Knap ja. Astana speelde 3/4 jaar terug nog CL groepsronde en ging niet 1x echt af.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen staat nietige FC Santa Coloma uit Andorra met half been in derde voorronde. Nog 55 spannende minuten in en tegen FK Astana.
PSV speelt niet meer in CL voorrondequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:39 schreef Ciclon het volgende:
Prognose:
Hacken 2-1 AZ
Zrjinski 0-0 Utrecht
Beide eruit.
Volgende ronde:
Feyenoord 2-1 Tbilisi
Tbilisi 3-1 Feyenoord
PSV 3-0 Linz
Linz 0-0 PSV
Volgende ronde EL...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV speelt niet meer in CL voorronde
oopsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winner of match 6 (Haugesund - Sturm Graz) - PSV Eindhoven
Waarom?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle drie de clubs eruit aub.
Haags kan niet verkroppen dat zijn cluppie te slecht is voor de EL.quote:
Leuk voor nu, maar dan kan je dat in het komende halfjaar niet meer doen in de EL. Laat ze dan in elk geval de groepsfase halen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:42 schreef fetX het volgende:
Utrecht gaat deze ronde wel overleven lijkt me.
Volgende ronde overleven Feyenoord en PSV ook.
Ik slaap er niet beter noch slechter door, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk voor nu, maar dan kan je dat in het komende halfjaar niet meer doen in de EL. Laat ze dan in elk geval de groepsfase halen.
Nee maar is wel leuker om donderdag dan ook wat ploegen in de EL te zien, dat heb ik vorig jaar vrijwel geheel overgeslagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik slaap er niet beter noch slechter door, kan ik je vertellen.
Lachwekkend die odd van die tegenstander van AZ om door te gaan. Ruim 3. Basel heeft sowieso al genoeg winst opgeleverd voor deze avond.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Weer bets op de thuisploegen vanavond, makker.
De groepsfase is wel echt aids zonder Nederlandse ploeg ja, je blijft niet thuis voor Sporting Clube - Qarabag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar is wel leuker om donderdag dan ook wat ploegen in de EL te zien, dat heb ik vorig jaar vrijwel geheel overgeslagen.
Clubs als utrecht ,vitesse etc zijn gewoon niet zo goed als we denken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef Class het volgende:
Heel eredivisie seizoen strijden om Europese wedstrijden te kunnen spelen, en het dan binnen een paar weken weer verknallen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 02:58 schreef T3hTommay het volgende:
Hey, kan een mod even de TT veranderen in 'Voorrondes met Feyenoord, FC Utrecht, AZ en PSV'?
Jij hebt weinig recht van spreken chef. Vorig jaar Osijek, net Baselquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Clubs als utrecht ,vitesse etc zijn gewoon niet zo goed als we denken.
Snap die verbazing niet.
Vergeet PSV niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snap die verbazing niet.
Eh, pardon? Aldus een PSV'er na een schandelijke uitschakeling door een club die volgens jullie zwakker dan ons zou zijn (maar stiekem 4x ons budget heeft). Als er een club momenteel even niets mag zeggen is het PSV wel...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snap die verbazing niet.
Doet niks af aan dat jaarlijkse gepruts van jouw team. Hoop nou maar dat jullie eens weer die groepsfase halen, voor je qua coefficient gelijk komt met toppers als Trencin. Al wisten die vorig jaar wél van Feyenoord te winnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Ja maar PSV.....![]()
Gaat om het feit dat analisten etc verbaasd reageren wanneer een Utrecht wordt uitgeschakeld door de nummer 2 van Bosnie,alsof Utreg een wereldteam is dat jaarlijks Europees voetbal speelt en iedereen kapot speelt in de eredivisie
inb4 PSV - Torino, Feyenoord - AEK Athene, Frankfurt - AZ.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
GROUP 1
Seeded
1: Pyunik (ARM) / Wolverhampton Wanderers (ENG)
2: Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)
3: FCSB (ROU) / Mladá Boleslav (CZE)
4: Haugesund (NOR) / PSV Eindhoven (NED)
Unseeded
5: Torino (ITA) / Shakhtyor Soligorsk (BLR)
6: Ventspils (LVA) / Vitória SC (POR)
7: Austria Wien (AUT) / Apollon Limassol (CYP)
8: Midtjylland (DEN) / Rangers (SCO)
GROUP 2
Seeded
1: Sparta Praha (CZE) / Trabzonspor (TUR)
2: Feyenoord (NED) / Dinamo Tbilisi (GEO)
3: AEK Larnaca (CYP) / Gent (BEL)
4: Luzern (SUI) / Espanyol (ESP)
Unseeded
5: Universitatea Craiova (ROU) / AEK Athens (GRE)
6: Rijeka (CRO) / Aberdeen (SCO)
7: CSKA Sofia (BUL) / Zorya Luhansk (UKR)
8: Norrköping (SWE) / Hapoel Beer-Sheva (ISR)
GROUP 3
Seeded
1: Royal Antwerp (BEL) / Viktoria Plzeň (CZE)
2: Brøndby (DEN) / Braga (POR)
3: Vaduz (LIE) / Eintracht Frankfurt (GER)
4: Malmö (SWE) / Zrinjski (BIH)
5: Partizan (SRB) / Malatyaspor (TUR)
Unseeded
6: Thun (SUI) / Spartak Moskva (RUS)
7: Molde (NOR) / Aris Thessaloniki (GRE)
8: Lokomotiv Plovdiv 1926 (BUL) / Strasbourg (FRA)
9: Mariupol (UKR) / AZ Alkmaar (NED)
10: Neftçi (AZE) / Bnei Yehuda Tel-Aviv (ISR)
Dat wordt nog pittig zat dus in de 4e voorronde. Maargoed, eerst maar eens de 3e voorronde overleven.
Wel leuke potjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 PSV - Torino, Feyenoord - AEK Athene, Frankfurt - AZ.
okquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:39 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Doet niks af aan dat jaarlijkse gepruts van jouw team. Hoop nou maar dat jullie eens weer die groepsfase halen, voor je qua coefficient gelijk komt met toppers als Trencin. Al wisten die vorig jaar wél van Feyenoord te winnen.
Volgens mij is dat Rangers ook niet zo makkelijk, denk dat het weinig zal verschillen met Basel. Ga dan maar voor de winnaar van Ventspils - Vitoria SC, al zullen dat wel weer teams zijn die de bus gaan parkeren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel leuke potjes
Maar doe liever Rangers maar. In ieder geval weinig Oost-Europese meuk, zeker bij PSV.
Sowieso beetje apart, want op papier lijken de unseeded teams die PSV tegen kan komen beter/minstens gelijkwaardig aan de seeded teams uit die groepquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Rangers ook niet zo makkelijk, denk dat het weinig zal verschillen met Basel. Ga dan maar voor de winnaar van Ventspils - Vitoria SC, al zullen dat wel weer teams zijn die de bus gaan parkeren.
Muah Wolverhampton Wanderers is wel vrij sterk hoor, en Legia en FCSB vaak nog wel degelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sowieso beetje apart, want op papier lijken de unseeded teams die PSV tegen kan komen beter/minstens gelijkwaardig aan de seeded teams uit die groep
Gewoon toevallig. Als je kijkt bij Feyenoord zijn behoorlijke ploegen als Gent, Sparta Praag en Espanyol seeded, terwijl bij unseeded het niet beter wordt dan AEK of onze grote vrienden uit Luhansk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sowieso beetje apart, want op papier lijken de unseeded teams die PSV tegen kan komen beter/minstens gelijkwaardig aan de seeded teams uit die groep
Ligt er maar net aan hoe serieus ze het nemen als de Premier League tegen die tijd volop bezig is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Wolverhampton Wanderers is wel vrij sterk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord op Veronica en dan zal PSV wel op RTL7 komen. AZ op FOX Sports.quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:22 schreef Paul het volgende:
Donderdag 3 NL teams in de de europa league wat komt waar op tv?
Feyenoord op Veronica en de rest?
Mee eens. Alleen niet over AZ. AZ gooide gewoon de schouders eronder de 2e wedstrijd, iets wat FC Utrecht naliet tegen dat veredelde pub- team. Beetje shocken over het veld, ongelofelijk. Mentaliteit is grootste probleem bij Nederlandse teams.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef Thunder0x het volgende:
Nederlandse clubs begrijpen nog steeds het concept van Europees voetbal niet. Gooi de boel gewoon dicht en ga op resultaat spelen ipv te denken dat je de onbekende clubs wel even wegspeelt en ruimtes weggeeft. Az heeft dat in Zweden prima gedaan. Die maakten ook dezelfde fout in de thuiswedstrijd.
Dan ben je met Slovan nog best wel slecht af.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax tegen Dundalk of Slowan Bratislava als ze verliezen van PAOK.
Feyenoord-Ajax: 6-2quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ben je met Slovan nog best wel slecht af.
een van de beste die ze konden treffen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord - Norrköping (SWE) / Hapoel Beer-Sheva
Rode loper ligt uit voor Feyenoord.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord - Norrköping (SWE) / Hapoel Beer-Sheva
Als ze doorkomen natuurlijk, wat uiterst twijfelachtig is.
Dan mag je van geluk spreken. Maar de vorm waarin PSV zich nu begeeft is iedere tegenstander een hindernis.quote:
PSV is hier geplaatst neem ik aan? Dan ben je nog best genaaid met Austria WIenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSV - Austria Wien (AUT) / Apollon Limassol (CYP)
Is Austria Wien zo goed dan? Zal toch gewoon niveautje Heracles zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PSV is hier geplaatst neem ik aan? Dan ben je nog best genaaid met Austria WIen
Geen verkeerde loting inderdaad, jammer dat ze er zelfs niks van kunnen. Feyenoord naar Israël zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rode loper ligt uit voor Feyenoord.
Benieuwd hoe ze dit gaan verneuken.
Ze spelen allebei eerst thuis toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen verkeerde loting inderdaad, jammer dat ze er zelfs niks van kunnen. Feyenoord naar Israël zou wel grappig zijn.
Gewoon n hashtag achter elke postquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Houden we hier centraal alle voorrondes van de EL of maken we aparte wedstrijdtopics? Alle 3 de wedstrijden zijn vrijwel tegelijkertijd dus het kan nogal onduidelijk zijn wie het over welke wedstrijd heeft in mijn ogen. @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden
Als je die niet zou kunnen hebben dan heb je ook niets te zoeken in die EL. Als PSV uit die vormcrisis komt moet dat toch geen probleem zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Austria Wien zo goed dan? Zal toch gewoon niveautje Heracles zijn.
Dan moeten we maar gaan werken met hashtags.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Houden we hier centraal alle voorrondes van de EL of maken we aparte wedstrijdtopics? Alle 3 de wedstrijden zijn vrijwel tegelijkertijd dus het kan nogal onduidelijk zijn wie het over welke wedstrijd heeft in mijn ogen. @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden
Of wellicht alleen een apart topic voor Feyenoord, daar is neem ik aan de meeste belangstelling voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar gaan werken met hashtags.
Jammer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Royal Antwerp (BEL) / Viktoria Plzeň (CZE) voor AZ.
Ook niet onmogelijk denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fuck Viktoria Pilzen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fuck Viktoria Plzen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach zo'n topic met alles bij elkaar is ook wel handig om meerdere potjes in de gaten te houden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of wellicht alleen een apart topic voor Feyenoord, daar is neem ik aan de meeste belangstelling voor.
Ja dat Viktoria Plzen of Antwerp zal qua selectie een beetje tussen het niveau Feyenoord en PSV zitten verwacht ik. Niet onmogelijk voor AZ om resultaat tegen te halen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval geen Frankfurt of Braga. Dit zou nog kunnen als ze goed spelen.
Antwerp op selectie tussen niveau Feyenoord en PSV? Beetje overschat denk ik. Eerder tussen Willem II en Heerenveen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat Viktoria Plzen of Antwerp zal qua selectie een beetje tussen het niveau Feyenoord en PSV zitten verwacht ik. Niet onmogelijk voor AZ om resultaat tegen te halen.
Ja dacht dan meer aan Plzen die dat niveau hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Antwerp op selectie tussen niveau Feyenoord en PSV? Beetje overschat denk ik. Eerder tussen Willem II en Heerenveen.
VIktoria Plzen doet t veel te goed voor een Tsjechische club.
Kunnen ze meteen nog wat MH17-resten meenemen. Zo vaak rijdt die trein nou ook weer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al moeten ze eerst nog spelen in het altijd vervelende Oekraïne.
Goede opmerkingquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede opmerking
Gezien de drukte hier op den Foks en het feit dat het 'maar de EL' is, heeft mij doen besluiten dat we er één centraal topic voor houden
Je kan de TT wel aanpassen trouwens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede opmerking
Gezien de drukte hier op den Foks en het feit dat het 'maar de EL' is, heeft mij doen besluiten dat we er één centraal topic voor houden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan de TT wel aanpassen trouwens.
https://www.tvgids.tv/op-tv/europa-leaguequote:
Ajax zit in pot 2 hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans.
Ajax zit in pot 1, PSV in pot 2, Feyenoord in pot 3 en AZ in pot 4. Alleen Feyenoord heeft nog een behoorlijke kans om in pot 2 te komen. De rest staat vast.
Dat is al wat jaren geledenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ pot 4? Hebben het de afgelopen jaren in Europa toch wel beter gedaan dan Feyenooit?
Ze hebben PSV en Feyenoord en zetten SBS 9 ook in.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.tvgids.tv/op-tv/europa-league
Gezien het tijdslot wat is ingeruimd, neem ik aan van wel. De rest is nog weinig over bekend.
Hoezo komt PSV in pot 2 als het dezelfde coëfficiënt als Lazio heeft?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans.
Ajax zit in pot 1, PSV in pot 2, Feyenoord in pot 3 en AZ in pot 4. Alleen Feyenoord heeft nog een behoorlijke kans om in pot 2 te komen. De rest staat vast.
sterkere competitiequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo komt PSV in pot 2 als het dezelfde coëfficiënt als Lazio heeft?
Hoelaat speelt Utrecht?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:03 schreef Paul het volgende:
Gaan we geen aparte topics maken voor vanavond hee?
Jij bent al helemaal af met je degradatieclub heequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat speelt Utrecht?
Ajax gaat het wel redden joh, die kunnen namelijk wel voetballen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
(die post gaat gequote worden als Ajax het verneukt in de voorrondes)
AZ kun je alleen op www.kijk.nl kijken allen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
AZ helemaal niet op TV vanavond dus?
Wel op internetquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
AZ helemaal niet op TV vanavond dus?
Dat staat er toch dus?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
Live uitgezonden op youtube?
Inzetten op Haugesund dus. Iedereen hier is bezig met Feyenoord, maar de selectie van Feyenoord overtreft dit echt makkelijk zegquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
PSV: Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadílek; Rosario, Gutiérrez; Bergwijn, Pereiro, Bruma; Malen #haupsv
Nee, ook op de site van AZ.nlquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AZ kun je alleen op www.kijk.nl kijken allen.
Die kunnen er volgens mij he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inzetten op Haugesund dus. Iedereen hier is bezig met Feyenoord, maar de selectie van Feyenoord overtreft dit echt makkelijk zeg
Ik zie PSV het nog wel lastig krijgen met deze twee tegenstanders. Ik denk dat alleen Feyenoord verplicht is de groepsfase te halen qua selectie en tegenstand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:04 schreef Ciclon het volgende:
Alleen AZ heeft in laatste voorronde nog een aardige kluif met Antwerp of Pilsen. De rest moet met 2 vingers in de neus en 1 duim in de anus door naar de groepsronde. Enorm belangrijk ook voor de marktwaarde van de spelers.
Die Kroaten van een paar jaar geleden ook niet, dat zegt dus niets.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kunnen er volgens mij he-le-maal niks van.
Kom nou, Feyenoord is echt heel erg armoedig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inzetten op Haugesund dus. Iedereen hier is bezig met Feyenoord, maar de selectie van Feyenoord overtreft dit echt makkelijk zeg
Kan gewoon in dit topic, allen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:03 schreef Paul het volgende:
Tblisi is niveau harkemase boysquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom nou, Feyenoord is echt heel erg armoedig.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:03 schreef Paul het volgende:
Maar welke ga je kijken?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik juich vanavond voor de drie Nederlandse clubs.
Hup AZ, Feyenoord en PSV.
Mwah ik vind het allebei niet veelquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel wat leuke jongens rondlopen met Berghuis, Kokcu, Narsingh, Haps, Vermeer en Fer. Bij PSV kom ik niet verder dan Bergwijn en Malen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind het allebei niet veel
Lozano? Bruma? Gutierrez?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel wat leuke jongens rondlopen met Berghuis, Kokcu, Narsingh, Haps, Vermeer en Fer. Bij PSV kom ik niet verder dan Bergwijn en Malen.
Narsingh hahabahababababaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel wat leuke jongens rondlopen met Berghuis, Kokcu, Narsingh, Haps, Vermeer en Fer. Bij PSV kom ik niet verder dan Bergwijn en Malen.
Troll.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lozano ook, maar die speelt niet. Net zoals Narsingh zie ik nu. Bruma is nog nergens geslaagd en Gutierrez is een half jaar lang gepasseerd geweest door fucking Hendrix.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lozano? Bruma? Gutierrez?
Bavaria vs Heineken dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:36 schreef Bolasie het volgende:
Johan en Wilfriet op SBS9. Gijpie met Hendriks Veronica.
Waarom?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter Dinamo Tibisli.
Deze vraag had de wantrouwende Slob moeten stellen.quote:
Ik ook ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze vraag had de wantrouwende Slob moeten stellen.
Overigens heb ik een account aangemaakt om Mariupol v AZ te kijken (lol).
Veel plezier Scrummie, hopelijk wint Feyenoord!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk bij mijn vader! Veel plezier jongens.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft de media afdeling van Feyenoord ook voor die Ayoub van die kut filmpjes gemaakt? Denk het niet, die gast speelt toch nooit. (lol)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:04 schreef De_Kraam het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1159504784346484737?s=19
De TaapGod @:Slobeend
Sta je dan ff voor aap.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:04 schreef De_Kraam het volgende:
Hahahahahaha. Ik zie gewoon echt gras en geen kunstgras of zandvlakte.quote:
Wat een dijenkletserquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:10 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Ik zie gewoon echt gras en geen kunstgras of zandvlakte.
Goed gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:10 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Ik zie gewoon echt gras en geen kunstgras of zandvlakte.
Vorige week ook meer kijkers naar Utrecht dan AZ..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:12 schreef Coco. het volgende:
Waarom niet AZ uitzenden ipv Feyenoord?
AZ boeit niemandquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:12 schreef Coco. het volgende:
Waarom niet AZ uitzenden ipv Feyenoord?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:04 schreef De_Kraam het volgende:
Voor Q3 liggen de rechten nog bij de thuisclub ipv UEFA en bepalen die ook het tijdstip vd wedstrijd. Maar goed volgende week is het PSV 20u, AZ 20.30u. Dus ook al liggen de rechten bij Veronica, het is opnieuw een overlapping.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wedstrijd van PSV had ook wel om 20.45 gemogen.
AZ.nlquote:This website is under heavy load (queue full)
We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is vooral zielig voor het Nederlandse voetbalquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:14 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel zielig. Die PSV supporter daar kan zich nu niet meer in het openbaar vertonen als dit zo doorgaat.
Is goed, kreeg geen melding van FOK over dubbele posts.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het nog vaker posten
kijk.nlquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AZ.nl
Ik dacht dat AZ ook op YouTube werd uitgezonden? Zie niks.
Gras is groen
Het waait in Alkmaar
Ik kan wel genieten van dit soort woede uitbarstingenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is goed, kreeg geen melding van FOK over dubbele posts.
PSVreemdelingenlegioen
Andersom ook hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van dit soort woede uitbarstingen
Ga je daadwerkelijk de volle 90 minuten uitzitten? Doe het niet, jongen. Doe het niet. Botteghin en Van der Heijden achterin in een elftal dat pressie wil zetten hahahahaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik wil gewoon geld winnen.
Oh zo. Maar Tapia speelt dus je verliest je geld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik wil gewoon geld winnen.
Maar ik kan helemaal niet kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je daadwerkelijk de volle 90 minuten uitzitten? Doe het niet, jongen. Doe het niet. Botteghin en Van der Heijden achterin in een elftal dat pressie wil zetten hahahaha
Gelukkig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal niet kijken.
Watquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan geen sbs9 ontvangen bij mn ziggo pakket
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Mansjester het volgende:
19quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Mansjester het volgende:
SBS9 is bij ons wel beschikbaar met een digitaal TV pakket. Deze zender vind je dan terug op kanaal 19. Bij het Kabel TV pakket klopt het dat dit kanaal niet beschikbaar is.quote:
Anders was de transfer ook niet doorgegaan hequote:
De nieuwe schwaabquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anders was de transfer ook niet doorgegaan he
PSV voor maar wel slechtquote:
Ok. +10 miljoen dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is alleen bij ajax spelers.
0-1quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De rest van psv is afgekeurd. Lijken wel een stel kreupele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |