Ach zo'n topic met alles bij elkaar is ook wel handig om meerdere potjes in de gaten te houden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of wellicht alleen een apart topic voor Feyenoord, daar is neem ik aan de meeste belangstelling voor.
Ja dat Viktoria Plzen of Antwerp zal qua selectie een beetje tussen het niveau Feyenoord en PSV zitten verwacht ik. Niet onmogelijk voor AZ om resultaat tegen te halen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval geen Frankfurt of Braga. Dit zou nog kunnen als ze goed spelen.
Antwerp op selectie tussen niveau Feyenoord en PSV? Beetje overschat denk ik. Eerder tussen Willem II en Heerenveen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat Viktoria Plzen of Antwerp zal qua selectie een beetje tussen het niveau Feyenoord en PSV zitten verwacht ik. Niet onmogelijk voor AZ om resultaat tegen te halen.
Ja dacht dan meer aan Plzen die dat niveau hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Antwerp op selectie tussen niveau Feyenoord en PSV? Beetje overschat denk ik. Eerder tussen Willem II en Heerenveen.
VIktoria Plzen doet t veel te goed voor een Tsjechische club.
Kunnen ze meteen nog wat MH17-resten meenemen. Zo vaak rijdt die trein nou ook weer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al moeten ze eerst nog spelen in het altijd vervelende Oekraïne.
Goede opmerkingquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Houden we hier centraal alle voorrondes van de EL of maken we aparte wedstrijdtopics? Alle 3 de wedstrijden zijn vrijwel tegelijkertijd dus het kan nogal onduidelijk zijn wie het over welke wedstrijd heeft in mijn ogen. @:ggmm @:onlogisch @:Drizzt_doUrden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede opmerking
Gezien de drukte hier op den Foks en het feit dat het 'maar de EL' is, heeft mij doen besluiten dat we er één centraal topic voor houden
Je kan de TT wel aanpassen trouwens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede opmerking
Gezien de drukte hier op den Foks en het feit dat het 'maar de EL' is, heeft mij doen besluiten dat we er één centraal topic voor houden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan de TT wel aanpassen trouwens.
https://www.tvgids.tv/op-tv/europa-leaguequote:
Ajax zit in pot 2 hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans.
Ajax zit in pot 1, PSV in pot 2, Feyenoord in pot 3 en AZ in pot 4. Alleen Feyenoord heeft nog een behoorlijke kans om in pot 2 te komen. De rest staat vast.
Dat is al wat jaren geledenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ pot 4? Hebben het de afgelopen jaren in Europa toch wel beter gedaan dan Feyenooit?
Ze hebben PSV en Feyenoord en zetten SBS 9 ook in.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.tvgids.tv/op-tv/europa-league
Gezien het tijdslot wat is ingeruimd, neem ik aan van wel. De rest is nog weinig over bekend.
Hoezo komt PSV in pot 2 als het dezelfde coëfficiënt als Lazio heeft?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans.
Ajax zit in pot 1, PSV in pot 2, Feyenoord in pot 3 en AZ in pot 4. Alleen Feyenoord heeft nog een behoorlijke kans om in pot 2 te komen. De rest staat vast.
sterkere competitiequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo komt PSV in pot 2 als het dezelfde coëfficiënt als Lazio heeft?
Hoelaat speelt Utrecht?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:03 schreef Paul het volgende:
Gaan we geen aparte topics maken voor vanavond hee?
Jij bent al helemaal af met je degradatieclub heequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat speelt Utrecht?
Ajax gaat het wel redden joh, die kunnen namelijk wel voetballen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
(die post gaat gequote worden als Ajax het verneukt in de voorrondes)
AZ kun je alleen op www.kijk.nl kijken allen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
AZ helemaal niet op TV vanavond dus?
Wel op internetquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
AZ helemaal niet op TV vanavond dus?
Dat staat er toch dus?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
Live uitgezonden op youtube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |