Dit jaar 2xquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hele tijd bitchen over anderen die het milieu zouden slopen maar zelf 4 x per jaar vliegen?
Persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Daar hebben we het al.
Incl. weer misbruik van je modrechten.
Ik blijf mij verwonderen dat mensen die de ernst van de situatie inzien dergelijke stukjes typen onder het genot van een multisplit airco.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat het geen humanitaire issue is, maar een politieke, in de hoofden van zoveel mensen.
Daar hebben we wat al precies? Je kan niet milieubewust zijn als je met het vliegtuig gaat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Daar hebben we het al.
Incl. weer misbruik van je modrechten.
Niemand zegt dat je niet meer kan vliegen of met de auto mag rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hele tijd bitchen over anderen die het milieu zouden slopen maar zelf 4 x per jaar vliegen?
Jij snapt hem niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gesteld dat domme vragen niet bestaan maar deze komt toch wel héél erg in de buurt.
Of wil je stiekem insinueren dat TS denkt dat het klimaat vol consistentie dient te zitten?
Ik scheid ook braaf al mijn afval, en de volgende auto gaat sowieso elektrisch wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je niet meer kan vliegen of met de auto mag rijden.
Het gaat erom dat je je bewust bent wat het doet en dus probeert het minder te doen bijvoorbeeld, of alternatieve te zoeken.
VK gebruikt tenminsten zonnepanelen. Wat draag jij bij aan het milieu?
Als jij echt zo begaan bent met de klimaatverandering en alle ellende die daarmee gepaard zou gaan, dan ga je inderdaad niet vliegen. Dan pak je een alternatief wat minder belastend is. Of je gaat niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben we wat al precies? Je kan niet milieubewust zijn als je met het vliegtuig gaat?
En wat als hij amper vlees eet, of een paar keer per week de trein pakt ipv de auto? Is hij dan niet milieubewust volgens jou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als jij echt zo begaan bent met de klimaatverandering en alle ellende die daarmee gepaard zou gaan, dan ga je inderdaad niet vliegen. Dan pak je een alternatief wat minder belastend is. Of je gaat niet.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Jouw gedrag draagt niet echt bij tot de goede zaak moet ik zeggen, ts.
Ik woon op loopafstand van het werkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat als hij amper vlees eet, of een paar keer per week de trein pakt ipv de auto? Is hij dan niet milieubewust volgens jou?
Zonde van het asfaltquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik scheid ook braaf al mijn afval, en de volgende auto gaat sowieso elektrisch worden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
mod-edit: ik had je aangesproken over persoonlijke aanvallen. Laat die maar achterwege.
1 keertje naar Azie vliegen is 6 jaar vlees eten:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat als hij amper vlees eet, of een paar keer per week de trein pakt ipv de auto? Is hij dan niet milieubewust volgens jou?
Tja, Al Gore is ook heel milieuewust.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit, installeer gewoon een multisplit airco en ga lekker op vliegvakantie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zie het hele probleem niet, stel al is er een klimaatopwarmingsprobleempje, dan gaan wij daar weinig van merken en is het vooral vervelend voor onze kinderen.
Dus boeiend, gewoon de andere kant opkijken en ondertussen gewoon genieten en leven
Compleet nutteloos wederom: https://www.autoblog.nl/n(...)n-benzineauto-121628quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik scheid ook braaf al mijn afval, en de volgende auto gaat sowieso elektrisch worden
Tsja makkelijk praten als je al niet van plan bent om kinderen te nemen. Fuck de rest dan. Beetje zoals bejaarden die op 50+ stemmen en verder geen neuk geven om jongere generatiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Tja, Al Gore is ook heel milieuewust.
Maar
[..]
Dit, installeer gewoon een multisplit airco en ga lekker op vliegvakantie.
En een beetje zeuren op fok op die paar mensen die de klimaatverandering ontkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |