Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag zo gaan vliegen. Eens kijken of ik MCH en zijn vriending kan spotten.
En staat je WA al vol met selfies van Allures?quote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En staat je WA al vol met selfies van Allures?
Nee. Dat is wel een beetje haar ding he?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Kutnijdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Dat is wel een beetje haar ding he?
Ik zal mijn muil wel weer houden danquote:
Ja sorry nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal mijn muil wel weer houden dan![]()
Soms mis ik jullie
Wowquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Dat is wel een beetje haar ding he?
Daar meen je niks van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal mijn muil wel weer houden dan![]()
Soms mis ik jullie
Wel, ik heb het idee dat ik je echt iets aan heb gedaanquote:
Had je d'r maar gedaan, dan was het allemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel, ik heb het idee dat ik je echt iets aan heb gedaan
Ik ben verloofd met een in Turkije wonende Irakese bear.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:05 schreef Allures het volgende:
Ik wacht nog steeds op die roddels trouwens...
Gaat 'ie lekker?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Had je d'r maar gedaan, dan was het allemaal niet zo erg.
Dan was het nog erger geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je d'r maar gedaan, dan was het allemaal niet zo erg.
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben verloofd met een in Turkije wonende Irakese bear.
Zo. Nu jij weer.
EEEEWWWWWWWquote:
Lekker gerijpte voetschimmelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
EEEEWWWWWWW
Net zo smerig als die tweedehands birckenstocks die mensen op Facebook aanbieden. Dat je de vieze voetafdrukken nog ziet in de zolen
We glijden allemaal wel eens ergens in wat eerder is gebruikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
EEEEWWWWWWW
Net zo smerig als die tweedehands birckenstocks die mensen op Facebook aanbieden. Dat je de vieze voetafdrukken nog ziet in de zolen
Even in de biotex, daarna nachtje bleek en dan ritueel verbranden toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
EEEEWWWWWWW
bahbahquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We glijden allemaal wel eens ergens in wat eerder is gebruikt.
Ik ook niet echt, maar dat is vooral omdat ik hier even niks te doen heb en er thuis nog een berg werk ligt te wachtenquote:
Laat het tochquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:25 schreef Californium het volgende:
Had een klacht ingediend vanwege het niet ontvangen van mijn post.
" Wij hebben hier geen post geregistreerd, neem contact op met Justis". Wie denk je dat mij verteld heeft dat het teruggestuurd is dan![]()
Nee. Ik heb nog nooit van mijn leven een klacht ingediend, zelfs niet toen hetzelfde probleem mij 50 euro kost, maar ik ben er nu toch echt klaar meequote:
Oehlalaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit van mijn leven een klacht ingediend, zelfs niet toen hetzelfde probleem mij 50 euro kost, maar ik ben er nu toch echt klaar mee
Ik ben al buiten geweest vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan ga je buiten
Oooooh wie zei dat! Bah
True en veel te koudquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo onhandig, mja ik ben ook gewoon te lang voor zulks
Ok!quote:
viesssssquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon buiten neuken, iedereen blij, niet te warm, niet te koud. En plek genoeg.
Iedereen blij zal wel tegenvallenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon buiten neuken, iedereen blij, niet te warm, niet te koud. En plek genoeg.
Processierupsdrama ook redelijk voorbij, dus kan weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, als homo mag je niet eens meer in bosjes en parken neukenquote:
Rupshaartjes in je endeldarmquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Processierupsdrama ook redelijk voorbij, dus kan weer
Waar?quote:
Goed eten in Utrechtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Utrecht, maar wel met thuiswerk opties en meer vrijheid als het goed is. Dus erg benieuwd.
Spannendquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Utrecht, maar wel met thuiswerk opties en meer vrijheid als het goed is. Dus erg benieuwd.
Ook zo!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Goed eten in Utrecht
Milkshakes. Kroketten
Hoop hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja Nijmegen hoor ik deze week als het goed is nog meer over.
quote:
Is die nog een beetje sporty?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Had ik al verteld dat ik Mel C heb zien optreden zondag?
Nee? Nou, ik heb dus Mel C zien optreden zondag.
Wil je niet verder in het burgerflipvak?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke andere gevonden na de keiharde afwijzing onlangs!
Was ze goed?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Had ik al verteld dat ik Mel C heb zien optreden zondag?
Nee? Nou, ik heb dus Mel C zien optreden zondag.
quote:
Nou, die zag er idd nog goed uit!quote:
Ze zong alles live, behalve d'r nieuwe single.quote:
Zogen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zogn alles live, behalve d'r nieuwe single.
Die was duidelijk playback (of npu ja, meezingen met de band).
Volgens mij was Mel C ook wel echt de sterkste stem van alle 5.
Die heeft ook nog wel een beetje solo carriere gehad daarna.
Ik zoog zeker alles live ja.quote:
stommerds zijn het!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke andere gevonden na de keiharde afwijzing onlangs!
Ah tofquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nou, die zag er idd nog goed uit!
En niet echt giga botoxed volgens mij (voor zover ik van afstand kon zien).
Viel me niet tegen. De zang trouwens ook niet.
Gery ook wel toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zong alles live, behalve d'r nieuwe single.
Die was duidelijk playback (of nou ja, meezingen met de band).
Volgens mij was Mel C ook wel echt de sterkste stem van alle 5.
Die heeft ook nog wel een beetje solo carriere gehad daarna.
Ik had een cd single van Northern Starquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gery ook wel toch?
Mel C ken ik eigenlijk allen solo van t duet met Bryan Adams.
Die ken ik helemaal niet geloof ikquote:
Haar duet met Bryan Adamsquote:
Gewoon een datumprikker sturen naar alle betrokkenen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef Californium het volgende:
Jongens jongens. Promotiedatum vinden is lastig
Als het zo makkelijk zou zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een datumprikker sturen naar alle betrokkenen.
Jij mag ook wel komenquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha, totaal niet mezelf uitgenodigd ook
quote:
Nah. Ben een grote asshole, dat weet je toch.quote:
true. Maar ik doe mn best je aardig te vinden. Gezien ik jou nog wel eens in het echt kan tegen komenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah. Ben een grote asshole, dat weet je toch.
Dat is meer jouw verdienste, dan de mijne.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
true. Maar ik doe mn best je aardig te vinden. Gezien ik jou nog wel eens in het echt kan tegen komen
Zo gaat dat altijdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is meer jouw verdienste, dan de mijne.
Nou, zelfs jij, ZELFS JIJ, bent een schatje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik voel me nu 'n stuk minder aangesproken
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, zelfs jij, ZELFS JIJ, bent een schatje.
haha gekke memoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik voel me nu 'n stuk minder aangesproken
Heeft hw je account overgenomen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, zelfs jij, ZELFS JIJ, bent een schatje.
ik ben nog thuisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al aan het bier in Praag?
Zweetbillenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:04 schreef Samzz het volgende:
Mijn nieuwe rijbroek is fijn. Heb me de tyfus gezweet, maar geen zweetbillen
.
Ja, ik heb een hardloopshirt van de Scapino die ik gebruik met paardrijden, en daar zie je ook niks op. Is ook in twee tellen droog.quote:
Same en Google maakte me ook niet veel wijzerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:35 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat batmannen is en ik ben bang
Kut. Te laat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:34 schreef Allures het volgende:
Ik zeg overigens niet dat ik mr er iets bij voor wil stellen
Voor ik vieze dmms krijg
Dankzij de tettenapp weten de anderen daar het nu ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:06 schreef Allures het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat alleen Hosti weet wat het is
Wie zitten daar eigenlijk allemaal inquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dankzij de tettenapp weten de anderen daar het nu ook.
jij mag met mij wel in een appgroepje hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie zitten daar eigenlijk allemaal in
In de fantasiewereld van Air spelen zich veel meer groepsapps en wonderbaarlijke dingen af.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:46 schreef gcjoel het volgende:
Net persoonlijkheidstest ingevuld voor de sollicitatie maandag.
Nu wachten op het afbericht
Sorry, we zoeken alleen sociaal capabele mensen! Doei!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:46 schreef gcjoel het volgende:
Ggz nijmegen is best okquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg je een belletje van de GGZ ipv dat bedrijf zelf.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Huidige baan ook niet leuk?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:46 schreef gcjoel het volgende:
Daar hoef je geen persoonlijkheidstest voor te doen. Pics van je tetten zijn in principe voldoende.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef Allures het volgende:
Ik dacht dat dit noh over die groepsapp ging
Om beesproken te worden, niet voor toegang.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je geen persoonlijkheidstest voor te doen. Pics van je tetten zijn in principe voldoende.
Sommige dingen veranderen gelukkig nooit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Senn88 het volgende:
Nou jouw zuurgraad is ook niet minder geworden he?
Ho wat welkequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef Allures het volgende:
Ik dacht dat dit noh over die groepsapp ging
Jij gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen gelukkig nooit.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen gelukkig nooit.
sssssssshhhhttttt....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Om beesproken te worden, niet voor toegang.
Helemaal tevreden met mijzelf zo.quote:
Dan moeten ze mij toevoegen om ze te laten zien hoe het wel moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ze doen ons na maar dan slechter duh
Nee! Foto?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef Senn88 het volgende:
CL heb je dat ex foliërend voetenmasker van Action al gebruikt?
Dan moeten ze wel eerst door de persoonlijkheidstest en tietenpics sturenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij toevoegen om ze te laten zien hoe het wel moet.
Gaan we grove woorden gebruiken dame?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:01 schreef Senn88 het volgende:
CL heb je dat ex foliërend voetenmasker van Action al gebruikt?
Zijn van die sokjes met iets van een zure vloeistof en 3 dagen later hangen de vellen los aan je voetenquote:
CL hoeft alleen tettenpics aan te leveren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:02 schreef Allures het volgende:
Dan moeten ze wel eerst door de persoonlijkheidstest en tietenpics sturen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn van die sokjes met iets van een zure vloeistof en 3 dagen later hangen de vellen los aan je voeten
Lijkt mij ook fijn want hou ervan om aan velletjes te peuteren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn van die sokjes met iets van een zure vloeistof en 3 dagen later hangen de vellen los aan je voeten
Dinnetje, nieuwe baan. Alles primaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet zo preuts. Hoe is het met Dino? Heb je nog steeds verkering?
Ja of ze halen me uit voorzorg op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dinnetje, nieuwe baan. Alles prima
O die. Die sla ik even over.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee die vroegen ze niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je je fetishes ook in de persoonlijkheidstest benoemen?
Ja niet meer dan logischquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt het bij tweede gesprek ter sprake.
Dat is toch dat interviewtje terwijl ze op die leren bank zit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt het bij tweede gesprek ter sprake.
Je wilt ook foto's inzenden?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik lees iets over een appgroep en tettenpics?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is toch dat interviewtje terwijl ze op die leren bank zit?
een goeie fotograaf kan er vast wel wat van makenquote:
Dat is de eerste altijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is toch dat interviewtje terwijl ze op die leren bank zit?
Discreet ook?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
een goeie fotograaf kan er vast wel wat van maken
Zeg er wat van in kpd. Dan stroomt je inbox vol met heus heel professionele mensen
Beetje spelen met schaduwen, diafragma, van die speelgoedfilters.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
een goeie fotograaf kan er vast wel wat van maken
Zeg er wat van in kpd. Dan stroomt je inbox vol met heus heel professionele mensen
Konijnenoortjes erbijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje spelen met schaduwen, diafragma, van die speelgoedfilters.
Lekker joh, je negert me.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje spelen met schaduwen, diafragma, van die speelgoedfilters.
Niveau komt wel overeen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mocht je Telegraaf je nou linken en quoten op Fok?
Heb je moeder ingehuurd, ze beviel niet want ze kwijlde de elektronica steeds onder.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer snoepautomaten vullen?
Wat slecht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je moeder ingehuurd, ze beviel niet want ze kwijlde de elektronica steeds onder.
En ze nam natuurlijk te veel zoetigheid in haar mondquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je moeder ingehuurd, ze beviel niet want ze kwijlde de elektronica steeds onder.
1-1 min 38quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit hier ergens op een terras dus kan het niet bekijken. Hou me op de hoogte.
Doe ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is dit voor dis? Ben je 12?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb er wel eens een note voor gehadquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mocht je Telegraaf je nou linken en quoten op Fok?
Echt royal sadness zijn die waardeloze kutnotes die nergens op slaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb er wel eens een note voor gehad
He wat? Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is rust nuquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volkskrant toch? Die willen het iig niet hebben, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja Volkskrant blijkbaar. Is toch 1 pot nat. Ging nergens over.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volkskrant toch? Die willen het iig niet hebben, dacht ik.
VK is wel wat anders toch, dat is voor de slimme hooggeleide ruimdenkende linkschmenschenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja Volkskrant blijkbaar. Is toch 1 pot nat. Ging nergens over.
Nou ja, als Volkskrant aangeeft niet gequote te willen worden en met een rechtszaal dreigen, dan haal je de zooi wel weg he.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja Volkskrant blijkbaar. Is toch 1 pot nat. Ging nergens over.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:55 schreef MCH het volgende:
[..]
VK is wel wat anders toch, dat is voor de slimme hooggeleide ruimdenkende linkschmenschen
Ze zouden me geld moeten geven voor de gratis reclame die ze krijgenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als Volkskrant aangeeft niet gequote te willen worden en met een rechtszaal dreigen, dan haal je de zooi wel weg he.
Zo'n rechtszaal komt wel hard aan denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als Volkskrant aangeeft niet gequote te willen worden en met een rechtszaal dreigen, dan haal je de zooi wel weg he.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n rechtszaal komt wel hard aan denk ik
Nee het niveau van de Volkskrantquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:57 schreef Allures het volgende:
De volkskrant wil niet met fok geassocieerd worden?
Hilarisch
En dat zegt fok niks over het niveau van nws en de frontpage?
Oeps.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n rechtszaal komt wel hard aan denk ik
Vandaar dat half Joop hier rondhangtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! Wordt gezien als extreem rechts. Als kindje van Steen Geil.
Ik weet niet wat de reden is, eigenlijk. Dat zou t best kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:57 schreef Allures het volgende:
De volkskrant wil niet met fok geassocieerd worden?
Hilarisch
En dat zegt fok niks over het niveau van nws en de frontpage?
Als mod moet je wel hele excelletjes bijhouden van wat niet mag, ijsmeis, Volkskrant etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de reden is, eigenlijk. Dat zou t best kunnen zijn.
daar kun je vast over discussiëren maar het ligt wel objectief hoger dan de discussies in nws waar elk feit uit context word getrokken en de frontpagequote:
Neu.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Als mod moet je wel hele excelletjes bijhouden van wat niet mag, ijsmeis, Volkskrant etc.
Ja leuk. Vooral Volkskrant is daar goed in inderdaad. Een halve waarheid is nog steeds geen leugen, dus moreel acceptabel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
[..]
daar kun je vast over discussiëren maar het ligt wel objectief hoger dan de discussies in nws waar elk feit uit context word getrokken en de frontpage
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:09 schreef Faxie het volgende:
De Flickrlink naar het plaatje werkt blijkbaar nog
De hele aankondiging was wel briljantquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
was wel een mega hype dat album.
Arm PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
was wel een mega hype dat album.
Lozano 40-45 miljoen tochquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen Bergwijn naar Ajax. Lozano naar Napoli.
Oh ja, wou ik ook kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef Allures het volgende:
Jeetje ik kijk wel iets heftigs
Een docu Out op NL3
Kinderen/jongeren die hun comming out filmen en de reactie van degene (ouders) waar ze tegen (zeg je dat zo) euhm out commingen. Hoe vervoeg je dat
En die reageren niet altijd zoals ik hoop te reageren als ik een kind zou hebben zeg
En die arme kinderen worstelen soms echt
Nee sta nu de antenne goed te zetten voor juiste ontvangst.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je in IJmuiden nog geen uitzending gemist?
Epischquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee sta nu de antenne goed te zetten voor juiste ontvangst.
Moet je je om 10 uur niet meer druk over gaan maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Collega die loopt te zeuren op de app om half 10. Zo freaking irritant is die kerel
Moet ie dood?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Collega die loopt te zeuren op de app om half 10. Zo freaking irritant is die kerel
Muten die collega en pics van je tetten posten in de tettenapp.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef Californium het volgende:
-gedraag je, laatste waarschuwing. -quote:
Snap er geen kut van. Je hebt het bericht zelf bewerkt? Wat stond er?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
-gedraag je, laatste waarschuwing. -
Iets van 'blabla'-flappenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap er geen kut van. Je hebt het bericht zelf bewerkt? Wat stond er?
Appelflappenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iets van 'blabla'-flappenNiks bijzonders.
Niet op ingaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap er geen kut van. Je hebt het bericht zelf bewerkt? Wat stond er?
Heb jij last van stalkertje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |