Zoek ff naar het filmpje van Willem Vriend, daar zie je hoe laat die vlaggen zichtbaar zijn. De post ervoor is onbemand en de post daarvoor zwaaide niet met vlaggen. Sowieso een kutplek, door de lastwissel op de bult kan je bij een noodstop zomaar achterstevoren staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sjongejonge met dubbel geel nog zo als een stel debielen komen aanrijden.
moet er niet een vergrendeling losgehaald worden voordat je de brandblusser kunt gebruiken? als hij dat al rennende doet, prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hahaha comedy!! Die mannen die komen aanrennen zijn trager dan dik trom en zet die nu gewoon al die hele spuitbus aan terwijl die rent
De teringquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zucht. die man heeft al genoeg media-aandacht gehad. met z'n Windows XP computer.
overigens zijn hier de beelden van de crash van afgelopen weekend:
ter informatie: de coureur was bij bewustzijn en is met brandwonden naar het ziekenhuis gebracht.quote:
Verbaas me vooral om hoe hard de rest blijft rijden, maar de reacties op YT zijn het met me eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ter informatie: de coureur was bij bewustzijn en is met brandwonden naar het ziekenhuis gebracht.
https://www.haarlemsdagbl(...)op-circuit-zandvoort
Dat hele marshallgebeuren is sowieso onzin, redelijk bizar dat de FIA/F1 niet een eigen groep heeft die op elk circuit deze zaken voor hun rekening nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:43 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De KNAF en Circuitpark Zandvoort maken op deze wijze een goede indruk op de FIA!
terwijl ze er internationaal volgens mij best goed opstaan want ze staan ook altijd op Le Mansquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:43 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De KNAF en Circuitpark Zandvoort maken op deze wijze een goede indruk op de FIA!
dat is wel beroerd, had wel verwacht dat het hele vergunningsproces meteen in gang gezet zou worden om op tijd klaar te zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:03 schreef Pino112 het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)tijdig-klaar-f1-race
[..]
Dit gaat mis.
Vorig jaar was pas begin oktober de nieuwe kalender bekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand enig idee wanneer bekend kan gaan worden in welk weekend de GP plaats gaat vinden?
Of gaat dat nog maanden duren?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Vorig jaar was pas begin oktober de nieuwe kalender bekend.
Eind Augusts was de voorlopige kalender al gepresenteerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Vorig jaar was pas begin oktober de nieuwe kalender bekend.
Circuit (plaatsing en bemensing) van de marshallposts is ook debet aan deze situatie zoals Mano_ ook aangeeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terwijl ze er internationaal volgens mij best goed opstaan want ze staan ook altijd op Le Mans
Daar zouden toch redelijk wat racelicenties ingetrokken moeten wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zucht. die man heeft al genoeg media-aandacht gehad. met z'n Windows XP computer.
overigens zijn hier de beelden van de crash van afgelopen weekend:
Dat zou wel een gigantische afgang zijn, als het nu toch nog wordt afgeblazenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:03 schreef Pino112 het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)tijdig-klaar-f1-race
[..]
Dit gaat mis.
Aan de mensen van 'Rust aan de Kust'. Wat hadden jullie dan verwacht als je in de buurt van een circuit gaan wonen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:03 schreef Pino112 het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)tijdig-klaar-f1-race
[..]
Dit gaat mis.
Wie monteert 'm eronder?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zucht. die man heeft al genoeg media-aandacht gehad. met z'n Windows XP computer.
overigens zijn hier de beelden van de crash van afgelopen weekend:
Bedankt voor de tip maar ik lees net op Fok! dat er 9 maanden voor de race nog helemaal niets gedaan is. En al helemaal niet iets met zand, beton of staalconstructies.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga langs, het hek is open. Kijk met je eigen ogen hoe het er bij ligt. Loop t kantoor ff in en maak een praatje.
Men heeft nog geen eens vergunningen voor verbouwingen aangevraagd. En of de lopende vergunning volstaat voor de geplande verbouwingen is maar de vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar ik lees net op Fok! dat er 9 maanden voor de race nog helemaal niets gedaan is. En al helemaal niet iets met zand, beton of staalconstructies.
dat zou sowieso pas na het raceseizoen gebeurenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar ik lees net op Fok! dat er 9 maanden voor de race nog helemaal niets gedaan is. En al helemaal niet iets met zand, beton of staalconstructies.
Ik denk dat ze wel het gas loslaten maar ze zien pas boven op de bult dat er een auto om ligt,quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verbaas me vooral om hoe hard de rest blijft rijden, maar de reacties op YT zijn het met me eens.
Verbouwing aan pitscomplex zou natuurlijk al wel kunnen plaatsvinden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou sowieso pas na het raceseizoen gebeuren
Klopt. Het is deels aan de coureurs te wijten, maar in dit geval zeker ook aan circuit/knaf. Voorgaande baanspost is onbemand! Kan hier geen aansprakelijkheid uit voortvloeien aan circuit/knaf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel het gas loslaten maar ze zien pas boven op de bult dat er een auto om ligt,
De baanpost er voor had al geel moeten zijn.
Een aangekondigde GP kan ook afgeblazen worden, zoals op Donington Park en daar gaat het steeds meer op lijken met deze situatie op Zandvoort!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Mensen, het is een organisatie waar miljoenen euro's erdoorheen gegooid worden en jullie doen alsof er paniekvoetbal gespeeld wordt, kap daar eens mee.
Het is meer dan eens uitgelegd dat er pas in het najaar begonnen wordt met verbouwen. Voor de rest weten we helemaal niks van de plannen, ook dat sensatie-artikeltje weet niks. Weet je wanneer het lastig wordt? Wanneer het einde van het seizoen nadert en er dan nog niet begonnen kan worden, maar dat is pas over 3 maanden. En zelfs dan is het meer ongemakkelijk dan desastreus, er kan een hele hoop gebeuren in korte tijd, zeker met die milde winters in dit land.
Van jou zie ik ook niks meer dan onderbuik reacties dan onderbouwde feiten. Welke feiten liggen er op tafel die wijzen naar zo'n situatie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:58 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Een aangekondigde GP kan ook afgeblazen worden, zoals op Donington Park en daar gaat het steeds meer op lijken met deze situatie op Zandvoort!
Een te krap circuit, ingesloten door strand, duin, camping en golfbaan, met verschrikkelijk verouderde faciliteiten en een te klein pitscomplex en 2 hele krappe plekken voor een paddock. 1 van deze paddockplekken gaat ten koste voor het uitbouwen van de pitboxen. (Welke 8 meter! dieper gemaakt moeten worden). Circuit voldoet niet aan de huidige veiligheidseisen (Grade-1) en hoeveel ervaring heeft de FIA (en de Circuit Comissie) met een kombocht van 18 graden!?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van jou zie ik ook niks meer dan onderbuik reacties dan onderbouwde feiten. Welke feiten liggen er op tafel die wijzen naar zo'n situatie?
Waar je steeds aan voorbij gaat: al die feiten zijn bekend bij alle partijen die na lange onderhandelingen het contract getekend hebben. En desondanks zijn ze tot een overeenkomst gekomen. Hoe achterlijk moeten ze dan zijn om een miljoenenrisico te nemen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:06 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Een te krap circuit, ingesloten door strand, duin, camping en golfbaan, met verschrikkelijk verouderde faciliteiten en een te klein pitscomplex en 2 hele krappe plekken voor een paddock. 1 van deze paddockplekken gaat ten koste voor het uitbouwen van de pitboxen. (Welke 8 meter! dieper gemaakt moeten worden). Circuit voldoet niet aan de huidige veiligheidseisen (Grade-1) en hoeveel ervaring heeft de FIA (en de Circuit Comissie) met een kombocht van 18 graden!?
Voor bouwen van tribunes moeten duingebieden verlegd worden.
Vergunningen zijn er nog niet (zelfs nog niet aangevraagd!). Aanpassingen nog niet goedkeurend en er dreigen nu al partijen met (kansrijke) bezwaren!
Dit zijn feiten en geen onderbuikgevoelens!
Dat zijn de risico’s die de organisatie neemt en niet de FOM. Ook het risico mbt de vergunningen heeft de organisatie bewust genomen, maar daarmee zijn de risico’s niet van tafel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar je steeds aan voorbij gaat: al die feiten zijn bekend bij alle partijen die na lange onderhandelingen het contract getekend hebben. En desondanks zijn ze tot een overeenkomst gekomen. Hoe achterlijk moeten ze dan zijn om een miljoenenrisico te nemen?
ik geloof wel dat er een risico op de vergunningen ligt, maar als de andere feiten die je noemt het het per definitie onmogelijk zouden maken een GP te organiseren lag er geen getekend contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |