Gewoon werken voor m'n klotegeldquote:
Een schuimbekkende Ellie.quote:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een schuimbekkende Ellie.
Ellie Lust teleurgesteld na ‘homogesprek’ met Derksen: ‘Onbegrijpelijk dat hij zo denkt’
https://www.ad.nl/show/el(...)j-zo-denkt~afdd23d7/
20:00quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is dat vandaag. Misschien dat ik dat ook wel ga kijken dan. Hoelaat?
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een schuimbekkende Ellie.
Ellie Lust teleurgesteld na ‘homogesprek’ met Derksen: ‘Onbegrijpelijk dat hij zo denkt’
https://www.ad.nl/show/el(...)j-zo-denkt~afdd23d7/
Denk weer aan de zuipquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon werken voor m'n kkgeld
Jij dan?
Tillygod?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Nog 4 uur wachten in München en dan eindelijk terug naar huis.
Lekker ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef DonRaja het volgende:
op het vliegveld?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Jongens, nog aanraders voor een rugtas? Ik denk nu aan the north face vault https://www.coolblue.nl/p(...)r-zinnia-orange.html
Wat interesseert mij dat nou? Koop gewoon dat ding van North Face als je wil.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Jongens, nog aanraders voor een rugtas? Ik denk nu aan the north face vault https://www.coolblue.nl/p(...)r-zinnia-orange.html
Leuk ding.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Dat ding is wel enorm. Jij bent vrij klein toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Mwah. Beter had je een JR-style tosti gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb een lekkere tosti met kipfilet op
Heb ik niks mee te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
https://www.camelbak.com/(...)4931a8c4e26966e8bb48quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Boeit mij dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
https://www.camelbak.com/(...)4931a8c4e26966e8bb48
Deze heb ik, nog nooit een betere rugzak gezien
Je kan pmen toch na jaren weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu je FA bent mag je wel wat behulpzamer zijn, wtf.
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)artinfarct~ae4242fa/
![]()
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
![]()
Niet gekliktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
![]()
Je zal met jouw drukke schema wel enorme last hebben van de warmte.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk, vandaag laatste warme dag, komende twee weken niet warmer dan 25 graden, genot
Als je niet hoeft te werken heb je weinig reden tot klagen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk, vandaag laatste warme dag, komende twee weken niet warmer dan 25 graden, genot
Dank. Nou, Smoofie ook weer blij. Goodguyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu hoef je niet te klikken
Op werk heb je meestal airco. Tenzij pauperbedrijfquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet hoeft te werken heb je weinig reden tot klagen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal met jouw drukke schema wel enorme last hebben van de warmte.
Lig uren wakker door die tyfushitte joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tarrel kan niet goed tegen de hitte.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
pleurishekel aan mensen met rugzakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Ja maar dan kun je geen leuke dingen doen met het mooie zomerweer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op werk heb je meestal airco. Tenzij pauperbedrijf
Dus Drizzt en Elan mogen juist klagen wat ze willen.
Ik heb airco thuis maar niet op werkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op werk heb je meestal airco. Tenzij pauperbedrijf
Dus Drizzt en Elan mogen juist klagen wat ze willen.
Ik wil gewoon de beste qua prijs/kwaliteitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou? Koop gewoon dat ding van North Face als je wil.
Nou en, je hoeft toch niet vroeg op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lig uren wakker door die tyfushitte joh.
Zit de hele dag te dutten idd. Nergens zin in. En nee, ze is niet ziekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tarrel kan niet goed tegen de hitte.
Ik wil gewoon snel in slaap vallen joh, zeikerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou en, je hoeft toch niet vroeg op.
Pics van TarrelGod?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag te dutten idd. Nergens zin in. En nee, ze is niet ziek
Goh van wie zou ze dat hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag te dutten idd. Nergens zin in. En nee, ze is niet ziek
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lig uren wakker door die tyfushitte joh.
maxi-mus is erg agressief de laatste dagen.quote:
Dat valt reuze mee joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
maxi-mus is erg agressief de laatste dagen.
Waarschijnlijk omdat er nog steeds geen wielrenforum is
quote:
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
maxi-mus is erg agressief de laatste dagen.
Waarschijnlijk omdat er nog steeds geen wielrenforum is
https://www.japantimes.co(...)-japan/#.XUAog-gzZPYquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mn water laten in nippon
Niet gelezenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.japantimes.co(...)-japan/#.XUAog-gzZPY
Backpacks, as the word suggests, are designed to be carried on people’s backs. But there are a growing number of people in Japan who hold these bags in front, especially on trains and buses.
For several years railways have been urging passengers to place their backpacks on baggage racks or carry them on their front when on crowded trains to prevent the bags getting in the way of people standing behind them, as the holders are often unaware of what is happening outside their view.
Vergelijken met jou valt het reuze mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is ook maar met wie je het vergelijkt.
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen dat je vrouwtje zwanger isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PM die gast dan en val ons er niet mee lastig.
Vergelijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergelijken met jou valt het reuze mee in ieder geval.
Don misschien welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen je vrouwtje zwanger is
(lol). Meneer baggerposter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PM die gast dan en val ons er niet mee lastig.
mwa dat weet ik niet..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen dat je vrouwtje zwanger is
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen dat je vrouwtje zwanger is
maar het schijnt dus dat je daar je rugzak voor je moet dragen in ov dus ik zou niet een al te grote nemenquote:
Probeer het e.e.a. te vergelijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Fox Sports 1 zit nu bij KPN in het basispakket. Alle leuke wedstrijden komen op de andere netten. Wat moet ik hiermee?
Ze trekken mij niet over de streep met PEC-Willem 2.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Probeer het e.e.a. te vergelijken.
Weggooien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Fox Sports 1 zit nu bij KPN in het basispakket. Alle leuke wedstrijden komen op de andere netten. Wat moet ik hiermee?
Serieus? Gaan ze kutclubs op Fox 1 uitzenden?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen in drukke treinen. Maar zo groot is ie niet hoor. Ik heb een kleine eastpak, maar dat ding heeft te weinig vakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het schijnt dus dat je daar je rugzak voor je moet dragen in ov dus ik zou niet een al te grote nemen
Dat is een headsetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je keihard die speaker open zetten xD
Ja dit weekend PEC Willem 2, ADO-Utrecht, Groningen-Emmen en AZ-Fortuna uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Gaan ze kutclubs op Fox 1 uitzenden?
Genot, dan kan ik terug naar basis.
Ajax komt toch bijna altijd op FOX 1? Tenzij Feyenoord - PSV of zoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd weer dat ajaxquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax komt toch bijna altijd op FOX 1? Tenzij Feyenoord - PSV of zo
Dat gaan ze dus veranderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu niet meer dus, dat hebben ze gewijzigd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wacht, watquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu niet meer dus, dat hebben ze gewijzigd.
Lol, wat een bagger. Dat gun je echt niemand.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit weekend PEC Willem 2, ADO-Utrecht, Groningen-Emmen en AZ-Fortuna uit mijn hoofd.
Ik verwacht er ook niet van. PEC is kut. Willem II is nu te debiel met dit middenveld. En dan lekker op het matige kunstgras van PEC. Nou, fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze trekken mij niet over de streep met PEC-Willem 2.
Gewoon pauper zijn en streampje kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Hebben ze dat veranderdTeringleijers.
Nu moet ik gvd FOX nemen.
Ik ben woedend.
EK?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom begint het seizoen trouwens achterlijk vroeg
Omdat ze ons willen beflikkeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom begint het seizoen trouwens achterlijk vroeg
Dat nooit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon pauper zijn en streampje kijken.
Kun je nagaan hoeveel mensen die posts lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zit hier al een paar dagen over fox te zaniken, komen ze er hier vandaag pas achter.
Streamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niets mee te maken, dan speel je maar door in de winter ofzo. Met je achterlijke winterstop.quote:
quote:
@:tarado.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het ook gewoon vasthouden @:tarado. Train niet voor niets.
Je loopt over alles te janken. Niemand neemt je serieus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zit hier al een paar dagen over fox te zaniken, komen ze er hier vandaag pas achter.
Twente heeft nog wel redelijk (kijk)publiek altijd dus die zullen inderdaad ook wel weggestopt worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij Ziggo moest je sowieso al apart pakket nemen voor Eredivisie dus lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356063
[..]
Je loopt over alles te janken. Niemand neemt je serieus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelachenquote:
Je hebt ook backpacks waarbij je het voorste gedeelte kan losmaken en dus een minirugzak hebt. Kan je de grote in de kluis laten ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het ook gewoon vasthouden @:tarado. Train niet voor niets.
Bij KPN ook, alleen vanaf dit jaar niet. Maar ik werd een beetje blij gemaakt met een dode mus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ziggo moest je sowieso al apart pakket nemen voor Eredivisie dus lig er niet wakker van.
de lastigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs een simpele mention is de lastig voor je. Donder gewoon op naar KLB.
Waarom quote je 2 keer dezelfde post, dom varken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je loopt over alles te janken. Niemand neemt je serieus.
[..]
Gelachen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeg je dit nou gewoon 2 keer?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen dode maxi-mus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij KPN ook, alleen vanaf dit jaar niet. Maar ik werd een beetje blij gemaakt met een dode mus.
Je snapt er weer weinig van zie ik, domme oelewapper.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
de lastigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
De lastigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Spaceballsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
Welke film gaan we vanavond kijken @:ggmm ?
Waarom loopt Scrupuleus hier nog steeds rond, GGMM? Jij kan dat vast wel even uitleggen. Veel voegt het niet toe.quote:
Mag ik 'this is England' (daar komt trouwens een re-make van) en 'the scent of a woman' aanraden?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
Omdat hij er voor kiest.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom loopt Scrupuleus hier nog steeds rond, GGMM? Jij kan dat vast wel even uitleggen. Veel voegt het niet toe.
ik ga denk ik PSV wel kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
Er reageert zelden tot nooit iemand op maar hij blijft het maar proberen met posts van maximaal drie woordjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom loopt Scrupuleus hier nog steeds rond, GGMM? Jij kan dat vast wel even uitleggen. Veel voegt het niet toe.
This is England gaat over skinheads toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik 'this is England' (daar komt trouwens een re-make van) en 'the scent of a woman' aanraden?
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
This is England gaat over skinheads toch?
Die eerste al gezien, goede film.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik 'this is England' (daar komt trouwens een re-make van) en 'the scent of a woman' aanraden?
Dit vraag ik me al maanden af. Snap ook niet waar die knuppel zijn plezier uit haalt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er reageert zelden tot nooit iemand op maar hij blijft het maar proberen met posts van maximaal drie woordjes.
The Thingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
Die gaan het niet redden.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vraag ik me al maanden af. Snap ook niet waar die knuppel zijn plezier uit haalt.
Maar hij wil maar niet weg.
Bedankt.quote:
Ik ben begonnen aan Summer of Rockets op BBC First. Prima stijlvolle serie wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Qua woordjes zit hij dus op hetzelfde niveau als Scrummie, maar die reageert tenminste op mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er reageert zelden tot nooit iemand op maar hij blijft het maar proberen met posts van maximaal drie woordjes.
Even wat over gelezen maar lijkt mij ook wel interessant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Summer of Rockets op BBC First. Prima stijlvolle serie wel.
Jouw probleemquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kan trouwens iedereen afraden Another Life te kijken op Netflix. 1 aflevering gezien zonder recensies te kijken, maar lachwekkend slecht.
De welbekende "Het is gruwelijk irritant maar hij doet feitelijk niets verkeerd" gevalletjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vraag ik me al maanden af. Snap ook niet waar die knuppel zijn plezier uit haalt.
Maar hij wil maar niet weg.
Exact.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De welbekende "Het is gruwelijk irritant maar hij doet feitelijk niets verkeerd" gevalletjes.
Jep.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even wat over gelezen maar lijkt mij ook wel interessant.
In japan wordt niet gestolen. Alleen anime studios worden in de fik gezet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt ook backpacks waarbij je het voorste gedeelte kan losmaken en dus een minirugzak hebt. Kan je de grote in de kluis laten ofzo.
Lijkt me feitelijk geen winst.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een armani horloge voor 9 euro gehaald #PUREWINST
Ik vergeet heel vaak de programmering te checken maar er komt een hoop kwaliteit op ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Komen sowieso wel vaak van die mooie Britse series op (goh) . Hou daar echt van, in tegenstelling tot veel Amerikaanse meuk wat vaak druk en over de top is. Britse humor
Stijn, aangezien je het destijds goed had mbt Ziyech; blijf de knuffelmarokkaan?quote:
Gelukkig lopen hier nu mensen met enig fatsoen te modereren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De welbekende "Het is gruwelijk irritant maar hij doet feitelijk niets verkeerd" gevalletjes.
uiteindelijk komt er behalve meuk ook heel veel goeds aan series uit de VS maar brits kan ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Komen sowieso wel vaak van die mooie Britse series op (goh) . Hou daar echt van, in tegenstelling tot veel Amerikaanse meuk wat vaak druk en over de top is. Britse humor
Sowieso is het aanbod veel te groot, Netflix, Videoland, VPRO heeft ook een paar goede series, FOX, BBC First enzquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vergeet heel vaak de programmering te checken maar er komt een hoop kwaliteit op ja.
Het is de transfermarkt; net een casino. Valt niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn, aangezien je het destijds goed had mbt Ziyech; blijf de knuffelmarokkaan?
videoland heb ik niet, wat mis ik aan series?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso is het aanbod veel te groot, Netflix, Videoland, VPRO heeft ook een paar goede series, FOX, BBC First enz. Eigenlijk kijk ik amper Netflix, maar ja die 2 of 3 series die top zijn wil je ook gewoon blijven volgen
Ik heb Netflix, Videoland een tijdje gehad maar toen had ik al het interessante wel gezien volgens mij. Verder download ik, pauper als ik ben, ook nog wel het nodige. Heb geen zin om ook nog HBO enz te nemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso is het aanbod veel te groot, Netflix, Videoland, VPRO heeft ook een paar goede series, FOX, BBC First enz. Eigenlijk kijk ik amper Netflix, maar ja die 2 of 3 series die top zijn wil je ook gewoon blijven volgen
@Calandtwitter:samcunningham twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 09:01:20Exclusive: Liverpool tried to trade mark “Allez Allez Allez” — words to a terrace chant that has been sung by at least six clubs before they adopted it. Story @ipapersport: https://t.co/7zxmL8Kn60 reageer retweet
Denk dat als we geen CL halen we hem last minute wegdoen. Of we, dat hij weg wil.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is de transfermarkt; net een casino. Valt niets over te zeggen.
Alhoewel ik momenteel geen ploeg zie die hem gaat halen.
TR meegepaktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Netflix, Videoland een tijdje gehad maar toen had ik al het interessante wel gezien volgens mij. Verder download ik, pauper als ik ben, ook nog wel het nodige. Heb geen zin om ook nog HBO enz te nemen.
Handsmaids Tale en Mr Mercedes, en stiekem wat stukjes van Mocro Maffia gekeken. Gebruik het met name als RTL XL premium dus zonder reclame alles van RTL terugkijken. Al is dat ook niet bijster veel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
videoland heb ik niet, wat mis ik aan series?
Niets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs dan kan het best dat hij blijft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat als we geen CL halen we hem last minute wegdoen. Of we, dat hij weg wil.
Ex on the Beach en Temptation Islandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ex on the Beach en Temptation Island
Diep deze.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
Videoland is voor Netflix wat Elan is voor Kapiteintje
Jamie Webstergod.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
@:Calandtwitter:samcunningham twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 09:01:20Exclusive: Liverpool tried to trade mark “Allez Allez Allez” — words to a terrace chant that has been sung by at least six clubs before they adopted it. Story @:ipapersport: https://t.co/7zxmL8Kn60 reageer retweet
@Elan @kapiteintjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
Wat een compleet infantiele vergelijking. Komkommertijd op de sociale werkplaats....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
Dat is precies wat een medewerker van Videoland zou zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een compleet infantiele vergelijking. Komkommertijd op de sociale werkplaats....
Liever salaris krijgen als medewerker van Videoland, dan betalende klant zijn bij de streamingservice van Charlotte moet je maar denken. Die schijnt namelijk regelmatig met storingen te kampenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat een medewerker van Videoland zou zeggen.
Ik wacht de mening van Kapi wel even af als je het niet erg vindt.
Uh... goeiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever salaris krijgen als medewerker van Videoland, dan betalende klant zijn bij de streamingservice van Charlotte moet je maar denken. Die schijnt namelijk regelmatig met storingen te kampen.
Het is al heel goed van Elan dat hij werkt, vergeet dat niet!quote:
Aldus de eeuwige studentquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is al heel goed van Elan dat hij werkt, vergeet dat niet!
Ben dus geen student meer sinds 1 juli, helaas.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
En onlogisch nog steeds mod
Dat is eigenlijk het meest onbegrijpelijke
quote:
Ik lig op de bankquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens wat de weegschaal aangeeft dan denk ik dat je vraag direct beantwoord is.
Welke opmerking?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van de opmerking waar @:GGMM jou als lijdend voorwerp gebruikte?
Zo dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
Maak je niet druk, Videoland heeft best leuke programma's voor mensen wiens leven kwalitatief nog minder interessant is dan programma's van Peter van der Vorst en de zoon van Gert van Samson en Gert.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een compleet infantiele vergelijking. Komkommertijd op de sociale werkplaats....
En jij de jersey shore onder de users.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt de Videoland onder de mods.
koekoekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
boem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Matige comeback.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij de jersey shore onder de users.
Hahahaha, pak ze maar aanquote:
Jij solliciteert op deze manier naar je 200ste note.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
Jammer dat kapiteintje mee gaat in de debiele act van GGMM.
Hij solliciteert vast naar een baantje als moderator. Al is dat met de aanwezigheid van onlogisch misschien nog niet eens zo'n slecht idee.
Neem een snicker.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
Jammer dat kapiteintje mee gaat in de debiele act van GGMM.
Hij solliciteert vast naar een baantje als moderator. Al is dat met de aanwezigheid van onlogisch misschien nog niet eens zo'n slecht idee.
Tr geplaatstquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
Zou kapiteintje ook direct gaan dreigen met notes als iemand hem een beetje plaagt?
Wat ben je wild om je heen aan het slaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Blowen tast je hersens aan. Hoewel jij waarschijnlijk gewoon dom geboren bent.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Elan wil wanhopig de aandacht naar mij verleggen.
Moet hij weten.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gisteren werd je ziedend omdat maxi-mus je zogenaamd voor leugenaar uitmaakte in Feyenoordtopic en vervolgens betrapt onlogisch je vandaag alweer op de volgende leugen.
Moet jij verder weten hoor.
Huh? Ik zeg dat maximus een leugenaar is, en onlogisch betrapt mij op de ‘volgende’ leugen? Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gisteren werd je ziedend omdat maxi-mus je zogenaamd voor leugenaar uitmaakte in Feyenoordtopic en vervolgens betrapt onlogisch je vandaag alweer op de volgende leugen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg dat maximus een leugenaar is, en onlogisch betrapt mij op de ‘volgende’ leugen? Hoe werkt dat?
Oh ik moet beter lezen.
GVD! Ga ik even af.
Hier klopt niets van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die posts zijn weggehaald dus daar weet jij helemaal niks vanaf met je domme teringhoofdquote:
Tr geplaatstquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die posts zijn weggehaald dus daar weet jij helemaal niks vanaf met je domme teringhoofd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgehandeld. Hopelijk doet GGMM wat met mijn aanvraag tot het bannen van Elan.
Vast nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah je deelt zelf wel uit maar kunt vervolgens niets incasseren. Ja zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:13 schreef onlogisch het volgende:
Als er één user makkelijk de kast op te jagen is
Uh... Goeiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder en ik hebben besloten er geen geheim van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |