Als je volle borsten en weinig praatjes wil hoef je niet bij m'n moeder langs te gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi volle borsten en niet teveel praatjes
Het is weekend gekquote:
Gelukkig is het ook weer bijna maandag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je volle borsten en weinig praatjes wil hoef je niet bij m'n moeder langs te gaan
[..]
Het is weekend gek
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Doet me ook denken aan een topic over iemand die dat had gedaan. Was met zijn vriendin bezig en was klaargekomen en terwijl hij klaar kwam poepte hij het hele matras onder
![]()
![]()
Google Images!quote:
Waar wel dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je volle borsten en weinig praatjes wil hoef je niet bij m'n moeder langs te gaan
[..]
Het is weekend gek
Tja, en hoe kom je er weer van af?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je moet er maar op komen tot
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand heeft dat plaatje inmiddels al als UI!
Geen idee.quote:
Jammer de bammerquote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags kwartiertjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Sup?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags kwartiertje
Wattes kijken?quote:
Zo heurt het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen om 5 keer per dag dit te roepen en te dansen
Dat is oudquote:
Ken alleen de app.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Shazam! Heldenfilm. Ken je het niet?
Doorbreek de circle van onderdrukkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen om 5 keer per dag dit te roepen en te dansen
Hoequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doorbreek de circle van onderdrukking
Is het wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Shazam! Heldenfilm. Ken je het niet?
Hahahaha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe baas die je laat doen wat jij wil.
Ik ken je voorkeuren nog te weinig om een geschikte kandidaat te vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha!
Haags voldoet nog voor nu.
Maar voor als dat niet meer het geval is, wie zou je aanraden?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ken je voorkeuren nog te weinig om een geschikte kandidaat te vinden.
Wellicht een iets slimmere de volgende keer.
ALLE REMMEN LOSquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
Zware tijden in het brein van haags
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doei murp.
Het waren 2 geweldige berichten
Eergisteren van Kroatië naar Oostenrijk gereden en gister van Oostenrijk naar Nederland gereden. Nu brak zijnquote:
Traantje gelatenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doei murp.
Het waren 2 geweldige berichten
Oh je bent wel al thuisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
Eergisteren van Kroatië naar Oostenrijk gereden en gister van Oostenrijk naar Nederland gereden. Nu brak zijn
kloptquote:
Oh ik ben in de war met kazaamquote:
Nu zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
is het hier nog een beetje gezellig?
Madam milfquote:
Ga jij eens van je vakantie genieten ofzoquote:
Doe ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga jij eens van je vakantie genieten ofzo
Ja iets van dat je punten krijgt voor de tijd tussen jouw post en de eerstvolgende of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, hier zit iedereen.
Kunnen we niet gewoon een centraal topic uitkiezen met eventueel een spelelement?
Uitstekend idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets van dat je punten krijgt voor de tijd tussen jouw post en de eerstvolgende of zo?
Geniaal idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets van dat je punten krijgt voor de tijd tussen jouw post en de eerstvolgende of zo?
Jij bent gewoon raar. Hierbij besluit ik dat je niet mee mag doen met dat nieuwe spel.quote:
Lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar. Hierbij besluit ik dat je niet mee mag doen met dat nieuwe spel.
Hey ongelofelijk lekker dingquote:
Iets met sjoelen lijkt me leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar. Hierbij besluit ik dat je niet mee mag doen met dat nieuwe spel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |