Ken je de Parkweg?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kwam vroeger wel eens in Ede-Wageningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, deze hele stad hangt vol met murals.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[ link | afbeelding ]Muurschildering Parkweg Ede-Wageningen by FaceMePLS, on Flickr
Erg trashy daarquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[ link | afbeelding ]Muurschildering Parkweg Ede-Wageningen by FaceMePLS, on Flickr
Die mooie mural niet, die lelijke wel.quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is?quote:
Ja maar als je toch al alleen bent ...quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is?
De coffeeshop zat te dicht bij school. Kroegen en Ali zitten er nog.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is?
Ik zie een terras waar niemand zit, en dat is Ede?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als je toch al alleen bent ...
Die kroegen waren er al toen je daar op station was.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie een terras waar niemand zit, en dat is Ede?
Die kroegen liggen niet bij het station, ja, eentje, maar daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kroegen waren er al toen je daar op station was.
Waarover?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:23 schreef chufi het volgende:
Ik ben positief ... Resultaat lijkt steeds beter te worden..
Verkeerde kant uitgestapt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kroegen liggen niet bij het station, ja, eentje, maar daar kom ik nooit.
Daar woonde mijn ex ooit toen ik haar leerde kennen.quote:
Ja vast.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar woonde mijn ex.![]()
Moeder van Baardaap.
Heb je nog andere straatnamen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zulke plekken kom je toevallig terecht.
Man, mijn kinderen zaten in dezelfde straat op de basisschool, ben overigens blij dat ik uit die buurt (Vrieheide) weg ben.quote:
Ben vertrokken uit Tilburg toen ik vader werd, duurde 3 jaar dat besluit..quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Man, mijn kinderen zaten in dezelfde straat op de basisschool, ben overigens blij dat ik uit die buurt weg ben.
Ik zit al mijn hele leven op diensttijd na hier, ben hier thuis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben vertrokken uit Tilburg toen ik vader werd, duurde 3 jaar dat besluit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |