Geef jezelf een schop onder je kont, ga lekker lang douchen, kleed je aan, wandel naar de Jumbo, haal lekker brood, bak een paar eitjes, en trek een lekkere bouillon, maak daar voor vanavond een groentesoepje van, licht verteerbaar en versterkend, en vult het zouttekort aan door het zweten van de afgelopen week.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet ziek, alleen doodmoe.
En ik zou eens moeten eten.
Ik kan goed behangen maar heb er een hekel aan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:00 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed, ik ben het ook beu, maar ga weer klussen en verhuizen.![]()
Gelukkig is het wat koeler.
1 ding weet ik wel, ik ga nooit meer behangen.
Dit was van dat renovatie behang, loeizwaar die rollen, en banen van 2,63.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan goed behangen maar heb er een hekel aan.
Heb ik ooit van mijn moeder geleerd.
Als vroeger ergens bij goede bekenden behangen moest worden dan vroeg men moeder en mij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit was van dat renovatie behang, loeizwaar die rollen, en banen van 2,63.
Ik heb geen rug meer.
Ja, ik ken het. Maar dit nooit meer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als vroeger ergens bij goede bekenden behangen moest worden dan vroeg men moeder en mij.
En ja, dan deed ik het maar weer.
en wie is de moeder van je dochters dan? die tweeling?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar woonde mijn ex ooit toen ik haar leerde kennen.![]()
Moeder van Baardaap.
Dezelfde, ken haar al sinds mijn 12e.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie is de moeder van je dochters dan? die tweeling?
oh....quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dezelfde, ken haar al sinds mijn 12e.
Kende haar vader nog veel eerder, en hij was geen fan van mij.
Van veraf.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit ziet er toch best lekker uit
[ afbeelding ]
ik verwacht niet zoveel... maar dat je schoonvader geen fan van je was dat verrast me niet neequote:
Die man had echt een hekel aan mij, geen idee waarom.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik verwacht niet zoveel... maar dat je schoonvader geen fan van je was dat verrast me niet nee
ja raar.. je verwacht het niet heh........quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die man had echt een hekel aan mij, geen idee waarom.
Eens een eikel....quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja raar.. je verwacht het niet heh........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |