Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag zo gaan vliegen. Eens kijken of ik MCH en zijn vriending kan spotten.
En staat je WA al vol met selfies van Allures?quote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En staat je WA al vol met selfies van Allures?
Nee. Dat is wel een beetje haar ding he?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Kutnijdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Dat is wel een beetje haar ding he?
Ik zal mijn muil wel weer houden danquote:
Ja sorry nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal mijn muil wel weer houden dan![]()
Soms mis ik jullie
Wowquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Dat is wel een beetje haar ding he?
Daar meen je niks van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal mijn muil wel weer houden dan![]()
Soms mis ik jullie
Wel, ik heb het idee dat ik je echt iets aan heb gedaanquote:
Had je d'r maar gedaan, dan was het allemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel, ik heb het idee dat ik je echt iets aan heb gedaan
Ik ben verloofd met een in Turkije wonende Irakese bear.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:05 schreef Allures het volgende:
Ik wacht nog steeds op die roddels trouwens...
Gaat 'ie lekker?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Had je d'r maar gedaan, dan was het allemaal niet zo erg.
Dan was het nog erger geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je d'r maar gedaan, dan was het allemaal niet zo erg.
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben verloofd met een in Turkije wonende Irakese bear.
Zo. Nu jij weer.
EEEEWWWWWWWquote:
Lekker gerijpte voetschimmelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
EEEEWWWWWWW
Net zo smerig als die tweedehands birckenstocks die mensen op Facebook aanbieden. Dat je de vieze voetafdrukken nog ziet in de zolen
We glijden allemaal wel eens ergens in wat eerder is gebruikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
EEEEWWWWWWW
Net zo smerig als die tweedehands birckenstocks die mensen op Facebook aanbieden. Dat je de vieze voetafdrukken nog ziet in de zolen
Even in de biotex, daarna nachtje bleek en dan ritueel verbranden toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
EEEEWWWWWWW
bahbahquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We glijden allemaal wel eens ergens in wat eerder is gebruikt.
Ik ook niet echt, maar dat is vooral omdat ik hier even niks te doen heb en er thuis nog een berg werk ligt te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |