zolang het goed gaat is het ook allemaal niet zo'n probleem maar nu wordt zijn karakter erbij gehaald.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is zo’n figuur die buiten je club gehaat wordt, maar binnen je club een held is. In mijn ogen vergelijkbaar met Suarez. Zuigen, zeuren, gemeen, kaarten naaien, alles voor de winst.
Door dat verschil in positie klopt de vergelijking toch niet meer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard snapt rené ook wel dat jij de vergelijking maakt tussen een persoon die binnen en buiten de club anders gewaardeerd wordt, ongeacht de functie waarin deze zich bevindt.
Als René dat niet zou snappen zou dat best wel dom zijnIk denk daarom ook dat hij zich bewust van de domme houdt
Ging om het type mentaliteit en wat dat doet met je status binnen en buiten de club. Trainer of speler maakt dan niet uit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:34 schreef GGMM het volgende: [..] Dat ik je dat moet uitleggen is inderdaad nogal sneu, maar jij maakte de vergelijking.
Hoezo? Hij is niet verantwoordelijk voor een fatsoenlijke selectie. En daar zit het grootste probleem: de selectie is compleet onevenwichtig.quote:
Leg dat maar eens uit aan Cholo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door dat verschil in positie klopt de vergelijking toch niet meer.
Een trainer moet zich toch niet bezighouden met zuigen, zeuren, gemeen kaarten naaien, enz. ?
John de Jong en MvB hadden die Duitser natuurlijk al veel eerder willen hebben, maar er zijn factoren waardoor een transfer érg lang duurt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang het goed gaat is het ook allemaal niet zo'n probleem maar nu wordt zijn karakter erbij gehaald.
Wel blijft een feit dat hij al vanaf de winterstop met z'n middenveld worstelt en dit nog steeds niet heeft opgelost, dat hij te laat verdedigende versterking heeft gekregen kan je het management verwijten
was satire ouwe reusquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is niet verantwoordelijk voor een fatsoenlijke selectie. En daar zit het grootste probleem: de selectie is compleet onevenwichtig.
Napoli is nog niet begonnen dus dat vind ik een slechte vergelijkingquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
John de Jong en MvB hadden die Duitser natuurlijk al veel eerder willen hebben, maar er zijn factoren waardoor een transfer érg lang duurt.
Kan me voorstellen dat de fans van napoli hetzelfde naar het management kijken vanwege Lozano.
Klopt, maar buitendam bedoelde natuurlijk ook dat ze beide binnen de club als helden gezien worden en buiten de club als grote klootzakken, ongeacht welke functie ze vervullenquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door dat verschil in positie klopt de vergelijking toch niet meer.
Een trainer moet zich toch niet bezighouden met zuigen, zeuren, gemeen kaarten naaien, enz. ?
Dat is ie natuurlijk wel, maar niet langs de lijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ik ben in ieder geval zeer blij dat onze trainer niet een totaalidioot is.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, maar buitendam bedoelde natuurlijk ook dat ze beide binnen de club als helden gezien worden en buiten de club als grote klootzakken, ongeacht welke functie ze vervullen
ik vind hem ook wel wat te ver gaan daarinquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ik zou me in elk geval kapot ergeren aan zo'n idioot langs de lijn. Maar als jullie het een held vinden dan mag dat.
Neuh, zoals ik in een van mijn laatste posts in het vorige topic aangaf is dat ik in hem eigenlijk niet de trainer zie die ik had verwacht dat hij zou zijn. Ik hoopte op wat meer ballen vergeleken met cocu, maar hij slaat wel erg doorquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ik zou me in elk geval kapot ergeren aan zo'n idioot langs de lijn. Maar als jullie het een held vinden dan mag dat.
Niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:46 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer wordt Mark van Bommel ontslagen?
Net zoals Suarez bij ons?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Hij wordt binnen de club als held gezien.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Je leest gewoon niet. Dat maakt het allemaal wat lastig praten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie daarin doorslaat. De vorige wedstrijd tegen Basel liep ie als een halve cowboy “what the fuck are you doing?” tegen de vierde man te roepen. En niet één keer.
Afgelopen zondag noemt ie Ten Hag een kale in de catacombe. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
Als ik dit zo lees is mijn conclusie dat het een zielige man is een juiste.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Je leest gewoon niet. Dat maakt het allemaal wat lastig praten.
René legt ons zo graag woorden in de mond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neuh, zoals ik in een van mijn laatste posts in het vorige topic aangaf is dat ik in hem eigenlijk niet de trainer zie die ik had verwacht dat hij zou zijn. Ik hoopte op wat meer ballen vergeleken met cocu, maar hij slaat wel erg door
Is goed.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees is mijn conclusie dat het een zielige man is een juiste.
Maar ik snap je nu inmiddels wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik snap je nu inmiddels wel hoor.
Mark van Bommel slaat door in zijn gedrag en van jou hoeft het allemaal niet zo, daarom is het een absolute held.
Eigenlijk best logisch nu ik het zo lees.
Schijnbaar heeft Napoli zich vandaag wéér gemeld bij PSV voor Lozano. Misschien dat we hem een dik nieuw contract kunnen aanbieden met het geld van die transfer. Nummer 9 heeft ie al gekregen, hoe veel meer kan de Jong nog doen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Even over de enige man die gisteren wel overeind bleef: Malen.
Die gaat zijn contract natuurlijk niet verlengen. Dat lijkt me inmiddels logisch. PSV zal zijn enige spits ook niet willen verkopen. Die loopt dus volgend seizoen gratis de deur uit. Mismanagement.
de selectie op orde hebben zodat je niet onderuit gaat bij basel en de CL wellicht gewoon in kan gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Napoli zich vandaag wéér gemeld bij PSV voor Lozano. Misschien dat we hem een dik nieuw contract kunnen aanbieden met het geld van die transfer. Nummer 9 heeft ie al gekregen, hoe veel meer kan de Jong nog doen?
Supporters bijeen roepen gelijk het daisttimo filmpje en ze dan allemaal Mino laten scanderen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Napoli zich vandaag wéér gemeld bij PSV voor Lozano. Misschien dat we hem een dik nieuw contract kunnen aanbieden met het geld van die transfer. Nummer 9 heeft ie al gekregen, hoe veel meer kan de Jong nog doen?
Ongebluste kalk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:00 schreef Longcat. het volgende:
HOE LOSSEN WE DE SELECTIE OP EN WAAROM IS PSV ZO VOORSPELBAAR![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er een tweet van maken. (volg je mij al?)quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:00 schreef Buitendam het volgende:
Oh, Malen zit bij Raiola. Die kan een LOI cursus vreemde taal gaan bestellen, want Nederlands hoeft ie volgend jaar niet meer te spreken
Ik vind dat heel raar gedrag voor een FAquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
René legt ons zo graag woorden in de mond.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind dat heel raar gedrag voor een FA
Ja, dat gebrek aan ballen bij Cocu, dat schijtbakkenvoetbal stond me ook tegen. Denk dat de spelers onder MvB een nieuwe spelopvatting ook als een verademing zagen. Maar MvB heeft weer zijn eigen tekortkomingen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neuh, zoals ik in een van mijn laatste posts in het vorige topic aangaf is dat ik in hem eigenlijk niet de trainer zie die ik had verwacht dat hij zou zijn. Ik hoopte op wat meer ballen vergeleken met cocu, maar hij slaat wel erg door
Ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:05 schreef Longcat. het volgende:
Ik begin hem al te missen![]()
[ afbeelding ]
Nog niet!quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga er een tweet van maken. (volg je mij al?)
Nee. Even pijn lijden en door. Met Luuk win je een slag, maat nooit de oorlog. Je zag gisteren hoe zeer het team nog verzandt in het geven van een lange bal. Daar is zo makkelijk op in te spelen en er zit geen idee achter.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:05 schreef Longcat. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom had hij maar voor 2 jaar getekend of was dat vanwege z'n leeftijd?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Even over de enige man die gisteren wel overeind bleef: Malen.
Die gaat zijn contract natuurlijk niet verlengen. Dat lijkt me inmiddels logisch. PSV zal zijn enige spits ook niet willen verkopen. Die loopt dus volgend seizoen gratis de deur uit. Mismanagement.
3. Heeft volgens mij nog best wel wat gekost.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom had hij maar voor 2 jaar getekend of was dat vanwege z'n leeftijd?
PSV gaat niet de tactiek bouwen om één speler. PSV heeft counter voetbal DNA in haar bloed.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ook.
Van de andere kant heeft PSV nooit echt goed gebruik gemaakt van zijn kwaliteit. Dan had je zowel vleugelspelers als backs de achterlijn consequent op moeten laten zoeken, en voorzetten moeten laten geven.
Een spits die ze er zo gemakkelijk inkopt, moet je vaker door de lucht zoeken. Vanaf de zijkant. Lastig te verdedigen.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:11 schreef Longcat. het volgende:
[..]
PSV gaat niet de tactiek bouwen om één speler. PSV heeft counter voetbal DNA in haar bloed.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind dat heel raar gedrag voor een FA
Gewoon gratis overgenomen van Arsenal toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3. Heeft volgens mij nog best wel wat gekost.
Nope. 5 of 6 miljoen dacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon gratis overgenomen van Arsenal toch?
Dat heeft Overmars contant op zak inderdaadquote:
Malen? Weet je het zeker?quote:
Klopt ook niet, was een luttel bedragje onder de miljoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Malen? Weet je het zeker?
Ik kan er niks over vinden en het lijkt me ook sterk.
Op de verplichte opleidingsvergoeding na dan.
Ik ook, nu zien we zijn kop niet meer. Was mooi geweest tegen Basel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:05 schreef Longcat. het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel is het bedrag nooit bekend gemaakt. Undisclosed fee dus iedereen die anders beweert baseert zich op transfermarkt.nl.quote:
is toch wel veel geld voor een talent al blijkt hij dat wel waard te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Officieel is het bedrag nooit bekend gemaakt. Undisclosed fee dus iedereen die anders beweert baseert zich op transfermarkt.nl.
Ik meen me te herinneren dat Brands dit heeft geroepen in een interview. Hij was toen net, of net niet, in dienst bij Everton en sloeg zichzelf op de borst voor deze transfer.
Het ging in ieder geval om een bedrag waar ik wel van stond te kijken omdat ik dacht dat hij bijna gratis was. Daarom is het mij bijgebleven.
Uiteindelijk is het ook logisch. Hij stond bij Arsenal bekend als een "hot prospect" en mocht - met een jaar contract - verlengen. Die hebben ze echt niet voor een appel en ei laten gaan.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de Tekegraaf niet serieus neem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
600.000 exclusief bonussen volgens Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)gestuurd-bij-arsenal
Ik denk ook dat ik te hoog zit met 5 miljoen. Daarom, ik kan het me niet helemaal goed meer herinneren, anders dat ik stond te kijken van het bedrag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel veel geld voor een talent al blijkt hij dat wel waard te zijn
ja als hij volgend jaar gratis de deur uitloopt is zelfs 6ton veelquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook verwacht ik niet dat hij gaat verlengen, dus hopen dat Raiola hem ergens voor een mooie prijs kan stallen.
Gelachenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:45 schreef tompsv18 het volgende:
Lenny werd voor de 2e dag op rij gefileerd in dit topic
sukkelquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelachen
Nog viesmad of gaat het alweer?
Lozano doet dat, plus rollen over de grondquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Malen mag weg van mij. Dat bijtekenen duurt al maanden en ik vind het geen bijzondere speler. Kan hard rennen en op de keeper schieten verder niet zoveel.
Wie is er wel bijzonder bij jullie als hij dat al niet is. Lol.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Malen mag weg van mij. Dat bijtekenen duurt al maanden en ik vind het geen bijzondere speler. Kan hard rennen en op de keeper schieten verder niet zoveel.
Is maar één persoon die dat zegt he.. En niet bepaald een deskundige.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie is er wel bijzonder bij jullie als hij dat al niet is. Lol.
Iemand zou eens een compilatie moeten maken van Malen hoe vaak hij als een idioot sprint en op de keeper schiet. Dat begint echt schrijnend te worden. Hij ziet het gewoon niet, hij heeft geen overzicht en killer instinct voor de goal. Als hij al die kansen vorig seizoen had benut waren we kampioen geworden. Sterker nog als hij slechts 10% van die kansen af had gemaakt ook wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is maar één persoon die dat zegt he.. En niet bepaald een deskundige.
Net zover als Guti zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Iemand zou eens een compilatie moeten maken van Malen hoe vaak hij als een idioot sprint en op de keeper schiet. Dat begint echt schrijnend te worden. Hij ziet het gewoon niet, hij heeft geen overzicht en killer instinct voor de goal. Als hij al die kansen vorig seizoen had benut waren we kampioen geworden. Sterker nog als hij slechts 10% van die kansen af had gemaakt ook wel.
Ja hij tikt er af en toe ook wel eens eentje in maar in zijn ontwikkeling als "supertalent" zou hij al veel verder moeten zijn dan dit.
Guti speelt zonder vertrouwen op dit moment. Laat die jongen een seizoen staan en het betaalt zich uit. Speelt in het nationale elftal echt goed. Dus waar ligt het aan?quote:
Aan Guti. Als je er staat moet je presteren, hij deelt gewoon in de malaise.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Guti speelt zonder vertrouwen op dit moment. Laat die jongen een seizoen staan en het betaalt zich uit. Speelt in het nationale elftal echt goed. Dus waar ligt het aan?
Ik zou als speler ook zenuwachtig worden van Mark als trainer. Zoet gaat er ook aan onderdoor. Die kan niet met druk omgaan dat hebben we vaker gezien met Pasveer destijds. Een trainer moet rust en kalmte uitstralen. Cocu was daar perfect in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Aan Guti. Als je er staat moet je presteren, hij deelt gewoon in de malaise.
Pasveer en Zoet kunnen er gewoon niet zoveel van. Dat heeft weinig met druk te makenquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zou als speler ook zenuwachtig worden van Mark als trainer. Zoet gaat er ook aan onderdoor. Die kan niet met druk omgaan dat hebben we vaker gezien met Pasveer destijds. Een trainer moet rust en kalmte uitstralen. Cocu was daar perfect in.
Mwa, Cocu had het geluk dat in zijn tijd Ajax en Feyenoord gewoon wat mindere jaren hadden. Dan word je met PSV gewoon een aantal keer kampioen ja. Cocu heeft het na PSV nooit meer ergens laten zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zou als speler ook zenuwachtig worden van Mark als trainer. Zoet gaat er ook aan onderdoor. Die kan niet met druk omgaan dat hebben we vaker gezien met Pasveer destijds. Een trainer moet rust en kalmte uitstralen. Cocu was daar perfect in.
Zoet was een prima keeper jarenlang. Heeft echt punten voor PSV gepakt en belangrijk deel in kampioenschappen gehad. Hoe kan het toch dat hij ineens nu Mark trainer is geen bal meer tegen kan houden? Het lijkt wel alsof Isaksson weer in het doel staat. Elk schot op doel vliegt er in terwijl hij in het verleden zieke reddingen verrichte.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Pasveer en Zoet kunnen er gewoon niet zoveel van. Dat heeft weinig met druk te maken
Idem voor Frank de Boer maar het zijn prima clubtrainers voor Ajax en PSV. Beide ook wel Europees met de clubs prima wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, Cocu had het geluk dat in zijn tijd Ajax en Feyenoord gewoon wat mindere jaren hadden. Dan word je met PSV gewoon een aantal keer kampioen ja. Cocu heeft het na PSV nooit meer ergens laten zien.
Frank de Boer en Cocu kunnen gezellig klaverjassen samen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, Cocu had het geluk dat in zijn tijd Ajax en Feyenoord gewoon wat mindere jaren hadden. Dan word je met PSV gewoon een aantal keer kampioen ja. Cocu heeft het na PSV nooit meer ergens laten zien.
Dat is een beetje kort door de bocht. In seizoen 2014/2015 eindigde PSV 17 punten boven nummer 2 Ajax. Dat was niet gewoon een wat minder jaar van de concurrentie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je Mexico act is echt vermoeiendquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Guti speelt zonder vertrouwen op dit moment. Laat die jongen een seizoen staan en het betaalt zich uit. Speelt in het nationale elftal echt goed. Dus waar ligt het aan?
Wat Basel je nou?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zoet was een prima keeper jarenlang. Heeft echt punten voor PSV gepakt en belangrijk deel in kampioenschappen gehad. Hoe kan het toch dat hij ineens nu Mark trainer is geen bal meer tegen kan houden? Het lijkt wel alsof Isaksson weer in het doel staat. Elk schot op doel vliegt er in terwijl hij in het verleden zieke reddingen verrichte.
Wat? Zoet heeft jarenlang gewoon prima gekeept hoor en veel punten voor ons gepakt. Waarom hij nu elke bal wegbokst voor voeten van tegenstander, en elke afstandsschot er in vliegt is een raadsel. Of zijn we dat allemaal alweer vergeten dat Zoet een paar uitstekende jaren had?quote:
hij had een goed jaar toen met die CL wedstrijden tegen Atletico, dat niveau heeft hij erna nooit meer gehaaldquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat? Zoet heeft jarenlang gewoon prima gekeept hoor en veel punten voor ons gepakt. Waarom hij nu elke bal wegbokst voor voeten van tegenstander, en elke afstandsschot er in vliegt is een raadsel. Of zijn we dat allemaal alweer vergeten dat Zoet een paar uitstekende jaren had?
Dat wegboksen richting tegenstander is al jaren zijn probleem. Niet doen alsof het pas laatste tijd is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat? Zoet heeft jarenlang gewoon prima gekeept hoor en veel punten voor ons gepakt. Waarom hij nu elke bal wegbokst voor voeten van tegenstander, en elke afstandsschot er in vliegt is een raadsel. Of zijn we dat allemaal alweer vergeten dat Zoet een paar uitstekende jaren had?
Dat jaar erna had hij ook een super groot aandeel in het kampioenschap. Pakte ontzettend veel punten voor PSV.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had een goed jaar toen met die CL wedstrijden tegen Atletico, dat niveau heeft hij erna nooit meer gehaald
Het is geen perfecte keeper maar hij was jarenlang meer dan prima. Na Isaksson, Tyton, Waterman enz was Zoet toch wel de betere clubkeeper.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat wegboksen richting tegenstander is al jaren zijn probleem. Niet doen alsof het pas laatste tijd is.
Dat zegt meer over die andere drie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is geen perfecte keeper maar hij was jarenlang meer dan prima. Na Isaksson, Tyton, Waterman enz was Zoet toch wel de betere clubkeeper.
Je kunt geen keeper ala Oblak of Courtois bij PSV verwachten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die andere drie.
jammer is dat hij in ontwikkeling was en op een aardig niveau zat maar niet op dat niveau gebleven isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt geen keeper ala Oblak of Courtois bij PSV verwachten.
Zit aardig wat tussen nog. Laatste fatsoenlijke keeper was natuurlijk Gomez.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt geen keeper ala Oblak of Courtois bij PSV verwachten.
*Gomesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zit aardig wat tussen nog. Laatste fatsoenlijke keeper was natuurlijk Gomez.
Wim de Ronquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zit aardig wat tussen nog. Laatste fatsoenlijke keeper was natuurlijk Gomez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |