Ken je de Parkweg?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kwam vroeger wel eens in Ede-Wageningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, deze hele stad hangt vol met murals.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[ link | afbeelding ]Muurschildering Parkweg Ede-Wageningen by FaceMePLS, on Flickr
Erg trashy daarquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[ link | afbeelding ]Muurschildering Parkweg Ede-Wageningen by FaceMePLS, on Flickr
Die mooie mural niet, die lelijke wel.quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is?quote:
Ja maar als je toch al alleen bent ...quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is?
De coffeeshop zat te dicht bij school. Kroegen en Ali zitten er nog.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is?
Ik zie een terras waar niemand zit, en dat is Ede?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als je toch al alleen bent ...
Die kroegen waren er al toen je daar op station was.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie een terras waar niemand zit, en dat is Ede?
Die kroegen liggen niet bij het station, ja, eentje, maar daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kroegen waren er al toen je daar op station was.
Waarover?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:23 schreef chufi het volgende:
Ik ben positief ... Resultaat lijkt steeds beter te worden..
Verkeerde kant uitgestapt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kroegen liggen niet bij het station, ja, eentje, maar daar kom ik nooit.
Daar woonde mijn ex ooit toen ik haar leerde kennen.quote:
Ja vast.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar woonde mijn ex.![]()
Moeder van Baardaap.
Heb je nog andere straatnamen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zulke plekken kom je toevallig terecht.
Man, mijn kinderen zaten in dezelfde straat op de basisschool, ben overigens blij dat ik uit die buurt (Vrieheide) weg ben.quote:
Ben vertrokken uit Tilburg toen ik vader werd, duurde 3 jaar dat besluit..quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Man, mijn kinderen zaten in dezelfde straat op de basisschool, ben overigens blij dat ik uit die buurt weg ben.
Ik zit al mijn hele leven op diensttijd na hier, ben hier thuis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben vertrokken uit Tilburg toen ik vader werd, duurde 3 jaar dat besluit..
Je kent de omgeving wel waar ik woon en prima vergeleken met Brabant..quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit al mijn hele leven op diensttijd na hier, ben hier thuis.
Je hebt geen idee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kent de omgeving wel waar ik woon en prima vergeleken met Brabant..
Limburg is net weer anders en kan daar weinig zinnigs over zeggen.
Ik neem aan dubbel zo goed als voorheen.quote:
Je kent mijn broertje niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn Duitse vrienden in Oberagger zijn ook geweldig.
vroeger zag ik triplequote:Op woensdag 31 juli 2019 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan dubbel zo goed als voorheen.
Ooit met een maat in de Mac, 's ochtends vroeg.quote:
Ik zwijg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
Heb ooit experiment gedaan met valium en bier, rare effecten geeft dat.
Ben aardig relaxt nu, heb verkansie.quote:
Van wat heb je vakantie?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben aardig relaxt nu, heb verkansie.
Ik wil niet met hem ruilen iig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 02:02 schreef sig000 het volgende:
Wel erbij genaaid door OM maar het was ook glad figuur die van 2 walletjes at.
Hier werkte het heel anders.quote:Op woensdag 31 juli 2019 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft mijn helft van coffeeshop gekocht toen ik vader werd.
1981 was het, we zaten in gekraakte garage, Na inval besloten we een coffeeshop op poten te zetten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier werkte het heel anders.
En nog steeds.
Bekenden?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag net het nieuws van gisteren en 2 bekenden van je
Nee, ik heb ze ook wel eens gesproken hoor, we groeten elkaar ook.quote:
Ja hoop wel voor ze dat ze op die andere plek wel normaal behandeld wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze ook wel eens gesproken hoor, we groeten elkaar ook.
Kan mij daar vreselijk kwaad om maken, die gasten doen geen vlieg kwaad.
Ik heb het lastigvallen nooit zelf gezien, maar als ik het zou zien dan spring ik in de bres, en bel ik tevens mijn broertje, die denkt er net zo over, en komt ook even langs.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoop wel voor ze dat ze op die andere plek wel normaal behandeld worden
Zeker en vast.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:49 schreef chufi het volgende:
laat hem geloven wat ie wult .. Het is vast en zeker heel grappig
Door niets te eten bv..quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe kan een mens in godsnaam zo moe zijn?
Wijsneus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Weinig slaap, geen eten, niets doen. Drugs gebruik. Alcohol gebruik. Ziekte.
Mooi samengevat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Weinig slaap, geen eten, niets doen. Drugs gebruik. Alcohol gebruik. Ziekte.
Heb je ook verkansie?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek uit ervaring over het niets doen en moe zijn. Was gewoon in het algemeen. Sorry dat jij je aangesproken voelt.
Het woord dat je zoekt is vakantie. En nee.quote:
Schei uit, ik erger mij dood, zo jammer, het zijn lieve gasten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Wat triest dat het stel uiteindelijk is gevlucht, ik hoop dat ze ergens anders een fijne plek krijgen om te wonen.
Hij vroeg er zelf om.. En het is wel eens tijd dat het zwart op wit uitgesproken wordtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek uit ervaring over het niets doen en moe zijn. Was gewoon in het algemeen. Sorry dat jij je aangesproken voelt.
Be my guest.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om.. En het is wel eens tijd dat het zwart op wit uitgesproken wordt
Dat is al een paar keer gebeurd, misschien dat het nu wel helpt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om.. En het is wel eens tijd dat het zwart op wit uitgesproken wordt
Elke dag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkansie klinkt namelijk als een periode dat iemand zijn kansen weggooit of vergokt.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al een paar keer gebeurd, misschien dat het nu wel helpt.
Verkanselen, mooi woord!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkansie klinkt namelijk als een periode dat iemand zijn kansen weggooit of vergokt.
Dan zou ik het gewoon verkansie blijven noemen.quote:
Arm of rijk?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar he Mo het is jouw leven. Doe er mee wat je wilt. Val een ander er niet mee lastig. En voor de rest je kunt er vast nog wel iets van maken als je dat zou willen.
Ben jij überhaupt 40+?quote:
Broodrooster.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog half bevroren brood is best lekker met dit weer.
Dit weer? Er trekt momenteel een koufront overquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog half bevroren brood is best lekker met dit weer.
27.5quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit weer? Er trekt momenteel een koufront over
Drenthe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit weer? Er trekt momenteel een koufront over
had ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vezelrijk bruinbrood, met wazige zaden.![]()
Ik ben bejaard geborenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt 40+?
En ken je de Parkweg?
Dat heb je al eerder verteld, Charlotte Brontë.quote:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat je Ī242,47 van energieverbruik terugkrijgt, btw.
22,2 nu. Denk dat het ruim boven de 25 graden uitkomt en eerder richting de 30.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Buiten is het toch niet meer zo warm daar?
Kan je dat voor mij ook even inschatten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat je Ī242,47 van energieverbruik terugkrijgt, btw.
Je krijgt Ī27 terug, maar was weer 758 kwijt aan brandstof voor de boot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je dat voor mij ook even inschatten?
Het leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
22,2 nu. Denk dat het ruim boven de 25 graden uitkomt en eerder richting de 30.
Koop een boot, werk je doodquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt Ī27 terug, maar was weer 758 kwijt aan brandstof voor de boot.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een boot, werk je dood![]()
Dag Lucky!
Een tweede ontbijtjequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Word hier van twee kanten aangekeken door poezen, en ik heb geen idee wat ze nu weer willen.
Die beesten zijn net zo gestoord als het personeel.quote:
Maar misschien wel een lekker soepjequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Er had ‘niet’ tussen moeten staan
Maar dat onderstreept precies hoe ik me voel
Ach, ga toch weg met dat gezeur.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
Goed nieuws
[url]ProRail wil binnen twee jaar volledig rookverbod op stations https://www.nu.nl/binnenland/5972628/prorail-wil-binnen-twee-jaar-volledig-rookverbod-op-stations.html[/url]
Ik vind het wel geinig hoor die kleine rook ghetto'squote:Op woensdag 31 juli 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
Goed nieuws
[url]ProRail wil binnen twee jaar volledig rookverbod op stations https://www.nu.nl/binnenland/5972628/prorail-wil-binnen-twee-jaar-volledig-rookverbod-op-stations.html[/url]
Snowflakes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig hoor die kleine rook ghetto's
Ik verzin het niet, dus hoezo gezeur?quote:
Ik rook, wen er maar aan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, dus hoezo gezeur?
Vroegah wel...heb er niks meer mee. Zitten zelfs de leukste mensen niet meer in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig hoor die kleine rook ghetto's
Gelukkig woon je heel ver weg van mij.quote:
Godzijdank!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gelukkig woon je heel ver weg van mij.
Ach het voorziet aan een behoefte, kleine moeite om ze in stand te houdenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vroegah wel...heb er niks meer mee. Zitten zelfs de leukste mensen niet meer in.
Mag ik dat nog ff zelf bepalen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach het voorziet aan een behoefte, kleine moeite om ze in stand te houden
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:
Je bent aan de verliezende handquote:
Je bent er klaar mee?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ga ik zelf maken dan, want richting huis nu
Dan zijn de anti rokers weer even tevredenquote:
Ik verwacht niet dat dat de rokers zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Wie de langste adem heeft.
En jij wil hartstikke dement met een luier om 100 jaar worden?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik veracht niet dat dat de rokers zijn
Ik ben al 3 uur wakker.quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij wil hartstikke dement met een luier om 100 jaar worden?
Laat mij maar lekker roken.![]()
![]()
Morge.quote:
Ik hoop dat ie niet weer bij de voordeur struikelt en iets breekt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes alvast voor morgen, de 1e van de maand
Ik loop nu het risico dat ik vd kade lazer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet weer bij de voordeur struikelt en iets breekt.![]()
Zwemmen kun je vast welquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik loop nu het risico dat ik vd kade lazer.
Ik zal wel het geluk hebben dat het in de winter gebeurd. Dan lig ik met mijn bakkus op het ijs.quote:
Ik voel zelf aan wanneer ik even op ben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik me lekker voelde was ik niet naar huis gegaan
Ik heb verdomme iedereen gebeld.quote:
Dat klinkt alsof je liever weer onder de dekens wilt kruipenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:43 schreef Soulraven het volgende:
Ik doe helemaal niks vandaag. Ik sla vandaag gewoon even over.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je liever weer onder de dekens wilt kruipen
Ben niet ziek, alleen doodmoe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
Het weer is even wat anders en iedereen ziek
Ik ben niet ziek hoor, gewoon beu.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
Het weer is even wat anders en iedereen ziek
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor, gewoon beu.
Wat Ben je beu?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor, gewoon beu.
Geef jezelf een schop onder je kont, ga lekker lang douchen, kleed je aan, wandel naar de Jumbo, haal lekker brood, bak een paar eitjes, en trek een lekkere bouillon, maak daar voor vanavond een groentesoepje van, licht verteerbaar en versterkend, en vult het zouttekort aan door het zweten van de afgelopen week.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet ziek, alleen doodmoe.
En ik zou eens moeten eten.
Ik kan goed behangen maar heb er een hekel aan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:00 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed, ik ben het ook beu, maar ga weer klussen en verhuizen.![]()
Gelukkig is het wat koeler.
1 ding weet ik wel, ik ga nooit meer behangen.
Dit was van dat renovatie behang, loeizwaar die rollen, en banen van 2,63.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan goed behangen maar heb er een hekel aan.
Heb ik ooit van mijn moeder geleerd.
Als vroeger ergens bij goede bekenden behangen moest worden dan vroeg men moeder en mij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit was van dat renovatie behang, loeizwaar die rollen, en banen van 2,63.
Ik heb geen rug meer.
Ja, ik ken het. Maar dit nooit meer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als vroeger ergens bij goede bekenden behangen moest worden dan vroeg men moeder en mij.
En ja, dan deed ik het maar weer.
en wie is de moeder van je dochters dan? die tweeling?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar woonde mijn ex ooit toen ik haar leerde kennen.![]()
Moeder van Baardaap.
Dezelfde, ken haar al sinds mijn 12e.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie is de moeder van je dochters dan? die tweeling?
oh....quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dezelfde, ken haar al sinds mijn 12e.
Kende haar vader nog veel eerder, en hij was geen fan van mij.
Van veraf.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit ziet er toch best lekker uit
[ afbeelding ]
ik verwacht niet zoveel... maar dat je schoonvader geen fan van je was dat verrast me niet neequote:
Die man had echt een hekel aan mij, geen idee waarom.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik verwacht niet zoveel... maar dat je schoonvader geen fan van je was dat verrast me niet nee
ja raar.. je verwacht het niet heh........quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die man had echt een hekel aan mij, geen idee waarom.
Eens een eikel....quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja raar.. je verwacht het niet heh........
oh .... een editquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die man had echt een hekel aan mij, geen idee waarom.
En toen kwam Baardaap ook nog.
Die was er overigens al voor we trouwden.
Zal ik nee zeggen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
oh .... een edit
dat verwachte ik ook niet.......
komen je dochters nooit op bezoek dan?
Ik ben weer een Neandethaler, al dagen niet geschoren.quote:
gisteravond was het al lekker fris toen we gingen wandelen.... het was best druk vooral aan de waterkantquote:
Ik stink.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
gisteravond was het al lekker fris toen we gingen wandelen.... het was best druk vooral aan de waterkant
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
gisteravond was het al lekker fris toen we gingen wandelen.... het was best druk vooral aan de waterkant
Ik heb het licht aan, het is gewoonweg donker hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |