abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188251023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tsja makkelijk praten als je al niet van plan bent om kinderen te nemen. Fuck de rest dan. Beetje zoals bejaarden die op 50+ stemmen en verder geen neuk geven om jongere generaties
Kan me het egoïsme om echt alleen aan jezelf te denken nauwelijks voorstellen, wel of geen kinderen.
pi_188251024
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En wat heeft dat met het klimaat te maken?
Mensen zullen zich eerder afzetten van jouw ideëen als je zulk gedrag vertoont.
pi_188251026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:15 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Mensen zullen zich eerder afzetten van jouw ideëen als je zulk gedrag vertoont.
ahzo
pi_188251051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tsja makkelijk praten als je al niet van plan bent om kinderen te nemen. Fuck de rest dan. Beetje zoals bejaarden die op 50+ stemmen en verder geen neuk geven om jongere generaties
Tja, dat is de eerste verstandige oplossing. Geen kinderen.
Persoonlijk denk ik niet fuck de rest en heb zelf maar een bescheiden co2 uitstoot.
En verder heb ik het idee dat je een vorm van ironie niet herkende.

[ Bericht 4% gewijzigd door Klepper272 op 02-08-2019 13:27:42 ]
pi_188251061
Laatst had ik een paar mooie links gegeven die erop duiden dat het inderdaad gewoon een natuurlijk verloop is, en dat de hele hysterie daaromheen kunstmatig wordt opgeklopt met bangmakerij en als doel het financieel uitknijpen van de burger heeft.

Dat wordt ook steeds duidelijker bij iedereen.
Maar ja, toch even de hoax hoog houden hè? Linksjakker genoeg om anderen proberen de les te lezen.

Ik ga even op zoek naar die links.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188251066
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Jouw gedrag draagt niet echt bij tot de goede zaak moet ik zeggen, ts.
pi_188251071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga even op zoek naar die links.
Ik wacht in spanning af.
pi_188251076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Kan me het egoïsme om echt alleen aan jezelf te denken nauwelijks voorstellen, wel of geen kinderen.
Gewoon een neukstop eisen van Afrika, anders gewoon geen geld meer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188251089
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zie het hele probleem niet, stel al is er een klimaatopwarmingsprobleempje, dan gaan wij daar weinig van merken en is het vooral vervelend voor onze kinderen.

Dus boeiend, gewoon de andere kant opkijken en ondertussen gewoon genieten en leven
Jij bent echt precies het voorbeeld wat er mis is met de wereld :')
pi_188251091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:18 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Tja, dat is de eerste verstandige oplossing. Geen kinderen.
Persoonlijk denk ik niet fuck de rest en heb zelf maar een bescheiden co2 uitstoot.
Ja fantastisch. En ondertussen fokt de rest van de wereld als konijnen door.... behalve het Westen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188251093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Topic is wel meteen weer tekenend voor het probleem. Binnen no time is politiek geneuzel erbij gehaald :')
Is dit niet juist de essentie? Juist D66, Groen-Links en iets mindere (maar nog steeds teveel) mate VVD maken er een politiek spel van. Het afdwingen van klimaatakkoorden, de bevolking opzadelen met de kosten van hun eigen ideologie en mensen een schuldgevoel aanpraten. Aan de andere kant verdienen ze overigens lekker veel centjes aan contracten gunnen aan (bevriende) bedrijven die de "oplossingen" bieden voor deze zogenaamde problemen.

Helaas leven we tegenwoordig in zo'n maatschappij. Mensen zijn steeds meer afgestapt van het kerkelijke geloof (waarmee ze in bedwang gehouden konden worden) nu moet er een nieuwe stroming komen waarmee mensen in bedwang gehouden kunnen worden en dat is door mensen een schuldgevoel aan te praten (door jullie warmt de aarde op!!). Gerrit Hiemstra is zo'n clown die door de MSM zijn geloof mag verkondigen aan de kijkers. Maar vergeet niet, ook deze meneer heeft een dubbele agenda. Enerzijds verkondigen dat de wereld als maar verkloot wordt door de mens en ons gedrag, anderzijds lekker verdienen met zijn bedrijf die oplossingen biedt aan klimaat vraagstukken van voornamelijk landen in Afrika. (wij van WC-eend ...)

Kan iemand mij uitleggen waarom miljoenen jaren van klimaatschommelingen worden negeert? Wiens schuld was het dat er een ijstijd kwam? Wiens schuld was het dat de ijstijd tot een einde kwam? Zoveel nonsens die er verkondigd wordt en de linkse meute er maar achter aan hobbelen, want ze zijn oh zo goed!
pi_188251114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Vreemd, want het is je eigen gedrag.

Laat die airco maar lekker snorren, en nog een prettige vliegvakantie!
pi_188251138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:21 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Is dit niet juist de essentie? Juist D66, Groen-Links en iets mindere (maar nog steeds teveel) mate VVD maken er een politiek spel van. Het afdwingen van klimaatakkoorden, de bevolking opzadelen met de kosten van hun eigen ideologie en mensen een schuldgevoel aanpraten. Aan de andere kant verdienen ze overigens lekker veel centjes aan contracten gunnen aan (bevriende) bedrijven die de "oplossingen" bieden voor deze zogenaamde problemen.

Helaas leven we tegenwoordig in zo'n maatschappij. Mensen zijn steeds meer afgestapt van het kerkelijke geloof (waarmee ze in bedwang gehouden konden worden) nu moet er een nieuwe stroming komen waarmee mensen in bedwang gehouden kunnen worden en dat is door mensen een schuldgevoel aan te praten (door jullie warmt de aarde op!!). Gerrit Hiemstra is zo'n clown die door de MSM zijn geloof mag verkondigen aan de kijkers. Maar vergeet niet, ook deze meneer heeft een dubbele agenda. Enerzijds verkondigen dat de wereld als maar verkloot wordt door de mens en ons gedrag, anderzijds lekker verdienen met zijn bedrijf die oplossingen biedt aan klimaat vraagstukken van voornamelijk landen in Afrika. (wij van WC-eend ...)

Kan iemand mij uitleggen waarom miljoenen jaren van klimaatschommelingen worden negeert? Wiens schuld was het dat er een ijstijd kwam? Wiens schuld was het dat de ijstijd tot een einde kwam? Zoveel nonsens die er verkondigd wordt en de linkse meute er maar achter aan hobbelen, want ze zijn oh zo goed!
Je weet dat je van teveel blowen paranoïde word?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188251171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij bent echt precies het voorbeeld wat er mis is met de wereld :')
Dat idee heb je naar aanleiding van dit topic?
pi_188251176
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je weet dat je van teveel blowen paranoïde word?
Absoluut .. Maar ben een gewoon hardwerkende bijna 40-jarige papa van 2 kinderen die in zijn leven nog geen drugs heeft gebruikt. Ik ben realistisch. Maar, laat je fijn leiden door drammers die niet wetenschappelijke bullshit verkopen.
pi_188251198
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:25 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Absoluut .. Maar ben een gewoon hardwerkende bijna 40-jarige papa van 2 kinderen die in zijn leven nog geen drugs heeft gebruikt. Ik ben realistisch. Maar, laat je fijn leiden door drammers die niet wetenschappelijke bullshit verkopen.
Ho ho. Je weet dat je door die 2 kinderen gelijk al verdacht bent bij de klimaat-ayatollahs he?

Terwijl ze zelf tig ker per jaar voor de lols de wereld rondvliegen, maar goed...
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:27:12 #117
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188251208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:15 schreef dagobertE6 het volgende:
Meest terechte klacht ooit.
Daarnaast ook trollen als vogeltjes dans bannen met hun fakenews!

We hebben verdomme al bijna 3 decennia geen 11-stedentocht meer, zomers worden extremer, kerst is warmer dan Pasen maar nee hoor dit gebeurde altijd al, toch? :')

zum kotsen
We zijn net de twee decennia voorbij m.b.t. de Elfstedentocht. Tussen 1963 en 1985 was er ook geen Elfstedentocht, net zo lang als nu dus.

Of is toen opeens magisch het klimaat 'gered', en zijn we het sindsdien weer aan het verneuken? :')

De zomer van 16 jaar geleden, 2003, kende een hittegolf van 12 dagen. Ik herinner me die zomer, in mijn herinnering was het van maart tot september vrijwel constant warm/mooi weer. Problemen met het lozen van koelwater, waardoor zelfs de elektriciteitsvoorziening in gevaar kwam.

Of is dat dan weer een incident?

Het klimaat verandert constant, daar is geen twijfel over mogelijk, ik ben alleen niet overtuigd van die enorme invloed van de mens daarop.

En als CO2 o.a. het probleem is, waarom worden er dan niet massaal bomen teruggeplant in ontboste gebieden?

Nee, wat is de oplossing? Iedereen moet een dure warmtepomp/elektrische auto etc. kopen, en al het oude moet vervangen worden. :') Ik heb nog nooit een rekensom gezien van de vervuiling die de massale productie van die goederen (die ook nog eens na X tijd vervangen dienen te worden) gaat opleveren, maar ik neem zomaar aan dat die een stuk hoger is dan het planten van bomen.
pi_188251216
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
ALS JE ZO BEGAAN BENT MET DAT DE WERELD 'LETTERLIJK IN DE FIK STAAT' GA DAN NIET VLIEGEN!
Als hij dat gaat doen, ga jij dan eindelijk serieus om met dit onderwerp ipv je ontwijkgedrag?
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:28:58 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188251243
Wat een gezellig topic is dit O+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188251259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja fantastisch. En ondertussen fokt de rest van de wereld als konijnen door.... behalve het Westen.
1 persoon in het Westen verbruikt meer dan een dorp op de steppes in Afrika.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:30:15 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188251269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En wat heeft dat met het klimaat te maken?
Zie hierboven een aantal voorbeelden van giftig gedrag. Beetje quasi-grappig in de rondte schoppen, halve verhalen vertellen, andere mensen volcontinu ridiculiseren omdat ze zichzelf niet van kant maken of wel eens in een auto rijden. Wederom in het rijtje van te nat/droog/vol/klein/koud/heet. Je verantwoordelijkheid compleet overboord gooien want niets is uiteraard beter dan iets want iets is niet alles en dan ben je hypocriet bezig. Ofzo.

Dodelijk vermoeiend en altijd dezelfde weer die de sfeer uiteindelijk compleet verpesten. Gejammer over vliegreizen, halve cijfers aanhalen, ontwikkelingen en huidige mogelijkheden compleet negeren en ga zo maar door, liefst nog gespekt met wat vreemdelingenhaat hier en daar.

Misschien moet er eens nagedacht worden over een forum voor mensen met een minimale forumscore van (vulmaarin).

Dat houdt zulk volk erbuiten en zorgt ervoor dat de mensen die zich wél kunnen gedragen maar dat om welke reden dan ook niet altijd doen (legio voorbeelden wat dat betreft) dat wel zullen doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188251275
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Als hij dat gaat doen, ga jij dan eindelijk serieus om met dit onderwerp ipv je ontwijkgedrag?
Ik ben milieubewuster dan 90% van die klimaat-dominees hier. Ik vlieg zeer weinig, doe het meeste prive-vervoer op de fiets, heb geen 100 inch TV scherm en al die andere overbodige troep die iedere 3 jaar vervangen moet worden, eet de hele zomer uit m'n eigen moestuin, koop vrijwel geen fabrieksvoedsel maar koop lokaal en maak het vers.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:31:15 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188251291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik ben milieubewuster dan 90% van die klimaat-dominees hier. Ik vlieg zeer weinig, doe het meeste prive-vervoer op de fiets, heb geen 100 inch TV scherm en al die andere overbodige troep die iedere 3 jaar vervangen moet worden, eet de hele zomer uit m'n eigen moestuin, koop vrijwel geen fabrieksvoedsel maar koop lokaal en maak het vers.
Jij hebt een sticker verdient!
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:31:42 #124
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188251297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt een sticker verdient!
Verdient :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188251302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om wat je doet om het milieu te beschermen, het gaat mij om je woorden met betrekking tot de klimaatsverandering. Je reageert niet op het verergeren door de mens daarvan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')