Maan de Steendildo.quote:
Onbegrijpelijk dat zij met een debiel van een DJ gaat die helemaal onder de plakplaatjes zit.quote:
Deze danquote:
quote:
Zijn pa kom ik elke ochtend tegen in de sportschool. Minstens zo'n randdebielquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zij met een debiel van een DJ gaat die helemaal onder de plakplaatjes zit.
Jinek is NEUTRAALquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
En wat vindt Jinek er dan zelf van?
Nee, voel mij niet belangrijk genoeg!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hippe smartwatch?
En toen bleef het stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
En wat vindt Jinek er dan zelf van?
Ik heb sinds kort een echt klokkie, niks mis meequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Inleveren dat ding.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een echt klokkie, niks mis mee
Niet met je Rolex in A'dam lopen hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een echt klokkie, niks mis mee
Ik heb een CK horloge met wijzers dat doet waarvoor een horloge is bedoeld: de tijd aangeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Zonder burgers geen aidsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Kleine Putin kan zich beter richten op de hiv epidemie in zijn land, ipv burgers vergiftigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |