Mee eens. Alleen niet over AZ. AZ gooide gewoon de schouders eronder de 2e wedstrijd, iets wat FC Utrecht naliet tegen dat veredelde pub- team. Beetje shocken over het veld, ongelofelijk. Mentaliteit is grootste probleem bij Nederlandse teams.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef Thunder0x het volgende:
Nederlandse clubs begrijpen nog steeds het concept van Europees voetbal niet. Gooi de boel gewoon dicht en ga op resultaat spelen ipv te denken dat je de onbekende clubs wel even wegspeelt en ruimtes weggeeft. Az heeft dat in Zweden prima gedaan. Die maakten ook dezelfde fout in de thuiswedstrijd.
Dan ben je met Slovan nog best wel slecht af.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax tegen Dundalk of Slowan Bratislava als ze verliezen van PAOK.
Feyenoord-Ajax: 6-2quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ben je met Slovan nog best wel slecht af.
een van de beste die ze konden treffen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord - Norrköping (SWE) / Hapoel Beer-Sheva
Rode loper ligt uit voor Feyenoord.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord - Norrköping (SWE) / Hapoel Beer-Sheva
Als ze doorkomen natuurlijk, wat uiterst twijfelachtig is.
Dan mag je van geluk spreken. Maar de vorm waarin PSV zich nu begeeft is iedere tegenstander een hindernis.quote:
PSV is hier geplaatst neem ik aan? Dan ben je nog best genaaid met Austria WIenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSV - Austria Wien (AUT) / Apollon Limassol (CYP)
Is Austria Wien zo goed dan? Zal toch gewoon niveautje Heracles zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PSV is hier geplaatst neem ik aan? Dan ben je nog best genaaid met Austria WIen
Geen verkeerde loting inderdaad, jammer dat ze er zelfs niks van kunnen. Feyenoord naar Israël zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rode loper ligt uit voor Feyenoord.
Benieuwd hoe ze dit gaan verneuken.
Ze spelen allebei eerst thuis toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen verkeerde loting inderdaad, jammer dat ze er zelfs niks van kunnen. Feyenoord naar Israël zou wel grappig zijn.
Gewoon n hashtag achter elke postquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Houden we hier centraal alle voorrondes van de EL of maken we aparte wedstrijdtopics? Alle 3 de wedstrijden zijn vrijwel tegelijkertijd dus het kan nogal onduidelijk zijn wie het over welke wedstrijd heeft in mijn ogen. @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden
Als je die niet zou kunnen hebben dan heb je ook niets te zoeken in die EL. Als PSV uit die vormcrisis komt moet dat toch geen probleem zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Austria Wien zo goed dan? Zal toch gewoon niveautje Heracles zijn.
Dan moeten we maar gaan werken met hashtags.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Houden we hier centraal alle voorrondes van de EL of maken we aparte wedstrijdtopics? Alle 3 de wedstrijden zijn vrijwel tegelijkertijd dus het kan nogal onduidelijk zijn wie het over welke wedstrijd heeft in mijn ogen. @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden
Of wellicht alleen een apart topic voor Feyenoord, daar is neem ik aan de meeste belangstelling voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar gaan werken met hashtags.
Jammer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Royal Antwerp (BEL) / Viktoria Plzeň (CZE) voor AZ.
Ook niet onmogelijk denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fuck Viktoria Pilzen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fuck Viktoria Plzen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach zo'n topic met alles bij elkaar is ook wel handig om meerdere potjes in de gaten te houden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of wellicht alleen een apart topic voor Feyenoord, daar is neem ik aan de meeste belangstelling voor.
Ja dat Viktoria Plzen of Antwerp zal qua selectie een beetje tussen het niveau Feyenoord en PSV zitten verwacht ik. Niet onmogelijk voor AZ om resultaat tegen te halen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval geen Frankfurt of Braga. Dit zou nog kunnen als ze goed spelen.
Antwerp op selectie tussen niveau Feyenoord en PSV? Beetje overschat denk ik. Eerder tussen Willem II en Heerenveen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat Viktoria Plzen of Antwerp zal qua selectie een beetje tussen het niveau Feyenoord en PSV zitten verwacht ik. Niet onmogelijk voor AZ om resultaat tegen te halen.
Ja dacht dan meer aan Plzen die dat niveau hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Antwerp op selectie tussen niveau Feyenoord en PSV? Beetje overschat denk ik. Eerder tussen Willem II en Heerenveen.
VIktoria Plzen doet t veel te goed voor een Tsjechische club.
Kunnen ze meteen nog wat MH17-resten meenemen. Zo vaak rijdt die trein nou ook weer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al moeten ze eerst nog spelen in het altijd vervelende Oekraïne.
Goede opmerkingquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede opmerking
Gezien de drukte hier op den Foks en het feit dat het 'maar de EL' is, heeft mij doen besluiten dat we er één centraal topic voor houden
Je kan de TT wel aanpassen trouwens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede opmerking
Gezien de drukte hier op den Foks en het feit dat het 'maar de EL' is, heeft mij doen besluiten dat we er één centraal topic voor houden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan de TT wel aanpassen trouwens.
https://www.tvgids.tv/op-tv/europa-leaguequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |