Waarom kan ik nog steeds niet plussen op het forum?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat China nog steeds nieuwe kolencentrales opent is een feit, dat dit tegen hun eigen goesting is daarentegen ook. Ze krijgen simpelweg niet snel genoeg alle nieuwe energiebehoefte bevredigd met enkel en alleen groene energie. Dat ze daarbuiten wel nog steeds een uitsterfbeleid hebben word door de hunnieroepers voor het gemak even vergeten en dat de centrales die geopend worden heel wat schoner zijn dan degene die momenteel en masse gesloten worden.
Kalf/putverhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is mens eigen om pas echt in actie te komen na een grote ramp of als het water echt aan de lippen staat. Het is in het Westen simpelweg nog niet erg genoegnu . Zodra het wel zover is zul je zien hoe snel we in actie komen en hoe creatief we gaan zijn. Ik heb geen vertrouwen in de koppigheid van de mens maar wel in de creativiteit en het overlevingsvermogen van de mens.
Daar ben ik het mee eens, als de planeet echt onbewoonbaar zou zijn achter 100 jaar dan mogen kosten niet uitmaken. Maar helaas maakt het wel uit, het gaat vooral om die economie, die moet draaien, die moet winstgevend blijven, en de elite moet zich vooral kunnen blijven verrijken. Dus meer consumptie, meer mensen binnenhalen ondanks dat de oorspronkelijke bevolking afneemt, het is allemaal om die economie draaiende en groeiende te houden. De gevolgen zijn te merken aan het klimaat, maar de juiste aanpak pas bij veel politieke partijen niet in het straatje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'kosten' zouden geen argument moeten zijn voor het redden van onze planeet.
Individuen aanpakken, bedrijven aanpakken. En niet wachten tot een land als China alles in orde heeft, dat zijn achterlijke redenen om je kop in het zand te steken.
Klopt, die artikelen eens even inhoudelijk lezen. Dat van die windmolens heb ik gelinkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik hem google krijg ik alleen jouw bron die meteen ontkracht wordt en een volkskrant artikel waarin China juist genoemd wordt om de vele windmolens die gebruikt gaan worden
De vervuiler betaaldquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Morgen even diesel morsen bij het tanken
In tegenstelling tot Nederlanders geef ik wel om goed eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mot wel elluke dag eej stukkie vlees op me bord hebben!!
Aiciu best links laten liggen. Faalt altijd en overal. Zélfs met trollen.quote:
Ik ben rechts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Aiciu best links laten liggen. Faalt altijd en overal. Zélfs met trollen.
Die mensen geloofden ook in 2012quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
Denk je nu serieus dat het klimaat ineens constant kan blijven?
Er wordt wel eens gesteld dat domme vragen niet bestaan maar deze komt toch wel héél erg in de buurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
Denk je nu serieus dat het klimaat ineens constant kan blijven?
Ja ik merk hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Aiciu best links laten liggen. Faalt altijd en overal. Zélfs met trollen.
Ja goeie vergelijking ditquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef Vanillekwark het volgende:
De wereld staat nota bene -bijna letterlijk- in de fik:
https://www.independent.c(...)-level-a9030361.html
En nog steeds zijn er mensen die om politieke redenen hun ogen hiervoor sluiten, of nog erger, het wegzetten als hysterie. Argumenten als 'Ja maar land x doet er niks aan, dus waarom zouden wij dat dan wel moeten doen' en dergelijke rare redenaties vliegen je om de oren.
Elk normaal denkend mens zou moeten inzien hoe de situatie er aan toe is, en ervoor zorgen dat we nog een zo gezond mogelijke planeet over kunnen dragen aan onze kleinkinderen.
Klacht: Klimaatontkenners en mensen die klimaatissues willen politiseren.
Helaas wordt het hele topic inmiddels alweer overspoeld met soortgelijken dus alhoewel het eventjes interessant was nu dus weer tijd om de boel te ontvolgen.quote:
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat het geen humanitaire issue is, maar een politieke, in de hoofden van zoveel mensen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas wordt het hele topic inmiddels alweer overspoeld met soortgelijken dus alhoewel het eventjes interessant was nu dus weer tijd om de boel te ontvolgen.
Doe dan iets concreets eraan ipv alleen maar wauwelen op een forum en wel auto rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat het geen humanitaire issue is, maar een politieke, in de hoofden van zoveel mensen.
Wijsheid begint met verwondering.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat het geen humanitaire issue is, maar een politieke, in de hoofden van zoveel mensen.
Ik heb 'm niet in de woonkamer staan ofzo he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
Gooi die auto de deur uit of zo...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet in de woonkamer staan ofzo he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |