar DNF ![]() | |
Jane | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:08 |
Leclerc is heel snel over 1 rondje. Dat heeft hij nu al diverse keren laten zien. Een waar kwalificatiewonder. Maar ik heb nog geen enkele race gezien waarin hij iets deed waarvan ik dacht "Wow!". | |
Whiskers2009 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:09 |
Eens met Jane en Tijn ![]() ![]() | |
tja77 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:11 |
125 Centimeter. | |
HiDiHo | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:12 |
![]() [ Bericht 54% gewijzigd door HiDiHo op 04-08-2019 05:19:50 ] | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:13 |
Huh? Waarom is hij nou weer een kwalificatie wonder? Omdat hij een pole pakt met een auto die daar goed genoeg voor is wanneer Vettel het verneukt of niet eens mee kon doen? | |
blessed19 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:13 |
30 centimeter! | |
Breekfast | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:14 |
Zijn verdedigende werk tijdens de GP van Silverstone tegenover Max was heel aardig. | |
tja77 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:14 |
Wat is het verschil tussen 125 centimeter en 1.25 meter? | |
nogeenoudebekende | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:14 |
Iemand een link naar de presco? | |
HiDiHo | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:14 |
Zelfde hé..maar pis het maar eens | |
Whiskers2009 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:15 |
Daar heb je een punt. Maar Jane bedoelt het m.i. vooral als contrast. | |
Whiskers2009 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:16 |
De meeteenheid 😋 | |
tja77 | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:16 |
Met wind mee geen probleem. Wind tegen is een ander verhaal. | |
Marcoss | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:19 |
Tegen de wind in pissen.. dat moet je altijd vermijden! | |
Monolith | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:21 |
Had ook de pech in een eerdere race dat zijn motor het begaf. Was in Hockenheim ook prima bezig tot zijn crash. | |
opreis | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:27 |
Bahrein was hij goed, in Hockenheim was hij niet goed. Waar hij er uiteindlijk crashde was hij al 2x eerder buiten de baan geraakt, en hij kon Max en de Mercs niet bij houden. Dat hij er toch nog goed voor stond was omdat hij 2x vol op geprofiteerd had van de VSC's en daardoor ook gratis een setje verse inters kon krijgen itt de top 3 waar hij nadat het best er af was ook gewoon weer weg zakte qua pace. | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:29 |
Hockenheim was natuurlijk een beetje een tombola met die rare omstandigheden, maar ik had niet het idee dat-ie daar nou echt met iets bijzonders bezig was, hoor. Hij verloor ten opzichte van Max behoorlijk wat tijd en had al vrij snel een gat van zo'n 10 seconden voor zich. Toen ging-ie naar binnen voor verse inters en was daar eventjes snel op, maar hij reed eigenlijk alleen het gat dicht dat-ie zelf daarvoor had gecreëerd. En vervolgens ging-ie naar slicks en reed-ie in de muur. Tsja. In China verloor-ie een positie. In Monaco was-ie heel gefrustreerd bezig en reed-ie zichzelf plat. In Oostenrijk werd 'm vlak voor het eind de winst afgenomen door Max. Begrijp me niet verkeerd, het is hartstikke knap dat-ie zich überhaupt aardig staande houdt in zo'n groot team als Ferrari. Maar op zondag heeft-ie imho nog niet zo heel veel bijzonders laten zien verder. [ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 03-08-2019 22:42:13 ] | |
Nattekat | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:35 |
Nee, 1,2 meter | |
Jane | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:39 |
Inderdaad. ![]() | |
Jane | zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:40 |
Dit ja. Toch zei hij na afloop bij Plooij zoiets van dat hij in een 'winning position' was. Hoe dan? Oke, nadat Hamilton gepit had zou je wel ff aan de leiding komen, maar je had pas net een derde van de race gereden en zelfs als het droog was gebleven, dan had je het niet uit kunnen rijden op die softs. [ Bericht 14% gewijzigd door Jane op 03-08-2019 22:51:03 ] | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:27 |
Weet niet of het al gemeld is, maar RIC rijdt morgen met een nieuwe motor. | |
Tijn | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:31 |
Zou het dan toch meer dan "een gescheurde uitlaat" zijn geweest in Hockenheim? 🤔 ![]() ![]() | |
nogeenoudebekende | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:32 |
Met duizend honderd miljoen miljard pk. ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:34 |
Logisch, want hij moest toch achteraan starten | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:35 |
| |
Ronald-Koeman | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:41 |
Mooi dat de ban is gebroken voor Max. Alleen jammer dat hij morgen waarschijnlijk weer een kutstart heeft ![]() | |
shiz | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:49 |
Dat is een geluksritueel. ![]() En maakt de boel wat spannender. | |
zoem | zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:53 |
zoem | zondag 4 augustus 2019 @ 00:01 |
Infographics ftw | |
zoem | zondag 4 augustus 2019 @ 00:01 |
Oh en racedag ![]() | |
Nattekat | zondag 4 augustus 2019 @ 00:08 |
Voor de eerste keer in 2 maanden tijd live kijken ![]() Spa weekend is voorlopig ook nog vrij, maar ik blijf op m'n hoede. | |
THEFXR | zondag 4 augustus 2019 @ 00:34 |
Justevo | zondag 4 augustus 2019 @ 01:21 |
Bottas antwoord op de vraag hoeveel pk ze hebben dat de engineers dat niet weten, ze hebben gewoon geen idee. Nooit gemeten. Was een antwoord op de vraag of meer mededeling dat Renault claimt 1000pk te hebben. "If they have 1000pk then they have a really bad car" | |
MakkieR | zondag 4 augustus 2019 @ 01:28 |
Nooit gedacht dat Honda al zo snel zo ver al kon zijn. Hamilton zat dus blijkbaar toch niet zand in onze ogen te strooien. Nu maar hopen dat RBR niet meer genoegen neemt met de circuits die op hun lijf zijn geschreven. Want met een motor als deze is elke circuit op Honda zijn lijf geschreven. | |
Tijn | zondag 4 augustus 2019 @ 01:45 |
![]() Op 11:35 in de persco, voor degene die het even zelf willen horen. | |
nijnja | zondag 4 augustus 2019 @ 02:07 |
Danku Reactie verder ook mooi, "let's do the talking on the track" (o.i.d.), en beide heren van mercedes de instelling "maakt niet uit, als we maar sneller zijn". | |
Donderkonijn | zondag 4 augustus 2019 @ 04:34 |
Tot nu toe wint hij met die kutstarts. | |
mikieu | zondag 4 augustus 2019 @ 07:42 |
Komt wel goed, Max heeft vanaf pole nog nooit een wedstrijd verloren. | |
Rianne84 | zondag 4 augustus 2019 @ 07:46 |
"Where's the other Red Bull?" Lekkere sneer van Lewis ![]() | |
TheFreshPrince | zondag 4 augustus 2019 @ 07:57 |
![]() | |
opreis | zondag 4 augustus 2019 @ 08:09 |
Geloof er geen reet van dat ze dat niet weten | |
manny | zondag 4 augustus 2019 @ 08:10 |
Sounds like a leuk praatje omdat ze het geheim willen houden. Mercedes meet denk ik nog hoeveel koffie de pitcrew op de maandag na de race drinkt. Dus het aantal pk’s vast ook. | |
lubje25 | zondag 4 augustus 2019 @ 08:53 |
Tvp | |
_-_ratjetoe_-_ | zondag 4 augustus 2019 @ 09:03 |
Denk meer dat ze willen aangeven dat paardenkracht sec niet zo rullevant is. | |
daNpy | zondag 4 augustus 2019 @ 09:03 |
Uiteraard. Die motoren zijn echt niet zomaar zo snel, die worden op de bank afgesteld. | |
Sjemmert | zondag 4 augustus 2019 @ 09:07 |
Nyck de Vries net ontmoet ![]() | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 09:13 |
Ow jij zit daar nu? ![]() Veel plezier vandaag ![]() | |
Sjemmert | zondag 4 augustus 2019 @ 09:21 |
![]() Bedankt ! Gister was al top natuurlijk. Hopelijk straks nog de overwinning voor Max om het feestje compleet te maken. We zitten in de laatste bocht. | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 09:23 |
Vlug een bordje maken met een shoutout naar FOK! ![]() | |
Stefanovic83 | zondag 4 augustus 2019 @ 09:29 |
Blijft het droog vanmiddag? Hoop wel op beetje spektakel. Een simpele optocht is saai. Ook met Max voorop | |
cunial | zondag 4 augustus 2019 @ 09:44 |
Mogge, leuke race in het vooruitzicht! | |
Quyxz_ | zondag 4 augustus 2019 @ 09:53 |
Net samenvatting van die F2-race gekeken, maar het was niet erg spannend. De Vries begon op pole maar had niet zo'n goede T1, waardoor hij op P2 kwam. Vervolgens heel de race P1 en P2 geen veranderingen. Enige echte actie kwam van een kerel die lang doorreed voor zijn eerste stint, die vervolgens op verse softs wat moves kon doen in de laatste 10 rondes. Helaas voor hem kwam er de laatste 2,5 ronde een SC. Hopelijk is de F1-race iets meer enerverend, maar heb geen verwachtingen als de vorige 3 races! | |
DeeBee | zondag 4 augustus 2019 @ 09:58 |
Verstappen, op weg naar... | |
Sinister-D- | zondag 4 augustus 2019 @ 09:59 |
Het circuit? | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 10:06 |
De koelkast voor een RedBull? | |
Citizen.Erased | zondag 4 augustus 2019 @ 10:13 |
Dat viel toch wel mee afgaande op de manier hoe hij het zei? Het was eerder een constatering dat de Mercedessen met P2 en P3 wat meer mogelijkheden hebben samen. | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 10:14 |
Die zullen toch niet alleen maar Red Bull moeten drinken hoop ik voor ze? Als dat mijn secundaire arbeidsvoorwaarden waren dan zou ik er voor bedanken. Goorlapperij is het ![]() | |
Peterselieman | zondag 4 augustus 2019 @ 10:15 |
Lepelen ze een Renoot in de Mercedesauto dan komt het ding echt niet op plek 1 terecht. Dus het is wel belangrijk, maar dan wel in combinatie met het chassis. | |
Citizen.Erased | zondag 4 augustus 2019 @ 10:16 |
Het zijn niet enkel de pk’s die de performance van je motor bepalen. | |
Peterselieman | zondag 4 augustus 2019 @ 10:17 |
Een goed drankje in een beker van RB. Zo zie je niet wat hij drinkt | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 10:18 |
Ik hoop het voor Max en Pierre ![]() | |
Peterselieman | zondag 4 augustus 2019 @ 10:19 |
Weet er genoeg van. In straatauto's merk je het goed welke motor in welk toerenbereik beter is, ook al zijn het aantal pk's gelijk. | |
Sinister-D- | zondag 4 augustus 2019 @ 10:23 |
af en toe een Rich Energy Lightning Volt voor wat afwisseling.... | |
Red_85 | zondag 4 augustus 2019 @ 10:24 |
Beetje druk er achter zetten | |
manny | zondag 4 augustus 2019 @ 10:28 |
wat was het ook al weer: horsepower sells cars, torque wins races... zo zwart wit is het uiteraard niet.... ik heb trouwens ooit nog een blauwe maandag in een c10 truck gereden voor de “lol” (altijd stuk, niet leuk, kost geld). dat ding perste geloof ik 125 pk uit 5,7 liter, dat is dan weer het andere uiterste | |
vipergts | zondag 4 augustus 2019 @ 10:44 |
Daar zit gewoon water of een sportdrankje in dat kan niet anders | |
WismutVeilchen83 | zondag 4 augustus 2019 @ 10:44 |
Verstappen laakt Renault en prijst Honda na jaar zonder uitvalbeurten Aldus nu.nl Inb4 Honda-plof. | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 10:45 |
![]() | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 10:48 |
Sugarfree Açai hebben ze tegenwoordig. ![]() Nee, normaalgesproken hebben ze water in RedBull-branded bidons. | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 10:48 |
sowieso sneeuwt Renault onder, McLaren heeft het beter voor elkaar dus dat zegt genoeg, dan kan je beter gewoon niets zeggen en hard aan het werk gaan. | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 10:49 |
Snel opkopen! Collector's edition! https://www.ibood.com/con(...)gy-drink-250-ml.html | |
Peterselieman | zondag 4 augustus 2019 @ 10:50 |
Zoals genoemd is dat ook wat Max tijdens de persco gezegd heeft. | |
Sinister-D- | zondag 4 augustus 2019 @ 10:54 |
Snel kopen zegt ie dan ![]() ![]() | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 10:55 |
Geen idee, zag 'et gister toevallig. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 11:07 |
Heb ze hier al staan. Smaakt naar generieke energydrink waarvan al het koolzuur is vervlogen. Wel een verbazingwekkend recente productiedatum (9 mei 2019), had verwacht dat die shit al tijden ergens in een pakhuis lag te verstoffen. [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 11:09:20 ] | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 11:09 |
Net als het F1 team dus. Veel commotie, maar nogal middelmatig. ![]() [ Bericht % gewijzigd door Nattekat op 04-08-2019 11:17:09 ] | |
mikieu | zondag 4 augustus 2019 @ 11:15 |
Pff die start.. als je in frankrijk zag hoe de RB gewoon nog niet snel genoeg weg ging. Ik denk p3 na de start en een rete saaie race. Merc 1-2 max 3 | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 11:22 |
Tenzij hij het inderdaad gejinxt heeft en de Honda motor het nu laat afweten, of iemand hem eraftorpedoot, dan heeft Max gewoon weer maximale kansen op de overwinning. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ferrari beter was... had zo gehoopt dat Leclerc eens een zege pakt, hij is zo dichtbij geweest, maar is nog een broekie en maakt te veel foutjes. Vettel, middelmatig. Vorige race was 'ie ook pas na alle toestanden, safety cars, pitstops pas in staat wat ritme te vinden. Ik bedoel, we hadden Hulkie en Stroll eerder al rond die positie rijden en dus Kvyat op het podium, dus om van achter naar voren te komen is niet bepaald onmogelijk geweest. Maar er mist gewoon wat pit bij Seb. Jammer. Dan zal Mercedes hun werk wel doen en het podium aanvullen ben ik bang. Horen we Bottas zeggen dat er nog werk te doen is, want Mercedes staat niet op 1. En Lewis slijmen dat Max het goed heeft gedaan, hij zelf en z'n team ook nog aan de slag mag, maar het desondanks een super weekend was voor de beste fans in de hele wereld daar in Hongarije. ![]() @Nattekat , waarom loop jij mijn bericht te editen? ![]() | |
Breekfast | zondag 4 augustus 2019 @ 11:22 |
Dacht dat ze het probleem inmiddels wel hadden gevonden, iets met mapping? Geen idee wat het betekent. Een software-probleem in ieder geval ![]() | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 11:26 |
De grote vraag vandaag zal zijn. Gaat het Sainz (48p) lukken om Gasly (55p) voorbij te gaan in de punten ![]() Ze schelen er nog maar 7. Dus als Gasly choked en weer ergens rond P10 binnen komt, dan kan Carlos hem vandaag voorbij gaan met een P6 ![]() Poll: Gaat Sainz vandaag Gasly voorbij in de punten • Ja • Nee • ik wil gewoon ergens op klikken Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier [ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 11:28:12 ] | |
WismutVeilchen83 | zondag 4 augustus 2019 @ 11:26 |
Ik wil ook niet jinxen, maar het ziet er allemaal te goed uit. Pole, Honda dat als de brandweer gaat, Max getipt als wereldkampioen, Renault bashen.. Eigenlijk allemaal ingrediënten waarmee het mis kan gaan, Lewis die van Mercedes een betere strategie krijgt en voor Bottas eindigt en met 80 punten voorsprong de break in gaat. Maar ik hoop dat ik ernaast zit. | |
mikieu | zondag 4 augustus 2019 @ 11:28 |
Waren weinig problemen, de motor is gewoon nog niet zo sterk als de 4 er achter. | |
afca87 | zondag 4 augustus 2019 @ 11:30 |
Hamilton gaat ook helemaal stuk om dat antwoord van Max haha | |
nogeenoudebekende | zondag 4 augustus 2019 @ 11:37 |
Je ziet ze op de paddock ook wel eens met blikjes lopen waar ze wel eens een nipje van nemen. Maar die bidons bij trainingen en race zit gewoon isotoon water oid in. | |
Snowsquall | zondag 4 augustus 2019 @ 11:50 |
![]() | |
Justevo | zondag 4 augustus 2019 @ 11:51 |
Hm ik twijfelde ook, maar Bottas z'n reactie leek wel oprecht. | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 11:53 |
Geloof er ook niks van. En dat het team het niet zou weten zoals bottas zegt lijkt me al helemaal complete kolder ![]() | |
tja77 | zondag 4 augustus 2019 @ 11:53 |
Omdat ze dat soort dingen geheim houden voor Bottas. | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 11:54 |
is ook niet zo belangrijk toch als je in de snelste auto zit | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 11:55 |
nu lees ik dat het Ocon of Bottas wordt voor dat 2e Merc zitje volgend jaar, niet dat ik Bottas zo'n geweldenaar vind maar is Ocon dat wel dan? | |
TheFreshPrince | zondag 4 augustus 2019 @ 11:57 |
![]() | |
Justevo | zondag 4 augustus 2019 @ 11:58 |
Neuh ook niet, maar je kunt maar zó lang iemands bitch blijven natuurlijk. Bottas zal nooit eerste rijder worden, maakt niet uit wie Lewis zijn stoeltje overneemt in de toekomst. | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 11:58 |
Qua prestaties zijn ze tamelijk vergelijkbaar. Wel heeft Ocon een stuk meer ballen dan Bottas met inhalen en risico nemen. En is bijna 7 jaar jonger dan Bottas, dus gaat mogelijk ook een stuk langer mee en kan nog groeien als Mercedes alvast een beetje aan de toekomst wilt denken. Al denk ik nog steeds dat hij volgend jaar voor Renault gaat rijden.. [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 12:00:46 ] | |
nogeenoudebekende | zondag 4 augustus 2019 @ 12:05 |
Als Russel nog een paar van die qualy's uitpoept in de gare Williams zie ik hem eerder dat stoeltje krijgen dan ocon. | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 12:06 |
Ik denk dat Russel meer toekomst heeft bij Mercedes dus ze zullen het waarschijnlijk nog een jaar met Bottas doen. | |
Nattekat | zondag 4 augustus 2019 @ 12:11 |
Ocon heeft de hype niet waar kunnen maken in die FI en heeft geen fijne persoonlijkheid. Imo verdient Russel het veel meer. | |
WismutVeilchen83 | zondag 4 augustus 2019 @ 12:11 |
I was faster then you! | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 12:12 |
Als Ocon dit continu bij Lewis doet ![]() | |
PzKpfw | zondag 4 augustus 2019 @ 12:16 |
Bottas staat gewoon tweede in het kampioenschap. Geen enkele reden dus om hem te vervangen. | |
spectrumanalyser | zondag 4 augustus 2019 @ 12:17 |
Zijn hier Olav Mol Bingo spelers? | |
nogeenoudebekende | zondag 4 augustus 2019 @ 12:19 |
Pff je zou bijna lid worden van de Olavfanclub. Bijna hè. | |
TheFreshPrince | zondag 4 augustus 2019 @ 12:21 |
Geen "vaart der volkeren" ![]() | |
OscarMopperkont | zondag 4 augustus 2019 @ 12:22 |
![]() | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 12:28 |
| |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 12:30 |
Geweldige stap voor RIC. Die gast heeft echt visie met z'n switch naar Rennie. | |
Ferry_76 | zondag 4 augustus 2019 @ 12:31 |
Of "In zijn salsa zitten" en "banker lap" | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 12:32 |
Och, die zit er na een race gewoon zo bij: ![]() | |
Weltschmerz | zondag 4 augustus 2019 @ 12:42 |
Nee, maar marketingtechnish is het gunstiger dat de kwaliteit van de Mercedes afstraalt op Hamilton en niet andersom. Dus is het beter als er weer een middelmatige coureulr naast wordt gezet. | |
Divje | zondag 4 augustus 2019 @ 12:47 |
Dit wordt gewoon een heerlijke race. Markeer mijn woorden! | |
potjecreme | zondag 4 augustus 2019 @ 12:49 |
Tja is toch wel een lastige situatie waarin hij zat. Tweede rijder bij RBR of eerste bij Renault. Kan mij oom voorstellen dat naast het geld, eerste rijder status het ook eens fijn is om eens voor een ander team te rijden. | |
Kleffe_Dop | zondag 4 augustus 2019 @ 12:49 |
Ze zullen van tijd tot tijd vast wel een echt blikje Red Bull drinken, maar zeker niet de hoeveelheid blikjes die ze in een weekend open moeten trekken voor PR momenten. En op die momenten zijn het inderdaad dummy blikjes gevuld met mineraalwater, hetzelfde geldt voor die grote Red Bull drinkflessen waar je ze soms mee rond ziet lopen. Monster doet bijvoorbeeld hetzelfde, die sponsoren bands bij grote concerten waar artiesten dan opzichtig uit staan te lurken tijdens een optreden. Daar staat zelfs gewoon de omschrijving "Tour Water" op het blik om het duidelijk te maken voor de bandleden. ![]() | |
Gruj0 | zondag 4 augustus 2019 @ 12:49 |
Hopen dat Bottas dat wordt. Met Ocon voorzien ik problemen. Die zal lang niet altijd voor tweede viool willen spelen. Laat hem maar naar Renault gaan. Maar waar Hulk dan heen moet is een tweede. ![]() | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 12:49 |
ik verwacht er niet zo veel van of gaat het regenen? | |
potjecreme | zondag 4 augustus 2019 @ 12:50 |
Weer een saaie optocht. Wat is de kans op regen deze race? | |
Zorro | zondag 4 augustus 2019 @ 12:50 |
Geen "ik durf hem wel aan" | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 12:51 |
Praktisch 0 https://weather.com/nl-NL/weer/weekend/l/HUPE0719:1:HU | |
onlogisch | zondag 4 augustus 2019 @ 12:51 |
Frankrijk en Hongarije eruit gooien. Meer circuits als Silverstone en Hockenheim aub. | |
potjecreme | zondag 4 augustus 2019 @ 12:51 |
Jammer | |
onlogisch | zondag 4 augustus 2019 @ 12:52 |
En dan komt volgend jaar Zandvoort erbij ![]() Dat is ook een verschrikkelijk circuit heb ik mij laten vertellen. Spijtig hoor ![]() | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 12:52 |
Vietnam gaat volgend jaar ook mega kut worden ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 12:53:04 ] | |
Kleffe_Dop | zondag 4 augustus 2019 @ 12:53 |
Geen "hij staat te harken!" | |
potjecreme | zondag 4 augustus 2019 @ 12:53 |
Wel lekker loempia's eten daar. | |
tja77 | zondag 4 augustus 2019 @ 12:54 |
En gebakken hont. | |
THEFXR | zondag 4 augustus 2019 @ 12:55 |
dat is voor de Jan Lammers figuren, die dan uit de VIP ruif kunnen vreten en het gewone volk wordt als pis behandelt. | |
potjecreme | zondag 4 augustus 2019 @ 12:56 |
Zouden honden beter voor het milieu zijn dan koeien? | |
Jane | zondag 4 augustus 2019 @ 12:56 |
Geen "Uithuilen en overnieuw beginnen" en ook geen "Afschminken! Melden met jas en tas bij de portier". | |
tja77 | zondag 4 augustus 2019 @ 12:57 |
Ik denk het, honten laten ook ruften, maar minder qua volume dan koeien. | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 13:00 |
Maar honten vreten zelf ook weer vlees. Koeien doen het op gras | |
TheFreshPrince | zondag 4 augustus 2019 @ 13:03 |
![]() "Het vierkantje" en "Jack, kom d'r maar in, wie heb je daar bij je?" | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 13:10 |
Als ze slim zijn dan lenen ze Ocon uit aan Renault op voorwaarde dat hij hoe dan ook terug komt zodra Lewis stopt. Hulkenberg kan dan volgend jaar zijn Nederlands opvijzelen naast Max. Bij Red Bull hebben ze Kvyay èn Gasly al te snel gebracht; die kunnen zo een fout niet nogmaals maken met een Albon. Gasly is sowieso exit als ze P3 worden in de constructeurs. | |
shiz | zondag 4 augustus 2019 @ 13:11 |
'Jaja... is water...' ![]() ![]() ![]() | |
Nattekat | zondag 4 augustus 2019 @ 13:14 |
Minder erg dan Hongarije iig. | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 13:15 |
laten we dat eerst even afwachten, vooruitzichten zijn niet geweldig iig | |
Tarado | zondag 4 augustus 2019 @ 13:20 |
Ocon mag blij zijn als hij een stoeltje krijgt, een Mercedes stoeltje zou ik daarom ook wel overdreven vinden en waarom zou Red Bull Hulkenberg nemen, Renault heeft voor volgend ook nog een optie op hem meen ik. | |
Themeparktommy | zondag 4 augustus 2019 @ 13:21 |
Geen "het is <insert datum en tijd>, <naam GP> en de lichten zijn UIT! | |
ATuin-hek | zondag 4 augustus 2019 @ 13:22 |
Zoiets moet voor Sky ook wel te bedenken zijn ![]() | |
daNpy | zondag 4 augustus 2019 @ 13:26 |
Precies wat abiteboel niét doet | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:27 |
over een paar minuten live vanaf de grid | |
Nattekat | zondag 4 augustus 2019 @ 13:27 |
Ik word helemaal krankzinnig van al dat azijngezeik en doemdenken, echt waar. | |
daNpy | zondag 4 augustus 2019 @ 13:28 |
Viesmad | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:29 |
roepe ze giet oan ![]() | |
Montov | zondag 4 augustus 2019 @ 13:30 |
Ik mis "Excusez", "undercut", "lift and coast" en "stokbrood". | |
Gezicht | zondag 4 augustus 2019 @ 13:30 |
Straks weer een poepstart? | |
Gezicht | zondag 4 augustus 2019 @ 13:31 |
"Overspeed" staat er ook niet in | |
Luctor.et.Emergo | zondag 4 augustus 2019 @ 13:35 |
Nieuwe tactiek. ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:37 |
Dus volgend jaar geen Great Crowd op Zandvoort volgens Lewis, want hij vindt de kleur oranje niks | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:38 |
Kimi :: Practicing hanging on a bar ![]() | |
Peterselieman | zondag 4 augustus 2019 @ 13:40 |
Hij heeft het niet meer zo op McLaren? | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:42 |
Zo je ouwe team afvallen. Kin net | |
OscarMopperkont | zondag 4 augustus 2019 @ 13:42 |
Wat een kut circuit ![]() | |
Wertha | zondag 4 augustus 2019 @ 13:43 |
Wat een vent. | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:45 |
Kubica schreeuwen harder dan de orange army | |
sasquatsch | zondag 4 augustus 2019 @ 13:47 |
Die ze waarschijnlijk niet gaan lichten als ze Ocon (want Fransman) kunnen krijgen. En als Ocon naar Mercedes is, is dat omdat Bottas niet voldoet. Russell zie ik daar volgend jaar nog niet rijden. Die laten ze nog even rijpen bij Williams, waar hij nog een contract heeft tot en met 2021. Kan hij daarna Lewis vervangen. | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 13:52 |
Ik kreeg weer kippenvel. Van de herhaling ![]() Bizar. | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 13:55 |
Deze ene keer mag het de meest saaie race worden in de geschiedenis van F1 0 inhaalakties, 0 VSC. 0 crashes. | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 13:56 |
Nee ![]() Hoe graag ik Max ook zie winnen, liever hem ergens in de grindbak dan weer zo'n saaie baggerrace. Of Bottas. Als Verstappen wint en Bottas buiten de punten valt, staat Max 2e in het WDC ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 13:57:38 ] | |
Nattekat | zondag 4 augustus 2019 @ 13:56 |
Hamilton crash zal ik toejuichen. Als Max nu elke race wint is ie nipt kampioen, zelfs als Hamilton tweede wordt elke race, dus laten we wat marge opbouwen. | |
Gruj0 | zondag 4 augustus 2019 @ 13:57 |
Denk dat ze Max wel zullen willen halen tegen de tijd dat Lewis laat weten weg te willen gaan of te willen stoppen. Mercedes wil verder kunnen domineren in de F1 en daar past een dominante coureur als Max het beste bij. Leclerc verwacht ik nog wel bij Ferrari te blijven. Ocon is goed, maar niet zo'n coureur die bij Mercedes driver 1 zal worden. | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 13:58 |
Live Max spreekt Nederlands me Hulk ![]() | |
Divje | zondag 4 augustus 2019 @ 13:59 |
Dit ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 13:59 |
Dat is niet meer echt live ![]() | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:00 |
Damn jij bent wakker :d | |
Wertha | zondag 4 augustus 2019 @ 14:00 |
MAAR HULKENBERG SPREEKT NEDERLANDS!!1!!!1!!11!!!1!!!1!!1!! | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:02 |
Guus Hiddink?! wtf | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:02 |
Hoezo zingen ze in dat liedje: "Fuck the FIA!! Fuck the FIA!!"?? ![]() | |
Martinello | zondag 4 augustus 2019 @ 14:03 |
En heeft gisteren niet eens gekeken ![]() | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 14:03 |
Een echte fan dus ![]() Wanneer gaat ziggie nou eens fatsoenlijke gasten uitnodigen ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 14:04:18 ] | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:03 |
en dan dat ![]() | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 14:05 |
Herbert, ouwe snoepert ![]() | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:05 |
Ik dacht dat ik F1 aan het kijken was. Wat doet die voetbalcharlatan daar???? | |
Nattekat | zondag 4 augustus 2019 @ 14:06 |
Hij wordt geintroduceerd bij een echte sport | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:06 |
Guus vind het comentaar van Olav goed Hier valt'ie helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal door de mand | |
Nober | zondag 4 augustus 2019 @ 14:06 |
Krijgen we regen? | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 14:06 |
Nee | |
Martinello | zondag 4 augustus 2019 @ 14:07 |
Ze denken blijkbaar dat de kijkers ook een "fan" willen zien. Dan nog liever iemand als Bart Chabot die de F1 al ongeveer zijn hele leven volgt. | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:07 |
![]() | |
StephanL | zondag 4 augustus 2019 @ 14:09 |
Ze hebben het over een auto ofzo? ![]() | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:09 |
Je kunt het op pole alleen maar fout doen ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 14:10 |
Beter dan Shelley Sterk ![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 4 augustus 2019 @ 14:11 |
HAAS charme offensief bij Sky... zowel Grosjean als Magnussen zien eruit alsof ze daar niet willen zijn. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 14:11 |
Mweh, ik heb tamelijk lage standaarden, maar fappen op Guus gaat zelfs mij te ver. Dan liever Shelly. [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 14:12:02 ] | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:11 |
Shelley heeft anders wel 2 pluspunten die Hiddink niet heeft ![]() | |
tja77 | zondag 4 augustus 2019 @ 14:12 |
Dikke kans op een poepstart. Of kans op een dikke poepstart. | |
Martinello | zondag 4 augustus 2019 @ 14:12 |
Qua F1-kennis is Guus zeker geen verbetering. Evenmin op diverse andere punten. | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:12 |
Nee dit is een dag dat je elke voormalige f1 coureur uitnodigt. Gewoon allemaal in de studio ![]() | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:12 |
![]() | |
Sinister-D- | zondag 4 augustus 2019 @ 14:12 |
Want je verliest standaard plaatsen vanaf pole ![]() | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:13 |
Dat. Èn Frits van Eerd. | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 14:13 |
Dan liever Amber van de NOS als ook die 2 pluspunten wil hebben en die heeft meer verstand van zaken | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:13 |
Met een Honda wel ben ik bang ![]() | |
Martinello | zondag 4 augustus 2019 @ 14:13 |
Gelukkig zit Tung erbij. Die heeft kennis van zaken en gedraagt zich niet als een idioot. | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:13 |
Nee maar als je op pole plek 1 houdt is het normaal wat je doet. | |
#ANONIEM | zondag 4 augustus 2019 @ 14:13 |
Jan Peter mag er ook wel bij ![]() | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:14 |
Zou keihard geven ![]() | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:14 |
Dit. | |
ESF1Gamer | zondag 4 augustus 2019 @ 14:14 |
Ik mis nog steeds PR-God ![]() | |
THEFXR | zondag 4 augustus 2019 @ 14:15 |
oud williams genot op SKY | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:15 |
Die Seidl lijkt op die depressieve darter ![]() | |
Martinello | zondag 4 augustus 2019 @ 14:15 |
Of die muts van Dumpert. | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:15 |
God hoe heettie alweer? | |
Nober | zondag 4 augustus 2019 @ 14:16 |
| |
tja77 | zondag 4 augustus 2019 @ 14:16 |
Maddy Janssen van PSV tv is ook een fraai exemplaar. | |
Wereldgozer | zondag 4 augustus 2019 @ 14:17 |
John van lottumgod @Zipportal @PowerLoungen | |
wdn | zondag 4 augustus 2019 @ 14:17 |
James Wade ![]() | |
THEFXR | zondag 4 augustus 2019 @ 14:17 |
dis is geen babes | |
kensei | zondag 4 augustus 2019 @ 14:17 |
Iemand nog een online stream in de aanbieding voor deze vakantieganger? | |
WismutVeilchen83 | zondag 4 augustus 2019 @ 14:17 |
Hoeveel jaar heeft McLaren al niet die Kenwood koptelefoons? Volgens mij al in de tijd van Hakkinen. Hoezo duurzaam? | |
vosss | zondag 4 augustus 2019 @ 14:18 |
Ja!!! Lijkt er echt op. Dat of ik ben al bezopen van mn eerste pilsje ![]() |