Beter eruit dan erinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef Fancy2 het volgende:
Dit topic zal tot het einde een grijze walm als aura hebben. Vanwege die scheet in de TT
Niemand heeft je ooit opgeblazen als een ballon tijdens het beffen of rimmen?quote:
IK HOEF VOLGENDE WEEK NIET NAAR UTRECHTquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft je ooit opgeblazen als een ballon tijdens het beffen of rimmen?
Heh? Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft je ooit opgeblazen als een ballon tijdens het beffen of rimmen?
Mooi. Je bent ook niet welkomquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK HOEF VOLGENDE WEEK NIET NAAR UTRECHT
Een ballon is vaak rond en van rubber met een tuitje waar lucht of een ander gas in gepompt kan worden.quote:
Bakkes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi. Je bent ook niet welkom
[..]
Een ballon is vaak rond en van rubber met een tuitje waar lucht of een ander gas in gepompt kan worden.
quote:
Lunchenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch maar weer eens wat gaan doen.
Slapenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vissenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Punnikenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Punnik genotquote:
Ik zat altijd met mijn slang achter die geile juffen aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Punnik genotop de basisschool ooit eens een slang van weet ik hoeveel meter gemaakt
![]()
Lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Punnik genotop de basisschool ooit eens een slang van weet ik hoeveel meter gemaakt
![]()
Pics van die slangquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Niet weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Heb ik niet meerquote:
Moest je plassen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:02 schreef dud0r het volgende:
Hey meneer aan de andere kant van de oceaan
Die ook jaquote:
Maar op een sexy manier?quote:
Neeeee. Mammieeequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
De autobahn is geweldigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:20 schreef aloa het volgende:
Je ziet meteen het verschil in wegen. Nederland is perfect, Belgie is kut en Duitsland is weer top
Ga lopen danquote:
Heb geen heuvels hier. Wel duinen maar dat is niets vergeleken met daar natuurlijk.quote:
Zit wat in. Maar is toch iets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb geen heuvels hier. Wel duinen maar dat is niets vergeleken met daar natuurlijk.
Dik en dat ze haar bakkes moet houden op een sexy manier?quote:
Ja precies. Mooi volle borsten en niet teveel praatjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dik en dat ze haar bakkes moet houden op een sexy manier?
Heb ik ook weleens (behalve dat hoesten), als ik op mijn toilethangpot sta te urineren dat ik dan pffrrrtttt moet doen. Heerlijk om aan te voelen hoe je urineblaas wordt geleegd maar ook het overtollige darmgas uit je darm en goever.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens (behalve dat hoesten), als ik op mijn toilethangpot sta te urineren dat ik dan pffrrrtttt moet doen. Heerlijk om aan te voelen hoe je urineblaas wordt geleegd maar ook het overtollige darmgas uit je darm en goever.
![]()
![]()
HAHAquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij matig klassieke topic over iemand die bij z'n one night stand naar de plee moest, maar hij had een stijve leuter en besloot om voor de veiligheid maar in de douche te plassen en volgens mij moest hij toen ook hoesten en toen bleek hij diarree te hebben.Hij had er een hele strip bij gepaint om het helemaal uit te leggen!
Lijkt me 99% zeker uit z'n duim gezogen, maar humor was het wel!
Als je volle borsten en weinig praatjes wil hoef je niet bij m'n moeder langs te gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi volle borsten en niet teveel praatjes
Het is weekend gekquote:
Gelukkig is het ook weer bijna maandag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je volle borsten en weinig praatjes wil hoef je niet bij m'n moeder langs te gaan
[..]
Het is weekend gek
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Doet me ook denken aan een topic over iemand die dat had gedaan. Was met zijn vriendin bezig en was klaargekomen en terwijl hij klaar kwam poepte hij het hele matras onder
![]()
![]()
Google Images!quote:
Waar wel dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je volle borsten en weinig praatjes wil hoef je niet bij m'n moeder langs te gaan
[..]
Het is weekend gek
Tja, en hoe kom je er weer van af?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je moet er maar op komen tot
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand heeft dat plaatje inmiddels al als UI!
Geen idee.quote:
Jammer de bammerquote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags kwartiertjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Sup?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags kwartiertje
Wattes kijken?quote:
Zo heurt het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen om 5 keer per dag dit te roepen en te dansen
Dat is oudquote:
Ken alleen de app.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Shazam! Heldenfilm. Ken je het niet?
Doorbreek de circle van onderdrukkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik word gedwongen om 5 keer per dag dit te roepen en te dansen
Hoequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doorbreek de circle van onderdrukking
Is het wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Shazam! Heldenfilm. Ken je het niet?
Hahahaha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe baas die je laat doen wat jij wil.
Ik ken je voorkeuren nog te weinig om een geschikte kandidaat te vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha!
Haags voldoet nog voor nu.
Maar voor als dat niet meer het geval is, wie zou je aanraden?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ken je voorkeuren nog te weinig om een geschikte kandidaat te vinden.
Wellicht een iets slimmere de volgende keer.
ALLE REMMEN LOSquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
Zware tijden in het brein van haags
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doei murp.
Het waren 2 geweldige berichten
Eergisteren van Kroatië naar Oostenrijk gereden en gister van Oostenrijk naar Nederland gereden. Nu brak zijnquote:
Traantje gelatenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doei murp.
Het waren 2 geweldige berichten
Oh je bent wel al thuisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
Eergisteren van Kroatië naar Oostenrijk gereden en gister van Oostenrijk naar Nederland gereden. Nu brak zijn
kloptquote:
Oh ik ben in de war met kazaamquote:
Nu zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
is het hier nog een beetje gezellig?
Madam milfquote:
Ga jij eens van je vakantie genieten ofzoquote:
Doe ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga jij eens van je vakantie genieten ofzo
Ja iets van dat je punten krijgt voor de tijd tussen jouw post en de eerstvolgende of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, hier zit iedereen.
Kunnen we niet gewoon een centraal topic uitkiezen met eventueel een spelelement?
Uitstekend idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets van dat je punten krijgt voor de tijd tussen jouw post en de eerstvolgende of zo?
Geniaal idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets van dat je punten krijgt voor de tijd tussen jouw post en de eerstvolgende of zo?
Jij bent gewoon raar. Hierbij besluit ik dat je niet mee mag doen met dat nieuwe spel.quote:
Lolquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar. Hierbij besluit ik dat je niet mee mag doen met dat nieuwe spel.
Hey ongelofelijk lekker dingquote:
Iets met sjoelen lijkt me leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar. Hierbij besluit ik dat je niet mee mag doen met dat nieuwe spel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Met haar wat?quote:
MaybeMaybequote:
Met haar hele hebben en houdenquote:
Goed hoor.quote:
Dat is wel een heel fijn hebben en houdenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor.
[..]
Dat is wel een heel fijn hebben en houden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
Comazuipenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ook niet. Zullen we het samen spannend maken?quote:
Naar Bremen gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Uitrusten vooral, verder ook niet zoveelquote:
Hoeft ook niet toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uitrusten vooral, verder ook niet zoveel
Lekker, hoe lang ga je erheen?quote:
Best wel een imponerende stad, mooie gebouwen, laat echt iets van de cultuur zienquote:
Okee dan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Best wel een imponerende stad, mooie gebouwen, laat echt iets van de cultuur zien
Ja is echt mooi om te zien hoor, en het is vanaf Nederland echt maar een klein stukje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik ben ook eens naar Praag geweest. Komt allemaal nog ouder en luxueuzer over, maar toch doet Bremen me er wel aan denken, van wat ik er zo van op Google kan vinden.
Ja iets van 2 uurtjes rijden of zo, lijkt me wel interessant. En ze hebben er een natuurpark, en ook de bossen daar schijnen erg mooi te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is echt mooi om te zien hoor, en het is vanaf Nederland echt maar een klein stukje.![]()
Totaal andere wereld
Dat willen wij ook eens gaan bekijken ja, staat ook hier op de lijstquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets van 2 uurtjes rijden of zo, lijkt me wel interessant. En ze hebben er een natuurpark, en ook de bossen daar schijnen erg mooi te zijn.
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat willen wij ook eens gaan bekijken ja, staat ook hier op de lijst
Leuk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja ik neem de 150-600 mm lens sowieso wel mee.
En 2 camera's.quote:
Waterpartijen, heuvels en dalen, jonge bomen, oude dikke bomen, naaldbomen of loofbomen, of ze alle dode bomen rustig weg laten rotten en door mos laten bedekken of dat ze alles neurotisch afslepen en dan de boel aanharken enz.quote:
Zou leuk zijn als je wat van die foto's hier op FOK! plaatst, ben namelijk zeer benieuwdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En 2 camera's.Eentje voor snelle actie en goede beeldkwaliteit, en eentje voor zeer goede beeldkwaliteit maar waarbij je ff de tijd moet nemen voor focussen.
De natuur is wel fascinerendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Waterpartijen, heuvels en dalen, jonge bomen, oude dikke bomen, naaldbomen of loofbomen, of ze alle dode bomen rustig weg laten rotten en door mos laten bedekken of dat ze alles neurotisch afslepen en dan de boel aanharken enz.
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je wat van die foto's hier op FOK! plaatst, ben namelijk zeer benieuwd
Gefeliciteerd met de kleinequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ja ik plaats hier momenteel vooral foto's van onze baby!(Naast macrofoto's) Maar ik denk dat ik hier ook wel het één en ander van zal uploaden.
Alleen is het wel de vraag of we aan dat natuurpark toe komen, maar we zien wel!
Dat absoluut!quote:
Gefeliciteerd nog met je kleine!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ja ik plaats hier momenteel vooral foto's van onze baby!(Naast macrofoto's) Maar ik denk dat ik hier ook wel het één en ander van zal uploaden.
Alleen is het wel de vraag of we aan dat natuurpark toe komen, maar we zien wel!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine![]()
Maar goed ik wacht af, het is ook geen verplichting natuurlijk
Haha thx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je kleine!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Haha thx!Maar die is inmiddels ook al weer bijna 11 maand oud!
[ afbeelding ]
Nu al weg van de camera, heeft ie vast niet van een vreemdequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:25 schreef ToT het volgende:
En oppassen, want hij vreet je zo op hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu al weg van de camera, heeft ie vast niet van een vreemde
Zal hij later wellicht nog profijt van hebben!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu al weg van de camera, heeft ie vast niet van een vreemde
Ja leuk is dat héquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]Hij geniet echt van aandacht. Meestal is hij van zichzelf wel zo blij, maar soms zweep ik hem ook wel een beetje op!
klopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klokslag middernacht, verandert hij dan in een pompoen of zo?
Dan gaat hij kei en kei hard posten!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klokslag middernacht, verandert hij dan in een pompoen of zo?
Welterusten!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Helder!
Anyway, ik ga hier ook liggen meuren.Hee trusten!
wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gaat hij kei en kei hard posten!
Wat had je in gedachte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik ook niet. Zullen we het samen spannend maken?
Saaaaiiiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uitrusten vooral, verder ook niet zoveel
Wie gaan er mee?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centerparcs huisje boeken met velen drank en drugs
Als dat geen orgie wordtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij, ik, @:haags_kwartiertje , @:Already_In_Use , @:dud0r
Nog meer?
Jij filmt neem ik aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat geen orgie wordt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat geen orgie wordt
Goed idquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centerparcs huisje boeken met velen drank en drugs
Love yaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een topper ben je ook.
Ging dit over die lucht?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:28 schreef devzero het volgende:
Is dit vieze topic nog niet dicht? Zitten we nog steeds in de bonen lucht van @:dud0r?
Tussen al het posten in MEN en zijn "werk" heeft hij toch helemaal geen tijd voor seks?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ging dit over die lucht?![]()
![]()
Ik dacht dat het over de kutscheetjes van haags ging
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen al het posten in MEN en zijn "werk" heeft hij toch helemaal geen tijd voor seks?
In dromenlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor hem is klef doen op internet voldoende. Waar is hij trouwens?
Haha ja wel een beetje hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We.zijn net klittenband @:madam-april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |