dat duurt nog even hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet. Je herinnert me er wel aan dat een vriend jarig is
Rust hoop ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag, vriendjes?
Dat vergeet ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat duurt nog even hoor
dat is in september pas
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef wietparkiet het volgende:
was gister met de reachtruck tegen een stapel pallets aangereden
toen moest ik ze allemaal oprapen en werd ik uitgelachen
Ah lekker flippsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rust hoop ik
En tijd om ps4 te spelen
[..]
Dat vergeet ik sowieso niet.
was even vergeten hoe naar je soms kan zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]en ik kan ze geen ongelijk geven
En jou?quote:
Ik herinner je er wel aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was even vergeten hoe naar je soms kan zijn
dat blijktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jou?
[..]
Ik herinner je er wel aan
ja hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima tijdstip als je vroeg slaapt
Flexibiliteit is altijd fijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he
mijn werkgever zei trouwens dat hij het tof vond dat ik zo snel kon schakelen met werktijden trouwens
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
Misschien ga ik maar tuinmeubelen kopen.
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.quote:
ik heb er hier wel 3 die je gewoon af kan halenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.
Helemaal naar fucking Friesland.
Waarom helemaal daar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor een tweede kat kijken.
Helemaal naar fucking Friesland.
Correctquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gok raskat en daar zit een fokker van desbetreffende ras
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb echt geen zin om dat hele eind te rijden.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Kon je niet een kat uit het plaatselijke asiel nemen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet speciale anti-allergie kat zijn voor mijn tere gestel.
Eens.quote:
Hier? Graag!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
hoezoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een racistische dag.
thnx broquote:
vijf euroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even dickpic posten ter gelegenheid.
Zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo
[..]
thnx bro
[..]
vijf euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |