quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Nee.quote:
Nee, christelijke Egyptische vader die zich nu omdraait in z’n graf.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
In Indonesië waar homo's publiekelijk zweepslagen krijgen.
Ja ik ook.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar die zat daar in haar uppie, de rest was allemaal pro burka/nikab/gezichts bedekkende kleding.
SAD
Krijg je aids vanquote:
Geld al terug?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben bij zo'n theatershow van Spong geweest. Eerste rij.
Klap van de molen gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben bij zo'n theatershow van Spong geweest. Eerste rij.
Was maar 2 tientjesquote:
Ik zie het... geen wilde baard!quote:
Vrouwen..quote:
Wrong.quote:
Had je ook een gezichtsmasker voor kunnen kopen.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Vooral bij Spong, die denkt alleen aan homoseks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook geen boerkaverbod maar een algemeen verbod op gezichtsbedekking.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk vond ik het wel jammer dat Eva Jinek het rookverbod niet linkte aan het boerkaverbod, want eigenlijk komt dit op het zelfde neer. Bij het ontstaan van het rookverbod, dacht ook iedereen wat is dit voor een betutteling en de weerstand was in het begin enorm, vooral van de rokers. Nu zie je langzamerhand, dat zelfs de rokers het acceptabel vinden, dat er in sommige delen niet gerookt mag worden en zo is het nu ook met het boerkaverbod. Je zult er even aan moeten wennen als moslim maar spreek hen over twee jaar of zelfs eerder en het boerkaverbod is wat nu het rookverbod is, volkomen logisch.
Vreemde fantasietjes hier.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef matthijst het volgende:
Spong gaat zich zo even afberen denk ik.
Haramquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef SpaceOddity het volgende:
Al die moslims in de studio nu...
Wat zouden ze nu denken?
Hij praatte nogal verlekkerd over die gebakken penis.quote:
Racisme.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat zouden ze nu denken?
halal piemel!quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat zouden ze nu denken?
We laten ons weer eens piepelenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef Revanches het volgende:
In fucking Marokko is er zelfs een boerkaverbod.
Je hebt daar ook de doodstaf, maar die wordt al 25 jaar niet meer uitgevoerd, maar nog steeds wel opgelegd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef Revanches het volgende:
Jeetje wat een HAAAAATquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:47 schreef Vallon het volgende:
Niqab gedoe.. stel je Jinek eens voor waar iedereen het gezicht (heeft) bedekt.. inclusief decolletés..... kan je het TV beeld ook het raam uitflikkeren.
Volgens mij zat die griet, denk ik dan maar, uitdagend rare bekken te trekken onder die jurk en ons uit te lachen. Zal het mij inbeelden en voel mij unheimisch disboreaals.
De regie deed iig z'n best haar zo veel mogelijk buitenbeeld te houden... zit ook niet meer aan tafel, die vriend van haar wel en ... Annemarie (goed gedaan meid) ook.
Zelfs daar weet men dat je extreme religieuze uitwassen moet indammenquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:43 schreef Revanches het volgende:
Yep... ik hou van contact maken... vooral met lekkere dames en dat kan nu niet .... mweehhhhhquote:
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is dan ook geen boerkaverbod maar een algemeen verbod op gezichtsbedekking.
hele familie wissen uit de geschiedenisquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat gestoorde meisje heeft ouders .
Ja,quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dit had toch ook kat gevild om handtas van te maken
Misschien heeft ze wel een hele lieve alcoholist als oomquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hele familie wissen uit de geschiedenis
Yep, fotoblogjequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dit had toch ook kat gevild om handtas van te maken
godvertyfusneukquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, fotoblogje
https://www.tinkebell.com(...)-cat-pinkeltje-16565
quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, fotoblogje
https://www.tinkebell.com(...)-cat-pinkeltje-16565
Nog een minuutjequote:Op woensdag 31 juli 2019 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Het Burkaverbod gaat straks in allen.
JAAAAAAAAAAAAA.
Betalen zal je.
Burgeraanhoudingen mogen niet bij overtredingen, alleen bij misdrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Tijd voor burgeraanhoudingen, we mogen nu!
Daarom was die boerka al weg. Die moest voor 0.00 uur nog met de bus naar huis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Het Burkaverbod gaat straks in allen.
JAAAAAAAAAAAAA.
Betalen zal je.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Daarom was die boerka al weg. Die moest voor 0.00 uur nog met de bus naar huis.
En dan is dit ook alleen op bepaalde locaties een overtreding...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:03 schreef svann het volgende:
[..]
Burgeraanhoudingen mogen niet bij overtredingen, alleen bij misdrijven.
Al zullen wel wat simpele zielen zich uit gaan leven.
Dat gebeurt denk ik niet hoor, Nederlanders zijn vrij apathisch en passief over het algemeen. De agressie speelt zich meer af op het internet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan is dit ook alleen op bepaalde locaties een overtreding...
Dat zie ik nog wel fout gaan, met figuren die dat niet snappen maar wel denken dat ze een moslima tegen de grond mogen werken.
Ik verwacht dat de politie de komende tijd extra snel reageert op dat soort burgerarrestaties, en bij geweld icm een onterechte "arrestatie" de daders in de boeien slaat.
Dus dit is vooral dom en stoer geblaat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik niet hoor, Nederlanders zijn vrij apathisch en passief over het algemeen. De agressie speelt zich meer af op het internet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tijd voor burgeraanhoudingen, we mogen nu!
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus dit is vooral dom en stoer geblaat?
[..]
Nou ik had gister even dat rtl talkshow programma gekeken voor Jinekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Wat een bagger gisteren met die twee veel te lange onderwerpen
Yup... ook het niqab onderwerp werd mij te veel richting NIDA geduwd en Annemarie stond open en bloot alleen contact te zoeken. Op het laatst mompelde ook Jinek iets van verhuld onbehagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Wat een bagger gisteren met die twee veel te lange onderwerpen
Tja dat is nu speculeren....... het kan iedereen zijn. Wel handig want dan hoef je geen BN'ers meer uit te nodigen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:28 schreef Montagui het volgende:
Uhm....die boerka draagster.....volgens mij was dat Sunny Bergman.
Moet ik je serieus uitleggen dat dat een geintje was?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus dit is vooral dom en stoer geblaat?
[..]
GENOT.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 01-08-2019 om 15:50:40Samen zijn ze het gouden crime-duo van Nederland. @SaskiaBelleman als twitterkoningin en @PetraUrban als beste rechtbanktekenaar. Vanavond schuiven ze aan om een inkijkje te geven in onze rechtsgang. Tot straks bij #Jinek om 23.05 uur op @NPO1! https://t.co/dbzJL5AYJq reageer retweet
Zolang er dit soort posts op Fok staan, is een PI gebruiken soms wel aan te bevelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Moet ik je serieus uitleggen dat dat een geintje was?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dat niqabwijf
Zak in elkaar joh kkgek.
Is een citaat van raymond van barneveld, dus mag gewoonquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef svann het volgende:
[..]
Zolang er dit soort posts op Fok staan, is een PI gebruiken soms wel aan te bevelen.
[..]
@GGMM kan je in contact brengen met haar. Ze heeft hem laatst nog een bericht gestuurdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zullen we Saskia ff Belleman
Geen mention gehadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:22 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 01-08-2019 om 15:50:40Samen zijn ze het gouden crime-duo van Nederland. @:SaskiaBelleman als twitterkoningin en @:PetraUrban als beste rechtbanktekenaar. Vanavond schuiven ze aan om een inkijkje te geven in onze rechtsgang. Tot straks bij #Jinek om 23.05 uur op @:NPO1! https://t.co/dbzJL5AYJq reageer retweet
Zeg, ik laat me niet opjagenquote:
Schreeuwerig kut programma.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:54 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
kanniewaarzijn.... wat een dieptreurige vertoning
Maan de Steendildo.quote:
Onbegrijpelijk dat zij met een debiel van een DJ gaat die helemaal onder de plakplaatjes zit.quote:
Deze danquote:
quote:
Zijn pa kom ik elke ochtend tegen in de sportschool. Minstens zo'n randdebielquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zij met een debiel van een DJ gaat die helemaal onder de plakplaatjes zit.
Jinek is NEUTRAALquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
En wat vindt Jinek er dan zelf van?
Nee, voel mij niet belangrijk genoeg!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hippe smartwatch?
En toen bleef het stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
En wat vindt Jinek er dan zelf van?
Ik heb sinds kort een echt klokkie, niks mis meequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Inleveren dat ding.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een echt klokkie, niks mis mee
Niet met je Rolex in A'dam lopen hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een echt klokkie, niks mis mee
Ik heb een CK horloge met wijzers dat doet waarvoor een horloge is bedoeld: de tijd aangeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Zonder burgers geen aidsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Kleine Putin kan zich beter richten op de hiv epidemie in zijn land, ipv burgers vergiftigen.
De sympathieke Wereldgozer heeft niks in A'dam te zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet met je Rolex in A'dam lopen hoor!
Nu nog TrumpGod.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Putin bash
PC over burkaverbod
Klimaatonzin
we zijn begonnen!
Ben geen crimineel/rapper/vloggerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet met je Rolex in A'dam lopen hoor!
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De sympathieke Wereldgozer heeft niks in A'dam te zoeken.
Trump tweet mijn aandelen omlaagquote:
Hoeft ook niet om hem kwijt te raken!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben geen crimineel/rapper/vlogger
Of homo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben geen crimineel/rapper/vlogger
MAGAquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Trump tweet mijn aandelen omlaag
Gewoon een muur bouwen om die bosbranden. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Je moet de vloer vegen van de bossen, aldus Trump.
Trump mag wat mij betreft aan zijn ballen worden opgehangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Je moet de vloer vegen van de bossen, aldus Trump.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Is dit het gevolg van climate change?
Als een bonkige boswachter?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:19 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Zo ziet een mannelijke GL-stemmer er dus uit.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Putin gaat ook die verkiezingen gewoon winnen met 107% van de stemmen.
Net zoals Erdo dat doet in Turkije.....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
99,98 procent Noord-Koreanen stemt op partij Kim Jong-unquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
En 0,02% van de Noord Koreanen het gulag in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
99,98 procent Noord-Koreanen stemt op partij Kim Jong-un
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kiezingen-communisme
Sad.
Dit waren de ordetroepen van de burgemeester slechts.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik zie weinig verschil tussen de ordetroepen van Macron en Putin, alleen Putin is slecht en Macron niet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En 0,02% van de Noord Koreanen het gulag in.
Doet niemand hem naquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
99,98 procent Noord-Koreanen stemt op partij Kim Jong-un
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kiezingen-communisme
Sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |