Burgeraanhoudingen mogen niet bij overtredingen, alleen bij misdrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Tijd voor burgeraanhoudingen, we mogen nu!
Daarom was die boerka al weg. Die moest voor 0.00 uur nog met de bus naar huis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Het Burkaverbod gaat straks in allen.
JAAAAAAAAAAAAA.
Betalen zal je.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Daarom was die boerka al weg. Die moest voor 0.00 uur nog met de bus naar huis.
En dan is dit ook alleen op bepaalde locaties een overtreding...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:03 schreef svann het volgende:
[..]
Burgeraanhoudingen mogen niet bij overtredingen, alleen bij misdrijven.
Al zullen wel wat simpele zielen zich uit gaan leven.
Dat gebeurt denk ik niet hoor, Nederlanders zijn vrij apathisch en passief over het algemeen. De agressie speelt zich meer af op het internet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan is dit ook alleen op bepaalde locaties een overtreding...
Dat zie ik nog wel fout gaan, met figuren die dat niet snappen maar wel denken dat ze een moslima tegen de grond mogen werken.
Ik verwacht dat de politie de komende tijd extra snel reageert op dat soort burgerarrestaties, en bij geweld icm een onterechte "arrestatie" de daders in de boeien slaat.
Dus dit is vooral dom en stoer geblaat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik niet hoor, Nederlanders zijn vrij apathisch en passief over het algemeen. De agressie speelt zich meer af op het internet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tijd voor burgeraanhoudingen, we mogen nu!
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus dit is vooral dom en stoer geblaat?
[..]
Nou ik had gister even dat rtl talkshow programma gekeken voor Jinekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Wat een bagger gisteren met die twee veel te lange onderwerpen
Yup... ook het niqab onderwerp werd mij te veel richting NIDA geduwd en Annemarie stond open en bloot alleen contact te zoeken. Op het laatst mompelde ook Jinek iets van verhuld onbehagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Wat een bagger gisteren met die twee veel te lange onderwerpen
Tja dat is nu speculeren....... het kan iedereen zijn. Wel handig want dan hoef je geen BN'ers meer uit te nodigen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:28 schreef Montagui het volgende:
Uhm....die boerka draagster.....volgens mij was dat Sunny Bergman.
Moet ik je serieus uitleggen dat dat een geintje was?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus dit is vooral dom en stoer geblaat?
[..]
GENOT.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 01-08-2019 om 15:50:40Samen zijn ze het gouden crime-duo van Nederland. @SaskiaBelleman als twitterkoningin en @PetraUrban als beste rechtbanktekenaar. Vanavond schuiven ze aan om een inkijkje te geven in onze rechtsgang. Tot straks bij #Jinek om 23.05 uur op @NPO1! https://t.co/dbzJL5AYJq reageer retweet
Zolang er dit soort posts op Fok staan, is een PI gebruiken soms wel aan te bevelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Moet ik je serieus uitleggen dat dat een geintje was?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dat niqabwijf
Zak in elkaar joh kkgek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |